Een rondje google was serieus voldoende. Nadat hij me niet wilde geloven heb ik hem de link maar gegeven waar ik z'n adres had gevonden. Pas toen geloofde hij dat hij online zo makkelijk te vinden wasquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hmm ja, nadat je zei dat je hem nooit had ontmoet besefde ik dat je dat adres via een andere manier gevonden had.
https://connect.garmin.com/modern/activity/5722927507quote:
BC = before coronaquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nieuwste vorm van tijdsaanduiding. Geen voor of na Christus maar voor of na xx golf.
ik moest lachenquote:
zo grappig is het nou ook weer nietquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://connect.garmin.com/modern/activity/5722927507
24 oktober om precies te zijn.
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag
Dat was niet zo héél moeilijk. Ik had de activiteit in Garmin openstaan omdat ik gisteren iets op moest zoeken over die route (voor de alternatieve vierdaagse, die de eerste twee etappes grotendeels hetzelfde is). Daarbij staat het linkje naar de terugblik in m'n signaturequote:Op woensdag 16 juni 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]iemand met een beter geheugen dan ik
En dat zeg je tegen een vrouw?quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]iemand met een beter geheugen dan ik
Nou moet ik je zeggen dat ik over het algemeen een uitermate goed geheugen heb. Afgelopen maandag wandelde ik van Bilthoven naar Baarn, waarbij ik door de lage vuursche liep. Op een bepaald moment had ik een deja vu, want twee weken eerder, op de dinsdag, had ik daar ook gelopen. Alleen toen ging ik van links naar rechts, nu van boven naar beneden, dus kruiselings over de route die ik twee weken geleden heb gelopen.quote:
I know, i know. Zoveel exen van mij weten alles nog, ook dingen die ik steeds vergeet. Zoals hoe vaak ik vreemd ben gegaan en hoe slecht ik in bed presteerde. Ik wou dat God vrouwen nog dommer had gemaakt dan ze al zijn. Dat zou flink schelen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou moet ik je zeggen dat ik over het algemeen een uitermate goed geheugen heb.
Of jij moet leren om van je fouten te lerenquote:Op woensdag 16 juni 2021 06:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
I know, i know. Zoveel exen van mij weten alles nog, ook dingen die ik steeds vergeet. Zoals hoe vaak ik vreemd ben gegaan en hoe slecht ik in bed presteerde. Ik wou dat God vrouwen nog dommer had gemaakt dan ze al zijn. Dat zou flink schelen.
Welnee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of jij moet leren om van je fouten te leren
Mogguh nachtlampjequote:
Morgen weer (hoop ik, ligt aan het weer). Vandaag naar m'n jongste toe, vrijdag een energie vretende afspraak in Rotterdam, en dan hopelijk het weekend weer flink aan de bak. Wellicht de AWD weer in het weekend, ik weet het nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |