De DM-knop is niet lastig te vinden voor een mod hoorquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, voor mij hoeft dat dan ook weer niet perse hoor. Tenzij een mod dat met een clickdownmenuutje ofzo even in orde kan maken. Het modden lijkt me al werk genoeg voor sommige mods.
Dit is gewoon pertinent niet waar. Tenzij je discriminatie aanvliegt zoals ze dat in 1970 deden...quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat doen we ook, iets discriminerends gaat gelijk weg,
Ok laat ik dan even zeggen dat het de bedoeling is dat dat gelijk weg moet maar dat ik als hulpje natuurlijk geen zicht heb op wat die 100 mods allemaal individueel wel/niet doenquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is gewoon pertinent niet waar. Tenzij je discriminatie aanvliegt zoals ze dat in 1970 deden...
Dit kan ik bevestigen. Daarom had ik het bij Danny aangekaart. In mijn voorbeeld ging het om een tv programma. Een mevrouw met Marokkaanse roots was er te gast. Een aantal users zei discriminerende dingen. In het topic reageerde ook mods. Toen ik hen erop attendeerde was het antwoord: Ik ben geen mod van tv.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is gewoon pertinent niet waar. Tenzij je discriminatie aanvliegt zoals ze dat in 1970 deden...
Ja daarom ben ik ook erg benieuwd naar de mening van mensen die hier wel verschil in zouden kunnen makenquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ok laat ik dan even zeggen dat het de bedoeling is dat dat gelijk weg moet maar dat ik als hulpje natuurlijk geen zicht heb op wat die 100 mods allemaal individueel wel/niet doen
En van waar ik wel zicht op heb geldt ook vaak dat er geen TR wordt geplaatst en aangezien mods in drukkere fora niet ALLE posts van hun forum kunnen lezen het zelf dus soms echt niet zien zonder dat er een TR voor wordt geplaatst. En dat gaat dan om huismods, want ik kom in 99% van heel FOK! niet dus als ik iets zou zien zou ik het misschien wel gelijk weghalen maar ik zie het niet want ik kom er niet
quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dit - in een topic met Seks met een transgender- als titel iets wat de powers that be van fok een acceptabel topicverloop vinden in een serieus (denk ik dan? PI maakt het lastig, mocht dat het niet blijken te zijn, moet het topic dan überhaupt blijven staan in een serieus subforum?) topic?
Want als men als adminteam zegt "Ja, dit is eigenlijk precies waar we als fok voor staan, wat we als fok willen zijn en uitdragen, of waar we iig niet tegen willen en zullen optreden." dan weten VIVA instromers ook gelijk waar ze zijn beland en hoef ik geen TR's meer te plaatsen.Lees ik nu over de reacties heen, waarin wordt aangegeven of door soort gedrag wel of niet acceptabel wordt gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dwaalde ik dus vanmorgen binnen en heb pas net gerapporteerd, dus misschien logisch dat er geen actie op ondernomen is, zelfs als de mods daar misschien wel voor zouden zijn. Het staat er echter al wel een ruime week.
Juist een forum als SEX zou je m.i. knetterstrak (jaja) willen modden omdat het dit soort idioten aantrekt en er op deze manier geen normaal gesprek te voeren valt, terwijl dat juist zo waardevol en interessant kan zijn.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, maar in the end zijn er denk ik maar een handvol mensen die deze vraag kunnen beantwoorden en die zijn sinds het stellen nog niet actief geweest in het topic.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lees ik nu over de reacties heen, waarin wordt aangegeven of door soort gedrag wel of niet acceptabel wordt gevonden?
Juist een forum als SEX zou je m.i. knetterstrak (jaja) willen modden omdat het dit soort idioten aantrekt en er op deze manier geen normaal gesprek te voeren valt, terwijl dat juist zo waardevol en interessant kan zijn.
Zeker, voor elke scheet die je richting een moderator wil laten mag je de TR-knop gebruikenquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:25 schreef Elleska het volgende:
Dat rapporteren is denk ik een omschakeling die moet worden gemaakt als je vanaf Viva naar Fok! komt.
Ik kon daar op Viva nooit aan wennen maar rapporteren/staffen is daar iets negatiefs. het wordt gezien als klikken en teveel staffen kon zelfs een straf opleveren.
Hier op Fok! is een TR het helpen van de moderators, mag in sommige forumdelen ook worden gebruikt voor het aanpassen van de topictitel of openingspost.
Ja we hebben het bij de huismods neergelegd, ik ga er eigenlijk vanuit dat ze het niet hebben gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lees ik nu over de reacties heen, waarin wordt aangegeven of door soort gedrag wel of niet acceptabel wordt gevonden?
Juist een forum als SEX zou je m.i. knetterstrak (jaja) willen modden omdat het dit soort idioten aantrekt en er op deze manier geen normaal gesprek te voeren valt, terwijl dat juist zo waardevol en interessant kan zijn.
Dit is geen vraag aan de huismods van sex. Dit topic is exemplarisch bij een vraag aan de overlords van Fok.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja we hebben het bij de huismods neergelegd, ik ga er eigenlijk vanuit dat ze het niet hebben gezien.
En, tbf, deze reactie is ook een beetje exemplarisch voor het probleembekijkend/probleemoplossend vermogen van/op fok...quote:Vind je dat dit fok moet zijn? Straalt dit uit wat je wilt dat fok is? Is dit hoe je met serieuze onderwerpen en topics om wil gaan? Sta je hier achter? Is dit hoe je fok naar de toekomst ziet gaan? Is dit fok en moeten de mensen van wie dit niet hoeft dat maar accepteren? Is dit het fok wat de rode loper uitrolt voor de VIVA gebruikers die nu een nieuw onderkomen zoeken?
Voor ESF graag zelfsquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:25 schreef Elleska het volgende:
Hier op Fok! is een TR het helpen van de moderators, mag in sommige forumdelen ook worden gebruikt voor het aanpassen van de topictitel of openingspost.
Maar de overlords van FOK! lezen toch niet willekeurig een FOK!topic mee? Die moet je erbij halen, either als user door ze te DM’en of te mailen of in dit geval staan ze getagd in het huismodtopic in FC, maar aangezien dat achter de schermen is kan daar voor de schermen weinig over gezegd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is geen vraag aan de huismods van sex. Dit topic is exemplarisch bij een vraag aan de overlords van Fok.
[..]
En, tbf, deze reactie is ook een beetje exemplarisch voor het probleembekijkend/probleemoplossend vermogen van/op fok...
-doe maar niet-quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:10 schreef Danny het volgende:
Vast en zeker had het VF zaken die wij hier niet hebben (of die we wel hebben, maar die gewoon te verstopt zitten) en die je hier ook echt mist? (wie weet kunnen we daar iets aan veranderen)
Laat het vooral weten
Welkomquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:10 schreef Zanahoria het volgende:
Niet dus topic doorgespit, maar mocht het nog niet genoemd zijn:
we hebben nu een soort subforum hier voor viva, maar alle topics daarin zijn nu 1 grote vergaarbak. Dus ik mis pijlers en een kopje met nieuwe topics, naast de huidige lijst met actieve topics.
Ik heb de vraag toch aan Danny gesteld? In zijn eigen topic?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar de overlords van FOK! lezen toch niet willekeurig een FOK!topic mee? Die moet je erbij halen, either als user door ze te DM’en of te mailen of in dit geval staan ze getagd in het huismodtopic in FC, maar aangezien dat achter de schermen is kan daar voor de schermen weinig over gezegd worden.
Als je wil dat ze hier op je vragen antwoorden tag je ze hier: @:Danny @:Yvonne @:iteejer @:GGMM @:Pharkus @:murp @:Straatcommando.
Ja het is al een stuk duidelijkerquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom
Op FOK bestaan er al veel subfora (zo heten pijlers hier) met daarin topics die over specifiekere onderwerpen gaan. Je kan de hele lijst zien via https://forum.fok.nl/ Enkele specifieke topics en met welk topic op Viva ze te vergelijken zijn, zijn al genoemd in VF / Het grote 'ik zoek een topic!' topic
FOK heeft ook een automatische lijst van de topics waar het recentst in gepost is. Die kan je bekijken op https://forum.fok.nl/active . Post je zelf mee in een topic of heb je de volgknop gebruikt, dan komt het topic ook te staan in je lijst 'Mijn actieve topics'. Daar kan je dus mooi de topics terugvinden die je zelf interessant vindtEn vanuit daar ook weer doorklikken naar het subforum (pijler) waar het in staat. Kijk dus ook gerust rond in andere delen van het forum, en bepaal voor jezelf waar je wil blijven hangen
Heb ik je vraag zo goed begrepen?
Topquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:27 schreef Zanahoria het volgende:
[..]
Ja het is al een stuk duidelijker
Ik ben nog teveel viva-minded. Als in: het leek mij handig om een apart viva subforum te hebben en dáárin dan weer sub-sub-fora (met pijlers dus). Maar we gaan natuurlijk gewoon posten en topics openen binnen de huidige subfora.
Spannend hoor, nieuwe mensen leren
Wat ik verwarrend vind, is dat eerst wordt gezegd dat discriminerende posts en dingen die echt niet door de beugel kunnen direct worden gemod, ongeacht het subforum, ongeacht de gastmod. Dit in reactie op DPs boodschap dat dat soort bagger blijft staan in diverse fora. Ter illustratie post DP deze bagger als voorbeeld en idd, geen actie, het wordt nog eens voorgelegd aan de huismods. Een week na het plaatsen van genoemde bagger.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar de overlords van FOK! lezen toch niet willekeurig een FOK!topic mee? Die moet je erbij halen, either als user door ze te DM’en of te mailen of in dit geval staan ze getagd in het huismodtopic in FC, maar aangezien dat achter de schermen is kan daar voor de schermen weinig over gezegd worden.
Als je wil dat ze hier op je vragen antwoorden tag je ze hier: @:Danny @:Yvonne @:iteejer @:GGMM @:Pharkus @:murp @:Straatcommando.
Het ik zoek een topic topic is idd een goede!quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:27 schreef Zanahoria het volgende:
[..]
Ja het is al een stuk duidelijker
Ik ben nog teveel viva-minded. Als in: het leek mij handig om een apart viva subforum te hebben en dáárin dan weer sub-sub-fora (met pijlers dus). Maar we gaan natuurlijk gewoon posten en topics openen binnen de huidige subfora.
Spannend hoor, nieuwe mensen leren
En daaraan toevoegend: Erg irritant dat wordt gedaan of een zeker topic, een (aantal) zeker(e) reactie(s), een aantal users etc het punt is. Nee, je DNA wordt bevraagd. Waar sta je voor, wat sta je toe en wat bestraf je, want ik zie -in de subfora waar ik kom- dat discriminatie, gehak en afgezeik eerder regel dan uitzondering is en dus regelmatig NIET wordt verwijderd, ook niet na TR.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik verwarrend vind, is dat eerst wordt gezegd dat discriminerende posts en dingen die echt niet door de beugel kunnen direct worden gemod, ongeacht het subforum, ongeacht de gastmod. Dit in reactie op DPs boodschap dat dat soort bagger blijft staan in diverse fora. Ter illustratie post DP deze bagger als voorbeeld en idd, geen actie, het wordt nog eens voorgelegd aan de huismods. Een week na het plaatsen van genoemde bagger.
Wordt daarmee eigenlijk haar punt niet bevestigd? Bagger blijft staan. Als de huismods het geen punt vinden, is het geen punt.
Of wordt het dan toch niet ervaren als discriminerende bagger, door de Powers that be? Volgens mij is dat de vraag die nu nog open staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DancingPhoebe op 30-06-2021 17:00:12 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Je hebt gelijk ook. Al is Danny meer van de technische kant en laat hij forumzaken doorgaans aan Yvonne en de FA’s over, dus lijkt me handig als zij hier ook naar kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb de vraag toch aan Danny gesteld? In zijn eigen topic?Hij is alleen nog niet terug geweest in het topic
Ik kan hier tbh niet zo veel mee, dus dat laat ik verder aan de FA’s om wat zinnigs over te zeggen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik verwarrend vind, is dat eerst wordt gezegd dat discriminerende posts en dingen die echt niet door de beugel kunnen direct worden gemod, ongeacht het subforum, ongeacht de gastmod. Dit in reactie op DPs boodschap dat dat soort bagger blijft staan in diverse fora. Ter illustratie post DP deze bagger als voorbeeld en idd, geen actie, het wordt nog eens voorgelegd aan de huismods. Een week na het plaatsen van genoemde bagger.
Wordt daarmee eigenlijk haar punt niet bevestigd? Bagger blijft staan. Als de huismods het geen punt vinden, is het geen punt.
Of wordt het dan toch niet ervaren als discriminerende bagger, door de Powers that be? Volgens mij is dat de vraag die nu nog open staat.
Bedankt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:54 schreef Moira het volgende:
Ik kan hier tbh niet zo veel mee, dus dat laat ik verder aan de FA’s om wat zinnigs over te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |