Ik ben for the time being tornado chase filmpjes aan het kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:34 schreef Em31 het volgende:
Even zonder grappen, dit kán toch niet met Tom Egberts. Man man man
Zie net dat het Egberts is zonder T, man man man.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:34 schreef Em31 het volgende:
Het is gewoon knap om zoveel ervaring te hebben en alleen maar meer fouten te makenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:34 schreef Em31 het volgende:
Tom zou deze fout zelf kunnen maken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie net dat het Egberts is zonder T, man man man.
Oekraïne de tegenstander van Nederland.quote:
De tegenstander is Oekraïne.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:21 schreef Em31 het volgende:
Ik schakel in en Tom Egberts weer van het padje
Tom loopt wat topics achterquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oekraïne de tegenstander van Nederland.
Die kon die gebalde juichvuistjes niet nog een avond handelenquote:
Heb ik ook altijd in de Jitsi's. Is de leeftijd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:38 schreef Em31 het volgende:
Vooral ook dat hardop nadenken en dan half stilvallen. 'Ja ja, uhm oke ja uhhh'. Ben je presentator
Ja dat. Plus veel fouten maken. En niet kunnen omgaan met improviserende gasten. Het slaat heel vaak dood.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:38 schreef Em31 het volgende:
Vooral ook dat hardop nadenken en dan half stilvallen. 'Ja ja, uhm oke ja uhhh'. Ben je presentator
We zijn dan ook nooit kampioen geworden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan heb je hoog gespeeld, als je Volendam en Aalsmeer tegenkwam![]()
Van mijn eerste club speelt de dames 1 eerste divisie, was altijd tof om te kijken![]()
En marsen op de weg terug is echt een traktatie voor na een teamsport ja![]()
Juicyquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die kon die gebalde juichvuistjes niet nog een avond handelen
Jij noemt @Hamlapjes ook vaak @Meke.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in de Jitsi's. Is de leeftijd.
Valt best mee. Jij leidt het gesprek in banenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in de Jitsi's. Is de leeftijd.
Ik schakel nu pas in, maar sowieso eens. Als er iemand een oeuvre-ban verdient...quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:34 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oekraïne de tegenstander van Nederland.
Wacht even, dat is dus niet één en dezelfde persoon?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij noemt @:Hamlapjes ook vaak @:Meke.
Daar lopen de meningen over uiteen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, dat is dus niet één en dezelfde persoon?
Dat zijn de mooie momenten ja. En @Meke lekker meedoenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij noemt @:Hamlapjes ook vaak @:Meke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |