Een kleine van 40 cm.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:45 schreef okselzweet het volgende:
@:sprokkelaar heb je al eens de pizza swarma van de domino's geprobeerd???
Jij solliciteert naar een DM van @Sprokkelaarquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef Stepperoller het volgende:
@:Sprokkelaar je moeder is teleurgesteld in je. Ze heeft gisteren bij me uitgehuild vanwege je gezwollen voeten. En je weet hoe dat dan gaat hè. A shoulder to cry on becomes a dick to ride on.
Braadslee zijn laatste keyboard afpakken dat je op straat gevonden hebt en zelf niet eens gebruikt, hoe voelt dat precies?quote:
Het is wel sneu natuurlijk om hem zo lastig te vallen.quote:
Erop stampen voor z'n neus en dan zeggen ja heb het toch gekregen van je.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braadslee zijn laatste keyboard afpakken dat je op straat gevonden hebt en zelf niet eens gebruikt, hoe voelt dat precies?
Vlaardingen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar haal ik een goeie zonder graatjes?
Zaterdag samen eentje halen in Scheveningen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar haal ik een goeie zonder graatjes?
Leuke matige grap welquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Erop stampen voor z'n neus en dan zeggen ja heb het toch gekregen van je.
Gewoon @Sprokkelaar uitlachenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:36 schreef The_Emotion het volgende:
Jongens, ik heb een dreig DM gekregen.![]()
Moet ik nu slachtofferhulp inschakelen?
Waarom krijgt deze nobuddie wel een DM en ik niet, @Sprokkelaar ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:36 schreef The_Emotion het volgende:
Hahaha, Niet veel soeps inderdaad de laatste dagen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zolang je die zure haringwijven foto's maar voor je houd.
Schuddebuikendquote:
Ik ben daar ook geboren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het is mijn geboortestad en wij worden ook wel haringkoppen genoemd.
15 ekkies winst?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Niet lullig bedoeld maar dit was een vermakelijk topic
KLB / "Niet lullig bedoeld"
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:05 schreef Erasmus het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar dit is lullig bedoeld.
ook interessequote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:47 schreef okselzweet het volgende:
Wie deelt mij per DM even wat @:sprokkelaar per DM zei??
waarom jij doet geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:36 schreef The_Emotion het volgende:
Dat is soms net zo schadelijk als wel actie ondernemen.quote:
te heet voor actie habiboquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is soms net zo schadelijk als wel actie ondernemen.
Dan kan je ook ophouden te doen alsof je uit warmere oorden komt. Met je 'habibo'.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan kan je ook ophouden te doen alsof je uit warmere oorden komt. Met je 'habibo'.
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gelijk uit laten betalen natuurlijk
3 kapsalon mix klein bij De Admiraalquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoor
Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
snap ik habibo maakt ook niet uit geen haat
precies habibo nee geen haat voor jou alleen lobbi je weetquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken hier.
Kun je geen pasta bolo en garnalen voor bestellen hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoor
Vreemd dat ik deze taal nog steeds begrijp.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
precies habibo nee geen haat voor jou alleen lobbi je weet
kom je 22.50 te kort pasta bestel je vanaf 45 euroquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je geen pasta bolo en garnalen voor bestellen hoor
quote:Op [url=https://forum.[quote]
[b]Op dinsdag 15 juni 2021 20:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kom je 22.50 te kort pasta bestel je vanaf 45 euro
Kutzooiquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel flinke patat waterfiets met nog een paar snacks en colaatje. Is toch veel lekkerder dan overpriced garnalenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
balen habibo maar je wil niet alleen pasta je wil toch echt de friet en zo erbij en een colaatjequote:
wat is beter pronto of de admiraal?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flinke patat waterfiets met nog een paar snacks en colaatje. Is toch veel lekkerder dan overpriced garnalen
Ik heb niks tegen McDonald's, maar eerst die garnalen terug.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flinke patat waterfiets met nog een paar snacks en colaatje. Is toch veel lekkerder dan overpriced garnalen
Admiraaltje gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat is beter pronto of de admiraal?
Patat waterfiets??quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pronto voor shoarma en admiraal voor frietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat is beter pronto of de admiraal?
Dat is waar, maar de friet van de pizzeria is altijd zo melig, habiboquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
balen habibo maar je wil niet alleen pasta je wil toch echt de friet en zo erbij en een colaatje
Is patatje met 2 frikandellen aan de zijkantquote:
echte kenners van Hilversum in deze toppaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Pronto voor shoarma en admiraal voor friet
Pronto heeft slechte patat hoorde ik laatst.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Pronto voor shoarma en admiraal voor friet
maar toch ook nog wel een goede bite toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de friet van de pizzeria is altijd zo melig, habibo
Twee frikandellen, met een friet speciaal erop. Werd ook wel een catamaran genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is patatje met 2 frikandellen aan de zijkant
Die herken je uit duizendenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pronto heeft slechte patat hoorde ik laatst.
Je hebt ook jetski, met 2 kroketten, patatje schatkist met 6 nuggets, of vulcano met pikanto en mexicanoquote:
Frietje Kankerzooi bestaat ook, ik weet nog steeds niet was het is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook jetski, met 2 kroketten, patatje schatkist met 6 nuggets, of vulcano met pikanto en mexicano
quote:Bekende Hilversumse crimineel George van Dijk neemt het op voor plaatsgenoot Shurandy S., de man die wordt verdacht van de liquidatie van Reduan Bakkali vorige week in Amsterdam. Volgens Van Dijk kreeg de 41-jarige S. een opdracht die hij niet kon weigeren.
Die bestelt de Rotterdamse denker altijdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Frietje Kankerzooi bestaat ook, ik weet nog steeds niet was het is.
je vergeet de twee broodjes frikandel met pindasaus en chilisausquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik ga even een patatje Braddie bestellen: een grote friet met drie 25cm pizza's
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik ga even een patatje Braddie bestellen: een grote friet met drie 25cm pizza's
Patat met stoofvleesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Frietje Kankerzooi bestaat ook, ik weet nog steeds niet was het is.
Wat ze allemaal niet verzinnenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook jetski, met 2 kroketten, patatje schatkist met 6 nuggets, of vulcano met pikanto en mexicano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |