Optaffen.quote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Wie zijn dan de bejaarden? Ik ben een jonge God van 27quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ga ik jou zeer zeker vertellen van wel
Het is zelf een poolquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:43 schreef franske19 het volgende:
Lewa is mijn pool weer vakkundig aan het verneuken.
Heb vandaag al een kater.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Uit verveling ga ik steeds sneller drinken, morgen met een kater naar de GGD allen
Jurk 10/10quote:
Lekker man, daar hebben we weekend voor!quote:
@GGMM is gisteren 50 geworden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wie zijn dan de bejaarden? Ik ben een jonge God van 27
Ik weet dat dit niet waar isquote:
Hij verneukt alle Polenquote:
Pak zo mijn derde biertje.quote:
Herman heeft er op dit tijdstip wel meer dan drie op hoor.quote:
Tijd voor de kist.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Herman heeft er op dit tijdstip wel meer dan drie op hoor.
Ohhh ook leukquote:
Dan ben je een bejaardequote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wie zijn dan de bejaarden? Ik ben een jonge God van 27
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Tennis is geen sport. @:Lenny_leonard @:monkyyy @:wereldgozer
Toch weer een subsidie vierkantje afgevinkt.quote:
Niks mis met zijn vriendin trouwens. Zou bijna zeggen dat je @RamboDirk niet nodig hebt om te constateren dat zij een vrouw is, maar wil niet ineens onredelijk gaan doen.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Niks mis met zijn vriendin trouwens. Zou bijna zeggen dat je @:rambodirk niet nodig hebt om te constateren dat zij een vrouw is, maar wil niet ineens onredelijk gaan doen.
Het blijft wel hangenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
Bol heeft misschien wel de slechtste reclame na Aldi.
Kalvijn is een wat?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch weer een subsidie vierkantje afgevinkt.
Overmorgen ofzo Nikki de Jager of een Tim Hofman
Hoop jij ook zo op een cumbek van Frank Lammers?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder, wel leukquote:
Erg jammer dat Levchenko en Daniel de Ridder genegeerd wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:59 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hoop jij ook zo op een cumbek van Frank Lammers?
Helemaal als ze de finale halen en ze in de laatste minuut onderuitgaan . Krijgt die alcoholist weer een hersenbloedingquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:59 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hoop jij ook zo op een cumbek van Frank Lammers?
Eén voordeel van het einde van het EK is dat je niet meer elk reclameblok tegen Koning Toto hakkuhbar, Wij blijven rood-wit-blaaauww, de leeuwen van NL, schreeuwend omroepwijf en al die andere hyperactieve teringmongolen zit aan te kijken.quote:
De Joager heeft wel het postuur van een verdediger.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als we dan toch een alcoholist willen, zou ik voorstellen Jean Nelissen op te graven.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helemaal als ze de finale halen en ze in de laatste minuut onderuitgaan . Krijgt die alcoholist weer een hersenbloeding
Hoeft zich ook geen zorgen te maken als er een bal naar het geslachtsdeel gaat.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Joager heeft wel het postuur van een verdediger.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eén voordeel van het einde van het EK is dat je niet meer elk reclameblok tegen Koning Toto hakkuhbar, Wij blijven rood-wit-blaaauww, de leeuwen van NL, schreeuwend omroepwijf en al die andere hyperactieve teringmongolen zit aan te kijken.
Koning Toto is nog best leukquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eén voordeel van het einde van het EK is dat je niet meer elk reclameblok tegen Koning Toto hakkuhbar, Wij blijven rood-wit-blaaauww, de leeuwen van NL, schreeuwend omroepwijf en al die andere hyperactieve teringmongolen zit aan te kijken.
Die van de Kruidvat met Hazes vind ik nog het ergste. Wij zijn oranjequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jankende Rob Harmeling erbij als die zijn mond opendoet .quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als we dan toch een alcoholist willen, zou ik voorstellen Jean Nelissen op te graven.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:06 schreef fetX het volgende:
Benieuwd hoe de mannen van haxball het hebben gehad
Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:06 schreef fetX het volgende:
Benieuwd hoe de mannen van haxball het hebben gehad
gebeurdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk wordt er keihard opgetreden tegen al dat haxball gepraat hier.
Zal ook meteen een TR maken als dat gebeurd
@GGMM zal streng optredenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:06 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:06 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Koning Toto is nog best leuk
Leuk grapje maat.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Moet jij wetenquote:
De eerste drie keer, ja. Na 80 keer heb ik het wel gezien. Al die shit herhaalt zichzelf in elk blok, vooraf, in de rust, achteraf. Drie keer per dag, of Oranje nou speelt of niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Koning Toto is nog best leuk
Lui varken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
M
[..]
Moet jij weten
(die M laat ik lekker staan)
Net als Modric als het aan HTC had gelegenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die zou toch naar Ajax komen
Tip: ga in de rust even opruimen ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De eerste drie keer, ja. Na 80 keer heb ik het wel gezien. Al die shit herhaalt zichzelf in elk blok, vooraf, in de rust, achteraf. Drie keer per dag, of Oranje nou speelt of niet.
Muten is makkelijk maar ik moet er toch steeds weer even aan denken.
Ik kijk ook niet zo veel natuurlijk. Zal veel schelenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De eerste drie keer, ja. Na 80 keer heb ik het wel gezien. Al die shit herhaalt zichzelf in elk blok, vooraf, in de rust, achteraf. Drie keer per dag, of Oranje nou speelt of niet.
Muten is makkelijk maar ik moet er toch steeds weer even aan denken.
Ook tips voor mensen wiens huis geen vuilnisbjeld is?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: ga in de rust even opruimen ofzo
Dat bevalt hier echt uitstekend
Maar wel moddertjedik makker.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Users die anderen corrigeren op grammatica of spelling hebben vaak een kleine piemel
bjeldquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook tips voor mensen wiens huis geen vuilnisbjeld is?
Aziaten houden daar van.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Users die anderen corrigeren op grammatica of spelling hebben vaak een kleine piemel
Ik zal je eerlijk vertellen, ouwe reus, ik zat net in de rust even te schijten maar was dus vergeten de TV te muten. Dus ja, daar zit je dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: ga in de rust even opruimen ofzo
Dat bevalt hier echt uitstekend
Die opent ziedend een pak Viennettaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
User @:oriente gaat mokerhard door de mangel
Toch heeft @Oriente gelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
User @:oriente gaat mokerhard door de mangel
Er een grote teringbende van maken zodat je het tijdens de volgende rust op kan ruimenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook tips voor mensen wiens huis geen vuilnisbjeld is?
kjeldquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:12 schreef Oriente het volgende:
wacht wat
wat heb ik gemist? hoezo al die emogifs
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:12 schreef Oriente het volgende:
wacht wat
wacht wat
Kjeld je kamer is een vuilnisbjeldquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:12 schreef Oriente het volgende:
wacht wat
wacht wat
wacht wat
quote:
Bedankt, Hansiesquote:
wacht wat
En toch ben ik van mening dat dit vuilnisbjelt dient te zijn.quote:
Daarom zei ik PINGEL.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:15 schreef Zorro het volgende:
Mensen die pingel zeggen hebben over het algemeen een kleine piemel.
Laat Nouri met rustquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:16 schreef Kriegel het volgende:
ERGser[pogrpuogrpgwgr wrghyip[;
34
t [34t3
tgretgretgegrt ::
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo allemaal ik ben er trouwens
@:lenny_leonard ik pak een biertje
Ranzig zwijnquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
Heerlijke pot man. Pizzaatje d'r bij.
GENOT
Jij bent een walgelijke dikke pad.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
GENOT
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
GENOT
quote:22:17:41
GMTAquote:22:17:42
Yupquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef Zorro het volgende:
Spanjaarden gaan weer over tot rollen en janken
Gesopot.quote:
Geniet ervan ouwe reus.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
GENOT
Dit is gewoon uitlokking om een bradge.gifquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
GENOT
GENOT
Walgelijk team.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef Zorro het volgende:
Spanjaarden gaan weer over tot rollen en janken
GENOT
AZgodquote:
Katholieke God.quote:
Alle twee?quote:
Dat is Sprookjesgod.quote:
Één of andere Roemeense gose. Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weihenstephaner, geen behoefte aan een craft biertje vanavond. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |