Maar wat dacht je er dan bij?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:17 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoi hoi lieve fokkertjes van me
Nou naar aanleiding van een recente ervaring vroeg ik me af, zou je wel of geen seks willen met een transgender? Waarom wel/niet?
Heb zelf pas seks gehad met een vrouw naar man transgender. Dat wil zeggen, ze had in dit geval haar borsten niet meer, en had hormoontherapie, maar voor de rest niks aan veranderd, ze had dus ook gewoon haar vagina nog. Ik heb met haar/hem seks gehad omdat ik hem ondanks de aanpassingen nog vrouwelijk vond uitzien, en ook aantrekkelijk. Ik ben meer een billenman dan borstenman, dus het gebrek aan borsten vond ik niet zo erg, en de lekkere kont was zeker aanwezig. Met een vrouw naar man met meer aanpassingen zou ik waarschijnlijk geen seks hebben, en ook met een man naar vrouw zou ik het niet doen
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:21 schreef LanaMyst het volgende:
Ja hoor, heb zelf een korte verhouding gehad met een man naar vrouw transgender, was nog niet geopereerd (dus feitelijk een shemale) en nu soms ook nog wel eens date met een trans. vrouw naar man transgender geen ervaring mee overigens.
Staat zeker wel in de top 3 van mijn beste seks ervaringen.
Voelde een beetje als een mix tussen een man en een vrouw, maar toch wel meer vrouwelijk maar dan met een extraatje en een mannelijke seksdrift.
Kelly van der Veer zie je dus al een misvormd mens?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat ik op vrouwen val en niet op een misvormd mens
Ja...kijk die kop dan zie je toch meteen dat het niet klopt gewoon een kerel met lang haar en plastic tieten...nou veel plezier ermeequote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kelly van der Veer zie je dus al een misvormd mens?
Inderdaad ja, maar je bent dan waarschijnlijk ook bi (net als ikzelf) en dan maak je je niet druk over wat iemand vroeger geweest is of wat er tussen de benen zit. Uberhaubt welkt geslacht iemand is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik zou seks hebben met een transgender.
Ik zou er geen ziet om geven of hij/zij ver of niet ver in transitie is.
Seks is seks, goede seks is goede seks, slechte seks is slechte seks.
En als de borsten van je vrouw/vriendin verwijderd worden wegens kanker? Dump je haar dan? Of als een vrouw van zichzelf kleine borsten heeft?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik vind het vies omdat het geen vrouw meer is. Wat vind jij er geil aan dan?
Amputaties zou mij niks uitmaken. Kleine borsten ook niet, want daar hou ik van.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:04 schreef marzman het volgende:
[..]
En als de borsten van je vrouw/vriendin verwijderd worden wegens kanker? Dump je haar dan? Of als een vrouw van zichzelf kleine borsten heeft?
Ik voel me ook niet direct aangetrokken tot het scenario uit de TS, maar waar ligt de grens en waarom dat weet ik ook niet. Misschien omdat ik het geestelijke deel niet begrijp.
Ik vind die gedachte dat het ooit een man was juist extra geil als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Amputaties zou mij niks uitmaken. Kleine borsten ook niet, want daar hou ik van.
Het gaat mij om de gedachte dat hij/zij ooit een man was. Ik kan mij niet over die grens heen zetten. En nee, ik heb daar geen moeite mee. Voor mij zijn transgenders en omgebouwde vrouwen geen echte vrouwen.
Wat maakt het extra geil dan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:50 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik vind die gedachte dat het ooit een man was juist extra geil als ik heel eerlijk ben.
Ik betrap mezelf er ook op (zelfs als fanatiek LGBT supporter) dat ik transvrouwen toch anders zie als cisvrouwen. Maar dat andere, maakt het voor mij juist extra aantrekkelijk.
Let wel, dan heb ik het puur als het gaat om de seksbeleving. Een transvrouw waar ik verder geen seks mee heb en die er vrouwlijk uitziet is voor mij gewoon een vrouw.
Ik doelde dan eigenlijk op transgenders die geen geslachtsoperatie ondergaan hebben maar wel de rest van het traject. snap jequote:
Wauw!!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:50 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik vind die gedachte dat het ooit een man was juist extra geil als ik heel eerlijk ben.
Ik betrap mezelf er ook op (zelfs als fanatiek LGBT supporter) dat ik transvrouwen toch anders zie als cisvrouwen. Maar dat andere, maakt het voor mij juist extra aantrekkelijk.
Let wel, dan heb ik het puur als het gaat om de seksbeleving. Een transvrouw waar ik verder geen seks mee heb en die er vrouwlijk uitziet is voor mij gewoon een vrouw.
Tja , ik steun ook ook het LGBT , maar dat heeft niets met seks te maken .quote:
Nee dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat ik een transvrouw als het gaat om de seksbeleving anders zie als een cisvrouw. Althans dat heb ik zo ervaren en in positieve zin.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tja , ik steun ook ook het LGBT , maar dat heeft niets met seks te maken .
Dat mensen puur om de 'seks beleving' wat met een transgender willen vind ik best treurig, hoewel er genoeg mensen zijn die zo denken.
Seks en de seksbeleving is haske belangrijk .Daar heb ik het ook niet over.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:45 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat ik een transvrouw als het gaat om de seksbeleving anders zie als een cisvrouw. Althans dat heb ik zo ervaren en in positieve zin.
En trouwens, bij het kiezen van een partner speelt de seksbeleving altijd een rol, voor de één weliswaar meer dan voor de ander maar het is wel een belangrijk aspect. En waarom mag het feit of iemand transgender is daar geen rol in spelen? Ik heb dat nooit begrepen.
En bij een seksdate is het juist de seksbeleving die de boventoon voert dus dan is het helemaal niet vreemd lijkt mij.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Seks en de seksbeleving is haske belangrijk .Daar heb ik het ook niet over.
Jawel want jij zegtquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Seks en de seksbeleving is haske belangrijk .Daar heb ik het ook niet over.
Vandaar mijn reactie.quote:Dat mensen puur om de 'seks beleving' wat met een transgender willen vind ik best treurig
Nee dat zei ik niet , ik had het over de seksbeleving met een trans, zoals jij zelf zei.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:49 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
[..]
Jawel want jij zegt
[..]
Vandaar mijn reactie.
Ja dat die anders is als met een cis en sommigen daar voorkeur aan geven, wat is daar treurig aan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet , ik had het over de seksbeleving met een trans, zoals jij zelf zei.
Samengevat: chicks with dicks voor LanaMyst?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:06 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik doelde dan eigenlijk op transgenders die geen geslachtsoperatie ondergaan hebben maar wel de rest van het traject. snap je
Maar verder val ik op zowel mannen als vrouwen, Emotioneel en qua uiterlijk iets meer op vrouwen, seksueel duidelijk meer op mannen. En een transgender kan een perfecte mix tussen die twee zijn.
Niks mis met openminded zijn, en mijn reactie was iig allesbehalve denigrerend of polariserend bedoeld.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:38 schreef Danny het volgende:
Ik ben behoorlijk hetero en val op vrouwelijke vrouwen. Of dat een transvrouw is of niet maakt me eigenlijk niet uit. Nu ben ik getrouwd hoor, maar iemand als een Loiza Lamers? Oh jawel
Mits er geen piemel is. Daar zou ik gewoon op afknappen.
Verder is het wel iets dat de trans vooraf zou moeten melden vind ik. Niet meteen bij het ontmoeten, maar wel voordat je daadwerkelijk seks gaat hebben.
Verder wel erg speculatief dit, want het zou nooit gebeuren, maar ik heb er wat dat betreft geen moeite mee. Mits ze er - zoals gezegd - vrouwelijk uitziet en ik me - vanzelfsprekend - tot haar aangetrokken zou voelen.
(goh wat doet die danny hier? nou, een beetje het goede voorbeeld geven in serieuze reacties geven in plaats van quasi lollige of overdreven polariserende/generaliserende/denigrerende. Zou toch mooi zijn als we in een forum als seksualiteit een beetje openminded kunnen zijn en onzin/denigrerend gedoe achterwege kunnen laten. Dat kon vroeger, dus ik zie niet in waarom dat niet nu ook gewoon zou kunnen.)
Klinkt een beetje raar, maar feitelijk komt het daar wel op neer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Samengevat: chicks with dicks voor LanaMyst?
Weet de ander dan ook dat je niet monogaam bent?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:19 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Klinkt een beetje raar, maar feitelijk komt het daar wel op neer.
En ik zou er, als het iemand met een persoonlijkheid is die matcht met de mijne, ook gerust een serieuzere relatie mee willen. Wel open relatie natuurlijk maar dat geldt voor iedereen, ik ben niet monogaam.
Uiteraard, ik heb er een hekel aan om dingen stiekem te moeten doen want dat zit niet in mijn aard. Dus iemand die van mij verwacht monogaam te zijn voldoet niet aan mijn eisen voor een relatie.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet de ander dan ook dat je niet monogaam bent?
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:39 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb er een hekel aan om dingen stiekem te moeten doen want dat zit niet in mijn aard. Dus iemand die van mij verwacht monogaam te zijn voldoet niet aan mijn eisen voor een relatie.
Sterker nog, ik heb het liefst iemand die samen met mij op avontuur gaat, het is mijn levensstijl en wil dat dus ook graag samen met mijn partner doen. Apart daten ook natuurlijk maar dan altijd in overleg en altijd van elkaar weten waar en met wie de date is.
Ja toch, en ik verwacht van mijn partner in zo'n geval hetzelfde. Ik wil graag een stukje exlusiviteit tussen mij en mijn partner en dat we altijd elkaars #1 zijn, liefde delen en open en eerlijk naar elkaar zijn. Maar dat we beide daarnaast het bed met anderen delen, clubs en feestjes bezoeken en zelfs bijverdienen met onze hobby, maakt het verhaal helemaal compleet.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.Heel netjes van je.
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:50 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ja toch, en ik verwacht van mijn partner in zo'n geval hetzelfde. Ik wil graag een stukje exlusiviteit tussen mij en mijn partner en dat we altijd elkaars #1 zijn, liefde delen en open en eerlijk naar elkaar zijn. Maar dat we beide daarnaast het bed met anderen delen, clubs en feestjes bezoeken en zelfs bijverdienen met onze hobby, maakt het verhaal helemaal compleet.
Het zal altijd een man blijven. Dus never nooit niet met een transgender.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Of heeft het meer met trots te maken dat je absoluut never nooit met een transgender seks zou willen? Want ik vind het eerlijk gezegd nogal overdreven dat sommige users het zo erg benadrukken.
Wat lul je nou dom, manquote:Op zondag 4 juli 2021 18:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zal altijd een man blijven. Dus never nooit niet met een transgender.
Het idee dat het ooit een vent was is voor mij voldoende reden om af te knappen.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Stel dat je als man seks gaat hebben met een vrouw die ooit man was maar al een geslachtsoperatie heeft ondergaan. Er zullen waarschijnlijk nog wel uiterlijke kenmerken zijn waaraan je kan merken dat ze ooit een man was, maar ze ziet er verder vrouwelijk en verzorgd uit en qua persoonlijkheid heb je een goede klik met haar.
Is het idee dat ze ooit man was zo schokkend en weerzinwekkend voor je dar je echt never nooit seks wilt met haar? Zwanger wordt ze toch niet, dus dat probleem heb je al niet. Als je hetero bent, kan ik begrijpen dat je een andere man die behaarder is en heel anders voelt dan een vrouw niet aantrekkelijk vindt. Maar een transgender vrouw heeft dat niet en slikt ook hormonen om vrouwelijk te blijven. Ze is geen drag queen.
Of heeft het meer met trots te maken dat je absoluut never nooit met een transgender seks zou willen? Want ik vind het eerlijk gezegd nogal overdreven dat sommige users het zo erg benadrukken.
Jij kent mij persoonlijk? Zelden zoveel domme aannames gelezen.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom, man
Je bent zelf toch ook een man? Je houdt toch ook jouw eigen piemel vast als je moet pissen of wilt rukken?
Je vindt iemand wel aantrekkelijk voor seks of iemand niet aantrekkelijk voor seks. Maar als je met "never nooit" aan komt zetten, dan maak ik eruit op dat je gewoon bang bent voor homo te worden uitgemaakt te worden door anderen.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:27 schreef christmastsunami het volgende:
Doe lekker waar je zin in hebt
Wat is er treurig aan pure lustgevoelens?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
Dat mensen puur om de 'seks beleving' wat met een transgender willen vind ik best treurig
Als iemand man is of man geweest is kan dat toch voldoende reden zijn om iemand niet aantrekkelijk te vinden.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom, man
Je bent zelf toch ook een man? Je houdt toch ook jouw eigen piemel vast als je moet pissen of wilt rukken?
Je vindt iemand wel aantrekkelijk voor seks of iemand niet aantrekkelijk voor seks. Maar als je met "never nooit" aan komt zetten, dan maak ik eruit op dat je gewoon bang bent voor homo te worden uitgemaakt te worden door anderen.
Wel eens gezien? Ben ik op zich best benieuwd naar, maar kan me goed voorstellen dat je gelijk hebt (ook als ik de normaal gesproken zichtbare delen van transgenders in ogenschouw neem).quote:Op maandag 5 juli 2021 09:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een omgebouwde vagina ziet er ook helemaal niet uit als een natuurlijke vagina, dan vind ik het al niet geil meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |