Je weet altijd meer over 2 weken dat dat je nu weet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Maar de daling kan natuurlijk ook afvlakken. Over 2 weken weten we meer.
Zelfs al zou je al je gedachten blokken. Dan weet je nog bijvoorbeeld hoe de dag verlopen is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je weet altijd meer over 2 weken dat dat je nu weet.
Morgen weet je ook meer dan vandaag.
De daling ligt vrij constant rond 30-40%.. al weken!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Maar de daling kan natuurlijk ook afvlakken. Over 2 weken weten we meer.
Omdat er stijging is in de leeftijdsgroepen 60-70 en 70+, zou een coronainfectie terwijl het buiten 30 graden is heftiger kunnen verlopen dan wanneer het een graad of 10/15 is? Tijdens hittegolven overlijden er gemiddeld genomen veel meer ouderen, dus kan me best voorstellen dat corona + hittegolf een zetje kan geven die ze niet redden.quote:
Wel 0, de legenda is nooit het sterkste punt geweest van die kaartjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat betekent de kleur grijs? Iig niet 0 blijkt uit de legenda.
Even aan Erno vragen, die heeft misschien wat ervaringen uit Berlijn om mee terug te nemen. Komt vast goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor de 9e dag op rij geen besmettingen hier. Ik ga een muur bouwen om de Gemeente!
Oudjes die eerder omvallen tijdens hitte???quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat er stijging is in de leeftijdsgroepen 60-70 en 70+, zou een coronainfectie terwijl het buiten 30 graden is heftiger kunnen verlopen dan wanneer het een graad of 10/15 is? Tijdens hittegolven overlijden er gemiddeld genomen veel meer ouderen, dus kan me best voorstellen dat corona + hittegolf een zetje kan geven die ze niet redden.
Nu ik erover nadenk is dat meer een vraag voor @:Lenny_Leonard
Ik heb geen bewijzen, maar je hypothese klinkt wel erg aannemelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat er stijging is in de leeftijdsgroepen 60-70 en 70+, zou een coronainfectie terwijl het buiten 30 graden is heftiger kunnen verlopen dan wanneer het een graad of 10/15 is? Tijdens hittegolven overlijden er gemiddeld genomen veel meer ouderen, dus kan me best voorstellen dat corona + hittegolf een zetje kan geven die ze niet redden.
Jep.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oudjes die eerder omvallen tijdens hitte???
Geheel onverwachte en nieuwe info lijkt me
1 week bijna 40%. Daarvoor rond de 25%quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De daling ligt vrij constant rond 30-40%.. al weken!
Maar ja, voor Erno moet het onder de 300 zijn, anders vindt Duitsland ons gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, deze cijfers stellen dus echt geen reet meer voor.. over een week moet je op ongeveer 600-700 besmettingsmeldingen per dag gemiddeld zitten met deze daling van ongeveer 40%.
Of door vaccinatie is een besmetting minder heftig, waardoor ze niet meer overlijden of hopeloos zijn voor de IC, maar toch nog medische hulp nodig hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, het zou natuurlijk wel fijn zijn als we op dit kaartje ook groen worden:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:42 schreef popje het volgende:
[..]
Maar ja, voor Erno moet het onder de 300 zijn, anders vindt Duitsland ons gevaarlijk.
Dat moet met een week of twee, drie, wel lukken als we zo doorgaanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nouja, het zou natuurlijk wel fijn zijn als we op dit kaartje ook groen worden:
https://www.ecdc.europa.e(...)iction-free-movement
Dan kan ook iedereen zonder vaccinatie, bijvoorbeeld kinderen, zonder test reizen naar andere groene gebieden.
Oude foto. Aan de steigerbuizen te zien is dit 2018 of 2019. Dergelijk materieel wordt niet meer gebruikt.quote:
Wordt het niet eens tijd voor een dieetje voor deze vadsige pad?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:51 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Eigenlijk zijn al die massale straatfeesten ook wel leuker natuurlijk.
Ik geloof dat dat al mislukt is, waren hier in de buurt verscheidene feestjes waar een flink scherm/beamer stond. Alleen de horeca dan weer niet omdat het niet mag. Doe het dan georganiseerd, kun je er nog een beetje toezicht op houden. Nu gebeurt het op de grasveldjes waar de gemiddelde BOA nog nooit geweest is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:51 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Morbide obesitas.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een dieetje voor deze vadsige pad?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:51 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Plezier is verboden… Wat een kansloze onzin dit.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:51 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Die moet ik nog spelen!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ga je niet als 2B van Nier Automata? Tegenvaller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |