Ik heb ook bar weinig met Berlijn. 1x geweest en leuk om het een keer gezien te hebben, maar dat was het dan ook welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die stad niet hoor. Dan kan ik hem wel betere plekjes aanraden in Europa…
Was ook een raar verhaal. Aan de ene kant wil de EU ermee stoppen, aan de andere kant wilden ze wel geleverd krijgen. Laat dat lekker naar een land gaan dat er wel op zit te wachten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:04 schreef trein2000 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-eu-eist~a1f14d78/
De blaaskaken van de EU hebben de rechtszaak van AZ verloren. De tering, stel ongelofelijke prutsers.
Ik snap niet zo goed wat er in de hoofden van die AZ execs om gaat. Dit lijkt me toch gigantisch slechte PR voor het bedrijf ook?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Was ook een raar verhaal. Aan de ene kant wil de EU ermee stoppen, aan de andere kant wilden ze wel geleverd krijgen. Laat dat lekker naar een land gaan die er wel op zit te wachten.
Cultuur-Historisch barbaar ben je.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb ook bar weinig met Berlijn. 1x geweest en leuk om het een keer gezien te hebben, maar dat was het dan ook wel
Had ik precies hetzelfde! En dat was een paar jaar geleden toen het net heel hip werd. Ik dacht ik zal wel iets gemist hebben...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb ook bar weinig met Berlijn. 1x geweest en leuk om het een keer gezien te hebben, maar dat was het dan ook wel
Jaartje in Berlin gewoond.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cultuur-Historisch barbaar ben je.
Je moet door die hipsters en toeristenvallen heen prikken in Berlijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had ik precies hetzelfde! En dat was een paar jaar geleden toen het net heel hip werd. Ik dacht ik zal wel iets gemist hebben...
Oh dat is dan weer wel gaaf! Nu heb ik ineens zin om Christiane F weer te gaan lezen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jaartje in Berlin gewoond.
Best year ever
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Koning Pils, nu, hè.
Of Majesteit Pils.
Denk dat hij liever hoort: "Majesteit, pils?"
Eind jaren zeventig was het nog rauw en lomp.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
.. to be fair, was wel in 2009 - 2010 dus toen het nog wat rauwer en lomper was dan nu zeg maar.
Fuck ik ben oud![]()
Ik heb maar weinig met dat grauwige sfeertje. Bepaalde ''toeristenvallen'' vond ik juist nog het mooiste, haha.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je moet door die hipsters en toeristenvallen heen prikken in Berlijn.
Film is indrukwekkender, vind ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat is dan weer wel gaaf! Nu heb ik ineens zin om Christiane F weer te gaan lezen.
Weet niet wanneer je er was maar Berlin in winter vs zomer is idd een compleet Jeckyl & Hyde ding.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig met dat grauwige sfeertje. Bepaalde ''toeristenvallen'' vond ik juist nog het mooiste, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |