Die hoorde ik ookquote:Op maandag 21 juni 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Ja hoor de burgermeester heeft hem gevonden, geloof je het zelf??!!!!
Ik doe niet aan TT, want hoe erg die gast in het vorige topic ook liep te miepen, dat een SC na 4 posts niets meer met de TT te maken heeft klopt natuurlijkquote:
Ik hoorde gisteren van vrienden die van het weekend op een feestje van een bekende waren. Die bekende is dus full-wappie. Die is deze week ook aan een beukennootjesthee kuur oid omdat er daar op dat feestje ook gevaccineerde mensen warenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit d ebuurt blijven van Viola Holt he!
Wat ben je weer heerlijk HeatWave vandaagquote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso heel trots vermelden dat je een vaccinatie gehad hebt, why?.
Bang dat anderen je een "wappie" noemen als je niet overduidelijk hebt gemeld dat je geprikt bent ofzo?
Heel goed dit.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet aan TT, want hoe erg die gast in het vorige topic ook liep te miepen, dat een SC na 4 posts niets meer met de TT te maken heeft klopt natuurlijk.
Hey, iemand moet het doen!quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef babylon het volgende:
Wat ben je weer heerlijk HeatWave vandaag
Ja die van mij tochquote:Op maandag 21 juni 2021 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens nog 0 voorbij zien komen op facebook. Maar ik heb dan ook maar 30 'vriendjes'
Misschien allemaal wappies, zou ook echt kunnen.
Zo praat je toch niet over jezelfquote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef HeatWave het volgende:
die gast in het vorige topic ook liep te miepen
Hey, waar is mijn stempel/gele boekje?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ook!
Inclusief stempel in het gele boekje
Bedacht ik me later.. Is natuurlijk iets waar op verdiend moet worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Moet je wel zelf mee nemen natuurlijk.
Ehr... ik heb hem al dik 10 jaar. En kost iets van 5 euro of zo.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Bedacht ik me later.. Is natuurlijk iets waar op verdiend moet worden.
Mijn prikker zei nog: en de pleister, eigenlijk niet nodig, maar goed, ik doe het toch maar evenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja. Geen foto van een trotse pleister toch?
Oh en hier voelde ik hem wel echt hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |