Mensen die niet lui zijn doen dat gewoon zelfquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed planIk heb net mijn vader naar de vriezer gestuurd
70 meter is best hoog idd. Hiernaast willen ze 3 x 40 meter neerzetten. Ook met parkeergarages, in een wijk die nu al regelmatig vast staat.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Een nieuwe flat van 70 meter voor sommige 5 meter maar va het appartement, plus de parkeergarage die onder die bestaande flats komt.
Nou ja. Je had het bijna goed. Bijna.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:18 schreef Em31 het volgende:
Ik zal geen voorspellingen meer doen, blijkbaar ben ik daar niet zo goed in.
Hij moest daar toch al frieten neerleggenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die niet lui zijn doen dat gewoon zelf
Ik ga deze wijze raad gelijk opvolgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:16 schreef Redefine het volgende:
Het warmteprotocol zegt dat er weer een ijsje genomen moet worden. En ja dat mag ik natuurlijk niet negeren.
Nog slechter dan ik?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:18 schreef Em31 het volgende:
Ik zal geen voorspellingen meer doen, blijkbaar ben ik daar niet zo goed in.
De winnaar in ieder geval goed, dat is het halve werkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Je had het bijna goed. Bijna.
Ja, ik zat het te typen en het kwam er ineens zo uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In plaats van “Kroaten niet langs Tsjechen” zelfs “Kroaten onderuit tegen Tsjechen”
Ik heb na de eerste dag geen nieuwe tussenstanden meer gezien?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De winnaar in ieder geval goed, dat is het halve werk
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemde, aparte man. Wel supergedreven. Ik denk dat hij er echt van overtuigd is dat het feit dat hij meegaat naar Tokio, het beste is voor hemzelf, zijn dochters maar ook de overige turnsters.Hangt altijd al wel een wat apart sfeertje omheen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond ik in die interviews altijd ook wel. Alleen kwam dat denk ik ook echt omdat ze maar voor één ding leven, maar dat kon je dan wel heel erg merken.
Het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:21 schreef H_T het volgende:
Ligt het aan mij of is het best warm vandaag?
In vriezer gekeken, geen ijsjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:16 schreef Redefine het volgende:
Het warmteprotocol zegt dat er weer een ijsje genomen moet worden. En ja dat mag ik natuurlijk niet negeren.
Wij eten vanavond Franse Frietjes Patatjes uit de airfryer en angusburgers van de BBQquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij moest daar toch al frieten neerleggen
quote:
Wat tof!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:48 schreef AgnesGru het volgende:
ik had intern gesolliciteerd op een kantoor functie, en ik mag op gesprek
![]()
Ook geen ijsbeer?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In vriezer gekeken, geen ijsjes.![]()
Eigenlijk niet zo raar ook, ik heb helemaal geen ijsjes gekocht.
: o Welke?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die ene Slowaak is een stukje van zijn hoofd vergeten te scheren, wat gênant.![]()
Dat had jij ook kunnen doenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij moest daar toch al frieten neerleggen
Lekker, eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij eten vanavond Franse Frietjes Patatjes uit de airfryer en angusburgers van de BBQ
Nu al zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |