abonnement Unibet Coolblue
pi_200008189
quote:
Japanner komt uit de kast als transgender: ‘Dan verandert er nooit iets’

De Japanner Kumi Yokoyama heeft naar buiten gebracht dat hij een transgender man is. Yokoyama komt sinds 2019 uit voor de Japanse vrouwenvoetbalploeg en speelt in Amerika bij Washington Spirit.

Yokoyama laat weten de genderneutrale voornaamwoorden 'hen' of 'hun' te willen gebruiken.

Voordeel van Amerika
Yokoyama zegt dat het in Amerika makkelijker is om open te zijn. "In Japan is het de laatste tijd ook wel wat bekender geworden. Je ziet er dingen over transgenders in de media. Maar ik vond het nu tijd om naar buiten te komen. Als mensen in mijn positie blijven zwijgen, dan verandert er nooit iets", aldus de 27-jarige Yokoyama.
https://sportnieuws.nl/vo(...)ndert-er-nooit-iets/

Goed dat deze persoon uit de kast komt. Alleen dat 'hen of hun' kan wel achterwege blijven. :')

Maar goed, meevoetballen met de vrouwen kan natuurlijk niet. Als man ben je lichamelijk veel sterker dan een vrouw.



[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 22-06-2021 14:49:47 ]
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:11:57 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200008336
Zeer moedig van deze transgender om dat te doen in een samenleving waar discriminatie normaal is. En waarin afwijken van de normale gang van zaken niet gewaardeerd is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200008400
Ik vind die artikelen altijd zo vermoeiend lezen. Zeker als ze nog beginnen met die fucking voornaamwoorden. :{
Is het nou een man die vrouw werd, of een vrouw die man wordt?
pi_200008527
Is die nou van slurf naar spleet gegaan of wat ?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:30:06 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200008619
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:15 schreef Aurelius het volgende:
Ik vind die artikelen altijd zo vermoeiend lezen. Zeker als ze nog beginnen met die fucking voornaamwoorden. :{
Is het nou een man die vrouw werd, of een vrouw die man wordt?
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk. Het gaat om een man die vrouw wil worden. En raakte een beetje zelf in de war van je Nintendo generatie post.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:31:28 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200008638
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:15 schreef Aurelius het volgende:
Ik vind die artikelen altijd zo vermoeiend lezen. Zeker als ze nog beginnen met die fucking voornaamwoorden. :{
Is het nou een man die vrouw werd, of een vrouw die man wordt?
Eens. Maar aangezien hij bij de vrouwenploeg voetbalt zal ie wel eerst een man geweest zijn.
pi_200008665
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:30 schreef Megumi het volgende:
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk. Het gaat om een man die vrouw wil worden.
quote:
De Japanner Kumi Yokoyama heeft naar buiten gebracht dat hij een transgender man is. Yokoyama komt sinds 2019 uit voor de Japanse vrouwenvoetbalploeg en speelt in Amerika bij Washington Spirit.
Ik lees het juist als een vrouw die man wilt worden. Of speelt hij/zij/hun/het al sinds 2019 stiekem als vrouw?
pi_200008713
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Eens. Maar aangezien hij bij de vrouwenploeg voetbalt zal ie wel eerst een man geweest zijn.
Als dit het geval is, dan lijkt me dit wel een ernstig geval van fraude. Als transgender man heb je nog steeds een biologisch voordeel ten opzichten van natuurlijke vrouwen. En wisten zijn/haar medespeelster het ook?
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:36:44 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200008714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:33 schreef Aurelius het volgende:

[..]


[..]

Ik lees het juist als een vrouw die man wilt worden. Of speelt hij/zij/hun/het al sinds 2019 stiekem als vrouw?
Ik dacht dat laatste, maar kan inderdaad ook zijn dat ze nu ineens naar buiten komt met dat ze eigenlijk als man door het leven wil. Is Nikkie de Jager transgender man of transgender vrouw? Dan kunnen we dit mysterie makkelijker oplossen :P
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:37:28 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200008730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:36 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Als dit het geval is, dan lijkt me dit wel een ernstig geval van fraude. Als transgender man heb je nog steeds een biologisch voordeel ten opzichten van natuurlijke vrouwen. En wisten zijn/haar medespeelster het ook?
Ja precies, daarom dacht ik ook dat het nieuws was.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:39:19 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200008752
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja precies, daarom dacht ik ook dat het nieuws was.
Hij zal wel een verplicht hormoon behandeling krijgen zoals men bij xxy vrouwen wil. Bij het IOC.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200008773
quote:
Japanese soccer star Kumi Yokoyama comes out as transgender man

Japanese Women's World Cup star Kumi Yokoyama has come out as a transgender man -- one of the few athletes to do so in a country where LGBTQ rights lag behind other developed nations.

Yokoyama, who represented Japan at the 2019 Women's World Cup and currently plays for National Women's Soccer League side Washington Spirit, said living in the United States made it easier to be "open" about sexuality and gender.

"Recently, the term LGBTQ has become familiar in Japan, and you see it in the media nowadays," said the 27-year-old. "But I thought that if people in my position didn't speak up, things wouldn't progress."

Yokoyama's message was posted on the YouTube channel of former Japan teammate Yuki Nagasato -- a World Cup winner in 2011.

Yokoyama, who wishes to be referred by the gender-neutral pronouns "they" and "them", had a breast-removal operation at the age of 20.

They intend to have further gender reassignment surgery after they have retired from playing.


The forward said there was pressure to conform to gender norms in Japan, but there was less discrimination in the United States and Germany, where Yokoyama previously played for Frankfurt.

"In Japan, you're always asked 'do you have a boyfriend?' but here it's normal to ask 'do you prefer men or women,'" Yokoyama said.

"I hid it from my teammates in the beginning, but they told me it was uncool to hide it, and that I didn't have to."

Yokoyama found support from Washington Spirit, who tweeted: "We support and are so proud of you Kumi. Thank you for showing the world it's OK to embrace who you are!"

On Monday, New Zealand weightlifter Laurel Hubbard was chosen as the first transgender Olympic athlete.

Hubbard, 43, who transitioned to female in her 30s, met all the qualification criteria for transgender athletes.

https://japantoday.com/ca(...)t-as-transgender-man
Als ik het goed lees was ze vrouw, en wil ze man worden. Ze heeft haar borsten laten weghalen, maar wacht met meer ingrepen tot ze klaar is met voetballen. Maar gaat hij dan nu voor een mannenelftal of vrouwenelftal spelen? :?

Dat verhaal van die Nieuw-Zeelandse gewichtsheffer trouwens. :') :') :')
Echt, dit wordt de dood van vrouwen competities.
pi_200008777
quote:
Yokoyama laat weten de genderneutrale voornaamwoorden 'hen' of 'hun' te willen gebruiken.
Wat een aandachtshoer.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:44:59 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_200008823
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:41 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Als ik het goed lees was ze vrouw, en wil ze man worden. Ze heeft haar borsten laten weghalen, maar wacht met meer ingrepen tot ze klaar is met voetballen. Maar gaat hij dan nu voor een mannenelftal of vrouwenelftal spelen? :?
Dat zal het vrouwenelftal moeten zijn, bij het mannenelftal hebben hun geen kans.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:45:33 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_200008837
Een transgender man is een man die geboren is als vrouw.
NikkieTutorials is dus een transgender vrouw. Hoop dat het dat allemaal wat duidelijk maakt.
pi_200008845
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:44 schreef MichaelScott het volgende:
Dat zal het vrouwenelftal moeten zijn, bij het mannenelftal hebben hun geen kans.
Lijkt me ook. Maar dat is wel licht hypocriet.
Ze voelt zich man, maar blijft voor de centen bij de vrouwen voetballen.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:47:08 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200008862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:41 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Als ik het goed lees was ze vrouw, en wil ze man worden. Ze heeft haar borsten laten weghalen, maar wacht met meer ingrepen tot ze klaar is met voetballen. Maar gaat hij dan nu voor een mannenelftal of vrouwenelftal spelen? :?

Dat verhaal van die Nieuw-Zeelandse gewichtsheffer trouwens. :') :') :')
Echt, dit wordt de dood van vrouwen competities.
Die komt natuurlijk nooit in een mannenelftal terecht.
pi_200008866
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:15 schreef Aurelius het volgende:
Ik vind die artikelen altijd zo vermoeiend lezen. Zeker als ze nog beginnen met die fucking voornaamwoorden. :{
Is het nou een man die vrouw werd, of een vrouw die man wordt?
Ja dat hele hen/hun snap ik ook niet echt. Leest bloedirritant, is er niet een ander woord zoals Qij om een transgender onslachtig persoon aan te geven?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:48:27 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200008885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja dat hele hen/hun snap ik ook niet echt. Leest bloedirritant, is er niet een ander wordt zoals Qij om een transgender onslachtig persoon aan te geven?
Ik las "omslachtig persoon" :')
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:51:22 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_200008917
Zouden we nog een tijd mee gaan maken waar we met 4 sportteams zitten? Cis mannen, cis vrouwen, transgender mannen en transgender vrouwen.
Gedoe.
pi_200008931
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja dat hele hen/hun snap ik ook niet echt. Leest bloedirritant, is er niet een ander woord zoals Qij om een transgender onslachtig persoon aan te geven?
De Nederlandse taal heeft daar 2 opties voor:

Hij
Zij

De rest wat mensen vragen is aandachttrekkerij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200009070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De Nederlandse taal heeft daar 2 opties voor:

Hij
Zij

De rest wat mensen vragen is aandachttrekkerij.
Van mij mag er een derde bijkomen zolang het maar geen meervoudsvorm is van een bestaand woord.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:08:11 #23
117098 Hathor
Effe niet
pi_200009189
Dit is gewoon cheating, het voetballend vermogen van een man ligt vele malen hoger dan dat van een vrouw, mannelijke amateurs spelen een vrouwelijke profploeg helemaal op een hoop. Helemaal prima dat hij tegenwoordig als vrouw door het leven wil gaan, maar het zou dit soort figuren verboden moeten worden om als vrouw te gaan sporten, het gaat de nekslag worden voor veel vrouwensporten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:11:51 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200009253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:08 schreef Hathor het volgende:
Dit is gewoon cheating, het voetballend vermogen van een man ligt vele malen hoger dan dat van een vrouw, mannelijke amateurs spelen een vrouwelijke profploeg helemaal op een hoop. Helemaal prima dat hij tegenwoordig als vrouw door het leven wil gaan, maar het zou dit soort figuren verboden moeten worden om als vrouw te gaan sporten, het gaat de nekslag worden voor veel vrouwensporten.
Je zal als vrouw maar de laatste 4 jaar volledig hebben opgeofferd aan keihard trainen om uit te komen op de spelen als gewichthefster.

En dan is er Laurel Hubbard :').

Oh well, het is gewoon het zoveelste bewijs, get woke, go broke, in dit geval sportief bankroet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:16:31 #25
117098 Hathor
Effe niet
pi_200009322
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je zal als vrouw maar de laatste 4 jaar volledig hebben opgeofferd aan keihard trainen om uit te komen op de spelen als gewichthefster.

En dan is er Laurel Hubbard :').

Oh well, het is gewoon het zoveelste bewijs, get woke, go broke, in dit geval sportief bankroet :').
Ik vind eigenlijk dat vrouwen hier gewoon bezwaar tegen moeten aantekenen. Nou weet ik niet hoe goed hij als voetballer was toen hij nog als man door het leven ging, maar als hij toen prof of semiprof was, dan is de kans groot dat het Japanse vrouwenteam met hem/haar erbij straks gewoon goud gaat pakken op de spelen, en dan is dat gewoon een gestolen medaille.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:17:32 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200009335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat vrouwen hier gewoon bezwaar tegen moeten aantekenen. Nou weet ik niet hoe goed hij als voetballer was toen hij nog als man door het leven ging, maar als hij toen prof of semiprof was, dan is de kans groot dat het Japanse vrouwenteam met hem/haar erbij straks gewoon goud gaat pakken op de spelen, en dan is dat gewoon een gestolen medaille.
Kan niet, dan ben je een transfoob.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:18:43 #27
117098 Hathor
Effe niet
pi_200009359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kan niet, dan ben je een transfoob.
Nou dat moet dan maar, dit allemaal toestaan is gewoon sportieve fraude.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200009366
Zal binnenkort wel bij M zitten dan
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:20:10 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200009383
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou dat moet dan maar, dit allemaal toestaan is gewoon sportieve fraude.
Dat is wat "men" wil blijkbaar. Ze zoeken het lekker uit :').

Andersom is ook prima hoor, maar dat zal zo'n vaart niet lopen gok ik B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_200009388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:24 schreef Geerd het volgende:
Is die nou van slurf naar spleet gegaan of wat ?
Een slurf is een spleet die de weg naar je reet niet weet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')