Wel eens gezien tijdens zappen.quote:
Niet specifiek deze aflevering maar de serie ken ik wel. Herinner me vooral een aflevering over een dove mevrouw met een gehoorapparaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Herinneren jullie je deze nog nog nog
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:05 schreef pullup het volgende:
@:boondocksaint is natuurlijk voor Schotland
Mooier volkslied iddquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:05 schreef pullup het volgende:
@:boondocksaint is natuurlijk voor Schotland
Ik ook hoorquote:
Dat is deze.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel eens gezien tijdens zappen.
[..]
Niet specifiek deze aflevering maar de serie ken ik wel. Herinner me vooral een aflevering over een dove mevrouw met een gehoorapparaat.
Vind ik de laatste jaren toch dat we veel wind hebben. Zeedamp heb ik nog nooit van gehoordquote:
Samequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef cafca het volgende:
Ja, voor de pool hoop ik dat de Engelsen winnen, maar afgezien daarvan mag Schotland winnen
Bedanktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:02 schreef pullup het volgende:
Ik had eindelijk een biertje gevonden voor de Juli beesten bierproef editie dacht ik (POES) maar het bleek niet te zuipen dus dat doe ik niemand verder aan
Poes is kutbier?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:02 schreef pullup het volgende:
Ik had eindelijk een biertje gevonden voor de Juli beesten bierproef editie dacht ik (POES) maar het bleek niet te zuipen dus dat doe ik niemand verder aan
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Krijg onverwacht logee straks. Dochter reed terug van haar werk en werd niet goed. Onderweg werd het zo erg dat ze de auto aan de kant moest zetten. Een man heeft haar naar het ziekenhuis gebracht, ze viel steeds weg. Ze had buikpijn. Kijk operatie gedaan had ze een geknapt cyste aan haar eierstok. Hopppa klaar en gelijk naar huis. Ze vindt het eng alleen en komt hier. Hoe gaat dat tegenwoordig toch narcose opensnijden en hoppa bijkomen en naar huis. Duurt niet lang krijg je een doe het zelf pakketje mee met videoinstructie. Mag je het zelf doe
Sterktequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Krijg onverwacht logee straks. Dochter reed terug van haar werk en werd niet goed. Onderweg werd het zo erg dat ze de auto aan de kant moest zetten. Een man heeft haar naar het ziekenhuis gebracht, ze viel steeds weg. Ze had buikpijn. Kijk operatie gedaan had ze een geknapt cyste aan haar eierstok. Hopppa klaar en gelijk naar huis. Ze vindt het eng alleen en komt hier. Hoe gaat dat tegenwoordig toch narcose opensnijden en hoppa bijkomen en naar huis. Duurt niet lang krijg je een doe het zelf pakketje mee met videoinstructie. Mag je het zelf doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |