papagayoquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een toetje straks @:Oriente?
Grimbergen Tripel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weihenstephaner, geen behoefte aan een craft biertje vanavond. Jij?
Je hebt dik, je hebt dikker, en je hebt walgelijk vette varkensquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
Heerlijke pot man. Pizzaatje d'r bij.
GENOT
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende: [ afbeelding ] Ook een toetje straks @:Oriente?
Die schoenenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:22 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit kan echt niet. Hallo jumbo
En tE ZoUt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hier een review van gezien
Die pizza heeft helemaal geen goede bite
Vond je dit een clear error van de scheids dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk dat die 1-1 werd goedgekeurd. Al staat Laporte daar als een jonge juffrouw
Wat een teringzooi weer
Jumbo is een proletensupermarkt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:22 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
MitrailletteGODquote:
Dan nog liever een pizza hawaii.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:22 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is gewoon een overtreding ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vond je dit een clear error van de scheids dan?
Die Polen schoppen ook alleen maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
De scheidsrechter fluit en dan ineens rolt die Spanjool nog even drie keer rond
Dit had ik niet van jou verwachtquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt dik, je hebt dikker, en je hebt walgelijk vette varkens
En dan heb je jou nog
Bordje van Delirium-bier gespot.quote:
Mex dit is Lopetegui/Sevilla-voetbal en dat is een slecht teken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is gewoon een overtreding ja.
Een Neymarretje?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
De scheidsrechter fluit en dan ineens rolt die Spanjool nog even drie keer rond
Note gezetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx geen note gekregen toen ik zei dat je mocht opkankeren
(Tijdens het ijskoude bloedbad van Finland-Rusland)
Ik scheld eigenlijk alleen met kanker als Feyenoord slecht speeltquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit had ik niet van jou verwacht
Harakiri tijd
Die tiet ziet er niet erg naturel uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezond borrelplankje, Barniegod
[ afbeelding ]
wat heeft dit te maken met dat je mij een obees persoon noemtquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik scheld eigenlijk alleen met kanker als Feyenoord slecht speelt
(Best wel vaak dus)
Ik zie heel veel vlees.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gruwelijk lekker.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook zo, je vreet constant ijs, pizza of frikandellen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:26 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM vuile rotzak door jou denkt iedereen op dit forum dat ik echt een braddie 2.0 ben
Je bent wel míjn walgelijk vette varkenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit had ik niet van jou verwacht
Harakiri tijd
Het is ontzettend slecht ja, slechter dan tegen Zweden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mex dit is Lopetegui/Sevilla-voetbal en dat is een slecht teken.
Oneens.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is gewoon een overtreding ja.
Je moet ze nooit afschrijven!quote:
ik heb vorige week nog een foto gepost waarop duidelijk te zien is dat ik niet dik benquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo, je vreet constant ijs, pizza of frikandellen.
Maak je niet dik joh.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:26 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM vuile rotzak door jou denkt iedereen op dit forum dat ik echt een braddie 2.0 ben
Ik dacht dat je reageerde op die andere postquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
wat heeft dit te maken met dat je mij een obees persoon noemt
Winnaar van Groep F wint het EKquote:
Diepteloos laf getik en de opponent moet dan vanzelf een foutje maken. De meest afschuwelijke variant die ik ken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ontzettend slecht ja, slechter dan tegen Zweden.
mond spraak armquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je reageerde op die andere post
Gaat niet zo goed
Ik gok dat die foto genomen is met de tostitang.quote:
Goede moderators hier die de sfeer aanvoelenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx geen note gekregen toen ik zei dat je mocht opkankeren
(Tijdens het ijskoude bloedbad van Finland-Rusland)
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik heb vorige week nog een foto gepost waarop duidelijk te zien is dat ik niet dik ben
Ik schrijf Italiëgoden en België nog niet af.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Winnaar van Groep F wint het EK
quote:
Ik ben tegen racisme maar ook tegen ongezonde dieten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo, je vreet constant ijs, pizza of frikandellen.
Ik ben voor beidequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme maar ook tegen ongezonde dieten.
Van maïs of in de magnetron?quote:
quote:
Dank.quote:
De groepsfase is alweer bijna afgelopenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Over twintig minuten is de pot alweer afgelopen.
Dat betekent dat ik dan wat anders ga doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
vertelquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik dan wat anders ga doen.
Morgen alleen 2 wedstrijden om 18uquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ook, maar weet nog niet wat, en dat voelt nogal uitzichtloos.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:31 schreef Coco het volgende:
[..]
sbs6quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Het zal vast met voldoende rust te maken hebben maar ze hadden van mij best de pot van vanmiddag dan morgenavond mogen doenquote:
WK2010-trauma.quote:
We zijn al bijna dood.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De groepsfase is alweer bijna afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |