Mijne waren binnen. Volgende keer denk ik dat ik larven van groene gaasvlieg in ga zetten. Lieveheersbeestjes vliegen en dat is voor binnen nogal onhandig...quote:Op maandag 28 juni 2021 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik had ze in mijn kastomaten. Wat lieveheersbeestjes ingezet. Nu zitten er van die lieveheerslarven en die houden ze volgens mij prima onder controle.
Dat geeft de burger moed!quote:Op maandag 28 juni 2021 22:14 schreef sacha het volgende:
oh ja, en als je gaat zaaien, meerjarig, mag je best geduld hebben, 2 jaar geleden de voortuin als experiment ingezaaid, ik was best teleurgesteld dat jaar, dit jaar weet ik niet wat mij overkomt, weelde, weelde, weelde...
geduld is dus als een tegeltje
Zou kunnen maar vind het wel prima zoquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:51 schreef AnneX het volgende:
Lekker groen en fleurig, zeg Blues! 👍🏼
Evt. Kun je nog een pot met bloemen óp het luik(?) plaatsen.
Ja idd leuk sldat die in de mix zit 😍quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:34 schreef Kanaroe het volgende:
Leuk, die postzegel @:Blues
De Oost-Indische kers is mijn favoriet, kun je ook een salade mee opfleuren
Ik neem meestal foto's met mn telefoon en gebruik de app photo upload imgur free. De allermakkelijkste manier om foto's hier te krijgen vind ik.quote:Ik moet toch eens uitvogelen hoe ik hier foto's kan krijgen van mijn eenjarigen-tuin. Mijn nokia wil geen afbeeldingen delen met mijn computer, niet leuk
Er zijn er zoveel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:51 schreef AnneX het volgende:
@:Blues en op foto 3 zie ik een slak, linksbeneden, zonder huis.
Yup die zitten er volop. Maar de vogels zijn er dol opquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:51 schreef AnneX het volgende:
@:Blues en op foto 3 zie ik een slak, linksbeneden, zonder huis.
Hier ook. De opruimers van de tuin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |