Met dat lied had zelfs ik ze boven Frankrijk in m'n toplijstje gezet. Vind Slave echt nog veel toffer dan Zitti! En ja ik denk dat ze daarmee ook gewonnen hadden, misschien nog wel dikker dan nu. Heeeerrrlak.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:50 schreef Moira het volgende:
Als Måneskin I Wanna Be Your Slave had ingezonden hadden ze daar wss ook mee gewonnen
Nja in Rome word ik ook van m'n sokken gereden door de Vespa's.quote:Op zondag 20 juni 2021 00:25 schreef Greys het volgende:
Welkom in NL maar pas op dat je niet van je sokken wordt gereden op het fietspad.
[ twitter ]
hehheh dat hoofd van Damiano:quote:Op zondag 20 juni 2021 00:25 schreef Greys het volgende:
Welkom in NL maar pas op dat je niet van je sokken wordt gereden op het fietspad.
[ twitter ]
‘t Scheelt ook niet veelquote:Op maandag 21 juni 2021 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens even dat ie geen broek aan had en alleen een jas bij dat optreden in dat pretpark
Ik heb m ook helemaal gevonden nu als nu Zitti erna komt is dat juist een inkakkertjequote:Op zondag 20 juni 2021 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Met dat lied had zelfs ik ze boven Frankrijk in m'n toplijstje gezet. Vind Slave echt nog veel toffer dan Zitti! En ja ik denk dat ze daarmee ook gewonnen hadden, misschien nog wel dikker dan nu. Heeeerrrlak.
Het neemt echt van die boyband-achtige populariteit aanquote:Op maandag 21 juni 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Ze bezitten op dit moment zowel de tweede, derde, als vierde plek in de Nederlandse Spotify Top 50! Naast I Wanna Be Your Slave en Zitti E Buoni ook een goede notering voor hun cover van Beggin’ inmiddels
Ziekquote:Op maandag 21 juni 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Ze bezitten op dit moment zowel de tweede, derde, als vierde plek in de Nederlandse Spotify Top 50! Naast I Wanna Be Your Slave en Zitti E Buoni ook een goede notering voor hun cover van Beggin’ inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Echt heel leuk.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Je moet wel met je eigen bubbel van 4 personen gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:27 schreef Momo het volgende:
5 augutus komt Maneskin naar Lokerse Feesten, maar 5-10 km van de Nederlandse grens.
quote:Lokerse Feesten pakt uit met een coronaveilige editie. Gedurende 10 dagen kun je – samen met je bubbel van 4 personen – genieten van een reeks concerten. Je koopt een ticket per bubbel van 4. Elke bubbel krijgt zijn eigen plekje met statafel en -stoelen. Zitten, rechtstaan en dansen: het kan allemaal, maar in je eigen bubbel, op een veilige afstand van anderen.
Tickets morgen vanaf 10.00 in de verkoop.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:27 schreef Momo het volgende:
5 augutus komt Maneskin naar Lokerse Feesten, maar 5-10 km van de Nederlandse grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |