Wel knap hoor,op je eerste werkdag ontslagen worden.quote:
Het is ook echt een lamlul ook héquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
Lamlul Tinus.
https://videre.fail/lamlultinusontslagen/
Cool dat ie al een account heeftquote:
Dat is mij nog niet eens gelukt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel knap hoor,op je eerste werkdag ontslagen worden.
Aah goedzoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het prikje?
Stelde werkelijk geen fuck voor!
quote:
Met veel concentreren merkte ik piepkleine bijwerkinkjes, maar die waren makkelijk te negeren.quote:
Vorige week was hij nog autocleaner.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mij nog niet eens gelukt.
Gelukkig verder niet hele erge bijwerkingen. Ik heb ook niet echt bijwerkingen gehadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Met veel concentreren merkte ik piepkleine bijwerkinkjes, maar die waren makkelijk te negeren.
Een heel licht pijnlijk gevoel in m'n arm gehad en wat tintelingen in de hand, maar dat was halverwege de rit naar huis ook weer over.
daar ben je mooi klaar mee. volgende keer maar van de dames voetbal kaartjes kopenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef mario390 het volgende:
wat ik tot nu van de
sticker geopenet heb zijn meestal nur
spelers van finnland,ukraine,turkey![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef mario390 het volgende:
wat ik tot nu van de
sticker geopenet heb zijn meestal nur
spelers van finnland,ukraine,turkey![]()
![]()
ja topless ( . ) ( . )quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar ben je mooi klaar mee. volgende keer maar van de dames voetbal kaartjes kopen
quote:
Ga jij toples die kaartjes kopen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij toples die kaartjes kopen?
Mutti.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen grapjes over Mutti.quote:
Heb je een nieuwe vriendin SBE?quote:
Ik heb jou toch.quote:
Transfervrij?quote:
hoe het financieel geregeld is weet ik niet, maar de voorwaarden ken ik wel, rug wassenquote:
Mij heb je als broer.quote:
Dat is ook wat waard.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.![]()
Maar je wast je rug zelf maar.
Pffff!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is weer minder dus: karretjes aan de ketting: winkelwagenmuntje is weer nodig.
Gedoe altijd.
Af en toe even schuren aan de deurpost.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.![]()
Maar je wast je rug zelf maar.
Vind ik prima als winkelmandjes weer mogen. De winkel zit tjokvol wagentjes en mensen kunnen vaak er niet langs. Met mijn mandje zoef ik als een echte atleet langs alle hindernissen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is weer minder dus: karretjes aan de ketting: winkelwagenmuntje is weer nodig.
Gedoe altijd.
Of de bandschuurmachine met korrel 80.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Af en toe even schuren aan de deurpost.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer ja. Doe jij ook aan de zelfscan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind ik prima als winkelmandjes weer mogen. De winkel zit tjokvol wagentjes en mensen kunnen vaak er niet langs. Met mijn mandje zoef ik als een echte atleet langs alle hindernissen.
Wij zeggen televaag want het is een domme krant.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:13 schreef mario390 het volgende:
julie kranten mannen
over onze team
jeroen van telegraaf
jaa ik ga echt niet zelf scannen als er een kassameisje zitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer ja. Doe jij ook aan de zelfscan?
Ik pak nog altijd toch wel vaak een normale kar als ik met de auto ben en in bulk insla.
Alleen een mandje voor weinig. Maar altijd nog afrekenen bij de gewone kassa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |