Imgur werkt even niet, maar google straks ook even op zijn slogan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verdikkeme, dit weetje kende ik nog niet![]()
Gegoogeldquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Imgur werkt even niet, maar google straks ook even op zijn slogan.
Mwah, als Bulgarije zo zou worden weggetikt door Denemarken zou ik dat ook bijzonder vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond België de eerste wedstrijd ook niet zo sterk. Nu doet iedereen of dit een grote verrassing is, maar dat valt eigenlijk wel mee, toch?
Denemarken die een tegenstander wegtikt komt inderdaad niet zo vaak voor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, als Bulgarije zo zou worden weggetikt door Denemarken zou ik dat ook bijzonder vinden.
Oh dat valt me alles mee. Hoeveel mensen hebben de aftertest gedaan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:37 schreef Meridiaan het volgende:
Wellicht spuitelf, maar 5 mensen per Eurovisieshow zijn met corona besmet geraakt na afloop volgens nu.nl
Oeh, valt reuze meequote:Op donderdag 17 juni 2021 18:37 schreef Meridiaan het volgende:
Wellicht spuitelf, maar 5 mensen per Eurovisieshow zijn met corona besmet geraakt na afloop volgens nu.nl
Ergens denk ik "laten we het goede voorbeeld geven", maar...quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zet m’n tv aan en ik kan het bijna niet geloven dat Denemarken voorstaat op België
Hopelijk hebben de Nederlandse kranten hun negatieve krantenberichten al klaar staan net als de Belgen over ons als wij maar 1 keer verliezen
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen als jij. Ook omdat ik benieuwd ben naar de bespreking van de Belgische analistenquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef AgnesGru het volgende:
Snoeks was weer ontzettend irritant, dus maar gezapt naar de Belg.
Ze hadden het blij van vlagen al zwaar tegen een amper aanvallend Rusland ja. Maar dat ze helemaal niks weten te creëren in 40 minuten is wel erg verassend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond België de eerste wedstrijd ook niet zo sterk. Nu doet iedereen of dit een grote verrassing is, maar dat valt eigenlijk wel mee, toch?
De Belgische commentator is heel realistisch en eerlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen als jij. Ook omdat ik benieuwd ben naar de bespreking van de Belgische analisten
Tel er 20% bij voor iedereen die de aftertest niet heeft gedaan en dan nog valt het heel erg mee.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:37 schreef Meridiaan het volgende:
Staat er niet bij. Het lukt mij even niet om te linken, het is een van de bovenste artikelen op nu.nlquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh dat valt me alles mee. Hoeveel mensen hebben de aftertest gedaan?
De bal is ook veel vaker bij de Deense aanval dan andersomquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hadden het blij van vlagen al zwaar tegen een amper aanvallend Rusland ja. Maar dat ze helemaal niks weten te creëren in 40 minuten is wel erg verassend.
Ik zit nu bij Sporza, dus ik ben benieuwd. Ik hoop dat er geen referenties naar schaatsen komen en ander pathos zoals Snoeks deed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Belgische commentator is heel realistisch en eerlijk.
Inmiddels gelezen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Het lukt mij even niet om te linken, het is een van de bovenste artikelen op nu.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |