Kwam dat ook niet door de dood van het dochtertje van Boulahrouz? Had het idee dat dat wel de schwung eruit haalde…quote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Momo het volgende:
Wel flashbacks naar toen we echt geweldig deden in poule fase en Frankrijk en Italië (?) versloegen maar eruit gingen tegen Rusland
Ik krijg nu flashbacks naar het winnen van de poulefase en dan er in de 8e uit liggenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Momo het volgende:
Wel flashbacks naar toen we echt geweldig deden in poule fase en Frankrijk en Italië (?) versloegen maar eruit gingen tegen Rusland
Laat dan Gakpo zijn debuut maken.quote:
quote:
De datum is pas in 2021, dus het duurt nog even voor die geprikt kan worden helaasquote:
Ja, ik denk dat dat wel een enorme impact had idd.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam dat ook niet door de dood van het dochtertje van Boulahrouz? Had het idee dat dat wel de schwung eruit haalde…
Hij wisselt dat steeds heel snel af.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Dumfries:![]()
Ziet dat hij in beeld is:
2021 klinkt wel heel ver weg inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De datum is pas in 2021, dus het duurt nog even voor die geprikt kan worden helaas![]()
Maar ik kijk er naar uit
* Aoibhin is altijd te pochen voor taartquote:Op maandag 21 juni 2021 19:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst nog dat we een hele grote taart hadden en maar 10 gasten ofzo
Promes heeft toch ook nog niet gespeeld.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Em31 het volgende:
Zet er dan een paar spelers in die helemaal geen minuten hebben gemaakt
Hij gaat op t scherpst van de snede spelen.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Promes nog wat steekpasses kan geven.
Nou dan hebben we die grap ook alvast gehad.
#viesdikquote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin is altijd te pochen voor taart
De grappen zijn weer van hoog niveauquote:Op maandag 21 juni 2021 19:25 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Promes nog wat steekpasses kan geven.
Nou dan hebben we die grap ook alvast gehad.
Oh ja dat was zo naar toenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kwam dat ook niet door de dood van het dochtertje van Boulahrouz? Had het idee dat dat wel de schwung eruit haalde…
Ja. Die misten hem juistquote:Op maandag 21 juni 2021 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mocht Gakpo ook nog mee naar het EK onder 21? Dat was een stuk beter voor hem geweest dan dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |