quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan even achterover leunen na al het zware werk ik dit topic, tijd voor de wissel
Vanaf nu is @:Lenny_Leonard uw gastheer in dit livetopic
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik tennis. Maar dat erkent niet iedereen als sport.
Waar was hij dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:43 schreef RipCity het volgende:
Even lachen dat Harry kane favoriet was als topscoorder
Ek.
wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:43 schreef RipCity het volgende:
Even lachen dat Harry kane favoriet was als topscoorder
Ek.
Vraagje hebben jullie als FA rechten om een moderator op zwart te zetten?quote:
@Paul is samen met @DJMO aan het lopen voor die OLED tv, want @GGMM is vandaag jarig.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan even achterover leunen na al het zware werk ik dit topic, tijd voor de wissel
Gemengd dubbel is geen sport. Echt niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik tennis. Maar dat erkent niet iedereen als sport.
fa's ookquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vraagje hebben jullie als FA rechten om een moderator op zwart te zetten?
Of is dat voor roodgekleurden?
Die rechten hebben FA's zeer zekerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt, ouwe reusquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Met dat flesje.quote:
Lekker man. Welke?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ha makker. Ik ben een Omnipollo aan het drinken, jij?
@GGMM zou het leuk vinden als iedereen hem zou feliciteren!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Paul is samen met @:DJMO aan het lopen voor die OLED tv, want @:GGMM is vandaag jarig.
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Komt een beetje door mijquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Jawel, want vanaf volgende week is het alcoholverbod afgeschaftquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Welke?
Ik drink niks meer. Net op de tennisclub een paar witbiertjes weggetikt (niks bijzonders). Na 22:00 kreeg ik geen drank meer. Wanbeleid. En de overheid doet NIETS.
Klasse maatquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar mijn mening sporten:
Voetbal
Tennis
Tafeltennis
Volleybal
Schaatsen
Atletiek
Curling
Naar mijn mening geen sporten:
Formule 1
Wielrennen
Tafelvoetbal
Biatlon
Hockey
Paardrijden
Synchroonzwemmen
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Komt een beetje door mijWe hebben allemaal wel eens van die momenten makker, kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
De Pluckin Feathers.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Welke?
Ik drink niks meer. Net op de tennisclub een paar witbiertjes weggetikt (niks bijzonders). Na 22:00 kreeg ik geen drank meer. Wanbeleid. En de overheid doet NIETS.
Heel handig vogelpik voor dikke mannetjes niet gecategoriseerd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar mijn mening sporten:
Voetbal
Tennis
Tafeltennis
Volleybal
Schaatsen
Atletiek
Curling
Naar mijn mening geen sporten:
Formule 1
Wielrennen
Tafelvoetbal
Biatlon
Hockey
Paardrijden
Synchroonzwemmen
En geen eindtijd meer? Is dat net in de persconferentie geweest?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, want vanaf volgende week is het alcoholverbod afgeschaft
Ik teken ervoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Zou er dit EK nog een ongenadige schoppartij komen
Als het hier niet komt komt het nooit
Zeer zekerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En geen eindtijd meer? Is dat net in de persconferentie geweest?
Jij zit toch in het OMT?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ALLES gaat open.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We gaan het druk krijgen tijdens de avondwedstrijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Russen misschien nog?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Nederland - Portugal in de 1/8 finales.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Dat zou wel lekker zijnquote:
Zelfs de nachtclubs gaan open maatquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem dit even mee naar achterenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag COR opheffen.
En DTS dan ook (wat dat ook is)
Die tijd heb ik gehad hoor, zoek maar een ander slachtoffer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zelfs de nachtclubs.
Wanneer gaan we tongen?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Geen absolute flopshow maar ik had er wel meer van gehoopt
Nice, op naar het Fun4Two topic.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs de nachtclubs gaan open maat
Voor een 0-0 was dit best een leuke pot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Geen absolute flopshow maar ik had er wel meer van gehoopt
Hadden ze ook verdiend!quote:
Misschien een extra rondje voor Coronel.quote:
Met dank aan de beste scheidsrechter ter wereld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was een best leuk potje, traditioneel kick and rush en het spel lag zelden stil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |