SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:21:08 : Brett Stokes - Dance For The Stars
21:13 : Killer Clown - Tormented
21:18 : Zany - Science & Religion (Science Mix)
21:23 : Brennan Heart - Get Wasted (Brennan Heart vs JDX mix)
21:28 : Gerardo Roschini - Rollerock
21:31 : Orion's Voice - Cockroaches (DJ Scot Project Remix)
21:35 : Zenith Dj vs. Stephano Conti - I'm Your DJ (Warp Brothers Remix)
21:39 : Pavo and DJ Zany - Here We Go (Original Mix)
21:42 : Josh & Wesz - World At Peace (Original Mix)
21:46 : X-Pander & Sub Zero Project - Hell On Earth (Original Mix)
21:51 : Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Rmx)
21:58 : Deetox - Bring The Riot
22:02 : Noisecontrollers - Here We Go (Extended Mix)
22:06 : Zatox - Andromeda
22:12 : Digital Punk & Radical Redemption & Crypsis - Blood, Sweat & Tears (Original Mix)
22:16 : Frontliner - Self Deprecation
22:20 : Phrantic & Omegatypez - Party Like A Rockstar (Original Mix)
22:24 : Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 2009 Anthem) (Original Mix)
22:30 : Wildstylez - No Time To Waste (Defcon1 2010 Anthem)
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
Het is wel goede muziek voor een spookluisteraar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Twee jaar gelden stond ik langs de route van de Nijmeegse Vierdaagse, omdat een vriendin meeliep.
Tegenover ons zat/stond een stelletje in hun Aussie aan voor de geparkeerde auto en die speelde de hele dag dit soort muziek.
Ze hebben geen moment stil gezeten, zelden zo'n vrolijk koppel gezien...
Dat viel wel mee qua tempo, alles was zo'n 150BPM.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Was best lekker zo. Op het eind ging je wat minder hard volgens mij.
Goedemorgen MadMaster. Nog wat hittevermijdende activiteiten vandaag op de planning?quote:
Sinds afgelopen week zijn de berkenpluizen volop in de lucht en heb ik flink last van mijn hooikoorts.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Nog wat hittevermijdende activiteiten vandaag op de planning?
Ja, de pollen en pluizen zijn inderdaad overal. Ik heb gelukkig geen last van hooikoorts. Moet heel erg zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week zijn de berkenpluizen volop in de lucht en heb ik flink last van mijn hooikoorts.
Mijn contactlenzen heb ik daarom al niet meer in, die wrijf ik alle kanten op.
Om jeukende ogen en continue niezen te vermijden blijf ik dus zo veel mogelijk binnen.
Zonneschermen uit en airco aan beneden, ik overleef het dan wel...
Met dit weer wat zal hij een mooi uitzicht hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft vandaag een ballonvlucht. Cadeautje van zijn werk als dank voor bewezen diensten afgelopen jaar. Dus ja. Ik ben een tikje jaloers denk ik.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:02 schreef livelink het volgende:
Ik ben mijn robotstofzuiger kwijt![]()
Heb hem gisteren zelfstandig zijn werk laten doen toen ik boven aan het werk was en ontdek nu dat hij niet in zijn oplaadstation zit. Nu dus op zoek naar de robot.
Dat vertelt dan dus niemand je als je een robotstofzuiger koopt
Nice!quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft vandaag een ballonvlucht. Cadeautje van zijn werk als dank voor bewezen diensten afgelopen jaar. Dus ja. Ik ben een tikje jaloers denk ik.
Hij had zichzelf naar de garage weten te krijgen. Die deur hou ik meestal dicht, maar is dan waarschijnlijk door mijn zoon open gedaan. Ik heb hem net vastgelopen onder de motor gevonden. Hij staat nu in zijn oplader bij te komen van zijn hachelijke avontuur. En waarschijnlijk moet ik hem straks ontdoen van schroefjes en zo die op de grond lagen daar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe groot is de ruimte waarin 'ie z'n werk moet doen?
Dat ding kan toch niet ver weg zijn?
Weet ik. Maar wel absurd duur.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice!
En jezelf een ballonvlucht cadeau doen is geen schande…
Erg tofquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had zichzelf naar de garage weten te krijgen. Die deur hou ik meestal dicht, maar is dan waarschijnlijk door mijn zoon open gedaan. Ik heb hem net vastgelopen onder de motor gevonden. Hij staat nu in zijn oplader bij te komen van zijn hachelijke avontuur. En waarschijnlijk moet ik hem straks ontdoen van schroefjes en zo die op de grond lagen daar.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had zichzelf naar de garage weten te krijgen. Die deur hou ik meestal dicht, maar is dan waarschijnlijk door mijn zoon open gedaan. Ik heb hem net vastgelopen onder de motor gevonden. Hij staat nu in zijn oplader bij te komen van zijn hachelijke avontuur. En waarschijnlijk moet ik hem straks ontdoen van schroefjes en zo die op de grond lagen daar.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
zou wel leuk zijn als je kon zien wie het meest gepost heeftquote:
Dit is het beste wat ik kan doen:quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als je kon zien wie het meest gepost heeft
Schandalig…quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik kan doen:
https://www.thuisserver.n(...)cjabde&tab=tab_table
Is slechts van 2017 tot nu
quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik kan doen:
https://www.thuisserver.n(...)cjabde&tab=tab_table
Is slechts van 2017 tot nu
Hoi Melting. Is het nog een beetje uit te houden qua hitte bij jou?quote:
Nee, eigenlijk niet. Ik heb weinig geslapen vannacht. Terwijl de airco toch volop draait.quote:Op donderdag 17 juni 2021 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Melting. Is het nog een beetje uit te houden qua hitte bij jou?
Ik werk nog steeds thuis en eerlijk gezegd heb ik op het moment ook helemaal geen zin om naar kantoor te gaan. Het zou gewoon kunnen, want ik ben veilig qua vaccinatie, maar gewoon geen puf.quote:Op donderdag 17 juni 2021 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik heb weinig geslapen vannacht. Terwijl de airco toch volop draait.
Ik sta heel vroeg op, zodat ik de deuren tegen elkaar open kan zetten. Dan waait het een klein beetje door. Zo meteen alle deuren dicht en airco weer aan.
Hoe is het daar? En werk je thuis of toch op kantoor?
Wacht god tot de warmte voorbjj is?quote:
Als god echt is, zou hij daar niet op hoeven te wachtenquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wacht god tot de warmte voorbjj is?
Het is Deens voor ,goedemorgen'.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wacht god tot de warmte voorbjj is?
Jij komt je dag wel doorquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is Deens voor ,goedemorgen'.
Elke dag hetzelfde is saai…![]()
Ik ga me zo storten op een mix, gebaseerd op de bijdragen in dit topic: MUZ / De beste RAVE muziek ooit gemaakt
Even een selectie maken uit 304 tracks, dan sorteren en 'live' aan elkaar mixen…
niets doen en proberen koel te blijven en blij zijn dat je niet op een of andere warm kantoor hoeft te werken!quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is zo f*cking benauwd, hoe kom ik de dag door?
De kantoren waar ik vroeger werkte waren heerlijk koel(zonder airco), daar was ik liever dan thuisquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
niets doen en proberen koel te blijven en blij zijn dat je niet op een of andere warm kantoor hoeft te werken!
Je niet zo druk maken, ik zit nu ook in een ruimte waar het 31.6 graden is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is zo f*cking benauwd, hoe kom ik de dag door?
Als god morgen langs wil komen is hij welkom.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is Deens voor ,goedemorgen'.
Elke dag hetzelfde is saai…![]()
Ik ga me zo storten op een mix, gebaseerd op de bijdragen in dit topic: MUZ / De beste RAVE muziek ooit gemaakt
Even een selectie maken uit 304 tracks, dan sorteren en 'live' aan elkaar mixen…
Dat zal Donar dan zijn denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als god morgen langs wil komen is hij welkom.
Ik begreep dat de god van de donder morgen langs komt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als god morgen langs wil komen is hij welkom.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begreep dat de god van de donder morgen langs komt.
Dan is ie wel één dag te laat jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begreep dat de god van de donder morgen langs komt.
Dat krijg je met thuiswerkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan is ie wel één dag te laat jaMisschien is ie door Covid ook in de war geraakt qua dagen
En zaterdag heb ik vrij!quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan is ie wel één dag te laat jaMisschien is ie door Covid ook in de war geraakt qua dagen
De Belg is ook prettiger luisterenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ben overgeschakeld naar de Belg.
Was het gebral van de verslaggever al spuugzat
Start een showquote:
Misschien gaat de 2e helft meer spanning en doelpunten opleverenquote:
Dit nummer is nu de nieuwe single van Dua Lipa, wordt veelvuldig gedraaid op de radio en heeft al meer dan 100 miljoen afspeelbeurten op Spotify.quote:
Hi Riazop!quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Uit de serie Geduld is een schone zaak:
[..]
Dit nummer is nu de nieuwe single van Dua Lipa, wordt veelvuldig gedraaid op de radio en heeft al meer dan 100 miljoen afspeelbeurten op Spotify.
Early adopterquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Uit de serie Geduld is een schone zaak:
[..]
Dit nummer is nu de nieuwe single van Dua Lipa, wordt veelvuldig gedraaid op de radio en heeft al meer dan 100 miljoen afspeelbeurten op Spotify.
Hoi Raf. Alles goed?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:34 schreef Rafeiro het volgende:
Mogguh is zie nog geen bouwlui.
Maar gerommel en dit zal niet helpen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter iig. Houd mijn croissant binnen.quote:
Beterschap Raf. Nu snel opknappen!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beter iig. Houd mijn croissant binnen.
Tweede dag dat ik vast enten binnen houd.
Nog paar keer normaal naar de plee en ik zeg ja.
Twee weken goed verrot geweest. Geen Corona maar ziek.
Zou er iets heersen? Ik ben ook al een paar dagen zo duizelig. Heel naar en eng gevoel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ja doe nu maar een beetje erg voorzichtig niks voor mij, maar ik hoefde me maar om te draaien en werd licht in mijn kop.
Meerdere keren bijna op mn bakkes gegaan, huishoudelijke hulp ving me laatst ook al een keer op.
Ben het wel zal nu. Bloed van mn kop aan de muur, haha.
Kraswondje. Over 2 weken afspraak met de P.o.h.
Krijg over een week 2e spuit, dan nog een weekje en verder zijn ze druk.
Twan ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter uit 2002 kan nu al een afspraak maken voor vaccinatie
Pardon?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:35 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat die kanker autocorrect nu ook al aansluitende woorden combineren
Doe effe normaal!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:35 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat die … autocorrect nu ook al aansluitende woorden combineren
Dat scheelt een hoop nutteloze tatoeages…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan ook!Hij kijkt er erg tegenop, hij houdt niet van naalden.
Nu alleen nog 2003 (er vanuit gaande dat ze tot en met 18 jaar en ouder vaccineren) en iedereen heeft zich aan kunnen melden. Na een stroperige start hebben ze de deadline toch gehaald.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter uit 2002 kan nu al een afspraak maken voor vaccinatie
Helemaal eens!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu alleen nog 2003 (er vanuit gaande dat ze tot en met 18 jaar en ouder vaccineren) en iedereen heeft zich aan kunnen melden. Na een stroperige start hebben ze de deadline toch gehaald.
Ik vind het een mega prestatie, ondanks wat schoonheidsfoutjes qua registratie en gegoochel met wel/niet inzetten van bepaalde soorten vaccins.
Nu nog even een algemeen geaccepteerd vaccinatiepaspoort (Duitsland accepteert bijvoorbeeld geen registratie die in het Nederlands is opgesteld, wel die in het Engels of Frans…) en we kunnen weer vooruit…
Tip: Check via MijnRIVM of je vaccinatie daar ook geregistreerd staat (mits je daarvoor uiteraard toestemming hebt gegeven)…
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop nutteloze tatoeages…
Zijn jullie recentelijk nog in Duitsland geweest?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal eens!![]()
![]()
Ik heb gecheckt en die van mij staat geregistreerd!
Nee, maar willen jullie langer of korter dan 24 uur? Het geldt volgens mij niet meer als je minder dan 24 uur in Duitsland bent.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn jullie recentelijk nog in Duitsland geweest?
Wil er binnenkort naar toe, maar moet nu officieel nog een negatieve test kunnen overleggen, omdat we niet volledig gevaccineerd zijn…
Langer dan 24 uur, even een paar dagen er op uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar willen jullie langer of korter dan 24 uur? Het geldt volgens mij niet meer als je minder dan 24 uur in Duitsland bent.
Ja dan moet er (nog) wel getest worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Langer dan 24 uur, even een paar dagen er op uit.
Vandaar…
Omdat je er nog maar 1 hebt gehad? Die staat wel geregistreerd hoor...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:09 schreef brother52 het volgende:
Die van mij staat er ook nog niet bij maar ik bedenk me net dat ik pas een halve vaccinatie heb…
Wat Diaan zegt, mijn 1e injectie staat ook geregistreerd…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:09 schreef brother52 het volgende:
Die van mij staat er ook nog niet bij maar ik bedenk me net dat ik pas een halve vaccinatie heb…
Maar hopen dat dat op het moment van reizen achter de rug is…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dan moet er (nog) wel getest worden.
Duitsland is veel voorzichtiger dan Nederland qua versoepelingen, dus ik wacht nog wel even en heb mijn hoop op de herfstvakantie gerichtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hopen dat dat op het moment van reizen achter de rug is…
Ik duim voor je mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hopen dat dat op het moment van reizen achter de rug is…
Ik vind het hier ook wel bizar snel gaan ineens... we zijn net bezig met proeftuinen op het werk v.w.b. teambijeenkomsten. En dan mag er volgende week ineens de helft weer op kantoor werken, aldus zo lijkt het te gaan. Vanavond de persconferentie maar goed volgen, zodat we volgende week goed kunnen bekijken hoe en wat.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duitsland is veel voorzichtiger dan Nederland qua versoepelingen, dus ik wacht nog wel even en heb mijn hoop op de herfstvakantie gericht
Met al dan niet versoepelingen hebben we niet zo veel te maken in Duitsland, we zitten ver buiten de grote stad.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duitsland is veel voorzichtiger dan Nederland qua versoepelingen, dus ik wacht nog wel even en heb mijn hoop op de herfstvakantie gericht
Nu pas daarmee bezig?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook wel bizar snel gaan ineens... we zijn net bezig met proeftuinen op het werk v.w.b. teambijeenkomsten. En dan mag er volgende week ineens de helft weer op kantoor werken, aldus zo lijkt het te gaan. Vanavond de persconferentie maar goed volgen, zodat we volgende week goed kunnen bekijken hoe en wat.
Als ze je maar niet opsluitenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met al dan niet versoepelingen hebben we niet zo veel te maken in Duitsland, we zitten ver buiten de grote stad.
Onze trip is dan ook al geboekt en tegen die tijd heb ik mijn 2e vaccinatie al binnen.
Als dat niet voldoende is, dan is het jammer en gaan we 'illegaal' de grens over…
Ik ben helemaal niet bekend met de regels wat wel of niet magquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dat doen we toch ook niet met de Duitsers hier?
Ze kunnen je hooguit een boete opleggen, gok ik…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bekend met de regels wat wel of niet mag
Duitsers zijn erg van de bureaucratie en regeltjes, dus je netjes aanmelden en je vaccinatiebewijs uploaden zolang ze Nederland nog als risicogebied zienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze kunnen je hooguit een boete opleggen, gok ik…
https://www.nederlandwere(...)nd/reizen/reisadvies
Bij ons mogen er sinds enkele weken al weer maximaal 10 mensen op kantoor zijn. We kunnen ons inschrijven en als er al 10 zijn ingeschreven, dan heb je pech. Simpel, maar doeltreffend systeem.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu pas daarmee bezig?
Vorig jaar september waren er al ideeën om te versoepelen qua thuiswerken, alleen ging dat door de 2e golf toen niet door. Alle scenario’s liggen bij ons sindsdien al klaar…
Mondkapje gaat bij mij echt niet meer op als het niet meer verplicht is. Als mensen bang zijn dat ze door mij besmet worden dan komen ze zelf te dichtbij.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:03 schreef Rafeiro het volgende:
24e e 2e prik dus vanaf 1 juli zonder smoelkap enzo, echt niet eerder.
Aanmelden is geen probleem.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duitsers zijn erg van de bureaucratie en regeltjes, dus je netjes aanmelden en je vaccinatiebewijs uploaden zolang ze Nederland nog als risicogebied zien
Die 5 extra dagen boeien me niet zoveel heb er nog 30 ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mondkapje gaat bij mij echt niet meer op als het niet meer verplicht is. Als mensen bang zijn dat ze door mij besmet worden dan komen ze zelf te dichtbij.
Ik word gek van dat ding, weg ermee. Gewoon afstand houden.
Vanavond zal waarschijnlijk bekend gemaakt worden dat het op de meeste plekken niet meer hoeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mondkapje gaat bij mij echt niet meer op als het niet meer verplicht is. Als mensen bang zijn dat ze door mij besmet worden dan komen ze zelf te dichtbij.
Ik word gek van dat ding, weg ermee. Gewoon afstand houden.
In het OV zal het zeker nog blijven. Sowieso op alle plekken waar je geen 1,5 meter afstand kunt houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond zal waarschijnlijk bekend gemaakt worden dat het op de meeste plekken niet meer hoeft.
Zitten we dan met onze voorraden van die dingen.
Misschien kunnen we ze bij een volgende pandemie voor weinig verkopen aan de overheid…
We hebben er nog iets van tien in een doosje, we geven ze tzt wel aan de pedicurequote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond zal waarschijnlijk bekend gemaakt worden dat het op de meeste plekken niet meer hoeft.
Misschien kunnen we ze bij een volgende pandemie voor weinig verkopen aan de overheid…
Ik verwacht dan toch wel 9 miljoen winst te maken op de bijna 100 mondkapjes die ik nog heb. Anders voel ik me ernstig benadeeld. #complottheoriequote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We mochten niet eerder vanuit de rijksbrede richtlijnen die we ontvingen, het is nog altijd thuiswerken tenzij. We liepen zelfs al een beetje daarop voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu pas daarmee bezig?
Vorig jaar september waren er al ideeën om te versoepelen qua thuiswerken, alleen ging dat door de 2e golf toen niet door. Alle scenario’s liggen bij ons sindsdien al klaar…
Dan staat die van mij waarschijnlijk nog in de ‘file’.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat je er nog maar 1 hebt gehad? Die staat wel geregistreerd hoor...
Zoiets geldt voor ons nu ook, waarbij er een aantal panden/etages compleet afgesloten zijn en 'vol is vol'.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons mogen er sinds enkele weken al weer maximaal 10 mensen op kantoor zijn. We kunnen ons inschrijven en als er al 10 zijn ingeschreven, dan heb je pech. Simpel, maar doeltreffend systeem.
Dat begrijp ik wel voor een overheidsdienst, maar het verbaast me dat er ondertussen niet al concrete plannen zijn gemaakt voor het moment dat er versoepelingen in aantocht zijn…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We mochten niet eerder vanuit de rijksbrede richtlijnen die we ontvingen, het is nog altijd thuiswerken tenzij. We liepen zelfs al een beetje daarop voor.
We hebben ruim 450 medewerkers verdeeld over 4 locaties met verschillende facilitaire diensten. De facilitaire diensten verschillen per locatie, mogen we niet zelf doen en moeten we inhuren.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons mogen er sinds enkele weken al weer maximaal 10 mensen op kantoor zijn. We kunnen ons inschrijven en als er al 10 zijn ingeschreven, dan heb je pech. Simpel, maar doeltreffend systeem.
Het rijk koerst op 2022 en 2023 v.w.b. Hybride werken... de versoepelingen waren niet voorzien voor eind juni. Wij hielden rekening, n.a.v. de overleggen die we hebben, met het najaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel voor een overheidsdienst, maar het verbaast me dat er ondertussen niet al concrete plannen zijn gemaakt voor het moment dat er versoepelingen in aantocht zijn…
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht dan toch wel 9 miljoen winst te maken op de bijna 100 mondkapjes die ik nog heb. Anders voel ik me ernstig benadeeld. #complottheorie
Of ze nou wel of niet een mondkapje op hebben maakt voor mij geen verschil, ze moeten gewoon uit m’n buurt blijven en daar spreek ik ze ook op aan. Ksst, wegwezenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:30 schreef livelink het volgende:
En ik vind het erg vervelend als ik de hele tijd weg moet rennen als iemand zonder mondkapje te dicht bij mij komt staan.
Ja, dat laatste dus. En wat je nu ziet is dat de mondkapjesweigeraars ook vaak wappies zijn. En die proberen dus hun punt te maken door ook nog expres dicht bij je te gaan staan. Op een of andere manier hebben ze de drang om te bewijzen dat er geen corona bestaat. Naar volk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hier liggen nog 6 dozen met blauwe, roze, zwarte varianten, aangeschaft voor een paar euro per doos.
Heb ze eigenlijk nauwelijks gebruikt, heb meestal elastische stoffen kapjes op gehad die vervolgens de was in gingen.
En om eerlijk te zijn geloof ik niet zo in het praktische, medische nut er van in winkels en musea. Ze doen wel redelijk goed dienst als 'awareness' middel richting anderen…
Jij hebt zelf ook een verplichting, he. Het is niet zo dat alleen anderen hun best moeten doen om uit jouw buurt te blijven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Of ze nou wel of niet een mondkapje op hebben maakt voor mij geen verschil, ze moeten gewoon uit m’n buurt blijven en daar spreek ik ze ook op aan. Ksst, wegwezen
Heb je wel toestemming gegeven?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan staat die van mij waarschijnlijk nog in de ‘file’.
Ik val in herhaling, maar mijn bek valt open van verbazing als ik dit lees.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het rijk koerst op 2022 en 2023 v.w.b. Hybride werken... de versoepelingen waren niet voorzien voor eind juni. Wij hielden rekening, n.a.v. de overleggen die we hebben, met het najaar.
Het is soms ook best ingewikkeld voor ons. We moeten eigenlijk best veel en vaak op overheidsbeleid wachten voordat we zelf echt iets kunnen doen.
Ik loop heel omzichtig door winkels, als ik in een gangpad iemand anders ontwaar dan ga ik dat gangpad niet in en communiceer ik met de mensen om mij heen. Als ik een winkel te druk vind dan draai ik me om en ga naar buiten. Maar die mensen die menen even onder mijn arm door iets uit een schap te moeten gaan pakken krijgen dat van mij echt te horen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook een verplichting, he. Het is niet zo dat alleen anderen hun best moeten doen om uit jouw buurt te blijven.
Heel naar volk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus. En wat je nu ziet is dat de mondkapjesweigeraars ook vaak wappies zijn. En die proberen dus hun punt te maken door ook nog expres dicht bij je te gaan staan. Op een of andere manier hebben ze de drang om te bewijzen dat er geen corona bestaat. Naar volk.
Tja, werkgroepen binnen het Rijk en dan nog werkgroep binnen JenV in ons specifieke geval. Afgelopen maanden was gemakkelijk: iedereen thuis. Dat is wel geregeld. Die werkgroepen zijn meer gericht zijn op beleid, toekomstige manier van werken en wat heb je daar voor nodig.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar mijn bek valt open van verbazing als ik dit lees.
Als er 1 partij het afgelopen jaar bezig is geweest met het 1,5 meter beleid, is het de overheid wel.
En dan pas in 2022 of 2023 iets implementeren a la hybride werken? Hoe heeft de overheid dat de afgelopen maanden dan gefunctioneerd, vraag ik me af.
Bijzonder…
En ik weet dat jij daar helemaal niks aan kan doen, dus vat het svp niet zo op…
Ik geloof je. Was ook meer een algemene opmerking richting mensen did vinden dat iedereen zich maar aan hen aan moeten passen. Daar had ik jou ook niet onder geschaard.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik loop heel omzichtig door winkels, als ik in een gangpad iemand anders ontwaar dan ga ik dat gangpad niet in en communiceer ik met de mensen om mij heen. Als ik een winkel te druk vind dan draai ik me om en ga naar buiten. Maar die mensen die menen even onder mijn arm door iets uit een schap te moeten gaan pakken krijgen dat van mij echt te horen.
De afgelopen periode heb ik (helaas) regelmatig contact gehad met de gemeentelijke overheid.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
Vooralsnog blijven de medewerkers van mijn teams thuiswerken, m.u.v. degenen die nu al op kantoor zijn in verband met het inwerken van nieuwe collega's of werkzaamheden die niet thuis kunnen.
Na de vakantie gaan we maar eens kijken wat handig en praktisch is binnen de teams.
Er wordt bij ons niet aangegeven hoeveel dagen je moet thuiswerken of naar kantoor moet komen, wel dat het niet de bedoeling is dat we weer teruggaan naar de situatie voor Corona. Het gaat per medewerker maatwerk zijn.
Kan hij beter wel doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Symph is er een hele thuiswerkregeling opgetuigd die voornamelijk om de thuiswerkkostenvergoeding gaat. Hij verwacht dat binnen afzienbare tijd alles weer terug naar het oude gaat en dat men er niet meer voor open staat dat mensen deels blijven thuiswerken. En dus geeft hij niet aan dat hij graag deels thuis wil blijven werken, want ‘dat zullen ze toch wel niet willen’.
Helemaal mee eens en herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De afgelopen periode heb ik (helaas) regelmatig contact gehad met de gemeentelijke overheid.
Met het excuus 'We werken thuis vanwege Corona en we kunnen daardoor helaas minder goed ons werk doen' word je van het kastje naar de muur gestuurd, worden toegezegde terugbelacties niet waargemaakt en gestelde vragen dus niet beantwoordt.
Ik vind het schandalig dat dat soort excuses nog gebruikt kunnen worden, daar waar de halve wereld al ruim een jaar thuiswerkt, er misschien best wel wat hobbels te nemen zijn geweest, maar die kennelijk toch nog als excuus gebruikt kunnen worden.
Wat jij beschrijft bevestigt helaas de enorme stroperigheid van ons ambtelijk apparaat, waar je als 'burger' helemaal gestoord van wordt…
Zo, dat ben ik kwijt en was ook niet persoonlijk…
Dit begrijp ik op 2 manieren niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Symph is er een hele thuiswerkregeling opgetuigd die voornamelijk om de thuiswerkkostenvergoeding gaat. Hij verwacht dat binnen afzienbare tijd alles weer terug naar het oude gaat en dat men er niet meer voor open staat dat mensen deels blijven thuiswerken. En dus geeft hij niet aan dat hij graag deels thuis wil blijven werken, want ‘dat zullen ze toch wel niet willen’.
Hij denkt dat die vraag helemaal niet gaat komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit begrijp ik op 2 manieren niet.
Wat heeft de thuiswerkkostenvergoeding er mee te maken en waarom geeft hij niet gewoon aan wat hij straks prettig vindt, als hij die vraag krijgt?
Da's vervelend en m.i. contra productief.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij denkt dat die vraag helemaal niet gaat komen.
Nu is het ook echt een rare organisatie en heeft hij slechte ervaringen met managers die geen idee hebben wat ze doen en daarmee mensen beschadigen, ik denk dat hij daar echt permanent door is beschadigd. Inmiddels werkt hij in een leuk team en heeft vooral een erg betrokken no-nonsense teamleider, maar die is van hogerhand ook alweer teruggefloten in een andere kwestie van een collega.
Maar wat boeit zo'n thuiswerkkostenregeling nou in de praktijk?quote:Die thuiswerkkostenregeling is er pas sinds een maand of 2 en je zou denken dat dat dan voor de lange termijn is, maar dat gelooft hij niet, want ‘ze willen straks toch dat iedereen (van ons) weer volledig op kantoor komt te zitten, dat thuiswerken zal eerder voor de hogere lagen mogelijk zijn’.
Volgens mij wel. Ik heb alles aangevinkt wat ik aan kon vinken toen ik de afspraak maakte.quote:
Tot het moment dat die thuiswerkkostenvergoeding er was bleef de vaste reiskostenvergoeding intact en toen hebben ze alsnog die andere regeling opgetuigd en dat doe je in mijn ogen niet voor die paar maanden, zeker niet omdat de belastingdienst elke keer de regeling verlengde zolang het thuiswerkadvies gold. Ik denk dus dat ze echt wel mogelijkheden voor thuiswerken gaan behouden, maar Symph denkt dat zijn manager het niet gaat toestaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's vervelend en m.i. contra productief.
Helaas zijn 'politieke' redenen voor vele instanties én personen belangrijker dan het werk dat gedaan moet worden…
[..]
Maar wat boeit zo'n thuiswerkkostenregeling nou in de praktijk?
Het gaat toch niet alleen om geld?
Ik heb tot nu toe ¤100 ontvangen als compensatie voor de extra gemaakte kosten thuis. Enerzijds misschien logisch (onze energierekening is bijv. stukken hoger dan voorheen), maar als je het gemak hebt van niet meer hoeven reizen e.d., dan heb je daar toch ook voordeel bij?
Als de compensatie 0,0 was geweest, had ik het ook goed gevonden…
Reiskostenvergoeding verstrekken zonder dat er reiskosten gemaakt worden, mag belastingtechnisch natuurlijk ook niet...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tot het moment dat die thuiswerkkostenvergoeding er was bleef de vaste reiskostenvergoeding intact en toen hebben ze alsnog die andere regeling opgetuigd en dat doe je in mijn ogen niet voor die paar maanden, zeker niet omdat de belastingdienst elke keer de regeling verlengde zolang het thuiswerkadvies gold.
Bepaalt zijn manager de CAO-/werkafspraken dan?quote:Ik denk dus dat ze echt wel mogelijkheden voor thuiswerken gaan behouden, maar Symph denkt dat zijn manager het niet gaat toestaan.
Maar daarvoor heeft 'ie jou, om hem een schop onder z'n hol te geven en op te komen voor zichzelf...quote:Nou, we gaan het zien, maar zijn mond zelf opentrekken vindt hij heel moeilijk
Dat mag dus nu met covid nog steeds wel, het is nu weer verlengd tot mimimaal 1 oktober https://www.belastingdien(...)iskostenvergoedingenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding verstrekken zonder dat er reiskosten gemaakt worden, mag belastingtechnisch natuurlijk ook niet...
[..]
Dan begrijp ik een vervangende thuiswerkkostenvergoedingsregeling (3 x woordwaarde!) al helemaal niet…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat mag dus nu met covid nog steeds wel, het is nu weer verlengd tot mimimaal 1 oktober https://www.belastingdien(...)iskostenvergoedingen
Ik zag ‘m daarstraks op facebook voorbij komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:37 schreef MadMaster het volgende:
@:doedezemaar
Let op: Foo Fighters nemen Bee Gees-nummers op onder de naam Dee Gees
Ik wil het wel eens horen…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag ‘m daarstraks op facebook voorbij komen.
https://www.blabbermouth.(...)or-record-store-day/
De outfits
Ik denk dat we dat allemaal als werknemer wel eens hebben...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heerst er bij jullie ook wel eens het gevoel dat je op het werk niet echt gewaardeerd wordt ?
Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat allemaal als werknemer wel eens hebben...
Zie mijn post hierboven: MUZ / Radio 49 #3500 - Drieduizendvijfhonderd topics Radio49...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes. Ik heb gemaild, maar hoewel ik een ontvangstbevestiging kreeg dat ze meestal binnen een werkdag reageren, heb ik inmiddels 2 werkdagen later nog geen reactie gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, ik moet ook gaan bellen met de GGD, mijn vaccinatie staat er niet, die van Symph wel
Oei, dat is altijd heel slecht nieuws als je in een fruitregio woont, zoals ik. Hopelijk gaat de hagel aan ons voorbij.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:30 schreef just me het volgende:
hele, hele grote hagelstenen vielen hier naar beneden
en de zon schijnt weer
Ik ga zo ook maar eens kijken of mijn tomatenplantjes het overleefd hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oei, dat is altijd heel slecht nieuws als je in een fruitregio woont, zoals ik. Hopelijk gaat de hagel aan ons voorbij.
Ja, ik heb nooit prikangst gehad, gelukkig. Maar mijn zoon is panisch. Toen hij 9 was is mijn man met hem gegaan, maar zagen ze meteen in de rij al dat het niet goed ging en hebben ze hem uit de rij gehaald en in een aparte kamer ingeënt. En toen hij 16 was ging hij natuurlijk alleen, maar hebben ze hem ook meteen uit de rij gepikt. Bij die inentingen zijn de GGD-medewerkers daar echt op getraind om dat te zien.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens kijken of mijn tomatenplantjes het overleefd hebben.
Merel moet/mag zondag, ze is echt blij dat ze van haar prikangst af is.
Dat hangt helemaal van de locatie af.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb nooit prikangst gehad, gelukkig. Maar mijn zoon is panisch. Toen hij 9 was is mijn man met hem gegaan, maar zagen ze meteen in de rij al dat het niet goed ging en hebben ze hem uit de rij gehaald en in een aparte kamer ingeënt. En toen hij 16 was ging hij natuurlijk alleen, maar hebben ze hem ook meteen uit de rij gepikt. Bij die inentingen zijn de GGD-medewerkers daar echt op getraind om dat te zien.
Maar dat zal bij deze vaccinatie wel anders zijn. Dit is toch wat massaler.
Ik heb per 1 januari een nieuwe OV kaart gekregen en die is nog nooit gebruikt...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:14 schreef livelink het volgende:
Ik heb een NS Businesskaart van mijn werk. En die heb ik sinds half september 1x gebruikt. En verder krijg ik 2 euro per dag thuiswerkvergoeding. Dat is wat het Nibud berekend heeft, geloof ik.
Maar mijn werkgever zal heel graag zien dat wij straks weer allemaal naar kantoor komen, dus ik denk dat dan die thuiswerkvergoeding er wel af zal gaan.
Je hebt zoveel afleiding dat je niet eens door hebt, dat die prik op enig moment gezet wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb nooit prikangst gehad, gelukkig. Maar mijn zoon is panisch. Toen hij 9 was is mijn man met hem gegaan, maar zagen ze meteen in de rij al dat het niet goed ging en hebben ze hem uit de rij gehaald en in een aparte kamer ingeënt. En toen hij 16 was ging hij natuurlijk alleen, maar hebben ze hem ook meteen uit de rij gepikt. Bij die inentingen zijn de GGD-medewerkers daar echt op getraind om dat te zien.
Maar dat zal bij deze vaccinatie wel anders zijn. Dit is toch wat massaler.
Interessant.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:14 schreef just me het volgende:
Merel was ook heel panisch, zo panisch dat ze daar therapie voor gekregen heeft ! Maar geholpen heeft de therapie wel
10 Minuten een flinke plensbui en dat was het hier…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, iedereen kan de schuilkelders weer uit, het noodweer is weer voorbij
Maar wel op 1,5 meter afstandquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:10 schreef MadMaster het volgende:
En de sekswerkers mogen binnenkort weer zonder mondkapje meer dan 8 personen ontvangen onder het genot van zoveel alcohol als ze maar willen en zo lang ze maar willen…
Voor zover ik weet was het eerst kijken naar een injectie naald, daarna de naald in d'r hand vasthouden, daarna aanraken, volgens mij ook nog prikken in een sinasappel en toen durfde ze zich te laten inenten. Raar maar waarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Interessant.
Hoe werkt die therapie, vroeg het nieuwsgierig Aagje…
Nee, dat geldt ook niet meer voor de contactberoepen, mits je een registratie en een intake gesprek vooraf doet…quote:
Apart, lijkt wel op de arachnofobie (angst voor spinnen) therapie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was het eerst kijken naar een injectie naald, daarna de naald in d'r hand vasthouden, daarna aanraken, volgens mij ook nog prikken in een sinasappel en toen durfde ze zich te laten inenten. Raar maar waar
Ik ben ook heel blij dat ze haar angst niet op de kabouters heeft overgebrachtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Apart, lijkt wel op de arachnofobie (angst voor spinnen) therapie.
Krijg je ze ook in/op je hand…
Ik heb wel leren prikken op een sinaasappel…
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat geldt ook niet meer voor de contactberoepen, mits je een registratie en een intake gesprek vooraf doet…
'Euh… Wat kost het?'
'Eerst registreren, pannenkoek!'
'OK, gedaan, maar wat kost het?'
'Ben je gezond, geen koorts, geen klachten en onlangs niet besmet geweest? Vul dat formulier even in, ja pannenkoek, ook met je naam, adres en telefoonnummer. Voor het geval dat…'
'OK, gedaan. Maar wat kost het nou?'
'Voor jou 2 meier. Vooraf betalen, pannenkoek!'
'Hmmm, dat is me wat prijzig, ik sla even over. Gooi die gegevens maar weg.'
‘Weggooien zonder daad kost 3 meier. Anders publiceren we het op Facebook.
Betalen, pannenkoek!!!…'
[ afbeelding ]
Ja, ik ben net binnen na een wandeling en nog geen 2 minuten later barstte het hier los. Maar ik zag tijdens mijn wandeling inderdaad wel dat het aan de overkant van de rivier richting Leersum en Tiel enorm donker was. Aan onze kant van de rivier was het nog redelijk rustig. Wat druppels heb ik gehad en nu dus net voor de bui binnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Alles OK in huize @:livelink ?
https://www.nu.nl/binnenl(...)sum-na-noodweer.html
De zgn. lokale buien zijn dus weer het gevaarlijkst.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben net binnen na een wandeling en nog geen 2 minuten later barstte het hier los. Maar ik zag tijdens mijn wandeling inderdaad wel dat het aan de overkant van de rivier richting Leersum en Tiel enorm donker was. Aan onze kant van de rivier was het nog redelijk rustig. Wat druppels heb ik gehad en nu dus net voor de bui binnen.
Ja, zeker fijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zgn. lokale buien zijn dus weer het gevaarlijkst.
Mooi dat jullie er geen last van gehad hebben, zoals in Leersum…
Gelukkig maar, het is echt een puinhoop daarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben net binnen na een wandeling en nog geen 2 minuten later barstte het hier los. Maar ik zag tijdens mijn wandeling inderdaad wel dat het aan de overkant van de rivier richting Leersum en Tiel enorm donker was. Aan onze kant van de rivier was het nog redelijk rustig. Wat druppels heb ik gehad en nu dus net voor de bui binnen.
Ja, ik zag de filmpjes. Wij hebben een aantal jaren geleden ook een windhoos gehad in Wijk bij Duurstede, maar dit zag er nog een graadje erger uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het is echt een puinhoop daar
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Nu de storm is gaan liggen, de zon langzaam onder gaat en de temperatuur daalt, draai ik nog wat klanken alsof we op Ibiza zijn. De stream gaat zo dus aan, we're going to Ibiza...
Kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag zonder restricties met je ene prik...
Het is best een lekker nummer anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Het allereerste plaatje van Tiësto dat nooit een hit is geworden: The Tube (Thorin Remix)
Ik ben er niet heel kapot van, maar het kabbelt lekker weg...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is best een lekker nummer anders.
Ja, precies dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er niet heel kapot van, maar het kabbelt lekker weg...
Ik stress hem nu al.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of de volgende nog bekend is...
Yep, zit op de Zeedijk, vlakbij het CS.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
Ben je er wel eens geweest, MadMaster? Ziet er uit als een mooie zaak.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Deze ken je ook en of je de volgende kent zal blijken...
Ik heb die plaat op Curacao gekocht, bij de Hubo doe-het-zelf winkel.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik die plaat op Curacao gekocht, bij de Hubo doe-het-zelf winkel.
Serieus...
Klatsch komt uit Haarlem en is ook bekend onder de naam The Good Men (Give It Up)...
Verrek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
En daar heb je ze:
[ afbeelding ]
Let op het hoofd van het rechter poppetje...
Het kan nog gekker:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Verrek.
Ik kende ze niet (onder beider namen)
quote:Chocolate Puma is een housemuziekgroep uit Haarlem. Het duo bestaat uit Gaston Steenkist (DJ Dobre) (1972) en René ter Horst (DJ Zki) (1961). De werkwijze van het duo kenmerkt zich door het werken met een grote hoeveelheid verschillende namen. De bekendste hits van het duo zijn Give it up (The Good Men), Vallée de larmes (René et Gaston), Movin' thru your system (Jark Prongo), I wanna be U en Who do you love now? (Riva). Daarnaast gebruikt het de namen Mechanical Soul Saloon, Basco, DJ Manta, DJ Zki & Dobre, Fresh Tunes, Glenn Masters, Rhythmkillaz, Stainless en Tomba Vira.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Toch jammer dat ze niks met steenkist hebben gedaan. Het leent zich er zo goed voor.
Dit vind ik wel hun beste naam trouwens.quote:
Goedemorgen.quote:
Zie je die ineenst op Amazon langskomen.quote:The Goonies
7,8
1 uur 54 min.
1985
X-Ray
HDR
UHD
7+
Uit de verbeelding van Steven Spielberg duiken de Goonies op, een bendejonge helden, in een roekeloze speurtocht die hun wildste dromen overtreft!
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:59 schreef MadMaster het volgende:
Morning nieuwe binnenkomers...![]()
Heb gisteravond/vannacht geprobeerd om voor vanavond op een normaal tijdstip een restaurant te vinden/te reserveren. Compleet kansloos, alles zit bomvol…
Helemaal met je eens. Ik sliep pas rond 01.30 en was klaarwakker sinds 05.00. Ging me toen zorgen maken omdat ik mijn zoon niet thuis had horen komen. Dus uiteindelijk maar opgestaan om te zien of zijn fiets er stond (en ja, die stond er). Maar de nacht ervoor ook maar een paar uur geslapen, dus dit was niet ideaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 06:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jij bent te vroeg op voor een zaterdag, livelink. Je moet eigelijk uitslapen vandaag hè.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:59 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisteravond/vannacht geprobeerd om voor vanavond op een normaal tijdstip een restaurant te vinden/te reserveren. Compleet kansloos, alles zit bomvol…
Het is hier 17 graden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:30 schreef just me het volgende:
Ik had verwacht dat het wat meer afgekoeld zou zijn.
Tijd om te gaan golfen
Raak slaan! Have funquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:30 schreef just me het volgende:
Ik had verwacht dat het wat meer afgekoeld zou zijn.
Tijd om te gaan golfen
Ergens iets afhalen dan maar?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:59 schreef MadMaster het volgende:
Nee, afhalen komt me mijn neus uit…quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ergens iets afhalen dan maar?
Volgende week zal het wel makkelijker zijn als de beperkingen op aantallen eraf gaat.
Zit er veel geld in de kluis?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:10 schreef just me het volgende:
Golfen was lekker koel, nu ook maar eens alles openzetten hier !
Dat ga ik toch niet vertellenquote:
Veel plezier ! Ik ga stofzuigen, moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:27 schreef MadMaster het volgende:
De buurjongen wil leren hoe je moet mixen, dus dat ga ik zo aan hem demonstreren.
De stream staat daarbij aan, eens kijken of het te beluisteren is...
Zuig ze!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:49 schreef just me het volgende:
[..]
Veel plezier ! Ik ga stofzuigen, moet ook gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |