Ik denk niet dat ze erin trappen als je een echo-foto in een kinderzitje wil gaan doen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het voldoende zijn als je bewijs kan leveren dat het kind in de maak is?
Oké, dan gaan we terug naar de tekentafel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze erin trappen als je een echo-foto in een kinderzitje wil gaan doen.
Dat zou mooi voor de groep zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
Nou, mijn steun gaat voor de volle 100% naar Denemarken vandaag.
Is die zo arrogant ja?quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou mooi voor de groep zijn.![]()
En ik zag dat de immer arrogante Vertonghen er weer bij is bij België, dus er kan prima gejuicht worden voor Legoland.
Wisten jullie trouwens dat er een leuk Lego-filmpje mbt het ESF isquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou mooi voor de groep zijn.![]()
En ik zag dat de immer arrogante Vertonghen er weer bij is bij België, dus er kan prima gejuicht worden voor Legoland.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:50 schreef usagi414 het volgende:
Ik zat een beetje naar vakanties te kijken en ik dacht iets heel leuks gevonden te hebben.
Een 10-daagse rondreis door Kroatië, Bosnië en Montenegro.
Maar als je dan de prijs wil opvragen voor 1 volwassene dan komt er meteen een kind bij in het berekening.
Zo snel gaat dan niet lukken en dan wil ik de moeder er ook wel graag bij hebben![]()
En dat kind in de berekening betaald gewoon hetzelfde als een volwassene
Jij weetquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
Nou, mijn steun gaat voor de volle 100% naar Denemarken vandaag.
Staat die ook op youtube?quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Irritant is dat inderdaad![]()
In België is diezelfde reclame trouwens andersom op TV
Ajacied hè.quote:
Thanks nu heb ik Makkelie Makkela in mijn hoofdquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Tevens fan van Kuipers natuurlijk. Al vind ik stiekem Makkelie beter.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Staat die ook op youtube?ik ben benieuwd!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:50 schreef usagi414 het volgende:
Ik zat een beetje naar vakanties te kijken en ik dacht iets heel leuks gevonden te hebben.
Een 10-daagse rondreis door Kroatië, Bosnië en Montenegro.
Maar als je dan de prijs wil opvragen voor 1 volwassene dan komt er meteen een kind bij in het berekening.
Zo snel gaat dan niet lukken en dan wil ik de moeder er ook wel graag bij hebben![]()
En dat kind in de berekening betaald gewoon hetzelfde als een volwassene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |