Omdat het een oude zielige man is.quote:
Het is al laatquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:24 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dat jij goed was in het leggen van verbanden @:Em31, toch een beetje teleurgesteld zo
Winnen met onterechte goals is geen enkel punt. Verliezen daarentegen….quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja, winnen met onterechte goals is ook kut
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het een oude zielige man is.
Net z’n leeftijd gegoogled en vijf minuten lang onafgebroken gehuild.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het een oude zielige man is.
Zonde! Sta lekker opquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Net z’n leeftijd gegoogled en vijf minuten lang onafgebroken gehuild.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Een-na-laatste op het ESF en dan de winnaar eren in je naam, ik zou het ballen vindenquote:
Naar aanleiding hiervan ik nu ook en hij is ouder dan ik, dus ik heb er geen problemen mee hem een oude man te noemen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Meteen een lekker steekje naar Duitsland, maakt het nog leuker.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een-na-laatste op het ESF en dan de winnaar eren in je naam, ik zou het ballen vinden
Nou ja het wort of dat, of in de kwartfinale eruit tegen Portugal of Frankrijk toch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Als je dit Italië bezig ziet, is het wel handig als Nederland morgen wint van Oostenrijk, en daarmee de groep, want de nummer twee van onze groep gaat in de achtste finale eruit tegen Italië.
Dat is een zorg voor laterquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja het wort of dat, of in de kwartfinale eruit tegen Portugal of Frankrijk toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |