Het ontploft een beetje in die regio en het trekt (of breidt zich uit) richting het NW.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Drass het volgende:
Ziet er best heftig uit qua bliksem wat op zuid Limburg afkomt.
En weer een bak onweer zo te zien? Maar goed, goede hoop dat het is uitgedoofd als het hier aan is belandquote:
Er zit een beetje onweer in, niet zo veel als gisterenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En weer een bak onweer zo te zien? Maar goed, goede hoop dat het is uitgedoofd als het hier aan is beland
Niks mis met die bak regen verder
Kan snel aangroeien.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op de radar lijken onweerscomplexen op het oog altijd sneller te gaan dan in de werkelijkheid.
Correctquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Hoor in regio Den Haag nu ook gerommel in de verte
Dat gerommel van jou zijn hier knallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Hoor in regio Den Haag nu ook gerommel in de verte
Flink wat tornado's in Frankrijk vandaag zeg, stuk of 4 - 5 ofzo?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:33 schreef hangtime het volgende:
[ afbeelding ]
In noordwest Frankrijk nog een tornado voor het slapen gaan
Ik merk hier in Eindhoven al weinig van het onweer, terwijl de buien volgens de radar zowat aan de deur staan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
Prima front, zal wel uitgestorven zijn als het eenmaal het noorden bereikt
Zal wel weer een random uitbraak worden, geen touw aan vast te knopenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik merk hier in Eindhoven al weinig van het onweer, terwijl de buien volgens de radar zowat aan de deur staan.
Ik had trouwens vroeger een kat die met onweer op z'n kattebak ging zitten (was zo'n huisje) op het balkon, en dan naar boven ging staren terwijl de boel ontplofte. Bizar beest was 't. Meeste katten rennen naar binnen bij de eerste klapquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit dat ik mijn ramen dicht moet doen nu?
Terror katquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik had trouwens vroeger een kat die met onweer op z'n kattebak ging zitten (was zo'n huisje) op het balkon, en dan naar boven ging staren terwijl de boel ontplofte. Bizar beest was 't. Meeste katten rennen naar binnen bij de eerste klap
Intensiteit neemt wel toe nu. Lekker man, zin in een portie lekkere knallen.quote:
We're sorry, the link that you clicked on could not be served. We are experiencing a temporary delay due to high volume. Please click RELOAD and try again. We apologize for the inconvenience.quote:
ff ander VPN pakken, probleem opgelostquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We're sorry, the link that you clicked on could not be served. We are experiencing a temporary delay due to high volume. Please click RELOAD and try again. We apologize for the inconvenience.
Prima idee, als je servers het niet aankunnen iedereen het advies geven om te blijven refreshenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We're sorry, the link that you clicked on could not be served. We are experiencing a temporary delay due to high volume. Please click RELOAD and try again. We apologize for the inconvenience.
Werkt voor FOK!.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima idee, als je servers het niet aankunnen iedereen het advies geven om te blijven refreshen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |