Ik vind het totaal geen boeiende wedstrijd. Deze wedstrijd houdt mijn aandacht net zo goed vast als Hugo de Jonge tijdens persconferenties.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ze zo blijven spelen kunnen we net zo goed thuis blijven volgende week
Dan is het wel heel erg gesteldquote:Op maandag 21 juni 2021 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen boeiende wedstrijd. Deze wedstrijd houdt mijn aandacht net zo goed vast als Hugo de Jonge tijdens persconferenties.
Je krijgt die warmte er heel moeilijk uit. Ik heb vandaag in mijn werkkamer nog de hele dag de ventilator aangehad, terwijl dit al de derde koelere dag is.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de voordelen zijn duidelijk. Maar in een langdurige warme periode wordt het huis een oven.
Nou iddquote:Op maandag 21 juni 2021 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]maar goed dat die gegevens niet gedeeld worden met de politie. Zou Apple zeggen dat je op je scherm aan het kijken was tijdens het rijden.
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen boeiende wedstrijd. Deze wedstrijd houdt mijn aandacht net zo goed vast als Hugo de Jonge tijdens persconferenties.
Ik ben al naar het zoeken naar eventuele alternatieve vakanties, mocht Tenerife toch weer oranje wordenquote:
Poeh, ik mag hopen dat Tenerife dit keer voor jullie gewoon kan! Zou vervelend zijn, voor het tweede jaar op rij last minute moeten switchen.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al naar het zoeken naar eventuele alternatieve vakanties, mocht Tenerife toch weer oranje worden(cijfers daar zijn niet denderend, lopen weer op)
Zul je zien dat we net als vorig jaar weer een paar dagen voor vertrek halsoverkop wat anders moeten vinden; vorig jaar ging Kroatië 4 dagen voor onze geplande aankomst op oranje
Ja, je merkt dat een aantal mensen toch niet echt scherp is. Al had het met iets meer precisie ook best 3-1 kunnen staan.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:58 schreef Redefine het volgende:
Veel spelers zijn matig vandaag. Maar vooral het middenveld. Wijnaldum, de Jong en vooral Gravenberch.
Ze creëren genoeg ja. Maar bijna iedereen is veel te slordig.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je merkt dat een aantal mensen toch niet echt scherp is. Al had het met iets meer precisie ook best 3-1 kunnen staan.
Geel, maar de regio Sjeverna Hrvatska incl Zagreb is Oranje.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Poeh, ik mag hopen dat Tenerife dit keer voor jullie gewoon kan! Zou vervelend zijn, voor het tweede jaar op rij last minute moeten switchen.
Welke kleur heeft Kroatië nu?
Wij zijn oranje!quote:
Jaquote:Op maandag 21 juni 2021 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Poeh, ik mag hopen dat Tenerife dit keer voor jullie gewoon kan! Zou vervelend zijn, voor het tweede jaar op rij last minute moeten switchen.
Welke kleur heeft Kroatië nu?
Niet volgens "Kleurcodes per land | Coronavirus COVID-19" https://www.info-coronavirus.be/nl/kleurcodes-per-land/quote:
HOEZEE TOETERTJESquote:Op maandag 21 juni 2021 19:08 schreef egeltje1985 het volgende:
M'nparty gaat door met vaccinatie of testbewijs
Ah is er ook een Memphis vaccin?quote:
De Gaylord 2.4quote:
Mam riep net 'ik hoop dat ie erin gaat'quote:
Als het even misgaat, heeft straks een half elftal een blessurequote:Op maandag 21 juni 2021 19:14 schreef Em31 het volgende:
Zouden die springers dan ook niet inhouden, om niet op hem te gaan staan
Oh dacht even dat het memvis wasquote:Op maandag 21 juni 2021 19:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja drommels memvis, maak ze zelf ff, dit schiet niet op voor m'n topscoorders punten.
Tof nieuws egel!quote:Op maandag 21 juni 2021 19:08 schreef egeltje1985 het volgende:
M'nparty gaat door met vaccinatie of testbewijs
Jep. Verder prima, maar toch.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dacht even dat het memvis wasMaar weer Wijnaldum die hem intikte?
Toen deden we het wel onverwacht zo goed in de poule, hier ligt het iets meer in de lijn van verwachting dat je deze tegenstanders verslaat. Maar een achtste finale tegen Portugal heeft wel de potentie tot een herhaling van een paar eerdere potjes in de knock-outfase, jaquote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Momo het volgende:
Wel flashbacks naar toen we echt geweldig deden in poule fase en Frankrijk en Italië (?) versloegen maar eruit gingen tegen Rusland
Mja, als we nu van Portugal verliezen, is dat toch wel een wedstrijd op zich.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Momo het volgende:
Wel flashbacks naar toen we echt geweldig deden in poule fase en Frankrijk en Italië (?) versloegen maar eruit gingen tegen Rusland
Zolang we maar niet die Rus als scheids krijgen.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toen deden we het wel onverwacht zo goed in de poule, hier ligt het iets meer in de lijn van verwachting dat je deze tegenstanders verslaat. Maar een achtste finale tegen Portugal heeft wel de potentie tot een herhaling van een paar eerdere potjes in de knock-outfase, ja
Extra grote stukken taartquote:Op maandag 21 juni 2021 19:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst nog dat we een hele grote taart hadden en maar 10 gasten ofzo
Toen speelden ze niet eens zo extreem goed. Tegen Frankrijk werden we aardig weggespeeld, maar waren de counters messcherp.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Momo het volgende:
Ach ja, er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Extra grote stukken taart![]()
Nee ik begrijp dat dat een nachtmerriescenario is. Fijn dat het allemaal weer mogelijk gaat zijn
Kwam dat ook niet door de dood van het dochtertje van Boulahrouz? Had het idee dat dat wel de schwung eruit haalde…quote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Momo het volgende:
Ik krijg nu flashbacks naar het winnen van de poulefase en dan er in de 8e uit liggenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Momo het volgende:
Laat dan Gakpo zijn debuut maken.quote:
quote:
De datum is pas in 2021, dus het duurt nog even voor die geprikt kan worden helaasquote:
Ja, ik denk dat dat wel een enorme impact had idd.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam dat ook niet door de dood van het dochtertje van Boulahrouz? Had het idee dat dat wel de schwung eruit haalde…
Hij wisselt dat steeds heel snel af.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Dumfries:![]()
Ziet dat hij in beeld is:
2021 klinkt wel heel ver weg inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De datum is pas in 2021, dus het duurt nog even voor die geprikt kan worden helaas![]()
Maar ik kijk er naar uit
* Aoibhin is altijd te pochen voor taartquote:Op maandag 21 juni 2021 19:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst nog dat we een hele grote taart hadden en maar 10 gasten ofzo
Promes heeft toch ook nog niet gespeeld.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Em31 het volgende:
Zet er dan een paar spelers in die helemaal geen minuten hebben gemaakt
Hij gaat op t scherpst van de snede spelen.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Promes nog wat steekpasses kan geven.
Nou dan hebben we die grap ook alvast gehad.
#viesdikquote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin is altijd te pochen voor taart
De grappen zijn weer van hoog niveauquote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Promes nog wat steekpasses kan geven.
Nou dan hebben we die grap ook alvast gehad.
Oh ja dat was zo naar toenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam dat ook niet door de dood van het dochtertje van Boulahrouz? Had het idee dat dat wel de schwung eruit haalde…
Ja. Die misten hem juistquote:Op maandag 21 juni 2021 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mocht Gakpo ook nog mee naar het EK onder 21? Dat was een stuk beter voor hem geweest dan dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |