Ben je nog steeds gestopt met rokenquote:Op maandag 21 juni 2021 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet verder vertellen hoor, maar ik ben soms best wel lief
11 of 12 jaar nu.quote:
Je had eerder ook nog een leuke andere naam bedacht die ook al is weggehaald. Doe nou gewoon even niet. Het is niet ontopic om er leuke usernames te bedenken.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
2hot2handle69 was mijn username aldaar. Waarom wegmodden?
Je kan inderdaad aanpassingen doen in je actieve topics, zoals bepaalde subfora verbergen. Dat kan je hier instellen: https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:41 schreef FokRome het volgende:
Even wat vraagjes van een Newbie![]()
Kan ik topics met een bepaalde tag (bijvoorbeeld slowchat of crowdfunding uitzetten in actieve topics? Kan ik sowieso sommige topics niet weer laten geven?
Wat betekent het dat sommige topics grayed-out zijn?
Kan ik bewegende smileys/gifjes uit zetten?
Bedankt!
Volgens mij kan dat niet. Maar daarom is "mijn actieve topics" ook zo handig, daarin verschijnen alleen de topics waarin je gereageerd hebt, of die je bent gaan volgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:50 schreef FokRome het volgende:
Dank je wel voor je snelle antwoord! De subfora uitzetten had ik inderdaad al gevonden en al gretig gebruik van gemaakt.
Maar als er bijvoorbeeld een subforum is die ik leuk vind, bijvoorbeeld ouders, maar het topic verjaardagsbankje vind ik niet zo interessant, kan ik alleen die dan niet weergeven?
Nog als aanvulling over je grayed-out vraag: ik ging er vanuit dat je topic bedoeld die letterlijk grijs zijn, dan geldt m'n vorige antwoord. Als je doelt op topics waarbij de kleur vervaagd is, dat zijn topics waar voor een bepaalde tijd geen reacties zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:50 schreef FokRome het volgende:
Dank je wel voor je snelle antwoord! De subfora uitzetten had ik inderdaad al gevonden en al gretig gebruik van gemaakt.
Maar als er bijvoorbeeld een subforum is die ik leuk vind, bijvoorbeeld ouders, maar het topic verjaardagsbankje vind ik niet zo interessant, kan ik alleen die dan niet weergeven?
Hopelijk vind je het niet vervelend dat ik even doorvraagquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nog als aanvulling over je grayed-out vraag: ik ging er vanuit dat je topic bedoeld die letterlijk grijs zijn, dan geldt m'n vorige antwoord. Als je doelt op topics waarbij de kleur vervaagd is, dat zijn topics waar voor een bepaalde tijd geen reacties zijn geweest.
Ja, dat klopt. Die topics zijn gewoon nog open, alleen niet actief. De laatste reactie valt buiten die bepaalde tijd (ik weet niet precies hoelang het duurt voordat topics lichter worden). Als topics al voor een hele lange tijd inactief zijn, krijg je zelfs een melding boven de invoer box.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:14 schreef FokRome het volgende:
[..]
Hopelijk vind je het niet vervelend dat ik even doorvraag![]()
Als je in de Televisie subforum kijkt en dan 'clarksons farm', die is grayed-out/lichter bij mij (en alles daarboven ook, tot married at first site). Laatste reactie is van gisteren. Is dat dan al die bepaalde tijd?
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor Juupke, nog nooit gepost daarIk ben echter wél een fokmevrouw in hart en nieren en de kans om zoveel nieuwe users naar Fok te halen en daarmee dit forum ook langer in leven te kunnen houden kun je echt niet laten schieten door het om zeep te laten helpen door gebagger. Je eet immers ook je eigen benen niet op.
Dat 'niet actief' moet je volgens mij opvatten als 'sinds je vorige bezoek' geen nieuwe posts.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, dat klopt. Die topics zijn gewoon nog open, alleen niet actief. De laatste reactie valt buiten die bepaalde tijd (ik weet niet precies hoelang het duurt voordat topics lichter worden). Als topics al voor een hele lange tijd inactief zijn, krijg je zelfs een melding boven de invoer box.
Zie als voorbeeld dit topic: ESF / ESF-Land van de week: BELGIE. Daar staat boven de invoer box dat er al 273 dagen niet in dit topic is gepost.
Ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:55 schreef svann het volgende:
[..]
Dat 'niet actief' moet je volgens mij opvatten als 'sinds je vorige bezoek' geen nieuwe posts.
Kloptquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Dittenminste, in de MyAT (Mijn actieve topics) werkt dat zo, en ik neem aan op de rest van het forum ook.
Zoiets is er nog niet, maar we kunnen de tips & tricks uit de huidige VF-topics inderdaad wel beter bundelen in één sticky topic.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:31 schreef schaakkipje het volgende:
Misschien moet er een gesloten topic komen met korte handleiding hoe je de lay-out een beetje kan laten lijken op het Viva forum en hoe je pijlers kan blokkeren. Voor de meesten van Viva zal dit forum heel onoverzichtelijk zijn dus dan is het vooral zaak om het zo overzichtelijk mogelijk te krijgen.
Kan ook zijn dat zoiets er al is. 😄
Of vanaf het moment dat je op "reset" hebt geklikt. Daarmee markeer je alles als gelezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:55 schreef svann het volgende:
[..]
Dat 'niet actief' moet je volgens mij opvatten als 'sinds je vorige bezoek' geen nieuwe posts.
Zoiets is @zarGon ooit begonnen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:23 schreef Viv het volgende:
Zoiets is er nog niet, maar we kunnen de tips & tricks uit de huidige VF-topics inderdaad wel beter bundelen in één sticky topic.
Ja idd. Ik heb echt al jáááren in m'n hoofd (en ook met medecrew delen van besproken) om gewoon een newbie-handleiding te maken van hoe FOK! er nú uit ziet en werkt. Dus echt from scratch, wat zie je bij elke posts staan, waar dienen alle knopjes voor, waar verander je welke instellingen, etc. En dan evt bestaand uit 'hoofdstukken' dus echt van het allereerste inlogmoment tot 'ik FOK! al een tijdje en wil wat extra functies leren'.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:29 schreef svann het volgende:
[..]
Zoiets is @:zarGon ooit begonnen. [ afbeelding ]
FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!
Dat zal ondertussen wel aangevuld kunnen worden met nieuwerwetse handigheidjes.
En dan vooral als samenvatting; alleen de essentials.
Dan kan iedereen er iets van zijn gading uitpikken.
Welke is dat? @Danny had laatst geloof ik wel al anderen in dezelfde smiley-stijl overgeheveld. Weet niet of die daar ook bij matcht? En anders kunnen we iemand vragen iets soortgelijks te knutselenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:19 schreef Whiskers82 het volgende:
Vraag, is het mogelijk om de proud smiley van viva hier naartoe te halen? Ik las net iemand anders die hem ook zo mist. 😇
Volgens mij lijkt-ie sterk opquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Welke is dat? @:Danny had laatst geloof ik wel al anderen in dezelfde smiley-stijl overgeheveld. Weet niet of die daar ook bij matcht? En anders kunnen we iemand vragen iets soortgelijks te knutselen
Ja klopt, die van viva is echt een enorm valse grijns. 😂quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:01 schreef Donna het volgende:
[..]
😁 die lijkt er ook wel op, maar dat is een telefoon smiley denk ik.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:58 schreef Whiskers82 het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier een foto kan neerzetten. 😂 De facepalm mis ik ook, die staat ernaast.
Jazeker, alleen zie ik 'm op mobiel er zo snel niet tussen staan, dus die voeg ik nog even toequote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:49 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Ik vind die van viva leuker, maar deze is goed. Die stond er al tussen toch?
Rechtermuisklik op de afbeelding en dan ‘afbeeldings-url kopiëren’, en die dan hier plakken tussen [img][/img] tags (of op het afbeeldinkje klikken, dan verschijnen die tags ook)quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:58 schreef Whiskers82 het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier een foto kan neerzetten. 😂 De facepalm mis ik ook, die staat ernaast.
Ik forum mobiel en dan zegt ‘ie dat ik met een url moet komen. Alsof ik weet wat dat is. 😂quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op de afbeelding en dan ‘afbeeldings-url kopiëren’, en die dan hier plakken tussen [ [url=]afbeelding[/url] ] tags (of op het afbeeldinkje klikken, dan verschijnen die tags ook)
Haha wat Vanyel zegtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:24 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Ik forum mobiel en dan zegt ‘ie dat ik met een url moet komen. Alsof ik weet wat dat is. 😂
Oh die iequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:40 schreef Whiskers82 het volgende:
Ik bedoel dus dat berichtje dat ik krijg als ik op het afbeeldinkje klik van foto’s. Ik bedoel niet Moira.
Oh, ja dat weet ik niet. 😂 Dus ik moet dan eerst een foto ergens op internet zetten voordat ik hem hier kan plaatsen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:43 schreef Vanyel het volgende:
Ze is eigenlijk heel duidelijk![]()
Je kunt je foto pas plaatsen als ie een URL heeft, dus als ie al ergens online staat. Niet rechtstreeks van je eigen device.
Heel makkelijk via https://imgur.com/ bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Oh, ja dat weet ik niet. 😂 Dus ik moet dan eerst een foto ergens op internet zetten voordat ik hem hier kan plaatsen?
Waarom is dat zo moeilijk?
Ik gok omdat fok armoedigjes is en niet de financiële ruimte heeft om een miljoenmiljard plaatjes te hosten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Oh, ja dat weet ik niet. 😂 Dus ik moet dan eerst een foto ergens op internet zetten voordat ik hem hier kan plaatsen?
In principe kan iedereen de foto's zien die jij post, mits je het goed doetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:48 schreef Whiskers82 het volgende:
Kan iedereen dan de foto’s zien? Of alleen ik als ik dat via imgur doe?
het korte antwoord is 'copyright'.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |