Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @freshfruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nl
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GMTA TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Soms moet dat even.USSSH.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe vaak heb je je vrouw volgeblaft tijdens je ban @Haags?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Sorry voor de kaap zus.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet zelf.quote:![]()
HUTS“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat hij op een legoblokje is gaan staan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Hoe vaak heb je je vrouw volgeblaft tijdens je ban @:haags?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op een legoblokje is gaan staan.
Is @Paul ook gebanned want die hoor je ook niet meer heeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mijn liedje.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ja ik ben niet dood of zo. Althans, nog niet. Was ik trouwens ook niet van plan verder.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee gelukkig niet !quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik ben niet dood of zo. Althans, nog niet. Was ik trouwens ook niet van plan verder.![]()
![]()
Heb je gelezen over je maatje Tinus?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zit die al vast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gelezen over je maatje Tinus?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lamlul Tinus.
https://videre.fail/lamlultinusontslagen/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je nou nog gezwommen eigenlijk?![]()
![]()
Ik vond die wappievrije weekenden op dts best wel lekker hoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan kan ie net zoals wij als werkloze in DTS gaan postenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
Lamlul Tinus.
https://videre.fail/lamlultinusontslagen/
Een gedicht over Maanvis
Is ook heerlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]hier hoor ik ook allemaal kindjes in zwembadjes
![]()
![]()
@Nioquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan kan ie net zoals wij als werkloze in DTS gaan posten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oorlog?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Genietsjen of hoe jullie dat ook zeggen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Die had ik idd wel gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
Lamlul Tinus.
Wel knap hoor,op je eerste werkdag ontslagen worden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is ook echt een lamlul ook héquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
Lamlul Tinus.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Cool dat ie al een account heeftquote:![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Dat is mij nog niet eens gelukt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel knap hoor,op je eerste werkdag ontslagen worden.
Aah goedzoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het prikje?
Stelde werkelijk geen fuck voor!![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
Met veel concentreren merkte ik piepkleine bijwerkinkjes, maar die waren makkelijk te negeren.quote:
Een heel licht pijnlijk gevoel in m'n arm gehad en wat tintelingen in de hand, maar dat was halverwege de rit naar huis ook weer over.![]()
Vorige week was hij nog autocleaner.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mij nog niet eens gelukt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Gelukkig verder niet hele erge bijwerkingen. Ik heb ook niet echt bijwerkingen gehadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Met veel concentreren merkte ik piepkleine bijwerkinkjes, maar die waren makkelijk te negeren.
Een heel licht pijnlijk gevoel in m'n arm gehad en wat tintelingen in de hand, maar dat was halverwege de rit naar huis ook weer over.![]()
![]()
daar ben je mooi klaar mee. volgende keer maar van de dames voetbal kaartjes kopenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef mario390 het volgende:
wat ik tot nu van de
sticker geopenet heb zijn meestal nur
spelers van finnland,ukraine,turkey![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef mario390 het volgende:
wat ik tot nu van de
sticker geopenet heb zijn meestal nur
spelers van finnland,ukraine,turkey![]()
ja topless ( . ) ( . )quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar ben je mooi klaar mee. volgende keer maar van de dames voetbal kaartjes kopen![]()
quote:
Ga jij toples die kaartjes kopen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij toples die kaartjes kopen?
Mutti.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij toples die kaartjes kopen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen grapjes over Mutti.quote:
Heb je een nieuwe vriendin SBE?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb jou toch.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Transfervrij?quote:
hoe het financieel geregeld is weet ik niet, maar de voorwaarden ken ik wel, rug wassenquote:
Mij heb je als broer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook wat waard.quote:![]()
Maar je wast je rug zelf maar.
Dit is weer minder dus: karretjes aan de ketting: winkelwagenmuntje is weer nodig.
Gedoe altijd.Lack of common cents![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.![]()
Pffff!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is weer minder dus: karretjes aan de ketting: winkelwagenmuntje is weer nodig.
Gedoe altijd.![]()
Af en toe even schuren aan de deurpost.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.![]()
Lack of common cents![]()
Vind ik prima als winkelmandjes weer mogen. De winkel zit tjokvol wagentjes en mensen kunnen vaak er niet langs. Met mijn mandje zoef ik als een echte atleet langs alle hindernissen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Gedoe altijd.![]()
![]()
Of de bandschuurmachine met korrel 80.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Af en toe even schuren aan de deurpost.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij toples die kaartjes kopen?![]()
![]()
![]()
Dat zal ook wel weer ja. Doe jij ook aan de zelfscan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind ik prima als winkelmandjes weer mogen. De winkel zit tjokvol wagentjes en mensen kunnen vaak er niet langs. Met mijn mandje zoef ik als een echte atleet langs alle hindernissen.
Ik pak nog altijd toch wel vaak een normale kar als ik met de auto ben en in bulk insla.
Alleen een mandje voor weinig. Maar altijd nog afrekenen bij de gewone kassa.Lack of common cents![]()
Wij zeggen televaag want het is een domme krant.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:13 schreef mario390 het volgende:
julie kranten mannen
over onze team
jeroen van telegraaf
jaa ik ga echt niet zelf scannen als er een kassameisje zitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer ja. Doe jij ook aan de zelfscan?
Ik pak nog altijd toch wel vaak een normale kar als ik met de auto ben en in bulk insla.
Alleen een mandje voor weinig. Maar altijd nog afrekenen bij de gewone kassa.
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: