Het gaat nu wel hardquote:
Gemist, valpartij gok ik?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Heel zuur dit voor Mannarino, bij wijze van.
Ja, klopt. Hij leek zijn knie te overstrekken. Bleef een tijdje liggen. Daarna kwam er een fysio op de baan, die zelfs een of ander schort omdeed - heel apart. Uiteindelijk kreeg Mannarino toch geen behandeling en ging weer de baan op. Die game verloor hij en na het eerste punt in de vijfde set gaf hij op.quote:
Ja, en dan ook in twee partijen op rij op het Centre Court - zit je dan met je kaartje. Komt misschien ook doordat het dak dicht is. Dan wordt het neem ik aan benauwder/vochtiger.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:11 schreef superniger het volgende:
Bizar veel blessures door valpartijen.
Ik denk een hoger percentage gravel en een kleiner percentage gras. Iets van 65% hardcourt, 32% gravel en 3% gras. Heb even gegoogeld maar ik kom geen 'surface breakdown' tegen, zoals dat volgens mij zou moeten heten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:38 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn 70 procent van de toernooien hardcourt, 20% gravel en 10% gras? Of wel iets meer gravel?
Ik zou die surface lekker heel laten als je er nog op moet tennissen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk een hoger percentage gravel en een kleiner percentage gras. Iets van 65% hardcourt, 32% gravel en 3% gras. Heb even gegoogeld maar ik kom geen 'surface breakdown' tegen, zoals dat volgens mij zou moeten heten.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zou die surface lekker heel laten als je er nog op moet tennissen.
vage regels daar ... Iedereen wel gevaccineerd .... maar ... OK zal wel . Ben benieuwd wie dit afmaaktquote:
Deze avondklok heeft niks met corona te makenquote:Op woensdag 30 juni 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
vage regels daar ... Iedereen wel gevaccineerd .... maar ... OK zal wel . Ben benieuwd wie dit afmaakt
Dat is in heel Londen het geval, alle kroegen gaan ook altijd dicht om 23.00.quote:Op woensdag 30 juni 2021 00:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Deze avondklok heeft niks met corona te makenAfspraken met de buurt dat er na 23:00 lokale tijd niet gespeeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |