Ik ben zelf van '82 dus mijn muzieksmaak begon in de 90s te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:11 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is dat de periode waarin je begon met het ontwikelen van een muzieksmaak? Merk aan mezelf dat ik op een gegeven moment ben gestopt min of meer met nieuwe muziek luisteren, teken van volwassen/oud worden?
is goed braddiequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef okselzweet het volgende:
[..]
gvd volgens mij heb ik op het verkeerde knopje gedrukt
doe even mijn kwaliteitsOP dan.
Wat doe je hier om 22:19 op een zaterdagavond je hebt toch een leven of nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef okselzweet het volgende:
[..]
gvd volgens mij heb ik op het verkeerde knopje gedrukt
doe even mijn kwaliteitsOP dan.
Ik ben hier om 22:19 op zaterdagavond om dezelfde reden dat jij hier om 22:19 op een zaterdagavond bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat doe je hier om 22:19 op een zaterdagavond je hebt toch een leven of niet
Voel je, heb een beetje hetzelfde maar vraag me af in hoeverre dat met volwassener/ouder worden samenhangt. Zo erger ik me eraan dat een goede kont hebben en bereidheid die te tonen belangrijker lijkt te zijn dan de muziek zelf (srs). Maar zeiden ze dat destijds niet eveneens over Elvis, Michael en Madonna?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben zelf van '82 dus mijn muzieksmaak begon in de 90s te ontwikkelen.
Echter de ontwikkeling van popmuziek is mij snel tegen gaan staan.
Moet je eens horen als je Radio 538 opzet wat een eenheidsworst aan duffe piepjes
Ik moet zo om 00:30 mijn zusje op gaan halen anders lag ik allang te slapen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:20 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik ben hier om 22:19 op zaterdagavond om dezelfde reden dat jij hier om 22:19 op een zaterdagavond bent.
Waarom slaap jij op zaterdagavond om 22:21 al?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik moet zo om 00:30 mijn zusje op gaan halen anders lag ik allang te slapen.
wat voert zij op zulke onchristelijke tijdstippen uit?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik moet zo om 00:30 mijn zusje op gaan halen anders lag ik allang te slapen.
Is voor mijn gezondheid.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom slaap jij op zaterdagavond om 22:21 al?
Shishaloungequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:23 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat voert zij op zulke onchristelijke tijdstippen uit?
Beetje nachtbraken voor je gezondheidquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is voor mijn gezondheid.
Waarom slaap jij op een zaterdagavond om 22:21 niet?
Omdat mijn kad nog buiten is.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is voor mijn gezondheid.
Waarom slaap jij op een zaterdagavond om 22:21 niet?
Die 00:30 vanavond gaat me opbreken, ik weet het nu al. Ben praktisch bejaardquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje nachtbraken voor je gezondheid
Dat is alleen voor jonge gezonde mensen weggelegd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje nachtbraken voor je gezondheid
Dat zou een verkoopmiddel kunnen zijn. The Beatles hadden lang haar, Elvis speelde 'zwarte' muziek, Madonna viel op.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Voel je, heb een beetje hetzelfde maar vraag me af in hoeverre dat met volwassener/ouder worden samenhangt. Zo erger ik me eraan dat een goede kont hebben en bereidheid die te tonen belangrijker lijkt te zijn dan de muziek zelf (srs). Maar zeiden ze dat destijds niet eveneens over Elvis, Michael en Madonna?
Ga ik doen. Bedankt voor de tip Lilianne.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:28 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hou die kad aan de lijn, GertJan.
Gast, mijn zusje is volgens de wet volwassen en ze is daar met een hele vriendinnengroep. Voor zover ik ze ken, moeten die jochies in de lounge eerder bang zijn voor hen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
gast, even serieus, je laat je zusje toch niet naar dat soort plaatsen gaan. Hoe oud is ze?
Mwah ik kan tegenwoordig ook geen nachtje meer doorhalen hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:29 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat is alleen voor jonge gezonde mensen weggelegd.
Je hoeft t niet te verbieden maar faciliteren is weer een ander uiterste. En t gaat me niet om t gevaar want dat is algemeen bekend maar je wi toch niet dat ze aanpapt met dat soort lui?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Gast, mijn zusje is volgens de wet volwassen en ze is daar met een hele vriendinnengroep. Voor zover ik ze ken, moeten die jochies in de lounge eerder bang zijn voor hen.
Ten eerste, volgens mij hebben wij het over 2 hele verschillende soorten lounges. Ten tweede, ze is daar met haar vriendinnengroep en daar komen ook jongens die ze al jaren kent. Ten derde, als ik haar niet ophaal, faciliteer ik toch iets dat veel gevaarlijker is (dat ze bijv. 's avonds op straat loopt).quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Je hoeft t niet te verbieden maar faciliteren is weer een ander uiterste. En t gaat me niet om t gevaar want dat is algemeen bekend maar je wi toch niet dat ze aanpapt met dat soort lui?
shisha lounge zei je toch? vriendinnengroep heeft veelal geen positieve invloed als het op aanpappen met badbois aankomt en die jongens die ze al jaren kent hebben ook hormonen. laatste punt heb je een punt alhoewel t dan eveneens zou kunnen dat ze niet gaat. oprecht advies, geen judging.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ten eerste, volgens mij hebben wij het over 2 hele verschillende soorten lounges. Ten tweede, ze is daar met haar vriendinnengroep en daar komen ook jongens die ze al jaren kent. Ten derde, als ik haar niet ophaal, faciliteer ik toch iets dat veel gevaarlijker is (dat ze bijv. 's avonds op straat loopt).
Zou wel naar je zusje haar ArenA willen gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zou wel naar achste finale willen in de ArenA volgende week
ik denk het nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:35 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zou wel naar je zusje haar ArenA willen gaan
Ga eens naar bed johquote:
Oofquote:
Nee kan dan echt niet slapenquote:Op zondag 20 juni 2021 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oof
Draag jij een pyjama nu je wat ouder wordt?
Ik ook, zelfs in de winter draag ik die dingen nietquote:Op zondag 20 juni 2021 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee kan dan echt niet slapen
Pyjama had ik eigenlijk alleen als kind
Waar is de stream?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
bradge heeft zojuist 2 pizzas in ontvangst genomen
Is het alweer een nieuwe week?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
discord stream: bradge heeft zojuist 2 pizzas in ontvangst genomen, cam vergeten uit te zetten, nu is hij offline
Sadquote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
discord stream: bradge heeft zojuist 2 pizzas in ontvangst genomen, cam vergeten uit te zetten, nu is hij offline
goeie bitequote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Met zo'n korte termijn geheugen als Braad, is elke dag het begin van een nieuwe week.quote:
Zelf besteld of een "donatie"?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Zijn hier beelden van?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Dus dat stoppen met streamen schiet ook niet echt op?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Sandra, 30 år og fra KøbenhavnMooie wenkies (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij geilt op Marokkanen, dus haar zusje zal waarschijnlijk ook zo zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
shisha lounge zei je toch? vriendinnengroep heeft veelal geen positieve invloed als het op aanpappen met badbois aankomt en die jongens die ze al jaren kent hebben ook hormonen. laatste punt heb je een punt alhoewel t dan eveneens zou kunnen dat ze niet gaat. oprecht advies, geen judging.
Ja, want smaak is erfelijk ofzo? Bijzonderquote:Op zondag 20 juni 2021 12:02 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Zij geilt op Marokkanen, dus haar zusje zal waarschijnlijk ook zo zijn.
Lul niet.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Discordstream?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Wansmaak klaarblijkelijk wel als ze geilt op Marokkanen.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want smaak is erfelijk ofzo? Bijzonder
quote:Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Sandra, 30 år og fra KøbenhavnHeb jij ook wel eens dat, geheel toevallig vanzelfsprekend, jouw pushmeldingen er mee ophouden? Zooooo raar, krijg er pussyvibes van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Iemand die dit kan bevestigen?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Wil je voortaan een DM?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:00 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens dat, geheel toevallig vanzelfsprekend, jouw pushmeldingen er mee ophouden? Zooooo raar, krijg er pussyvibes van.
Een DM? Dat is toch iets heel anders dan een pushmelding 🤣🤣quote:
Leuk om een keer te doen als je in de woestijn overnacht. Maar die lounges zijn gewoon voor hasj en kontseksquote:
kontseks als in mocro chicks die kont geven want 'maagd' blijven?quote:Op zondag 20 juni 2021 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk om een keer te doen als je in de woestijn overnacht. Maar die lounges zijn gewoon voor hasj en kontseks
Nee kontseks tussen die mocroboys met nektasjes omdat ze elkaar stiekem graag intiem knuffelen.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:16 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
kontseks als in mocro chicks die kont geven want 'maagd' blijven?
gaat dit over @Dimachaerusquote:Op zondag 20 juni 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee kontseks tussen die mocroboys met nektasjes omdat ze elkaar stiekem graag intiem knuffelen.
Bron? vind t een sterk verhaal, zoeken ze t niet outside the group als er sprake is van dit soort shit?quote:Op zondag 20 juni 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee kontseks tussen die mocroboys met nektasjes omdat ze elkaar stiekem graag intiem knuffelen.
Mensenkennisquote:Op zondag 20 juni 2021 15:24 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Bron? vind t een sterk verhaal, zoeken ze t niet outside the group als er sprake is van dit soort shit?
wat is het toch een net kind he ... zon schatjequote:
ja he dacht ik dus ook alquote:Op zondag 20 juni 2021 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat is het toch een net kind he ... zon schatje
taalgebruikquote:
Ik zou afwisselen. 3 frikandellen, 3 kroketten en 3 kaassoufflés lijkt me beterquote:Op zondag 20 juni 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
wat is normaal aantal snacks als je zelf friet bakt?
ik denk dat 4 frikandellen wel kan of is dat veel?
Jeetje, ben je nu nog steeds niet over Braddie heen na 1 ontmoeting?quote:
Ik zou ‘m in camouflagegroen kopen.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik dit shirt kopen?
Nee erg hequote:Op zondag 20 juni 2021 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje, ben je nu nog steeds niet over Braddie heen na 1 ontmoeting?
Hangt van de hoeveelheid frietpatat af.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
wat is normaal aantal snacks als je zelf friet bakt?
ik denk dat 4 frikandellen wel kan of is dat veel?
Ik ken het van India. Mijn favoriet is perzik. Ik heb wel een foto, ff zoeken.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk om een keer te doen als je in de woestijn overnacht. Maar die lounges zijn gewoon voor hasj en kontseks
Ja wat een succesquote:Op zondag 20 juni 2021 17:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Heb jij de braadmeister in het echt ontmoet?
Neequote:Op zondag 20 juni 2021 17:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ben je daar binnen geweest? Het schuurtje? De Brolo? Vertel alles.
Onder de tafel had je zeker ook een hookah ouwe smeerpijpquote:Op zondag 20 juni 2021 17:56 schreef Makrelis het volgende:
Shishalounches vind ik van die turkenzaken. Daar hou ik niet van. Dit is een net hotel avec moi met een hookah (indiaas voor shisha):
[ afbeelding ]
Met m'n kale kop. lol. Tegenwoordig professorhoofd.
Kalen mannen clubquote:Op zondag 20 juni 2021 17:56 schreef Makrelis het volgende:
Shishalounches vind ik van die turkenzaken. Daar hou ik niet van. Dit is een net hotel avec moi met een hookah (indiaas voor shisha):
[ afbeelding ]
Met m'n kale kop. lol. Tegenwoordig professorhoofd.
Wat heb je wel met de Braad gedaan?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben niet in dat schuurtje geweest
Hoe heb je die afspraak geregeld? Braddiequote:Op zondag 20 juni 2021 18:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zou ook wel vreemd zijn, want dat schuurtje is bij zijn moeder.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mochtie willenquote:Op zondag 20 juni 2021 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens braddie zelf hebben ze seks gehad
Ik geloof ditquote:Op zondag 20 juni 2021 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens braddie zelf hebben ze seks gehad
Die zijn duurder dan hier wist je dat? Zo'n arm land. Gouden pussy... Wat hebben jullie dan? Platinum pussy? 1 keer betaalde sex gehad in Mumbai, kwam nog bijna in de problemen met cops. Nee, voor sex moet je daar niet wezen.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onder de tafel had je zeker ook een hookah ouwe smeerpijp
Vind de vrouwen daar ook helemaal niet aantrekkelijk. Vies land, vies volkquote:Op zondag 20 juni 2021 18:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die zijn duurder dan hier wist je dat? Zo'n arm land. Gouden pussy... Wat hebben jullie dan? Platinum pussy? 1 keer betaalde sex gehad in Mumbai, kwam nog bijna in de problemen met cops. Nee, voor sex moet je daar niet wezen.
Het was niet echt een date te noemen maar als jij dat zo wil noemen is goedquote:Op zondag 20 juni 2021 18:10 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Heb je met Braddie gedate?
Ze heeft hem dat wel op die manier laten ervaren.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:10 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Heb je met Braddie gedate?
Woon je toevallig in de buurt of ben je echt speciaal naar zijn woonplaats gegaan om hem te ontmoeten?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het was niet echt een date te noemen maar als jij dat zo wil noemen is goed
Niet zo mysterieus. Wat hebben jullie allemaal gedaan?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Braddie heeft regelmatig seks gehad met verschillende dates, dus ik gok dat Moonlight niet het hele verhaal vertelt.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ze heeft hem dat wel op die manier laten ervaren.
braddie kan wel voorbeeld nemen aan je figuur habib. Lekker bezig!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zeg dat trouwens niet goed. Professorkapsel, maar wel een geschoren glad bekkie.
Hij is naar mijn woonplaats gegaanquote:Op zondag 20 juni 2021 18:12 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Woon je toevallig in de buurt of ben je echt speciaal naar zijn woonplaats gegaan om hem te ontmoeten?
zou je het nog eens over doen als je de kans weer kreeg om hem te ontmoeten of toch beter van niet?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Beter van niet !!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou je het nog eens over doen als je de kans weer kreeg om hem te ontmoeten of toch beter van niet?
Wat denk jij dat ik 2 uur ga rijdenquote:Op zondag 20 juni 2021 18:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je hebt hem bij je thuis laten komen?
Hangt van de kaste af waar je mee omgaat en waar je zelf vandaan komt en ook in welke hoedanigheid je daar komt, zelfs werken. Ik heb daar gewerkt. Iedereen weet dat India goor is. Toch bestaan daar schone plekken.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind de vrouwen daar ook helemaal niet aantrekkelijk. Vies land, vies volk
Braddie rijdt graagquote:Op zondag 20 juni 2021 18:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je hebt hem bij je thuis laten komen?
Nee, maar achteraf wou die dat welquote:Op zondag 20 juni 2021 18:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat zegt mij genoeg canim. maar hij heeft niks geks bij je geprobeerd of zo?
Aaaaah ja die mis ik ook!!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:16 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh en @:moonlight XXXTentacion ik mis hemmuziek hielp mij altijd
Als Braddie 2 uur gaat rijden om bij jou thuis te komen, dan zou ik dat wel een date noemen.quote:
haha elke man die twee uur doet rijden wil wel wat canim. normaal gooit hij 7 euro in tank voor jou gooide hij weet ik hoeveel.quote:
Doe even normaal, en neequote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als Braddie 2 uur gaat rijden om bij jou thuis te komen, dan zou ik dat wel een date noemen.
Ben jij dat meisje met een gebruiksaanwijzing dat hem gepijpt heeft?
habib koeien zijn daar toch heilig? hij overleeft het daar welquote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Makrelis het volgende:
Braddie is binnen de weken dood in India.
ik doe niet graag whiteknighten of zo maar jullie stellen echt de verkeerde vragen. en trekken verkeerde conclusiesquote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als Braddie 2 uur gaat rijden om bij jou thuis te komen, dan zou ik dat wel een date noemen.
Ja zo is dat!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
haha elke man die twee uur doet rijden wil wel wat canim. normaal gooit hij 7 euro in tank voor jou gooide hij weet ik hoeveel.maar ik denk dat je blij mag zijn dat hij niks geprobeerd heeft die domme kracht van hem wie weet wat die had kunnen doen.
XXX is geweldigquote:
Gelukkig is niks gebeurd en ben je nu veiligquote:
Hoe kom je erbij dat Moonlight niet veel domme kracht heeft? Sowieso is ze redelijk veilig als ze 1,5 m afstand houdt en sneller is dan hij (wat in principe elk gezond persoon is).quote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
haha elke man die twee uur doet rijden wil wel wat canim. normaal gooit hij 7 euro in tank voor jou gooide hij weet ik hoeveel.maar ik denk dat je blij mag zijn dat hij niks geprobeerd heeft die domme kracht van hem wie weet wat die had kunnen doen.
Is dat niet DJMOquote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ja echt kudt!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gelukkig is niks gebeurd en ben je nu veilig
XXX was helaas niet veilig die dag dat hij beschoten werdkutzooi.
Ik geloof er niks van. Volgens mij wil je gewoon niet toegeven dat je intiem bent geweest met hem.quote:
snelheid heb je niks aan als je in een woonkamer bent bv. of kan jij door muren rennen en 1.5 meter afstand was toen nog nietquote:Op zondag 20 juni 2021 18:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Moonlight niet veel domme kracht heeft? Sowieso is ze redelijk veilig als ze 1,5 m afstand houdt en sneller is dan hij (wat in principe elk gezond persoon is).
Rot toch een heel eind opquote:Op zondag 20 juni 2021 18:20 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Volgens mij wil je gewoon niet toegeven dat je intiem bent geweest met hem.
Wanneer was hun ontmoeting dan?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
snelheid heb je niks aan als je in een woonkamer bent bv. of kan jij door muren rennen en 1.5 meter afstand was toen nog niet
Braddie op bezoek laten komen en dan zeggen dat je alleen TV hebt gekeken. Ik geloof er niks van.quote:
wat jij gelooft habibo of wat jij wil geloven? Jij zoekt gewoon sensatie of zo. Moonlight heeft gezegd er is niks gebeurd waarom moeten wij dan zeggen dat dat wel zo is. omdat braddie dat zegt? braddie zegt ook dat hij vanaf nu geen fastfood meer eet en dag later eet hij fastfoodquote:Op zondag 20 juni 2021 18:20 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Volgens mij wil je gewoon niet toegeven dat je intiem bent geweest met hem.
was wel benieuwd hoe zijn muziek zou g roeien als die ouder werd of die het geluk zou vindenquote:
Ik denk dat het wel aardig gegroeid was hoor, hij was echt wel goedquote:Op zondag 20 juni 2021 18:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat jij gelooft habibo of wat jij wil geloven? Jij zoekt gewoon sensatie of zo. Moonlight heeft gezegd er is niks gebeurd waarom moeten wij dan zeggen dat dat wel zo is. omdat braddie dat zegt? braddie zegt ook dat hij vanaf nu geen fastfood meer eet en dag later eet hij fastfood
dit is gewoon een belediging is alsof braddie zegt dat jij een fiets hebt gestolen en wij arresteren en niet eens naar je luisteren omdat we geloven dat jij dat gedaan hebt.
[..]
was wel benieuwd hoe zijn muziek zou g roeien als die ouder werd of die het geluk zou vinden
als jij het niet gelooft hoe moet ze jou dan overtuigen? geloof het niet en laat haar dan gewoon met rust of zoquote:Op zondag 20 juni 2021 18:21 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Braddie op bezoek laten komen en dan zeggen dat je alleen TV hebt gekeken. Ik geloof er niks van.
Nou echt welquote:Op zondag 20 juni 2021 18:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als jij het niet gelooft hoe moet ze jou dan overtuigen? geloof het niet en laat haar dan gewoon met rust of zoof mogen we elkaar opdringen wat we geloven? want bij religie kan niemand er tegen maar nu mag het opeens wel of zo rare kutwereld leven we in.
Ben ik met je eensquote:Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel aardig gegroeid was hoor, hij was echt wel goed![]()
Die is zeker goed ja, mijne is toch wel moonlightquote:Op zondag 20 juni 2021 18:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ben ik met je eens![]()
deze is denk ik mijn favoriet.
Zo te zien hoop jij ook te verdwalen in haar grotquote:Op zondag 20 juni 2021 18:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als jij het niet gelooft hoe moet ze jou dan overtuigen? geloof het niet en laat haar dan gewoon met rust of zoof mogen we elkaar opdringen wat we geloven? want bij religie kan niemand er tegen maar nu mag het opeens wel of zo rare kutwereld leven we in.
Ja eigenlijk precies het zelfdequote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar waar het echt om gaat. hoe is die in het echt net zoals in de videos?
habibo ik heb laatst nog topic gemaakt dat ik zaklamp heb gekocht. ik heb ook een zakmes ik verdwaal niet in grotten. sowieso zijn er geen grotten in Nederland denk ik want nederland is plat snap je habib?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zo te zien hoop jij ook te verdwalen in haar grot
Hahaha keal geloof wat je wil geloven joh het zou mij aan me reet roesten.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:25 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Braddie heeft je geneukt en daarna gedumpt en nu ben je viesmad op hem.
Verzonnenquote:Op zondag 20 juni 2021 18:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo ik heb laatst nog topic gemaakt dat ik zaklamp heb gekocht. ik heb ook een zakmes ik verdwaal niet in grotten. sowieso zijn er geen grotten in Nederland denk ik want nederland is plat snap je habib?
zou baas zijn geweest als die nog leefde en een positieve kon maken over de zon of zoquote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Die is zeker goed ja, mijne is toch wel moonlight
Ja dat zou vet zijnquote:Op zondag 20 juni 2021 18:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou baas zijn geweest als die nog leefde en een positieve kon maken over de zon of zo
roest op je reet is niet goed eindig je zoals de bradgequote:Op zondag 20 juni 2021 18:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahaha keal geloof wat je wil geloven joh het zou mij aan me reet roesten.
quote:Op zondag 20 juni 2021 18:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
roest op je reet is niet goed eindig je zoals de bradgeteveel zitten = dikke buik
Eigenlijk wel een understatement jaquote:Op zondag 20 juni 2021 18:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is een understatement
vetter dan de bradge en het klopt beetje
@Sprokkelaar ze is erg tevreden over je prestaties!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel aardig gegroeid was hoor, hij was echt wel goed![]()
Pfff ik zou er een moord voor plegen.... letterlijk.quote:
Ik ookquote:Op zondag 20 juni 2021 18:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Pfff ik zou er een moord voor plegen.... letterlijk.
Je zou een moord plegen voor seks met Braddie?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Pfff ik zou er een moord voor plegen.... letterlijk.
2000km wegtikken in 2 uur gaat zelfs mij te ver.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik ook
Ooit 2000km gevlogen voor een kutje
Walgelijk hopeloos
Zoiets, maar dan anders.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:40 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je zou een moord plegen voor seks met Braddie?
Waarom heb je eigenlijk met braddemans afgesproken?quote:
Ik heb geen idee. Hij leek me wel heel aardig.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk met braddemans afgesproken?
Ben jij ook voorgekomen in één van zijn wilde verzonnen seksverhalen?
Heb je zijn streams gezien?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij leek me wel heel aardig.
Liefde maakt blindquote:Op zondag 20 juni 2021 18:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het nog steeds diep na al die jaren, damn.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ze kreeg een natte gleuf van hem, maar wil het gewoon niet toegeven.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk met braddemans afgesproken?
Ben jij ook voorgekomen in één van zijn wilde verzonnen seksverhalen?
Maak je er lekker druk om, veel plezier er meequote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ze kreeg een natte gleuf van hem, maar wil het gewoon niet toegeven.
Vraag me af of zij die Belgische meid is. Braddie was een keer naar België gereden voor een neukdate.
quote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Vraag me af of zij die Belgische meid is. Braddie was een keer naar België gereden voor een neukdate.
hij wil gewoon gecucked worden door de bradge dat is zijn fantasie en daarom wil hij gewoon dat bradge iemand heeft geneukt terwijl hij maagd is.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maak je er lekker druk om, veel plezier er mee
Zoiets denk ik ook ja !quote:Op zondag 20 juni 2021 19:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
hij wil gewoon gecucked worden door de bradge dat is zijn fantasie en daarom wil hij gewoon dat bradge iemand heeft geneukt terwijl hij maagd is.
Jij hebt ook flink wat meiden aangerand vermoed ik, engnek.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Had 'ie jou maar aangerand, maar dat zal je inmiddels wel gewend zijn hè corpsbal.
quote:Op zondag 20 juni 2021 19:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Had 'ie jou maar aangerand, maar dat zal je inmiddels wel gewend zijn hè corpsbal.
habibos vreden op aarde jullie mogen elkaar niet negeer elkaarquote:Op zondag 20 juni 2021 19:06 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt ook flink wat meiden aangerand vermoed ik, engnek.
Doe eens een foto van je goedkope studiestropdas?quote:Op zondag 20 juni 2021 19:06 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt ook flink wat meiden aangerand vermoed ik, engnek.
Gast, het hoogtepunt van je dag is het plaatsen van een halfnaakte vrouw op een internetforum, misschien moet je ff wat minder hoog van de toren blazenquote:Op zondag 20 juni 2021 19:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doe eens een foto van je goedkope studiestropdas?
Dat bepaal ik nog steeds zelf knul.Uiteindelijk heb jij dus het hele topic afgestruind om te weten dat ik een amateur pin-up heb gepost. Dat was vanmorgen. Ga jij mou maar dronken domme studiekutjes neuken, word je wijzer van. In ieder geval niet mij uitproberen. Jij hebt in je leven nog helemaal niets gepresteerd.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:09 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Gast, het hoogtepunt van je dag is het plaatsen van een halfnaakte vrouw op een internetforum, misschien moet je ff wat minder hoog van de toren blazen
Je doet wel hard je best om in haar broekje te komen. Helaas nog geen succes.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
hij wil gewoon gecucked worden door de bradge dat is zijn fantasie en daarom wil hij gewoon dat bradge iemand heeft geneukt terwijl hij maagd is.
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die opgewonden van hem raakt.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Habibo jij leeft in een vervelende wereld alles wat jij gelooft is waar. Maar habibo ooit stel je jezelf teleur en besef je dat wat jij gelooft niet altijd waar is. En nu ga ik sporten zodat ik dadelijk de jongens van VBL kan informeren dat ik uurtje gesport hebquote:Op zondag 20 juni 2021 19:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je doet wel hard je best om in haar broekje te komen. Helaas nog geen succes.
Habibo ik wil eigenlijk stiekem seks met jou. Dacht ik ga de ander steunen zodat jij je alleen voelt en even later probeer ik jou dan te troosten wanneer je huilend achter je pc zit.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:16 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.
Ik ben een monnik en leef celibatair.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Habibo ik wil eigenlijk stiekem seks met jou. Dacht ik ga de ander steunen zodat jij je alleen voelt en even later probeer ik jou dan te troosten wanneer je huilend achter je pc zit.
Dus bij deze wil jij seks met mij? Ik ben wel top.
Heb jij serieus met die bolle gedate? Hahaatjes.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker tussen de krokante lakens of gebogen over het vettige pizzabureau.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb jij serieus met die bolle gedate? Hahaatjes.
Of je bent iets te scheutig met "stille" hints en hebt daardoor een verslaving ontwikkeld.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:16 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.
Haha en in de ochtend een lekker broodje smeerworst met senseo.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Lekker tussen de krokante lakens of gebogen over het vettige pizzabureau.
Van DTS naar Twitter en van daaruit weer naar de KLB SC. Aan stilzitten doen we hier niet.quote:
Maar eerst avondeten. Reviewtje incoming?quote:Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
Op tijd naar bed, morgen werken?
Ik ben team @Moonlight .quote:Op zondag 20 juni 2021 19:43 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat Moonlight niet het complete verhaal vertelde.
Je zit de hele dag op fok, doe nou niet alsof jij nou zoveel bereikt hebt. Met je "amateur pin-up"quote:Op zondag 20 juni 2021 19:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog steeds zelf knul.Uiteindelijk heb jij dus het hele topic afgestruind om te weten dat ik een amateur pin-up heb gepost. Dat was vanmorgen. Ga jij mou maar dronken domme studiekutjes neuken, word je wijzer van. In ieder geval niet mij uitproberen. Jij hebt in je leven nog helemaal niets gepresteerd.
Nou, ga snolletjes neuken dan. Waarschijnlijk lukt dat je nog niet eens.
Dagje meelopen bij de webshop van bol.com. Beetje dozen vouwen, flesjes glijmiddel verzamelen enzo.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
Moon vertel het juiste verhaal. Ze hadden samen tv gekeken enz. Braddy wilde meer. Maar moon wilde hem niet en zei is beter als we vrienden blijven... accepteerde t niet. Stalkte haar overal. Dmde mij zelfs of ik het kon regelen voor hem.. en lees jij dts maar terug van die tijd. Dan krijg je de juiste informatie... ook van braddie him selfquote:Op zondag 20 juni 2021 19:43 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat Moonlight niet het complete verhaal vertelde.
Dat controleren is vrij sneu. Ik zit even in de ziektewet. Is dat nou zo erg? Moet jij trouwens niet in de boeken zitten?quote:Op zondag 20 juni 2021 20:06 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op fok, doe nou niet alsof jij nou zoveel bereikt hebt. Met je "amateur pin-up"
Je roept uit het niets dat je hoopt dat ik ben aangerand, maar je noemt een ander sneu.quote:Op zondag 20 juni 2021 20:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat controleren is vrij sneu. Ik zit even in de ziektewet. Is dat nou zo erg? Moet jij trouwens niet in de boeken zitten?
Waar exact zei ik 'aangerand'?quote:Op zondag 20 juni 2021 20:16 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je roept uit het niets dat je hoopt dat ik ben aangerand, maar je noemt een ander sneu.
Zit je in die ziektewet omdat je een klap van de molen hebt gehad ofzo?
Wie weet. Braad als je morgen moet werken, heel veel succesquote:Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 20 juni 2021 20:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Wie weet. Braad als je morgen moet werken, heel veel succes
Niet dat wij elkaar kennen (ik ben nieuw), maar wij waren dan wel een stuk subtieler zeg. Al kan ik me wel een hoop suggestieve flauwe grapjes van één kant herinneren.quote:Op zondag 20 juni 2021 20:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Moon vertel het juiste verhaal. Ze hadden samen tv gekeken enz. Braddy wilde meer. Maar moon wilde hem niet en zei is beter als we vrienden blijven... accepteerde t niet. Stalkte haar overal. Dmde mij zelfs of ik het kon regelen voor hem.. en lees jij dts maar terug van die tijd. Dan krijg je de juiste informatie... ook van braddie him self
Tuurijk zo kan.hij zeggen en luegen wat hij wilt op zijn kanaalquote:Op zondag 20 juni 2021 20:33 schreef Modus het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn
die tweets zijn weer verwijderd
Dit. Heel veel succes Braad, geef ze van jetjequote:Op zondag 20 juni 2021 20:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Wie weet. Braad als je morgen moet werken, heel veel succes
Ach, als het voor hoogstens een dagje is...quote:Op zondag 20 juni 2021 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou echt balen als ik morgen sinds lange tijd weer moest werken bah
Ach ja ligt eraan wat voor werk.. als je eigen tempo mag bepalen wordt je niet moequote:Op zondag 20 juni 2021 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou echt balen als ik morgen sinds lange tijd weer moest werken bah
Ligt t vast weer niet aan hemquote:Op zondag 20 juni 2021 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach, als het voor hoogstens een dagje is...
Saai. Want tot vrijdag alleen maar gezond eten natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 19:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar eerst avondeten. Reviewtje incoming?
Zo'n sportschoolboy ziet natuurlijk in 1 oogopslag Braad's sterke beenspieren, en druipt dan af uit angst finaal doormidden getrapt te worden. Daniel de Ridder heeft zich immers ook niet meer in de streams vertoond nadat er bedreigingen in zijn richting werden geuit.quote:Op zondag 20 juni 2021 20:58 schreef Sheffield het volgende:
Nou jongens, ik moet eerlijk bekennen: sinds dat verhaal van de bougie-vlog, waarin Brad een opgepompte spierbundel uit een BMW 118i even op z'n nummer zet, durf ik toch niet meer te beweren dat hij niet de waarheid zou spreken
Werken is kutquote:Op zondag 20 juni 2021 20:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ja ligt eraan wat voor werk.. als je eigen tempo mag bepalen wordt je niet moe
Die had hij laatst geblokkeerd in een stream hahaatjes.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zo'n sportschoolboy ziet natuurlijk in 1 oogopslag Braad's sterke beenspieren, en druipt dan af uit angst finaal doormidden getrapt te worden. Daniel de Ridder heeft zich immers ook niet meer in de streams vertoond nadat er bedreigingen in zijn richting werden geuit.
Helaas, het lijkt erop dat ze hem al retour heeft gestuurd.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou hij @:moonlight niet een keertje kunnen reviewen.
Haha, krijgt hij eens de deksel op zijn neus na alle electronica waar hij met zijn vette vingers aan heeft gezeten en terugstuurde.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Helaas, het lijkt erop dat ze hem al retour heeft gestuurd.
Denk niet dat braddie XXX luistert. Hij is niet van de rap.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij is meer van de ouwe lullen muziek en maakt zelf ook hits. Zoals 'ik ben te dik, obees.'.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:05 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Denk niet dat braddie XXX luistert. Hij is niet van de rap.
Heb je linkjes toevallig?quote:Op zondag 20 juni 2021 20:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Moon vertel het juiste verhaal. Ze hadden samen tv gekeken enz. Braddy wilde meer. Maar moon wilde hem niet en zei is beter als we vrienden blijven... accepteerde t niet. Stalkte haar overal. Dmde mij zelfs of ik het kon regelen voor hem.. en lees jij dts maar terug van die tijd. Dan krijg je de juiste informatie... ook van braddie him self
Jij hebt geluk als hij duvel had moeten reviewen kon jij je hier niet meer vertonen uit schaamte. Gelukkig was het Westmalle Habiboquote:Op zondag 20 juni 2021 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is meer van de ouwe lullen muziek en maakt zelf ook hits. Zoals 'ik ben te dik, obees.'.
Hij kan Duvel niet eens uitspreken maar die staat wel in zijn top 3 met Chouffe en Westmalle.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jij hebt geluk als hij duvel had moeten reviewen kon jij je hier niet meer vertonen uit schaamte. Gelukkig was het Westmalle Habibo
Ik heb dit gemist, waar gaat hij werken of is het een proefdagje?quote:Op zondag 20 juni 2021 22:10 schreef Boze_Eend het volgende:
Succes op je nieuwe job morgen. Ben benieuwd hoe je deze gaat verkloten. Niet opdagen op tijd. Gewoon naar huis gaan na drie uurtjes werken? Verras ons.
Is een gok habibo geen idee.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist, waar gaat hij werken of is het een proefdagje?
Haha jullie hebben of hadden dezelde smaak.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij kan Duvel niet eens uitspreken maar die staat wel in zijn top 3 met Chouffe en Westmalle.
Hij paste niet in het team vanwege zijn omvangquote:Op zondag 20 juni 2021 22:10 schreef Boze_Eend het volgende:
Succes op je nieuwe job morgen. Ben benieuwd hoe je deze gaat verkloten. Niet opdagen op tijd. Gewoon naar huis gaan na drie uurtjes werken? Verras ons.
Goeie bitequote:Op zondag 20 juni 2021 21:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja en even zijn neus erin duwen. Voor de geur. Beetje zurig, maar wel lekker.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:21 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Goeie bite
Beetje krokant
Iets te zout
Zou zomaar over iets anders kunnen gaan.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en even zijn neus erin duwen. Voor de geur. Beetje zurig, maar wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |