Je bent gewoon te laat gaan kijkenquote:
Ahquote:
Nou is NPO2 ook weer niet zo'n obscure zender als NPO Extra of zoiets. De mensen die de andere wedstrijd willen zien kunnen het zo makkelijk genoeg vindenquote:Op zondag 20 juni 2021 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hadden het ook gedaan als ze beiden al definitief eerste en tweede zouden worden.
Ik wens jou en Jassica alle goedsquote:Op zondag 20 juni 2021 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik ben blij verrast. Dan kan ik volgende week tenminste trouwen met mijn jas
Dank. We sturen een kaartje vanaf Bermuda of Bikini.quote:
Makkelijk zappen ookquote:Op zondag 20 juni 2021 18:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou is NPO2 ook weer niet zo'n obscure zender als NPO Extra of zoiets. De mensen die de andere wedstrijd willen zien kunnen het zo makkelijk genoeg vindenEn voor de oudere kijkers is het fijn dat de informatie in de papieren tv-gids gewoon klopt
Zo'n mevrouw stelt ons een vraag, we zeggen ja, en dan beetje taart eten, bier drinken en dansen.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het goedWelk evenement wordt met jullie dans geopend of denk ik echt totaal verkeerd?
Die vraag schijnt veranderd te worden in een spelletje geen ja, geen nee.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw stelt ons een vraag, we zeggen ja, en dan beetje taart eten, bier drinken en dansen.
Maakt dat stukje wel spannender.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vraag schijnt veranderd te worden in een spelletje geen ja, geen nee.
Gewoon beiden snel ja zeggen. Oh stom dat mag niet, nou ja dan zijn we af maar wel getrouwd.quote:
“Mijn antwoord hierop is bevestigend” klinkt niet echt romantischquote:Op zondag 20 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha nope, en ik begreep van die mevrouw (goede vriendin die toevallig ook bij een gemeente werkt) dat je wel echt ja moet zeggen. Anders telt t niet ofzo.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Mijn antwoord hierop is bevestigend” klinkt niet echt romantisch
"Laten we het maar proberen"quote:Op zondag 20 juni 2021 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die met het struikje in haar hand?quote:
We moeten het maar doen hè. Er zit niets anders op. Of vooruit dan maar.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Mijn antwoord hierop is bevestigend” klinkt niet echt romantisch
Ach, ik ben er nou toch.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten het maar doen hè. Er zit niets anders op. Of vooruit dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |