Maar wat dacht je er dan bij?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:17 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoi hoi lieve fokkertjes van me
Nou naar aanleiding van een recente ervaring vroeg ik me af, zou je wel of geen seks willen met een transgender? Waarom wel/niet?
Heb zelf pas seks gehad met een vrouw naar man transgender. Dat wil zeggen, ze had in dit geval haar borsten niet meer, en had hormoontherapie, maar voor de rest niks aan veranderd, ze had dus ook gewoon haar vagina nog. Ik heb met haar/hem seks gehad omdat ik hem ondanks de aanpassingen nog vrouwelijk vond uitzien, en ook aantrekkelijk. Ik ben meer een billenman dan borstenman, dus het gebrek aan borsten vond ik niet zo erg, en de lekkere kont was zeker aanwezig. Met een vrouw naar man met meer aanpassingen zou ik waarschijnlijk geen seks hebben, en ook met een man naar vrouw zou ik het niet doen
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:21 schreef LanaMyst het volgende:
Ja hoor, heb zelf een korte verhouding gehad met een man naar vrouw transgender, was nog niet geopereerd (dus feitelijk een shemale) en nu soms ook nog wel eens date met een trans. vrouw naar man transgender geen ervaring mee overigens.
Staat zeker wel in de top 3 van mijn beste seks ervaringen.
Voelde een beetje als een mix tussen een man en een vrouw, maar toch wel meer vrouwelijk maar dan met een extraatje en een mannelijke seksdrift.
Kelly van der Veer zie je dus al een misvormd mens?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat ik op vrouwen val en niet op een misvormd mens
Ja...kijk die kop dan zie je toch meteen dat het niet klopt gewoon een kerel met lang haar en plastic tieten...nou veel plezier ermeequote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kelly van der Veer zie je dus al een misvormd mens?
Inderdaad ja, maar je bent dan waarschijnlijk ook bi (net als ikzelf) en dan maak je je niet druk over wat iemand vroeger geweest is of wat er tussen de benen zit. Uberhaubt welkt geslacht iemand is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik zou seks hebben met een transgender.
Ik zou er geen ziet om geven of hij/zij ver of niet ver in transitie is.
Seks is seks, goede seks is goede seks, slechte seks is slechte seks.
En als de borsten van je vrouw/vriendin verwijderd worden wegens kanker? Dump je haar dan? Of als een vrouw van zichzelf kleine borsten heeft?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik vind het vies omdat het geen vrouw meer is. Wat vind jij er geil aan dan?
Amputaties zou mij niks uitmaken. Kleine borsten ook niet, want daar hou ik van.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:04 schreef marzman het volgende:
[..]
En als de borsten van je vrouw/vriendin verwijderd worden wegens kanker? Dump je haar dan? Of als een vrouw van zichzelf kleine borsten heeft?
Ik voel me ook niet direct aangetrokken tot het scenario uit de TS, maar waar ligt de grens en waarom dat weet ik ook niet. Misschien omdat ik het geestelijke deel niet begrijp.
Ik vind die gedachte dat het ooit een man was juist extra geil als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Amputaties zou mij niks uitmaken. Kleine borsten ook niet, want daar hou ik van.
Het gaat mij om de gedachte dat hij/zij ooit een man was. Ik kan mij niet over die grens heen zetten. En nee, ik heb daar geen moeite mee. Voor mij zijn transgenders en omgebouwde vrouwen geen echte vrouwen.
Wat maakt het extra geil dan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:50 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik vind die gedachte dat het ooit een man was juist extra geil als ik heel eerlijk ben.
Ik betrap mezelf er ook op (zelfs als fanatiek LGBT supporter) dat ik transvrouwen toch anders zie als cisvrouwen. Maar dat andere, maakt het voor mij juist extra aantrekkelijk.
Let wel, dan heb ik het puur als het gaat om de seksbeleving. Een transvrouw waar ik verder geen seks mee heb en die er vrouwlijk uitziet is voor mij gewoon een vrouw.
Ik doelde dan eigenlijk op transgenders die geen geslachtsoperatie ondergaan hebben maar wel de rest van het traject. snap jequote:
Wauw!!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:50 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik vind die gedachte dat het ooit een man was juist extra geil als ik heel eerlijk ben.
Ik betrap mezelf er ook op (zelfs als fanatiek LGBT supporter) dat ik transvrouwen toch anders zie als cisvrouwen. Maar dat andere, maakt het voor mij juist extra aantrekkelijk.
Let wel, dan heb ik het puur als het gaat om de seksbeleving. Een transvrouw waar ik verder geen seks mee heb en die er vrouwlijk uitziet is voor mij gewoon een vrouw.
Tja , ik steun ook ook het LGBT , maar dat heeft niets met seks te maken .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |