Komt deze progressie in tijden niet gewoon door die evolutie in het materiaalquote:Op zondag 4 juli 2021 18:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lolleren met Bol![]()
De meest komische vind ik wel de 30+ Ryzhykova die nog even een PR van onder de '53 er uit weet te persen
Dat ze bij de DL met die nieuwe opzet werken bij de technische nummers, is toch wel iets wat je mag verwachten dat een commentator weet ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Niet onder de indruk van de nieuwe Ziggocommentator, die had totaal geen oog voor Masilingi (toch één van de twee dames in een van de belangrijkste verhalen rondom de Spelen op dit moment) en had ook helemaal niet door dat er tegenwoordig een ander format is in de werp- en sprongnummers
Hij beweerde voor Mihambo's laatste sprong dat ze de wedstrijd al gewonnen had (dat kan natuurlijk niet, want ze begon gewoon op nul) en, erger nog, zei dat daarna óók nog eens, terwijl nota bene in beeld stond dat Spanovic won.
Nou, that aged well..quote:Op maandag 28 juni 2021 07:37 schreef DeeBee het volgende:
McLaughlin nog even met een 51.90 (nieuw wereldrecord, ja!), koekoek.
Einde tijdperk Bol.
Haha.quote:
Ik vond het wel grappig dat ze in het interview zei 'ik heb mijn coach nog niet gesproken maar volgens mij was dit echt een perfecte race want deze tijd hadden we nooit verwacht!'. Terwijl er juist vergeleken met haar normaal zo mooie loopstijl in het laatste stuk nog best wat slordigheidjes zaten volgens mij. Maar goed, wellicht komt er op een gegeven moment een omslagpunt waarbij keihard kapot gaan en dus wat minder mooi over de laatste hordes komen meer snelheid oplevert dan heel mooi lopen.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha.
En bizarre race van Bol, heb haar nog nooit zo hard zien starten denk. Een seconde eraf halen gaat nergens over.
Als ze dit kan lopen, dan doet ze mee voor medailles ja. Little niet eens in het US team is ook wel weer bizar.
Little was gewoon matig op de trials, tja. Anna Cockrell is goed, maar niet 52.laag goedquote:Op maandag 5 juli 2021 09:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha.
En bizarre race van Bol, heb haar nog nooit zo hard zien starten denk. Een seconde eraf halen gaat nergens over.
Als ze dit kan lopen, dan doet ze mee voor medailles ja. Little niet eens in het US team is ook wel weer bizar.
Denk dat je het niet meer beter gaat krijgen dan Ria Stalman vroeger op Eurosport.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Niet onder de indruk van de nieuwe Ziggocommentator, die had totaal geen oog voor Masilingi (toch één van de twee dames in een van de belangrijkste verhalen rondom de Spelen op dit moment) en had ook helemaal niet door dat er tegenwoordig een ander format is in de werp- en sprongnummers
Hij beweerde voor Mihambo's laatste sprong dat ze de wedstrijd al gewonnen had (dat kan natuurlijk niet, want ze begon gewoon op nul) en, erger nog, zei dat daarna óók nog eens, terwijl nota bene in beeld stond dat Spanovic won.
We hebben natuurlijk een Griekse Olympisch kampioene gehad.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat je het niet meer beter gaat krijgen dan Ria Stalman vroeger op Eurosport.
Wat betreft de 400h, realiseer me net dat ik het al bijna 30 jaar volg. Denk sinds een jeugd wk in '92?
En ik volg het minder de laatste jaren, maar denk dat Bol de eerste West-Europese atlete sinds Gunnell is die zulke resultaten behaalt. Toch een onderdeel waar vooral Amerika en Rusland (en omstreken) op uitblinken door de jaren heen.
Een medaille zou al mooi zijn, maar met deze tijden gaan we straks een Bolt-klok krijgen die aftikt naar de finale
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat je het niet meer beter gaat krijgen dan Ria Stalman vroeger op Eurosport.
Ivo van Haaren, die het normaal doet bij Ziggo Sport (en Eurosport), is meer dan uitstekend.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lolleren met Faniquote:Op maandag 5 juli 2021 12:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk een Griekse Olympisch kampioene gehad.
quote:19:20 Pole Vault Women Pole Vault Women
19:50 High Jump Men
20:03 400m Hurdles Men
20:07 Final 3 Triple Jump
20:18 800m Women
20:24 Final 3 Javelin Throw
20:32 1500m Men
20:43 200m Women
20:49 3000mSC Men
20:50 Long Jump Men
21:06 800m Men
21:16 1500m Women
21:28 100m Men
21:36 3000mSC Women
21:47 Final 3 Long Jump
Ja hier nu ook,quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik krijg steeds 'Sorry something went wrong'
Zonder haas krijg je op OS sowieso wel een andere wedstrijdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:22 schreef chufi het volgende:
Zo dan ... Waar gaat ze nu op starten op de OS?
Dit was ook een leuke vorige week. De eerste (niet in de video) ongeldig en de tweede was al na zijn eerste poging geblesseerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:00 schreef DeeBee het volgende:
Final 3 aids format.
Rojas die 15.12 springt, maar 'verliest' omdat ze ongeldig springt in de laatste ronde en er dus een ander 'wint' met 14.29.
Hopelijk ook streams.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Diamond League London/Gateshead
Dinsdag 13 Juli
https://london.diamondlea(...)21_CURRENTEVENT_JSON
100m Marije van Hunenstijn, Leonie van Vliet
400m horden Femke Bol
100m horden Nadine Visser
400m Lieke Klaver, Lisanne de Wite
1 mijl Britt Ummels
4x 100m Van Gool J.Burnet T.Garia C.Martina
4x 100m Samuel J.Schippers D.Van Hunenstijn M.Sedney N.
Hup Holland
![]()
@:Zipportal @:Neef_Wuppie
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Diamond League London/Gateshead
Dinsdag 13 Juli
https://london.diamondlea(...)21_CURRENTEVENT_JSON
100m Marije van Hunenstijn, Leonie van Vliet
400m horden Femke Bol
100m horden Nadine Visser
400m Lieke Klaver, Lisanne de Wite
1 mijl Britt Ummels
4x 100m Van Gool J.Burnet T.Garia C.Martina
4x 100m Samuel J.Schippers D.Van Hunenstijn M.Sedney N.
Hup Holland
![]()
@:Zipportal @:Neef_Wuppie
Ik kijk wel even.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien een van deze met VPN?
https://www.watchathletics.com/schedule/watchlive/5485
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |