Sterkte en beterschap voor je dochter.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Krijg onverwacht logee straks. Dochter reed terug van haar werk en werd niet goed. Onderweg werd het zo erg dat ze de auto aan de kant moest zetten. Een man heeft haar naar het ziekenhuis gebracht, ze viel steeds weg. Ze had buikpijn. Kijk operatie gedaan had ze een geknapt cyste aan haar eierstok. Hopppa klaar en gelijk naar huis. Ze vindt het eng alleen en komt hier. Hoe gaat dat tegenwoordig toch narcose opensnijden en hoppa bijkomen en naar huis. Duurt niet lang krijg je een doe het zelf pakketje mee met videoinstructie. Mag je het zelf doe
Het valt hier een keer mee eigenlijk.quote:
Gaat wat op en neer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het valt hier een keer mee eigenlijk.
Op het kwooten na dan, maar dat is al heel lang traag.
En met Isa hand in hand liggenquote:
Met mijn eigen gade, mag dat ook?quote:
"Viel het mee of viel het tegen?"quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dam kun je iig aan jezelf vragen hoe het is gegaan. Kan best een opluchting zijn
Youtubes posten is ook wel een dingetje tegenwoordig.quote:
Zeeuwse kust is beterquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is in ieder geval weer lekker druk buiten.
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Youtubes posten is ook wel een dingetje tegenwoordig.
vuurvogelquote:
Als ik een youtube heb gepost moet ik elke keer het topic afsluiten en opnieuw openen, omdat die "bezig" blijft.quote:
Dat had ik vroeger ook wel regelmatigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een youtube heb gepost moet ik elke keer het topic afsluiten en opnieuw openen, omdat die "bezig" blijft.
Nu niet meer? Ik heb dat nog steeds en het is best irritant.quote:
Kan ze niet openen... alleen na verversing.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een youtube heb gepost moet ik elke keer het topic afsluiten en opnieuw openen, omdat die "bezig" blijft.
Ik nu ook nog vaak, vanavond niet trouwensquote:
Daarom open ik ze automatisch maar in een nieuwe paginaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan ze niet openen... alleen na verversing.
Dat werkt wel iddquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom open ik ze automatisch maar in een nieuwe pagina
Ik kan ze alleen openen door op de tekst onderaan te tikken, als ik op het plaatje klik krijg ik een leeg schermpje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan ze niet openen... alleen na verversing.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit te genieten van de beste batch Gin die ik ooit gestookt heb
Ja dat jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ze alleen openen door op de tekst onderaan te tikken, als ik op het plaatje klik krijg ik een leeg schermpje.
Gestookte onbekende drank zuipen van roma zigeuners en helemaal de weg kwijt zijnquote:
En een week niet kunnen zitten zekerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gestookte onbekende drank zuipen van roma zigeuners en helemaal de weg kwijt zijn![]()
![]()
Dat niet maar ging wel koquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een week niet kunnen zitten zeker
Dat maakt niet uit, jij mag de organisatie doenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit de winkel?
Ik ben namelijk slecht in bewaren...
Behalve rotzooi in huis dan
Ai.. ik weet niet of de tere 40+ zieltjes dat nog aan kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, jij mag de organisatie doen
Tere zieltjes? Wie dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai.. ik weet niet of de tere 40+ zieltjes dat nog aan kunnen
Pfffff, er zit hier een hoop drank & drugs- ervaring, waar je u tegen zegt, hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
A Gin night it will bequote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Pfffff, er zit hier een hoop drank & drugs- ervaring, waar je u tegen zegt, hoor!
Mijn ervaring mag je tutoyeren hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Pfffff, er zit hier een hoop drank & drugs- ervaring, waar je u tegen zegt, hoor!
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |