Zeer goed. Zal daar straks eens kijken.quote:
@flipsenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
De paar verdwaalde mannen op Viva zijn ook echt best wel treurig. Vooral veel issues. Zit geen greintje humor in.
Dacht dat die flipsen vooral zo'n Zuid-Amerika kenner is. Of scoorde je daarmee ook punten op het Viva-forum?quote:
Ik zit daar vlgens mij alleen in het reizen subforumquote:
De reisjes naar donker Afrika zullen daar wel populair zijn zeker?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zit daar vlgens mij alleen in het reizen subforum
Niet zo serieusquote:Op zondag 20 juni 2021 18:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zit daar vlgens mij alleen in het reizen subforum
Wij zijn alleen vervelend voor vrouwen die woke zijn of korte felgekleurde kapsels hebben.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef Seeburg54 het volgende:
Hoewel FOK er niet al te best af komt op het Viva forum valt het me mee hoor.Best wel braaf allemaal hier.
Het reizen forum kwam ik nooit. Ik heb het vooral over de mannen op relaties. En er was ook lange tijd zo'n hautain figuur op geld en recht (en ook relaties kwam hij). Ook bloed irritant. 10 nick changes maar je wist binnen 1 post wie hij was.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht dat die flipsen vooral zo'n Zuid-Amerika kenner is. Of scoorde je daarmee ook punten op het Viva-forum?
Zeker 90% is dat ook gewoon. Gewoon een normaal discussieforum. Ik heb het hier al jaren erg naar mijn zin.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef Seeburg54 het volgende:
Hoewel FOK er niet al te best af komt op het Viva forum valt het me mee hoor.Best wel braaf allemaal hier.
Ik kom even onder mijn steen vandaan, maar wat is woke?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen vervelend voor vrouwen die woke zijn of korte felgekleurde kapsels hebben.
quote:Op zondag 20 juni 2021 18:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kom even onder mijn steen vandaan, maar wat is woke?
Ja ik kan het gewoon Googlen, maar daar heb ik geen zin in.
Tuurlijk bedoelde je niet alle mannen. Je had het leuk verwoord.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het reizen forum kwam ik nooit. Ik heb het vooral over de mannen op relaties. En er was ook lange tijd zo'n hautain figuur op geld en recht (en ook relaties kwam hij). Ook bloed irritant. 10 nick changes maar je wist binnen 1 post wie hij was.
Ik ga nog even je score aanpassen in het F1 voorspel-spel. Dat is meer mijn soort humorquote:Op zondag 20 juni 2021 18:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet zo serieusGeen greintje humor inderdaad
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik las wel eens af en toe mee op het Viva forum, maar ik betwijfel of de vrouwen van dat forum, op Fok verder zouden willen gaan.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:53 schreef Zipportal het volgende:
FOK duikt in het gat. Er komt een VIVA forum.
https://forum.fok.nl/forum/256
(staat nog op verborgen)
als ze doorgaan met die woke shit en b.v. dat kleurenlogo zal het ook wel snel gedaan zijnquote:
Volgens mij is dat meer als sarcasme bedoeld dan wat anders.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:04 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
als ze doorgaan met die woke shit en b.v. dat kleurenlogo zal het ook wel snel gedaan zijn
Had een hoog “lieve Maria” gehalte, vond ik.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:06 schreef AchJa het volgende:
Is dat wat dat Viva Forum? Het klinkt een beetje als de gemiddelde krabbenton...
"Maria weet raad" teletekst #371....quote:Op zondag 20 juni 2021 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Had een hoog “lieve Maria” gehalte, vond ik.
En een “o dat mag je niet zeggen” gehalte, je moet daar wel denken als de meanstream vond ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |