abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199906267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 05:57 schreef DJMO het volgende:

[..]

Die kom ik regelmatig tegen :+

Maar om je vraag te beantwoorde: Braddie heb ik irl nooit ontmoet, dus nee, die zie ik niet nog wel eens eens.
Ow, dacht echt dat jullie elkaar zo en nu dan zagen. My bad.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:02:34 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906269
Ik heb trouwens een 'probleem'..

Ik ga vanmiddag naar m'n jongste toe, en papa gaat een zwembad(je) op het balkon onder de parasol zetten.

Nou heb ik wel een badpak, maar wat zal ik doen? Meteen m'n badpak aantrekken en een korte broek en zo in de trein/bus stappen zodat ik gelijk in het bad kan ploffen, of me gewoon netjes gedragen en m'n badpak in m'n rugzak meesjouwen en me daar omkleden?

In het laatste geval moet ik wel ondergoed en een t-shirt meesjouwen in m'n rugzak natuurlijk ... #dillemas
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Miss 200.000.000! woensdag 16 juni 2021 @ 06:02:58 #258
367000 roos94
pi_199906270
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:00 schreef Maanvis het volgende:
onze vriendin gaat met pensioen
Ik kan het filmpje niet kijken waarom werd ze eenzaam?
pi_199906272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:00 schreef roos94 het volgende:

[..]

Nah hoe verneuk je je kind. Iets met hechting enzo
Hechting is zoooo 1994.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:05:15 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906274
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:01 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ow, dacht echt dat jullie elkaar zo en nu dan zagen. My bad.
Hahaha, dan is die comedy destijds goed geslaagd _O- De enige die ik wel met meer dan regelmaat zie is @Rob ;) Verder spreek ik heel af en toe wel eens af met een FOK!ker in het wild, zoals @Maanvis of @ToT . Onlangs nog een andere user gezien in Gouda. Maar nee, er zijn buiten Rob dus geen users die ik regelmatig zie. Wel bestaat mijn WhatsApp gesprekken lijst vrijwel alleen maar uit FOK!kers _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 16 juni 2021 @ 06:06:17 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199906276
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:02 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik kan het filmpje niet kijken waarom werd ze eenzaam?
omdat voiceover tegenwoordig vanuit een homestudio gebeurt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_199906277
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:02 schreef DJMO het volgende:

Ik ga vanmiddag naar m'n jongste toe, en papa gaat een zwembad(je) op het balkon onder de parasol zetten.

Nou heb ik wel een badpak, maar wat zal ik doen? Meteen m'n badpak aantrekken en een korte broek en zo in de trein/bus stappen zodat ik gelijk in het bad kan ploffen, of me gewoon netjes gedragen en m'n badpak in m'n rugzak meesjouwen en me daar omkleden?

In het laatste geval moet ik wel ondergoed en een t-shirt meesjouwen in m'n rugzak natuurlijk ... #dillemas
Badpak in je rugzak. :Y Zoiets moet je alleen aantrekken als je toch al vrijwel meteen gaat zwemmen, niet als je eerst nog gaat reizen, over koetjes en kalfjes gaat praten met een bakkie pleur en weet ik veel wat nog meer. Dan heb je dat ding al uren aan.
  Miss 200.000.000! woensdag 16 juni 2021 @ 06:06:48 #263
367000 roos94
pi_199906278
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

omdat voiceover tegenwoordig vanuit een homestudio gebeurt
Wat een geweldige job _O_
  woensdag 16 juni 2021 @ 06:07:08 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199906279
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:02 schreef DJMO het volgende:

gewoon er onder aantrekken. je bent toch niemand iets verschuldigd?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:07:44 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:06 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Badpak in je rugzak. :Y Zoiets moet je alleen aantrekken als je toch al vrijwel meteen gaat zwemmen, niet als je eerst nog gaat reizen, over koetjes en kalfjes gaat praten met een bakkie pleur en weet ik veel wat nog meer. Dan heb je dat ding al uren aan.
Voordeel van dat badpak is dat het mouwloos is :P en dat ik als ik daar binnenkom, alleen m'n schoenen, sokken en korte broek uit hoef te gooien om in het bad te stappen. Dat bakkie pleur komt wel als ik in het water lig _O-

pi_199906283
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

gewoon er onder aantrekken. je bent toch niemand iets verschuldigd?
Dat is 1-1. @roos94 wat vind jij?
  woensdag 16 juni 2021 @ 06:08:19 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199906284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

Hahaha, dan is die comedy destijds goed geslaagd _O- De enige die ik wel met meer dan regelmaat zie is @:rob ;) Verder spreek ik heel af en toe wel eens af met een FOK!ker in het wild, zoals @:maanvis of @:ToT . Onlangs nog een andere user gezien in Gouda. Maar nee, er zijn buiten Rob dus geen users die ik regelmatig zie. Wel bestaat mijn WhatsApp gesprekken lijst vrijwel alleen maar uit FOK!kers _O-
Volgens mij heb je lang geleden aangeboden om met braddie te gaan wandelen. denk dat daar de verwarring ontspringt
Een gedicht over Maanvis
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:09:16 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906286
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Volgens mij heb je lang geleden aangeboden om met braddie te gaan wandelen. denk dat daar de verwarring ontspringt
Ja, ook dat, en dat aanbod was serieus. Jij weet dat als ik zeg dat ik iets doe, ik dat ook daadwerkelijk doe. Maar ja, als hij er verder niet op ingaat ? Not my problem.

pi_199906287
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Meen me ook te herinneren dat 1 van de looproutes langs Braddie huis was. Hijzelf kwam niet opdagen maar hoe weet ze waar hij woont, nam aan dat ze daar wel eens was geweest.
pi_199906290
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:09 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ja, ook dat, en dat aanbod was serieus. Jij weet dat als ik zeg dat ik iets doe, ik dat ook daadwerkelijk doe. Maar ja, als hij er verder niet op ingaat ? Not my problem.
Doe je ook helemaal fout, had hem dan gratis pizza beloofd. :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:11:53 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:09 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Meen me ook te herinneren dat 1 van de looproutes langs Braddie huis was. Hijzelf kwam niet opdagen maar hoe weet ze waar hij woont, nam aan dat ze daar wel eens was geweest.
Min of meer heb je gelijk. De tachtig kilometer voor slaapmeisje was gepland van Alkmaar naar Baarn. Echter onderweg 'verdwaalde' ik, doordat ik door een wegafsluiting via Ankeveen en Hilversum moest omlopen. Achteraf bleek ik toen vlakbij Braddie in de buurt te zijn geweest.

En ja, ik weet waar hij woont, één rondje googlen was voldoende om zijn adres te vinden. Maar gezien heb ik hem dus nooit.

pi_199906295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

Min of meer heb je gelijk. De tachtig kilometer voor slaapmeisje was gepland van Alkmaar naar Baarn. Echter onderweg 'verdwaalde' ik, doordat ik door een wegafsluiting via Ankeveen en Hilversum moest omlopen. Achteraf bleek ik toen vlakbij Braddie in de buurt te zijn geweest.

En ja, ik weet waar hij woont, één rondje googlen was voldoende om zijn adres te vinden. Maar gezien heb ik hem dus nooit.
Hmm ja, nadat je zei dat je hem nooit had ontmoet besefde ik dat je dat adres via een andere manier gevonden had.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:13:30 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:11 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Doe je ook helemaal fout, had hem dan gratis pizza beloofd. :P
Als mensen alleen prijs stellen op mijn gezelschap indien er iets tegenover staat, dan zijn ze mijn gezelschap niet waard en besteed ik mijn tijd liever aan een mooie wandeling.

woensdag 16 juni 2021 @ 06:14:11 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199906298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat was nog voor de 2e golf idd
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 16 juni 2021 @ 06:14:37 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199906299
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:09 schreef DJMO het volgende:

[..]

jup, autisten die hun beloftes nakomen :) ... ik ken helaas ook anderen die dat niet doen :D
Een gedicht over Maanvis
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:14:40 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906300
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:13 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hmm ja, nadat je zei dat je hem nooit had ontmoet besefde ik dat je dat adres via een andere manier gevonden had.
Een rondje google was serieus voldoende. Nadat hij me niet wilde geloven heb ik hem de link maar gegeven waar ik z'n adres had gevonden. Pas toen geloofde hij dat hij online zo makkelijk te vinden was :')

pi_199906301
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nieuwste vorm van tijdsaanduiding. Geen voor of na Christus maar voor of na xx golf. _O_
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:16:32 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906303
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

https://connect.garmin.com/modern/activity/5722927507
24 oktober om precies te zijn.
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag

woensdag 16 juni 2021 @ 06:16:39 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199906304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:15 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nieuwste vorm van tijdsaanduiding. Geen voor of na Christus maar voor of na xx golf. _O_
BC = before corona
Een gedicht over Maanvis
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:17:03 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906305
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

BC = before corona
ik moest lachen _O-

pi_199906307
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:17 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik moest lachen _O-
Joh, eindelijk. Dit moet op de FP komen. Wonderen bestaan nog. _O_

:P
  woensdag 16 juni 2021 @ 06:20:57 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199906311
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:17 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik moest lachen _O-
zo grappig is het nou ook weer niet ;)
Een gedicht over Maanvis
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:21:05 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906312
Overigens, als ik het goed gezien heb, leid (lijdt :+) etappe 2 van mijn alternatieve vierdaagse ook langs de contreien waar Braddie woont. Overall kom ik best langs een hoop FOK!kers onderweg.

woensdag 16 juni 2021 @ 06:21:28 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199906313
quote:
*O* iemand met een beter geheugen dan ik *O*
Een gedicht over Maanvis
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:23:20 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat was niet zo héél moeilijk. Ik had de activiteit in Garmin openstaan omdat ik gisteren iets op moest zoeken over die route (voor de alternatieve vierdaagse, die de eerste twee etappes grotendeels hetzelfde is). Daarbij staat het linkje naar de terugblik in m'n signature :P

pi_199906316
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En dat zeg je tegen een vrouw? :?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:30:41 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906320
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:23 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

En dat zeg je tegen een vrouw? :?
Nou moet ik je zeggen dat ik over het algemeen een uitermate goed geheugen heb. Afgelopen maandag wandelde ik van Bilthoven naar Baarn, waarbij ik door de lage vuursche liep. Op een bepaald moment had ik een deja vu, want twee weken eerder, op de dinsdag, had ik daar ook gelopen. Alleen toen ging ik van links naar rechts, nu van boven naar beneden, dus kruiselings over de route die ik twee weken geleden heb gelopen.

En zo moest ik op tien juni voor m'n 1e vaccinatie in Beverwijk zijn. Vlak in de buurt ligt het muziekfort, waar ik vorig jaar bezig was met het Waterliniepad. Toen ik tijdens de etappe van het waterliniepad langs het muziekfort wandelde werd ik geappt door de pleegmoeder van m'n oudste zoon, dat ze bij de opticien waren omdat hij toch echt een bril nodig had.

Ik heb een fotografisch geheugen en mijn brein koppelt beelden aan gebeurtenissen. Zie ik dat beeld terug, irl of op foto/streetview, kan ik je bijna woordelijk vertellen wat ik die dag gedaan heb, met wie ik gesproken heb en met wat mazzel, zelfs nog wat ik gegeten heb die dag. :')

pi_199906323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

Nou moet ik je zeggen dat ik over het algemeen een uitermate goed geheugen heb.
I know, i know. Zoveel exen van mij weten alles nog, ook dingen die ik steeds vergeet. Zoals hoe vaak ik vreemd ben gegaan en hoe slecht ik in bed presteerde. Ik wou dat God vrouwen nog dommer had gemaakt dan ze al zijn. Dat zou flink schelen. :7
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:43:10 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906334
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:39 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

I know, i know. Zoveel exen van mij weten alles nog, ook dingen die ik steeds vergeet. Zoals hoe vaak ik vreemd ben gegaan en hoe slecht ik in bed presteerde. Ik wou dat God vrouwen nog dommer had gemaakt dan ze al zijn. Dat zou flink schelen. :7
Of jij moet leren om van je fouten te leren :P

pi_199906336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

Of jij moet leren om van je fouten te leren :P
Welnee.

:D
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:45:22 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906339
Kwart voor zeven ...

KUTHAAN :(

pi_199906341
Mogge
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:48:08 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:47 schreef Moonlight het volgende:
Mogge
Mogguh nachtlampje

pi_199906345
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

Mogguh nachtlampje
Lekker wandelen vandaag of niet ? :)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:48:47 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906347

Hmm. Het wordt vast niet gewaardeerd als ik deze nu op vol volume openknal :? :P :')

pi_199906350
KAAP!!
pi_199906351
Ow te vroeg...
pi_199906352
Bijna solid
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:50:21 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:48 schreef Moonlight het volgende:

[..]

Lekker wandelen vandaag of niet ? :)
Morgen weer (hoop ik, ligt aan het weer). Vandaag naar m'n jongste toe, vrijdag een energie vretende afspraak in Rotterdam, en dan hopelijk het weekend weer flink aan de bak. Wellicht de AWD weer in het weekend, ik weet het nog niet.

Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:50:33 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906354
vol

Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 16 juni 2021 @ 06:50:40 #301
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199906355
ja.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')