zou je het nog eens over doen als je de kans weer kreeg om hem te ontmoeten of toch beter van niet?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het was niet echt een date te noemen maar als jij dat zo wil noemen is goed
Beter van niet !!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou je het nog eens over doen als je de kans weer kreeg om hem te ontmoeten of toch beter van niet?
Wat denk jij dat ik 2 uur ga rijdenquote:Op zondag 20 juni 2021 18:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je hebt hem bij je thuis laten komen?
Hangt van de kaste af waar je mee omgaat en waar je zelf vandaan komt en ook in welke hoedanigheid je daar komt, zelfs werken. Ik heb daar gewerkt. Iedereen weet dat India goor is. Toch bestaan daar schone plekken.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind de vrouwen daar ook helemaal niet aantrekkelijk. Vies land, vies volk
Braddie rijdt graagquote:Op zondag 20 juni 2021 18:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je hebt hem bij je thuis laten komen?
Nee, maar achteraf wou die dat welquote:Op zondag 20 juni 2021 18:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat zegt mij genoeg canim. maar hij heeft niks geks bij je geprobeerd of zo?
Aaaaah ja die mis ik ook!!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:16 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh en @:moonlight XXXTentacion ik mis hemmuziek hielp mij altijd
Als Braddie 2 uur gaat rijden om bij jou thuis te komen, dan zou ik dat wel een date noemen.quote:
haha elke man die twee uur doet rijden wil wel wat canim. normaal gooit hij 7 euro in tank voor jou gooide hij weet ik hoeveel.quote:
Doe even normaal, en neequote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als Braddie 2 uur gaat rijden om bij jou thuis te komen, dan zou ik dat wel een date noemen.
Ben jij dat meisje met een gebruiksaanwijzing dat hem gepijpt heeft?
habib koeien zijn daar toch heilig? hij overleeft het daar welquote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Makrelis het volgende:
Braddie is binnen de weken dood in India.
ik doe niet graag whiteknighten of zo maar jullie stellen echt de verkeerde vragen. en trekken verkeerde conclusiesquote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als Braddie 2 uur gaat rijden om bij jou thuis te komen, dan zou ik dat wel een date noemen.
Ja zo is dat!quote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
haha elke man die twee uur doet rijden wil wel wat canim. normaal gooit hij 7 euro in tank voor jou gooide hij weet ik hoeveel.maar ik denk dat je blij mag zijn dat hij niks geprobeerd heeft die domme kracht van hem wie weet wat die had kunnen doen.
XXX is geweldigquote:
Gelukkig is niks gebeurd en ben je nu veiligquote:
Hoe kom je erbij dat Moonlight niet veel domme kracht heeft? Sowieso is ze redelijk veilig als ze 1,5 m afstand houdt en sneller is dan hij (wat in principe elk gezond persoon is).quote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
haha elke man die twee uur doet rijden wil wel wat canim. normaal gooit hij 7 euro in tank voor jou gooide hij weet ik hoeveel.maar ik denk dat je blij mag zijn dat hij niks geprobeerd heeft die domme kracht van hem wie weet wat die had kunnen doen.
Is dat niet DJMOquote:Op zondag 20 juni 2021 18:17 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |