Die vraag schijnt veranderd te worden in een spelletje geen ja, geen nee.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw stelt ons een vraag, we zeggen ja, en dan beetje taart eten, bier drinken en dansen.
Maakt dat stukje wel spannender.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vraag schijnt veranderd te worden in een spelletje geen ja, geen nee.
Gewoon beiden snel ja zeggen. Oh stom dat mag niet, nou ja dan zijn we af maar wel getrouwd.quote:
“Mijn antwoord hierop is bevestigend” klinkt niet echt romantischquote:Op zondag 20 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha nope, en ik begreep van die mevrouw (goede vriendin die toevallig ook bij een gemeente werkt) dat je wel echt ja moet zeggen. Anders telt t niet ofzo.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Mijn antwoord hierop is bevestigend” klinkt niet echt romantisch
"Laten we het maar proberen"quote:Op zondag 20 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die met het struikje in haar hand?quote:
We moeten het maar doen hè. Er zit niets anders op. Of vooruit dan maar.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Mijn antwoord hierop is bevestigend” klinkt niet echt romantisch
Ach, ik ben er nou toch.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten het maar doen hè. Er zit niets anders op. Of vooruit dan maar.
Die lijkt me niet erg nozelquote:
Dan kun je beter Nederland - Portugal uit 2006 terugkijkenquote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ben ik heel gemeen als ik wedstrijden leuk vind waar veel overtredingen zijn?
Nou ja, laten we het maar proberenquote:
Knokken, lekker tochquote:Op zondag 20 juni 2021 18:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan kun je beter Nederland - Portugal uit 2006 terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |