abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200003520
@Lonaa: :* sterkte
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200003521
En goeiemorgen allemaal :O Kantoordagje vandaag :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200003626
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ja, en zelfs als 'wij' nog wel de staarttoeslag zouden willen ophoesten - het meeste vlees-dat-varken-was wordt verkocht in buitenlanden, waar men weinig kaas gegeten heeft van ons stappenplan krulstaarten. En ze zijn vermoedelijk ook niet als steakholders betrokken bij het plan van aanpak.
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200003631
Vroeg :O

Bange opvangpoes doet haar dingen in de nacht. Natvoer is te lekker, dat wordt ook overdag gegeten. Brokjes en water niet. Kattenbak leek niet nodig.
Maar vanmorgen kwam ik uit bij twee bijna lege eet- en drinkbakjes. En een drol in de kattenbak (dit keer goed geland).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200003758
@Lonaa beterschap voor je vader gewenst :* dat is wel even schrikken. Hij doet het ook wel gelijk met overtuiging :')

Verder las ik dat Club en Vanyel straks een schoolpleinsoap kunnen schrijven (gegarandeerd kijkcijfers gezien De Luizenmoeder, en nu met het Viva-forum op Fok! ook vast wel online belangstelling :P )

... en dat Tele's moeder gewoon zelf een pannenkoek is ;)

oh en iets over prijzen van attractieparken. Tsja, het is veel geld, maar ik weet niet of ik bijvoorbeeld de Efteling ook echt 'duur' vind. Geen idee hoeveel winst ze maken, maar de attracties worden technisch ook wel steeds complexer, de faciliteiten (horeca e.d.) zijn denk ik ook wel uitgebreid sinds dat het niet enkel het Sprookjesbos meer is, de tuinmannen moeten betaald worden... dus... tsja, dat daar een prijs tegenover moet staan snap ik wel.

Ik vind daarentegen sommige kleinere uitjes wel wat aan de dure kant. Laatst dus wezen 'minigolfen' in Lage Vuursche. Eerlijk is eerlijk; prachtige banen, heel mooie, bijna botanische tuin. Maar dat was wel 17,50 pp! (En je kon daar niks te eten of te drinken kopen, dus dat soort faciliteiten zijn er niet om te onderhouden.)
En het kanoën op de Vinkeveense plassen was ook 80 euro voor 2 kano's. Weliswaar voor een hele middag en je hebt er dan wel met tot 6 personen plezier van, maar 40 euro voor een bootje zonder motor....ik vind dat toch aan de prijs. Hoewel die dingen ook wel weer onderhouden moeten worden natuurlijk.)

Afijn..op naar werk. Fijne dag allen! :W
pi_200004414
@Lonaa wat heftig zo, beterschap voor je vader! Vijf ook meteen.. en iets in z'n been.. hopelijk loopt het allemaal met een sisser af!

Groetjes vanuit de wachtkamer, m'n tweede chip zit er ook in! Nog 20min wachttijd te gaan.
pi_200004680
Mogge!
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:06:01 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200004685
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200004777
Mogge! Supertoevallig zeg van clubkind en vanykind :o
Groet vanaf wachtkamer kliniek Nijmegen :W Hopelijk vandaag mooi dagje Duitsland :)

Thanks Z, ga ook naar DM ^O^
Heb m'n oranje shirt aan >:)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200004813
Goedemorgen :O eens kijken of vandaag beter wordt dan gisteren
pi_200004825
Goedemorgen!
Ik zit al in de klas, maarrrrrrrrrrrr ik moet jullie toch zeker mijn ochtendfoto laten zien want ik zag de bever *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:23:44 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200004862
Willem!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200004982
Bons - rammel - gestommel - dakpannen: de gebroeders Bever op het dak bij de buren voor een klus.
Eerst aan de buurvrouw en toen de mannen gevraagd of zij de lichtkoepel 2 x 1 willen schoonmaken bij ons. ( is ook door hun werkgever geplaatst toentertijd .)
“Voor u altijd, mevrouw” B-)
pi_200005023
Nu zat ik eens te lezen op het viva forum.
En nu ben ik benieuwd of men zich wel thuisvoelt hier op fok!
In ieder geval een warm welkom van de crew.
pi_200005066
Da's aardig van de mannen, hoef jij het dak niet op! Vrienden van mij (eind 80) kregen vorige week een nieuwe wasmachine, de bezorgers namen uiteraard de oude mee, maar ook op verzoek de oude, al 30 jaar ongebruikte, droger die op zolder stond. Fijne service.

Leuk en warm welkom inderdaad van de crew voor de viva mensen. In een ver verleden heb ik daar wel een tijdje gezeten, geen idee waarom ik daar nooit meer gepost heb.
pi_200005078
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:40 schreef AnneX het volgende:
Nu zat ik eens te lezen op het viva forum.
En nu ben ik benieuwd of men zich wel thuisvoelt hier op fok!
In ieder geval een warm welkom van de crew.
Ik vind FOK op de meeste subfora geen leuke, vriendelijke plek meer. Verhard, onaardig, racistisch, rechts. Behalve hier dan en nog een paar plekjes, maar gemiddeld niet zo prettig. Ik weet niet of ik nu nog wel zou blijven hangen. Tenzij ik hier als eerste binnen strompel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200005108
Ik las op Twitter dat als je met de reacties op het Viva forum om kan gaan dat je alles aan kan op het internet.
Nu heb ik nooit op het Viva forum meegelezen maar ik gok dat dat toch niet helemaal waar is :')
pi_200005135
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Ik las op Twitter dat als je met de reacties op het Viva forum om kan gaan dat je alles aan kan op het internet.
Nu heb ik nooit op het Viva forum meegelezen maar ik gok dat dat toch niet helemaal waar is :')
Ik ben nog nooit op het Viva forum geweest, maar het stond altijd wel bekend als redelijk dom :+ (qua adviezen en zo dan)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200005143
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind FOK op de meeste subfora geen leuke, vriendelijke plek meer. Verhard, onaardig, racistisch, rechts. Behalve hier dan en nog een paar plekjes, maar gemiddeld niet zo prettig. Ik weet niet of ik nu nog wel zou blijven hangen. Tenzij ik hier als eerste binnen strompel :+
Ik ben (min of meer) hier als eerste binnengestrompeld. Via Vraag het Pietverdriet. Verder nog in FF af en toe, keek wel wat rond in Fotografie maar verder hou ik me verre van alles.
Maar zaken verharden ook zo vaak. Ik keek op de BBC naar de Sewing Bee en daar is ook een FB pagina van met hele strakke moderatie. Alleen bij drukte glipt er wel eens wat door. En als je dan leest dat iemand woest is omdat iemand gewonnen heeft die zij het niet gunde, hoe iemand dan tekeer kan gaan :?
pi_200005154
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik ben (min of meer) hier als eerste binnengestrompeld. Via Vraag het Pietverdriet. Verder nog in FF af en toe, keek wel wat rond in Fotografie maar verder hou ik me verre van alles.
Maar zaken verharden ook zo vaak. Ik keek op de BBC naar de Sewing Bee en daar is ook een FB pagina van met hele strakke moderatie. Alleen bij drukte glipt er wel eens wat door. En als je dan leest dat iemand woest is omdat iemand gewonnen heeft die zij het niet gunde, hoe iemand dan tekeer kan gaan :?
Ik vraag me af of mensen nu zo zijn of altijd al zo zijn geweest, maar dat het nu zo duidelijk is omdat iedereen (redelijk anoniem) op social media zijn of haar zegje kan doen.

Al is dat anonieme voor veel mensen ook geen voorwaarde, als je ziet wat er voor idioterie op FB staat |:(
pi_200005161
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op het Viva forum geweest, maar het stond altijd wel bekend als redelijk dom :+ (qua adviezen en zo dan)
Als ik het me goed herinner veel tegenstellingen in adviezen en dan had je er nog geen moer aan.
Daarom "Vraag het Pietverdriet"
pi_200005174
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me af of mensen nu zo zijn of altijd al zo zijn geweest, maar dat het nu zo duidelijk is omdat iedereen (redelijk anoniem) op social media zijn of haar zegje kan doen.

Al is dat anonieme voor veel mensen ook geen voorwaarde, als je ziet wat er voor idioterie op FB staat |:(
Dan deed men dat in een kleine kring of in stukje in de krant.
Of een ingezonden brief die langs de redactie gaat.
En veel reacties nu zijn onder pseudoniem of alias, lekker veilig op de zolderkamer.

Iemand kreeg schandalige scheldkanonades over zich heen en zocht de mensen op.
Hoe? En waarom? blekken het alsnog ‘fatsoenlijke’ mensen, die excuses aanboden.
pi_200005202
Over twitter gesproken, ik volg daar #Rambo. Da's een kitten die, toen hij gevonden werd, de oogjes nog dicht had. Gevonden door een echtpaar en hij is nu waarschijnlijk een week of 5. Zo leuk om te volgen, hij is ondeugend aan het worden
pi_200005219
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

En veel reacties zijn onder pseudoniem of alias, lekker veilig op de zolderkamer.
De stukjes in de krant en de ingezonden brieven worden inderdaad gelezen. Mijn moeder heeft al meerdere keren geprobeerd om iets kwaads onsamenhangends naar de krant te sturen (en erachteraan gebeld, gemaild, gebeld en gemaild) maar dat publiceren ze mooi niet *G*

Het is wel lastig. Ik heb een tijdje meegelezen op een forum waar ze héél strak modereerden, maar dat liep óók totaal uit de hand omdat je haast niks meer kon zeggen omdat het misschien wel racistisch of anderszins "fout" was. (Ze zaten middenin een discussie over "ableism", dat je niet mag zeggen dat iemand een sukkel is omdat iemands intelligentie geen reden tot schelden zou mogen zijn. Maar dat kun je heel ver doortrekken.)
pi_200005222
Hoe wou je nou voorkomen dat iemand een schuilnaam gebruikt? Ga je een lijstje bijhouden van alle ip adressen? Of alle vpn servers?
pi_200005248
Deze column was recht voor zijn raap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200005259
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:55 schreef AnneX het volgende:

En veel reacties nu zijn onder pseudoniem of alias, lekker veilig op de zolderkamer.

Iemand kreeg schandalige scheldkanonades over zich heen en zocht de mensen op.
Hoe? En waarom? blekken het alsnog ‘fatsoenlijke’ mensen, die excuses aanboden.
Ik heb een TED talk gezien met dat als onderwerp! Hij ging met de mensen praten die de meest vreselijke dingen online zeiden. En dat waren dan dus heel gewone mensen. Die ook niet goed konden uitleggen waarom ze zo deden 8)7
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:04:42 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200005283
Mjah als ik zie wat er nu al gepost is in het Viva forum, en wat er (na een paar stevige veeg-acties) nog aan posts staat van users die zich normaal gesproken rondom onz, klb en vbl bewegen, dan denk ik niet dat er veel viva users blijven plakken.
pi_200005285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een TED talk gezien met dat als onderwerp! Hij ging met de mensen praten die de meest vreselijke dingen online zeiden. En dat waren dan dus heel gewone mensen. Die ook niet goed konden uitleggen waarom ze zo deden 8)7
Ik heb een paar jaar geleden ook met verbazing gekeken naar de "grappige" commentaren op dat ongeluk met die stint in Oss.
pi_200005291
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:01 schreef AnneX het volgende:
Deze column was recht voor zijn raap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even mijzelve quoten.
Dit kwam bij mij boven vanwege de eerder genoemde verrechtsing. Is natuurlijk geen adekwate respons op anonieme onfatsoen posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')