Ja, en dan ook in twee partijen op rij op het Centre Court - zit je dan met je kaartje. Komt misschien ook doordat het dak dicht is. Dan wordt het neem ik aan benauwder/vochtiger.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:11 schreef superniger het volgende:
Bizar veel blessures door valpartijen.
Ik denk een hoger percentage gravel en een kleiner percentage gras. Iets van 65% hardcourt, 32% gravel en 3% gras. Heb even gegoogeld maar ik kom geen 'surface breakdown' tegen, zoals dat volgens mij zou moeten heten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:38 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn 70 procent van de toernooien hardcourt, 20% gravel en 10% gras? Of wel iets meer gravel?
Ik zou die surface lekker heel laten als je er nog op moet tennissen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk een hoger percentage gravel en een kleiner percentage gras. Iets van 65% hardcourt, 32% gravel en 3% gras. Heb even gegoogeld maar ik kom geen 'surface breakdown' tegen, zoals dat volgens mij zou moeten heten.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zou die surface lekker heel laten als je er nog op moet tennissen.
vage regels daar ... Iedereen wel gevaccineerd .... maar ... OK zal wel . Ben benieuwd wie dit afmaaktquote:
Deze avondklok heeft niks met corona te makenquote:Op woensdag 30 juni 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
vage regels daar ... Iedereen wel gevaccineerd .... maar ... OK zal wel . Ben benieuwd wie dit afmaakt
Dat is in heel Londen het geval, alle kroegen gaan ook altijd dicht om 23.00.quote:Op woensdag 30 juni 2021 00:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Deze avondklok heeft niks met corona te makenAfspraken met de buurt dat er na 23:00 lokale tijd niet gespeeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |