We krijgen zo een bak water denk. Ben benieuwd of er ook wat onweer bij zit waar de kinderen wakker van worden :’) zag het wel al lichten en hoorde het wat rommelen, maar niet spectaculair veel. (Oude Wetering)quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:59 schreef Nattekat het volgende:
De regen begint, ik ben heel erg benieuwd hoe groot de teleurstelling wordt.
Bilal checkt het park:quote:
Hangt er vanaf in welke richting de wind staat.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit dat ik mijn ramen dicht moet doen nu?
En of ze open staan.quote:Op zondag 20 juni 2021 00:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welke richting de wind staat.
Net op tijd wel mijn eigen raam dicht gedaan, mijn bed staat er schuin onder.quote:Op zondag 20 juni 2021 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En of ze open staan.
Het raam van Schrödingers Nattekat kan zowel open als dicht zijn.
Die lichtshow is ook vanuit Weert mooi te zien. Was een schampschot.quote:Op zondag 20 juni 2021 00:19 schreef mefke79 het volgende:
We hebben nu echt een mooie lichtshow met geluidseffecten in Helmond. En nog steeds gestage regen
Trok het maar allemaal bij jou over, ik hoor het hier ook naderenquote:Op zondag 20 juni 2021 00:32 schreef Kriegel het volgende:
Zwaar gerommel in de verte, zo nu en dan een flits. De regen kan elk moment hier zijn en nu kan het niet missen.
wow. iddquote:Op zondag 20 juni 2021 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
Holy fuck ik was de bliksem aan het filmen toen er een recht boven me kwam, ik voelde bliksem gewoon in m'n handen, als een harde statische schok in mn vingers. Die tik die ik voelde is ook te horen vlak voor de klap komt.
Goor toch?quote:Op zondag 20 juni 2021 00:44 schreef ACT-F het volgende:
Zo, wat een mooie inslagen enkele kilometers verderop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |