SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen livelink.quote:
Ik heb/had er ook veel moeite mee. Het hielp niet dat ik ook een uur wakker heb gelegen vannacht. En ik heb totaal geen zin in werken vandaag. Ik moet nu ook thuis telefoon gaan doen en alles in mij wil dit gewoon niet. En ik kan me er niet echt overheen zetten.quote:Op maandag 30 maart 2020 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ik werrd vanmorgen een paar seconden voor de wekker afging wakker, en dacht dat ik nog wel 3 uurtjes kon slapen. Niet dus!
quote:Op maandag 30 maart 2020 07:42 schreef livelink het volgende:
En het is gezeur van mijn kant, dat weet ik. Ik mag blij zijn dat ik thuis kan werken en dat ik een baan heb en dat we allemaal nog gezond zijn.
Ik vind het absoluut geen gezeur. Ik zou werk ook niet naar huis willen brengen. Toen ik nog werkte nam ik vaak de telefoon op (soort van 2e lijn) en dat was nog wel leuk ook. Maar thuis krijg ik het liefst helemaal geen telefoon. Nu ook doe ik eigenlijk alles met de zorgverleners over de app. Heb gewoon aangegeven dat ik liever niet bel en dat accepteren ze gelukkig ook. Thuis is mijn coconnetje en zou het indien nodig ook wel gedaan hebben, maar me er absoluut niet prettig bij voelen.quote:Op maandag 30 maart 2020 07:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb/had er ook veel moeite mee. Het hielp niet dat ik ook een uur wakker heb gelegen vannacht. En ik heb totaal geen zin in werken vandaag. Ik moet nu ook thuis telefoon gaan doen en alles in mij wil dit gewoon niet. En ik kan me er niet echt overheen zetten.
En het is gezeur van mijn kant, dat weet ik. Ik mag blij zijn dat ik thuis kan werken en dat ik een baan heb en dat we allemaal nog gezond zijn.
Dat staat nu op track & trace, dan bedoelen ze toch gewoon vandaag?quote:29 maart 18:52
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL
Verwacht: morgen tussen 14:15 en 16:45
quote:
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 30 maart 2020 08:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat staat nu op track & trace, dan bedoelen ze toch gewoon vandaag?
Ze zouden gewoon data moeten gebruiken en niet morgen.....
Het is vandaag de 30equote:Op maandag 30 maart 2020 08:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Ik haal hier uit dat je de zending pas de 30e mag verwachten. Morgen dus.
We mogen al 2 weken niet meer naar hem toe, maar wat we horen van verzorg(st)ers is dat het naar omstandigheden goed met hem gaat. Hij heeft niet door dat wij niet meer komen. Hij weigert wel af en toe avondeten, maar ander eten wil hij wel.quote:
Aan de ene kant fijn dat je vader niet doorheeft dat jullienu niet mogen komen anders was het nog verdrietiger. Wel super dat jullie op de hoogte gehouden worden, is natuurlijk wel normaal, maar voor de verzorging toch weer 'n extra taak.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We mogen al 2 weken niet meer naar hem toe, maar wat we horen van verzorg(st)ers is dat het naar omstandigheden goed met hem gaat. Hij heeft niet door dat wij niet meer komen. Hij weigert wel af en toe avondeten, maar ander eten wil hij wel.
Klopt, maar het is geen extra taak hoor. Er is een cliëntenportaal waarin we altijd al (digitaal) op de hoogte worden gehouden. Als er echt iets waarover een beslissing van mijn moeder nodig is, dan bellen ze. Ze hebben afgelopen zaterdag wel een keer Facetime gebruikt. Dat was voor mijn moeder wel extra leuk.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
Aan de ene kant fijn dat je vader niet doorheeft dat jullienu niet mogen komen anders was het nog verdrietiger. Wel super dat jullie op de hoogte gehouden worden, is natuurlijk wel normaal, maar voor de verzorging toch weer 'n extra taak.
Zekerquote:Op maandag 30 maart 2020 09:24 schreef just me het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal een Beer voor je raam ?
Het is weer eens wat anders dan zat een kaars voor je raam vannacht
Ik heb nog nooit met dat soort zaken te maken gehad. Ik begrijp wat een clientenportaal is, volgens mij wordt dat ook op de kinderopvang gebruikt, maar dan andersquote:Op maandag 30 maart 2020 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is geen extra taak hoor. Er is een cliëntenportaal waarin we altijd al (digitaal) op de hoogte worden gehouden. Als er echt iets waarover een beslissing van mijn moeder nodig is, dan bellen ze. Ze hebben afgelopen zaterdag wel een keer Facetime gebruikt. Dat was voor mijn moeder wel extra leuk.
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZekerWe hebben er twee: eentje van Kika en de ander van Kans voor een Kind.
Ik heb niet eens een beer. Weet ook niet waar ik er een vandaan moet halen. Of hoe ik daar moet komen. En of ik er een kan betalen. En hoe ik aan geld moet komen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:24 schreef just me het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal een Beer voor je raam ?
Het is weer eens wat anders dan zat een kaars voor je raam vannacht
Pak 1 van die beren van de weg, en zet die achter het raam dan.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een beer. Weet ook niet waar ik er een vandaan moet halen. Of hoe ik daar moet komen. En of ik er een kan betalen. En hoe ik aan geld moet komen.
Ik zie beren op de weg, zeg maar...
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:38 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
geen excuus, aan het werk jij
Ik ben echt elk gevoel voor tijd kwijtquote:
Dat biedt kansen voor je kinderen om je op 1 april goed voor de gek te houdenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt elk gevoel voor tijd kwijt
en het is pas kwart over negen....quote:Op maandag 30 maart 2020 10:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt elk gevoel voor tijd kwijt
Mijn schoonzus is op 1 april jarig (geen grap) en we gaan met z'n allen via Zoom vanuit huis voor haar zingen.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat biedt kansen voor je kinderen om je op 1 april goed voor de gek te houden
Ja, maar van welke maand?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het is pas kwart over negen....
ik schrok echt evenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het is pas kwart over negen....
Prima oplossing, kan ik mij in vinden. Net maar eens mijn IDkaart bekeken. Dan ga ik kijken naar welke cijfers ik dan moet doorgeven. Naar mijn idee zullen ze dan het documentnummer bedoelen, geen al te vreemde aanname lijkt me.quote:Voor deze zending is een handtekening nodig. Je kan nu ook de laatste drie cijfers van je identiteitsbewijs gebruiken. Je ontvangt dan zonder direct contact je pakket. PostNL tekent voor jou.
Waarschijnlijk hebben ze het aantal mandjes afgepast op het aantal klanten die gelijktijdig in de winkel mogen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was verplicht om bij de Etos een mandje te pakken, terwijl ik één doosje hooikoortsmedicatie nodig had dat achter de toonbank stond. Het zou veiliger zijn mij zónder mandje door de Etos te laten lopen, dan hoef ik immers geen mandje vast te houden. Oh well.
Zou kunnen.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het aantal mandjes afgepast op het aantal klanten die gelijktijdig in de winkel mogen zijn.
Yup, da’s hier bij Trekpleister ookquote:Op maandag 30 maart 2020 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het aantal mandjes afgepast op het aantal klanten die gelijktijdig in de winkel mogen zijn.
Heb je nog contact met je tandarts kunnen krijgen ?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, da’s hier bij Trekpleister ook
Ik ga morgen bellen, vandaag heb ik pyamadagquote:Op maandag 30 maart 2020 14:12 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je nog contact met je tandarts kunnen krijgen ?
quote:Op maandag 30 maart 2020 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen bellen, vandaag heb ik pyamadag
Een cursus "Hoe maak ik een cursus?" voor ¤ 0,00, dat klinkt niet als een heel slim verdienmodel.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:11 schreef just me het volgende:
als je je echt aan het vervelen bent... bij Soofos zijn er diverse trainingen met 50% korting of zelfs gratis https://soofos.nl/
Dat laatstequote:Op maandag 30 maart 2020 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
alhoewel, eigen keuze of voel je je niet lekker
Geen mandje, geen klantje...quote:Op maandag 30 maart 2020 14:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik snap wel dat er maatregelen genomen worden, en dat vind ik helemaal goed, maar in dit specifieke geval was het overbodig.
Als ik dat spul niet heb, nies ik als een gek als het hooikoortsseizoen voor mij echt begint. En dan zou ik als paria behandeld worden. Dan maar een mandje pakkenquote:
Wat slik je? Ik bestel altijd ceterizine uit Duitsland, meestal genoeg voor anderhalf tot 2 jaar, stukken goedkoper dan huismerk van de drogist.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik dat spul niet heb, nies ik als een gek als het hooikoortsseizoen voor mij echt begint. En dan zou ik als paria behandeld worden. Dan maar een mandje pakken
Iets eindigend op -ine klink al wel meteen vrij stevig ook.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat slik je? Ik bestel altijd ceterizine uit Duitsland, meestal genoeg voor anderhalf tot 2 jaar, stukken goedkoper dan huismerk van de drogist.
Valt wel mee, ik kreeg vroeger van de huisarts sterker spul, maar dat kreeg ik van een volgende huisarts niet meer (want dat was niet de eerste keuze, nee duh, ik had al tig soorten gehad, maar nee, ging niet gebeuren), dus toen ben ik aan de huismerkpilletjes van de Lidl gegaan. Ging aardig en opeens werden die veel duurder en hadden ze ze niet het hele jaar door, dus toen ben ik ze goedkoper gaan zoeken. Ik bestelde altijd samen met een vriendin, voor ieder een jaarvoorraad.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets eindigend op -ine klink al wel meteen vrij stevig ook.
Vaseline is niet echt stevig...quote:Op maandag 30 maart 2020 15:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets eindigend op -ine klink al wel meteen vrij stevig ook.
Ik slik niks. Ik spuit. Neusspray dus.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat slik je? Ik bestel altijd ceterizine uit Duitsland, meestal genoeg voor anderhalf tot 2 jaar, stukken goedkoper dan huismerk van de drogist.
Ah, die heb ik nog nooit geprobeerd, ik heb een neusspray op recept https://www.apotheek.nl/m(...)-mometason-neusspray en vroeger gebruikte ik wel eens Pollinosan. Ik slik inmiddels bijna het hele jaar door 1 tabletje cetirizine per dag, dit jaar alleen twee maanden niet, en dan vanaf half februari t/m september neusspray erbij en inmiddels van mei t/m september een extra pilletje per dag. En dan (op die 2 maanden na) elke dag Livocab oogdruppels.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik slik niks. Ik spuit. Neusspray dus.
Prevalin. Dat werkt prima, op wat uitzonderingen na (als ik een dag lang over Alpenweides met veel bloeiende bloemetjes gehuppeld heb en tussen die bloemetjes en gras met een grasspriet in mijn mond naar de voorbijtrekkende wolken heb gekeken bijvoorbeeld).
quote:Programma van vandaag
19:15 uur: DJ11 - Monday At Home
dat is mooi op 30-03-2020quote:
wat zijn we toch snel tevredenquote:Op maandag 30 maart 2020 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
maar 19:15:11 is ook wel een mooi patroon.
Ik word echt gaar van mezelfquote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik word echt gaar van mezelf
30-03 2002, twee palindromen elkaar opvolgend.
19:15:11 steeds een afname van 4 (kwart over zeven DJ11)
Dan draai ik nog maar een peukquote:Op maandag 30 maart 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weinig tijd om vooraf iets te draaien. Wordt een kort riedeltje, vanaf 19:13 uur.
Dat is een leuke start, herkenbaar ook.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ahh.. dat betekent dus een Lucky's Law?
Toevallig stond er al iets klaar
het is officieel ook nog geen tijdquote:
quote:
Dank je, andersom ook! Werd weer eens tijd ook om langs te wippen en ik zag dat 11 ging draaien.quote:
Oh het was niet om ons luisteraars maar om 11quote:Op maandag 30 maart 2020 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, andersom ook! Werd weer eens tijd ook om langs te wippen en ik zag dat 11 ging draaien.
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
Oh het was niet om ons luisteraars maar om 11
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als Mad house was gaan mixen was ik er ook geweest als het gespot werd.
quote:
Na kwart over negen vast wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:21 schreef just me het volgende:
[..]livelink, toch nog een beetje goede dag gehad ?
Het is altijd al redelijk rustig ja, maar als er nu een auto voorbijkomt kijk je echt op.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:19 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Bij jou alles nog stiller door het verplicht thuiszitten ?
Mwoah, niet bijzonder. Maar we ploeteren voort.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:21 schreef just me het volgende:
[..]livelink, toch nog een beetje goede dag gehad ?
Ik kijk ook naar buiten als ik iemand langs zie lopenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is altijd al redelijk rustig ja, maar als er nu een auto voorbijkomt kijk je echt op.![]()
Gisterenmiddag ambulance aan de overkant. Weet verder totaal niet wat er gaande is in de buurt. Alles is hier oké, bij ouders ook, maar die hebben uit voorzorg wel tijdelijk de hulp van Buurtzorg stopgezet.
* livelink slingert google aanquote:Op maandag 30 maart 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit uitzending 234...
Ik vermeld het uitzendingsnummer niet altijd, maar deze keer komt dat getal voorbij in een nummer
Tot nu toe lukt het wonderwel goed en vinden ze het een verademing.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar buiten als ik iemand langs zie lopen
Gaan je ouders het redden zonder Buurtzorg of is het nu nog meer Lucky zorg ?
Goed te horenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tot nu toe lukt het wonderwel goed en vinden ze het een verademing.
Dat was vrijdagavond...quote:Op maandag 30 maart 2020 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als Mad house was gaan mixen was ik er ook geweest als het gespot werd.
Het klinkt toch vol overgave.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:26 schreef DJ11 het volgende:
De beste niet-single van Hurts en tevens het enige goede nummer op hun matige album Surrender...
Echt niet?!quote:Op maandag 30 maart 2020 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze uitvoering ken ik nog niet. Lekker vlot wel.
* livelink gooit google aan de kantquote:Op maandag 30 maart 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Daar is -ie dan"2 3 4"...
Jam & Spoon's Hands on Yello - You Gotta Say Yes To Another Excess - Great Mission
Hij is leuker dan die jij bij Naatje aanvroeg. Dat vond ik echt niet zo'n goede.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt niet?!Behoorlijke hit geweest, veel gedraaid op MTV in die tijd. Na "The Age Of Love" denk ik de bekendste remix van Jam & Spoon.
lol...quote:Op maandag 30 maart 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
* livelink gooit google aan de kant
Deze stond er niet ineens tussen.
In deze uitvoering is het geen hit geweest, voor zover je al van een hit voor deze track kan spreken.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt niet?!Behoorlijke hit geweest, veel gedraaid op MTV in die tijd. Na "The Age Of Love" denk ik de bekendste remix van Jam & Spoon.
Nee, echt niet. Dat het Yello samples zijn herkende ik wel meteen.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat geeft zeker afleidingquote:Op maandag 30 maart 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt de muziek voor wat afleidingVerder gewoon het hoofd koel houden.
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond, ik luister ook nog even een stukje mee.
Dag aRdquote:Op maandag 30 maart 2020 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond, ik luister ook nog even een stukje mee.
Klagen mag op zijn tijd best wel hoor. Maar fijn dat het lekker gaat.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Mag/Wil niet klagen. Gaat gelukkig allemaal vrij goed z'n gang.
Nou, dat wordt de hele nacht piekerenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Goeie vraag....
Voor dit soort dingen hebben we MadMaster
Just M(adMast)e(r)quote:Op maandag 30 maart 2020 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, dat wordt de hele nacht piekeren
The song is based on "Air" from Johann Sebastian Bach's Orchestral Suite No. 3.
Pieker niet om mij...quote:Op maandag 30 maart 2020 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, dat wordt de hele nacht piekeren
dan heeft zij een zware stemquote:
Don't cry for me..quote:
Wat heb je dan al die 52 minuten gedaanquote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heb je dan al die 52 minuten gedaan![]()
Niet stiekem thuis aan het werken, he.
Goede reis dan. Je had gewoon thuis moeten blijven.quote:
En dat allemaal onder het genot van muziek van DJ11quote:Op maandag 30 maart 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was nog even brief van de notaris aan het lezen, was aan de telefoon, en heb gedoucht.
Tijdens de telefoon niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat allemaal onder het genot van muziek van DJ11
Er zitten een paar liedjes in de show die daar naar verwijzenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede reis dan. Je had gewoon thuis moeten blijven.
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
Is je vriendin al onderweg naar huis, just me?
Aiquote:Op maandag 30 maart 2020 19:56 schreef just me het volgende:
[..]... de vlucht is niet doorgegaan omdat Canada de boel dichtgegooid heeft. Nu afwachten totdat de KLM ze gaat halen
Ja dat hoop ik ook! Ze zit gelukkig met haar zus in 'n motel maar dat zal ook wel niet gratis zijnquote:Op maandag 30 maart 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai![]()
Hoop dat het snel gaat lukken dan.
Aloha.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, de muziek is zeker lekker!
Hoi, Rnd & Melting.
Ja, geintje dat ik ooit voor mijn D-show in elkaar heb geknutseldquote:
Welk verkeer?quote:Op maandag 30 maart 2020 20:00 schreef just me het volgende:
goed gedaan Raf
![]()
Staat knokkels daar het verkeer te regelen ?
Iemand moet zorgen dat die auto's voldoende afstand houden.quote:
Ik ken die pingel.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, geintje dat ik ooit voor mijn D-show in elkaar heb geknutseldEigenlijk zou ik eens een tweede show moeten maken. Inmiddels materiaal genoeg.
Hehehehequote:Op maandag 30 maart 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die pingel.
In Baden Wurtemberg zingen ze daarop 'Wir sind die blöde Bayern'...
Ik kijk altijd uit zonder over te steken.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Wel gaaf dat je nu zonder uitkijken over kan steken.
Dan sta je wel lang stil.....quote:Op maandag 30 maart 2020 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kijk altijd uit zonder over te steken.
Ga jij nou zeggen dat je dit nummer kent?quote:
Dat berust dan op puur toevalquote:Op maandag 30 maart 2020 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is de 3e keer ooit en elke keer hier.
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga jij nou zeggen dat je dit nummer kent?
Ik heb dit echt grijs gedraaidquote:Op maandag 30 maart 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Je luistert te weinig naar DJ11quote:Op maandag 30 maart 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Je luistert te weinig naar DJ11![]()
Mijn halve spotifiy-lijst bestaat uit nummers die ik via Elf heb leren kennen. En hij is ook de enige reden dat mijn dochter soms respect voor mijn muziekkeuze heeft.
En ik maar denken dat ik dat was.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn halve spotifiy-lijst bestaat uit nummers die ik via Elf heb leren kennen. En hij is ook de enige reden dat mijn dochter soms respect voor mijn muziekkeuze heeft.
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Jouw kerstshow zou nog wel respect bij mijn zoon kunnen opbrengen, vermoed ik.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zegt dat tegen iedereen, maak je geen illusies...
Jij bent dan weer de enige reden waarom mijn buren op zaterdagavond boos aan de deur staan met de vraag of het zachter kan.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij bent dan weer de enige reden waarom mijn buren op zaterdagavond boos aan de deur staan met de vraag of het zachter kan.
Yep, en Love Religion en Club Bizarre waren ook wel hits...quote:Op maandag 30 maart 2020 20:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is van U96, niet ook das boot?
Klopt ja. "Energie" is een veel later nummer van ze.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is van U96, niet ook das boot?
Hierna laat ik horen waarom ik zo schrok van dat intro van "Menergy", het nummer dat je laatst draaide.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, en Love Religion en Club Bizarre waren ook wel hits...
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij bent dan weer de enige reden waarom mijn buren op zaterdagavond boos aan de deur staan met de vraag of het zachter kan.
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
MadMaster is dan weer de reden dat ik nu weet wat dit voor een soort genre is.
Nog niet...quote:Op maandag 30 maart 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Pet Shop Boys - Axis
Luister, MadMaster.... dit herken je....
Dank voor het luisterenquote:Op maandag 30 maart 2020 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik haak af voor deze avond, nog veel luister plezier allemaal
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch niet doen de komende week+ , social distancing FTW voor Fout
Ik bedoelde het stukje waar het akkoord zo naar beneden wordt gepitcht. Dat is overduidelijk geïnspireerd op Menergy. Sowieso gaat dit hele nummer ook over "energy". De inspiratiebron is mij volstrekt duidelijk.quote:
Hoi PaRoquote:Op maandag 30 maart 2020 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch niet doen de komende week+ , social distancing FTW voor Fout
Zover was ik/de song toen nog niet, maar dat herkende ik wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het stukje waar het akkoord zo naar beneden wordt gepitcht. Dat is overduidelijk geïnspireerd op Menergy. Sowieso gaat dit hele nummer ook over "energy". De inspiratiebron is mij volstrekt duidelijk.
Human League - Don't You Want Me...quote:Op maandag 30 maart 2020 20:17 schreef Melting het volgende:
Dat synthesizer riedeltje komt me bekend voor, maar ik weet nog niet waarvan.
Ik ben nog aan het werk, lekker rustig met zo weinig mensen op straat, en ook fijn dat ze 2 meter bij je vandaan blijven, hoef ik de kruiwagen ook niet onnodig te verplaatsen omdat iemand de tijd niet heeft om 10 seconden te wachten of om er 2 extra om te hoeven lopen met een chagerijnige kop.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Human League - Don't You Want Me...
Ich möchte gerne anfragen...quote:Op maandag 30 maart 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog een Duitstalig verzoekje binnengekregen.
Gelukkig dat dat dan ook zo nog kan. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk, lekker rustig met zo weinig mensen op straat, en ook fijn dat ze 2 meter bij je vandaan blijven, hoef ik de kruiwagen ook niet onnodig te verplaatsen omdat iemand de tijd niet heeft om 10 seconden te wachten of om er 2 extra om te hoeven lopen met een chagerijnige kop.
Fijn dat je nog verantwoord kunt doorwerken. Mijn broer werkt ook gewoon door. Ze houden wel de regels in acht.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk, lekker rustig met zo weinig mensen op straat, en ook fijn dat ze 2 meter bij je vandaan blijven, hoef ik de kruiwagen ook niet onnodig te verplaatsen omdat iemand de tijd niet heeft om 10 seconden te wachten of om er 2 extra om te hoeven lopen met een chagerijnige kop.
Soms heb je gewoon een kruiwagen nodig...quote:Op maandag 30 maart 2020 20:23 schreef just me het volgende:
En anders gewoon keihard de kruiwagen naar voren duwen
Dank voor het luisteren. Tot snelquote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heer 11, hartelijk dank, dat was weer lekker. Tot volgende keer en fijne avond allemaal!
Fijne avond.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heer 11, hartelijk dank, dat was weer lekker. Tot volgende keer en fijne avond allemaal!
Ja, dat kan soms helemaal geen kwaad.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon een kruiwagen nodig...
We faxen...quote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je 4000m2 te doen hebt, heb je met 2 man genoeg ruimte om de hele dag uit elkaar te blijven, zolang anderen de boel niet afleiden door onnodig aandacht te vragen kun je bestnog wel wat in de plantsoenen dienst,alhoewel zeg maar 60% naar huis gestuurd is in het groeiseizoen.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Fijn dat je nog verantwoord kunt doorwerken. Mijn broer werkt ook gewoon door. Ze houden wel de regels in acht.
Tot ziens Lucky. Leuk je hier weer eens te zien.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is ook zoquote:Op maandag 30 maart 2020 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je 4000m2 te doen hebt, heb je met 2 man genoeg ruimte om de hele dag uit elkaar te blijven, zolang anderen de boel niet afleiden door onnodig aandacht te vragen kun je bestnog wel wat in de plantsoenen dienst,alhoewel zeg maar 60% naar huis gestuurd is in het groeiseizoen.
Alles is beter dan het grootste gedeelte van de dag binnen moeten zitten imho.
Dat laatste sowieso. Ik werk momenteel vanuit huis. Beetje behelpen, maar het gaat op zich wel. Het voortdurend thuis zitten begint echter wel te vervelen, zo onderhand.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je 4000m2 te doen hebt, heb je met 2 man genoeg ruimte om de hele dag uit elkaar te blijven, zolang anderen de boel niet afleiden door onnodig aandacht te vragen kun je bestnog wel wat in de plantsoenen dienst,alhoewel zeg maar 60% naar huis gestuurd is in het groeiseizoen.
Alles is beter dan het grootste gedeelte van de dag binnen moeten zitten imho.
Volgens mij is het de bedoeling dat het heel erg loom klinkt.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die drums zijn net naast de maat, wat irritant...
Het heeft wel iets ongemakkelijks om naar te luisteren.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat het heel erg loom klinkt.
Dank voor het luisterenquote:Op maandag 30 maart 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er vandoor, even iets gluren op TV...
Dank 11!
Fijne avond.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Lekkere meloenen, cantalope.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Vrij recent nog gedraaid, maar wat maakt het uit...Us3 - Cantaloop (Flip Fantasia) (Us3 house remix)
En toch vind ik het origineel beter.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
Het is een beetje heiligschennis, maar ik vind het best lekker zo.
Dat kun je gerust zeggen. Deze versie heeft ook gesproken commentaar; er is ook een kortere versie waar dat niet in zit. Maar ik vind het wel een leuke toevoeging.quote:
Niemand mag op reis, dus jij vraagt to France aan. De ironie.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
In Frankrijk gaat het nu ook niet zo lekker, eigenlijk![]()
Maar toch
Dat was ook wel een beetje de achtergrond. Een virtuele reis dan maar.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Niemand mag op reis, dus jij vraagt to France aan. De ironie.
quote:
welke vorst ?quote:Op maandag 30 maart 2020 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]Wat moet ik me daar dan bij vorstellen?
Dat merk je zo wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]Wat moet ik me daar dan bij vorstellen?
Slaap lekker.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga maar naar bed, sorry 11. Kan echt even mijn ei niet kwijt. kans is reëel dat ik er over 1 of 2 uur weer ben. Maar heb de laatste 24 uur denk ik maximaal 1-2 uur geslapen Leve de zomertijd (oke ik slaap altijd kut).
Welterusten Rafeiro. Hoop dat je wat slaapt.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga maar naar bed, sorry 11. Kan echt even mijn ei niet kwijt. kans is reëel dat ik er over 1 of 2 uur weer ben. Maar heb de laatste 24 uur denk ik maximaal 1-2 uur geslapen Leve de zomertijd (oke ik slaap altijd kut).
Het is niet anders. Doe rustig aan. Dank voor het luisteren. Verzoekje houd je tegoed!quote:Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Je maar die ken ik nietquote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |