SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dan gaan de servers platquote:Op maandag 21 juni 2021 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag een uitgebreide review op Youtube.
Wat een goed idee Davy! Waarom is niemand hier eerder mee gekomen?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EK haxball toernooi? Dat zou wel leuk zijn!
Vreemd ja :S Ach misschien volgend jaar ofzoquote:Op maandag 21 juni 2021 23:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een goed idee Davy! Waarom is niemand hier eerder mee gekomen?
Volgend jaar een WK dan.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd ja :S Ach misschien volgend jaar ofzo
Ik haat jou met een passie.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgend jaar een WK dan.
Dan mag Waz ook meedoen. (lol)
Maar ja, waar haal je zo snel de beste spelers van Europa vandaan?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EK haxball toernooi? Dat zou wel leuk zijn!
Korte hoek chevyquote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja, waar haal je zo snel de beste spelers van Europa vandaan?
Ik bedoel, ik ben de beste op de planeet dus we hebben er al één, maar ik kan moeilijk in mijn eentje een toernooi spelen
Onhoudbaar!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=V0GHIyieDTMquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=V0GHIyieDTMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie als je gewoon achter hem blijft kan er niks gebeuren. Je hebt echt totaal geen inschattingsvermogen als je echt denkt dat je die bal had kunnen halen.
En zo kan ik 100 gifjes maken, maar hier viel de goal uiteindelijk uit, omdat jij coco 2v1 zet.
Ben erg teleurgesteld in je dat mag je best weten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
Laat die arme jongen toch met rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie als je gewoon achter hem blijft kan er niks gebeuren. Je hebt echt totaal geen inschattingsvermogen als je echt denkt dat je die bal had kunnen halen.
En zo kan ik 100 gifjes maken, maar hier viel de goal uiteindelijk uit, omdat jij coco 2v1 zet.
Ben erg teleurgesteld in je dat mag je best weten.![]()
Scrummie is toch je homeboy? Doe ff wat aardiger man.quote:
Ook vrienden pak ik aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Scrummie is toch je homeboy? Doe ff wat aardiger man.![]()
Zo heb ik mezelf nog nooit genoemd.quote:
Ik heb niet gestemd, dus je kan de pot op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef GGMM het volgende:
Dat deden jullie praktisch door mij de award te geven
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
Zou ze toch graag alle 100 zien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie als je gewoon achter hem blijft kan er niks gebeuren. Je hebt echt totaal geen inschattingsvermogen als je echt denkt dat je die bal had kunnen halen.
Ben erg teleurgesteld in je dat mag je best weten.
Je biedt je excuses maar gewoon aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou ze toch graag alle 100 zien hoor.
Waar HEB jij het overquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:57 schreef Oriente het volgende:
Die 1-1 was mooie karma. @:GGMM @:Chevycaprice
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]En nu de 1-1, lafbekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom danquote:Op donderdag 24 juni 2021 00:10 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wow, grote mond voor een mollig ventje.
Is geen antwoord op de vraagquote:
Nou enquote:Op donderdag 24 juni 2021 00:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik werd gedemoniseerd en uitgelachen
Je werd niet gedemonstreerd, die voorzet was feitelijk heel slecht.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik werd gedemoniseerd en uitgelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |