We gaan het druk krijgen tijdens de avondwedstrijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En geen eindtijd meer? Is dat net in de persconferentie geweest?
De Russen misschien nog?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Zou er dit EK nog een ongenadige schoppartij komen
Als het hier niet komt komt het nooit
Nederland - Portugal in de 1/8 finales.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Zou er dit EK nog een ongenadige schoppartij komen
Als het hier niet komt komt het nooit
Dat zou wel lekker zijnquote:
Zelfs de nachtclubs gaan open maatquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En geen eindtijd meer? Is dat net in de persconferentie geweest?
Ik neem dit even mee naar achterenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag COR opheffen.
En DTS dan ook (wat dat ook is)
Die tijd heb ik gehad hoor, zoek maar een ander slachtoffer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zelfs de nachtclubs.
Wanneer gaan we tongen?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Geen absolute flopshow maar ik had er wel meer van gehoopt
Nice, op naar het Fun4Two topic.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs de nachtclubs gaan open maat
Voor een 0-0 was dit best een leuke pot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Geen absolute flopshow maar ik had er wel meer van gehoopt
Hadden ze ook verdiend!quote:
Misschien een extra rondje voor Coronel.quote:
Met dank aan de beste scheidsrechter ter wereld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was een best leuk potje, traditioneel kick and rush en het spel lag zelden stil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |