Ik hoop het, want er mag alweer een flinke bezem doorheen.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:32 schreef svann het volgende:
Precies.
Wordt er hier (in ieder geval in eerste instantie) iets strenger dan gemiddeld tegen flauwe trolletjes opgetreden?
Keloel, we hebben een meer dan puicke zoekmachine.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
https://forum.viva.nl/ove(...)t_messages/478798/67
Zoek maar eens op fok. Vooralsnog zit niemand te wachten op fok. oa vanwege de slechte zoekmachine.
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier is de lay out ook niet heel erg fijn. 😆quote:Op maandag 21 juni 2021 09:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke layout op femme moet genoeg zijn om mensen weg te jagen
Hoeft ook niet, lekker oldskoolquote:Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier is de lay out ook niet heel erg fijn. 😆
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroftquote:Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef Viv het volgende:
Moderators zijn inmiddels toegevoegd aan de OP.
Er is wel een goede zoekfunctie, maar die moeten we toegankelijker maken. Kom ik op terug!
Hoi Viva mevrouwquote:Op maandag 21 juni 2021 09:30 schreef SQ het volgende:
Jammer dat het meteen weer volgebaggerd moet worden. Dat gebagger is precies de reden waarom mensen van viva zich hier niet thuis voelen.
Nee hoor Juupke, nog nooit gepost daarquote:
Ja, dat is de tussenoplossing.quote:
Van wat ik begreep blijft het wel hetzelfde systeem dus kunnen ze alvast wennen.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat is de tussenoplossing.![]()
@:iteejer is bezig om die zoekfunctie gewoon op forum.fok.nl te krijgen, en dat er ook geen aparte account meer nodig is.
Klopt. Zoals het nu is blijft het, tot nader order. Het gaat wel naar eigen hardware gemigreerd worden maar functionele aanpassingen zijn nog ff niet in zicht.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van wat ik begreep blijft het wel hetzelfde systeem dus kunnen ze alvast wennen.
Ik gebruik enkel mobiel en dat werkt als een treinquote:Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier is de lay out ook niet heel erg fijn. 😆
Daar willen we ook zeker mee in gesprek hoor.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:32 schreef Flogging het volgende:
Ik zou liever mods zien van het oude vivaforum dan uit de poule van FOK zelf eerlijk gezegd.
De meerwaarde van FOK! is wat mij betreft dat het zo breed is. We hebben geen specifieke niche (zoals paardenliefhebbers, techneuten, moeders), maar al die niches (en nog veel meer) hebben hier wel een plek.quote:Er zijn nu een paar fora die de userbase graag zien komen en ook bezig zijn om die voorbereidingen te treffen. Waarom zouden we naar FOK komen? Wat is de meerwaarde?
Ik vind FOK juist een hele fijne lay-out hebben. Tis idd wat je gewend bent.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dat zal zeker zijn, en het went ook vast wel, maar dit is zo hysterisch. Viva was rustiger met kleur en er kwam niet continu reclame overal opploppen. 😆quote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik vind FOK juist een hele fijne lay-out hebben. Tis idd wat je gewend bent.
Miss op pc dan, ik zit mobielquote:Op maandag 21 juni 2021 18:41 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dat zal zeker zijn, en het went ook vast wel, maar dit is zo hysterisch. Viva was rustiger met kleur en er kwam niet continu reclame overal opploppen. 😆
Verder denk ik wel dat een gemengd forum voor mij beter werkt dan een vrouwenforum.
Dat laatste, dat kan, dat is en blijft een persoonlijk iets.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:32 schreef Flogging het volgende:
Ik zou liever mods zien van het oude vivaforum dan uit de poule van FOK zelf eerlijk gezegd.
Er zijn nu een paar fora die de userbase graag zien komen en ook bezig zijn om die voorbereidingen te treffen. Waarom zouden we naar FOK komen? Wat is de meerwaarde? Mijn ervaringen binnen het modgebeuren zijn niet 100% positief te noemen. En dat zegt een ex-mod.
Het went, echtquote:
Niet verder vertellen hoor, maar ik ben soms best wel liefquote:
Bij de instellingen kan je onder Thema-instellingen het een en ander aanpassen qua kleurgebruikquote:Op maandag 21 juni 2021 18:41 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dat zal zeker zijn, en het went ook vast wel, maar dit is zo hysterisch. Viva was rustiger met kleur en er kwam niet continu reclame overal opploppen. 😆
Verder denk ik wel dat een gemengd forum voor mij beter werkt dan een vrouwenforum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |