SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
[ Bericht 5% gewijzigd door DemonRage op 21-06-2021 09:07:03 ]
Inderdaad. Done.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:04 schreef Dagoduck het volgende:
Dat sneeuw in april kan ook wel weer uit de OP.
Vooral dat laatste. Zondag lekker BBQ in de tuin met Oranje op de beamer.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:55 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf woensdag weer twintigers en in het weekend weer rond 25. Gunstig
Zingende plantjes?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik werd vanmorgen gewekt door het vrolijke gezang van mijn plantjes.
Je zou denken dat mensen een dag als deze idd gebruiken om de boel binnen wat te laten afkoelen ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:44 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb de boel wagenwijd open wat gelukkig kan nu ik thuiswerk en het koelt binnen eindelijk weer goed af.
De temperatuur op zit-hoogte is onder de 25°C gedoken.
Da's inderdaad niet te begrijpen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je zou denken dat mensen een dag als deze idd gebruiken om de boel binnen wat te laten afkoelen ja.
Ik kan mijn ramen vandaag niet open doen omdat mensen aan de overkant vd straat, serieus.... hun OPEN HAARD aan het stoken zijn op het moment, met enorme rookwalmen die uit hun schoorsteen mijn kant op waaien![]()
![]()
![]()
Wtf bezielt mensen om nu de haard te gaan lopen stoken, jezus.
Droog?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef lily het volgende:
Ik vind het prima weer vandaag.
Droog, geen wind en 18 graden. Helemaal goed.
Zie de foto die Dagoduck hierboven postquote:Op maandag 21 juni 2021 15:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Droog?Hier in het oosten zijn we verzopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |