quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Samenwerking met Ajax las ik. Sponsoren ook Sparta trouwens, bedrijfje zit in Rotterdam. Elke kool van Sparta levert de club 0.02 BTC op. Benieuwd wat Feyenoord er beter van gaat wordenquote:
Lijkt me pas beetje de moeite waard als de selectie bekend is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Wie maakt een nieuwe OP?
@:Gurneyisbestoke
@:Oldground
@:Lastpost
@:ThePlaneteer
Vergeten wie er nog meer creatief genoeg is.
Wordt een interessant jaarverslag zodra ze bitcoin opnemen in hun activa.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Samenwerking met Ajax las ik. Sponsoren ook Sparta trouwens, bedrijfje zit in Rotterdam. Elke kool van Sparta levert de club 0.02 BTC op. Benieuwd wat Feyenoord er beter van gaat worden
Wellicht kunnen we komende zomer een scoutingnetwerk in El Salvador opzetten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wordt een interessant jaarverslag zodra ze bitcoin opnemen in hun activa.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lijkt me pas beetje de moeite waard als de selectie bekend is.
Laat mij lekker ongeduldig zijn joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
Geen idee waarom @:scrummie zo ongeduldig is.
Leukquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Primeur
FeyenoordTM meldt dat de 36-jarige reservekeeper Hansen bijna binnen is
It’s happening 🤝
Hopelijk de nieuwe Brad Jones en niet de nieuwe Rob van Dijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Primeur
FeyenoordTM meldt dat de 36-jarige reservekeeper Hansen bijna binnen is
It’s happening 🤝
Precies, waarom haal je HansonHansen als je hem geen eerste keeper maakt?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk
Neem aan dat @:onlogisch wil dat we hem meteen eerste keeper maken.
daar is niets bijzonders aan hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wordt een interessant jaarverslag zodra ze bitcoin opnemen in hun activa.
HUH MAAR WE HEBBEN TOCH AL EEN TWEEDE DERDE KEEPERquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk
Daar zijn @Oldground en ik nog geweest, heel gaaf stadion.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:08 schreef Erasmus het volgende:
Bohemians Dublin FC, net zo'n teringzooi als de gemiddelde Belgische stadion.
[ afbeelding ]
FeyenoordTM heeft vandaag laten weten dat hij niet meer terugkomtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is wereldwonder Kelly alweer terug in Rotterdam?
Echt zo benieuwd wat er van de jeugd mee mag blijven trainen.quote:Feyenoord start dit weekend met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Trainer Arne Slot gaat vanaf zaterdag met 29 spelers aan de slag. De internationals sluiten later aan. Een mogelijke datum waarop onder meer Steven Berghuis weer aansluit is nog niet bekend gemaakt door de Rotterdammers.
Volgens FeyenoordTM krijgen diverse talenten de kans om zich te bewijzen. Onder meer Denzel Hall, Sem Valk, Antoni Milambo en Devin Remie gaan de eerste weken meetrainen met het eerste van Feyenoord. Ook Achraf El Bouchatoui en Dylan Vente sluiten gewoon aan. Voor Liam Kelly is geen plek. De middenvelder heeft nog een contract voor een seizoen, maar komt niet voor in de plannen van Feyenoord.
Selectie voorbereiding 2021/2022
Tein Troost
Sem Valk
Dylan Vente
Jordy Wehrmann
Francesco Antonucci
Marouan Azarkan
Aliou Balde
Naoufal Bannis
Steven Berghuis *
Justin Bijlow *
Achraf El Bouchatoui
Robert Bozenik *
Wouter Bruger
Christian Conteh
Mark Diemers
Leroy Fer
Lutsharel Geertruida
Denzel Hall
Rigeciano Haps *
Lennard Hartjes
Ramon Hendriks
Thijs Jansen
Nicolai Jrgensen
Orkun Kkc*
Bryan Linssen
Tyrell Malacia
Antoni Milambo
Devin Remie
Marcos Senesi
Luis Sinisterra
Sondre Skogen
Joo Teixeira
Guus Til
Jens Toornstra
* Sluit later aan in de voorbereiding
Brad Jones is voor mijn gevoel veel te snel bij ons weggegaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk de nieuwe Brad Jones en niet de nieuwe Rob van Dijk
Erg spijtig dat het niet om Pr Hansson gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk
Denk dat van deze namen Azarkan, El Bouchataoui, Fer, Hartjes, Jansen, Milambo, Remie, Skogen en Vente uiteindelijk geen plek zullen krijgen bij de eerste selectie dit seizoen (Troost en Valk zullen uiteindelijk ook wel mogen aansluiten bij de O23). Overigens zal er van de rest van die jongens ook nog een hoop vertrekken/verhuurd worden hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt zo benieuwd wat er van de jeugd mee mag blijven trainen.
Was echt beroerd zijn tweede seizoen bij ons. Heeft gewoon n jaartje van zijn carrire gepiekt en dat was precies het juiste seizoen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Brad Jones is voor mijn gevoel veel te snel bij ons weggegaan.
Topkeepertje was dat.
Er is er nog wel een die vindt dat Bijlow best wat slechte wedstrijden heeft gespeeld dit jaar (lol)quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, waarom haal je HansonHansen als je hem geen eerste keeper maakt?
Zeker als Bijlow je eerste keeper is die volgens @:onlogisch er helemaal geen kut van kan.
Zo zijn er ook die Kkc een talent noemen (lol)quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is er nog wel een die vindt dat Bijlow best wat slechte wedstrijden heeft gespeeld dit jaar (lol)
wen er maar aanquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Uitpubliek tot aan groepsfase niet toegestaan
hoe zij die speler dan?quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zijn er ook die Kkc een talent noemen (lol)
WouterBrugerGodquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt zo benieuwd wat er van de jeugd mee mag blijven trainen.
genotquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waterdragertje. Als iemand die het niveau van een vfb Stuttgart nooit zal ontstijgen.
Mooi, dan nemen we alle thuisvakken en lopen we in principe ook geen risico op straffenquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Uitpubliek tot aan groepsfase niet toegestaan
Tempo ligt nog lekker hoog in deze lotingen die niemand kijktquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:33 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.uefa.com/uefa(...)/draws/2022/2001495/
Lotinggenot.
Oppassen voor een verdwaalde landmijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Moet opzich geen probleem zijn om de wedstrijd gewoon vanaf die berg te bekijken.
Zijn allebei schitterende clubs, maar na het lezen van de wikipedia pagina’s kies ik voor KF Drita. Knokken in Kosovoquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Waar hopen jullie op jongens?
FC Dedic of KF Drita?
Hoe dan ook succes gewenst, dit zal geen makkelijke opgave worden.
Ik ben dan in Kroati dus heb eigenlijk best zin om een nachtbusje te pakken en even langs te gaanquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
Mooie is dat die twee plekken volgens mij een kilometertje of 100-200 uit elkaar liggen. Dus je kan nu alvast boeken (Skopje of Sarajevo).
Volgens wikipedia:quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:17 schreef tjoptjop het volgende:
Stadion van Decic mag er wel zijn hoor![]()
[ afbeelding ]
Zal qua leeftijd niet veel verschillen van de fontein in Rome
quote:Construction
Built 2006
Renovated 2016
Expanded 2013
Als dat zou gebeuren en je zou dat gaan roepen ben je wel een ongelofelijke domoor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:23 schreef Elan het volgende:
Je zal er meteen uitvliegen tegen zo'n kutclubje.
Gelijk #Slotout
Dat zou wel bizar zijn, maar denk dat je deze potjes als oefenwedstrijden moet zien. Is niveautje Jong Volendam dit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:23 schreef Elan het volgende:
Je zal er meteen uitvliegen tegen zo'n kutclubje.
Gelijk #Slotout
Alsof de voorrondes van de EL er anders uitzagen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het salaris van Berghuis ontstijgt al 't complete budget van deze clubs. Niveautje hoor die conference league
Foto's uit 2013quote:
Zag al dat Drita uit zijn geboortestad kwam inderdaad. Heeft er duidelijk nog geen cent aan besteedquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:56 schreef Grifte het volgende:
Over Drita nog wel eens wat gelezen in een boek van Joris van de Wier, dat zijn wel fanatieke baasjes.
Ook de favoriete club van Xerdan Shaqiri, dan weet u dat ook weer.
Kwam er idd laatst achter dat z'n geboorteplaats hier heel erg dichtbij is. Grappig.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Prima interview ja, lekker ontspannen
Was me bij AZ nooit zo opgevallen dat hij nog zo’n accent had. Maar dat is verder niet storend ofzo
Dat kan sinds een tijdje niet meer. Worden gewoon beflikkerd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:42 schreef Scrummie het volgende:
Inmiddels bij VI ook een interview:
Zie artikel "Echt niet alles wordt anders onder Slot bij Feyenoord, wel veel" op VI - https://www.vi.nl/pro/ech(...)j-feyenoord-wel-veel
(pro artikel) @:Caland waar zit het knopje dat je een artikel kan delen zoals jij dat regelmatig doet?
Ah, wat een klootzakken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan sinds een tijdje niet meer. Worden gewoon beflikkerd.
Beiden kaal, beiden uit Zwolle.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:54 schreef alopio het volgende:
Als je Slot zo hoort is die wel fan van Geertruida en gaat De Geert ook een belangrijke rol spelen onder Slot. Die gaat dus centraal in elk geval.
Prima interview verder. Vergelijkt dat eens met een Stam
praat jij ook zo?quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
Prima kerel idd, die Slot. Komt zelfverzekerd over, weet wat ie wil.
[..]
Kwam er idd laatst achter dat z'n geboorteplaats hier heel erg dichtbij is. Grappig.
It’s not happening 👋quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:36 schreef Scrummie het volgende:
Die keeper komt in elk geval niet.
[ twitter ]
Ach, meer wedstrijdjes om lekker in te vorm te komen toch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het salaris van Berghuis ontstijgt al 't complete budget van deze clubs. Niveautje hoor die conference league
Was Malacia toch? Vanwege z'n contractverlenging tot 2024?quote:
@Caland en ik zijn woedend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:36 schreef Scrummie het volgende:
Die keeper komt in elk geval niet.
[ twitter ]
Koevermans durfde niet? Dat is wel heel treurig dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Staan nog een stuk meer tweetjes van andere partijen. De gemeenteraad is ziedend.
Zag de noodzaak er niet van in aldus het AD.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koevermans durfde niet? Dat is wel heel treurig dan.
https://www.ad.nl/rotterd(...)tijd-nodig~a9235339/quote:Binnen Feyenoord is met ‘verbazing en ontsteltenis’ gereageerd op het bericht dat de club volgende week aanwezig zal zijn op het stadhuis, melden ingewijden.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ity-sessie~ae20a180/quote:Feyenoord-directeur Mark Koevermans zal vrijdag niet aanwezig zijn op het stadhuis, om toelichting te geven aan raadsleden over de stand van zaken van het nieuwe stadion. De honneurs worden waargenomen door een afgevaardigde.
hoe gaat het met de shitcoins?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Erasmus het volgende:
Koevermans moet gewoon lekker geboeid en gooiend vanuit een vliegtuig op Paaseiland gedeporteerd worden met zijn kutkop
eigenlijk komt het er gewoon op neer dat Feyenoord keer op keer mensen om dit project heen heeft zitten die er gewoon niet in staat zijn dit met lobbyen en een mooi verhaal te verkopen aan zowel de achterban als de gemeenteraadquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
Begint inmiddels (hahaha) een mooie puinhoop te worden. En best bijzonder;
Er zou een gesprek komen waarbij voor en tegenstanders zich konden laten horen. Er melden zich veel tegenstanders aan voor spreektijd, enkele voorstanders. Vervolgens gaat dat niet door wegens dreigingen.
Gemeente prikt een nieuwe datum (zonder spreektijd voorstanders/tegenstanders), reactie Feyenoord:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)tijd-nodig~a9235339/
Datum gaat toch door, zonder spreektijd. Feyenoord:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)ity-sessie~ae20a180/
Ziet er goed dit hoor, dit gaat fan-tas-tisch.
het wordt tijd voor een getokeniseerde talentpool, ik wil wel wat aandelen Bijlow, Malacia en Senesiquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nogal offtopic maar van de week paar K’s gemaakt, dikke prima.
Wist niet dat Advocaat daar bondscoach is geworden vlak voor het EKquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:39 schreef Qarrad het volgende:
Bij Slowakije staan ze achter met 1-0, hebben ze nog 10 minuten en ze spelen liever zonder spits dan dat ze Bozenik opstellen lijkt het
Ik begin mij af te vragen wat Dick en de Slowaakse bondscoach bij Bozenik tijdens de training aan te merken hebben waar wij geen weet van hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wist niet dat Advocaat daar bondscoach is geworden vlak voor het EK
Daar lijkt het wel op ja... In d situatie dat je een pinch-hitter kunt gebruiken alsnog middenvelders gaan wisselen getuigt niet van veel vertrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bozenik is gewoon niet zogoed.
Vraag me eigenlijk af waarom je hem dan oproept.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja... In d situatie dat je een pinch-hitter kunt gebruiken alsnog middenvelders gaan wisselen getuigt niet van veel vertrouwen
Man man manquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
Begint inmiddels (hahaha) een mooie puinhoop te worden. En best bijzonder;
Er zou een gesprek komen waarbij voor en tegenstanders zich konden laten horen. Er melden zich veel tegenstanders aan voor spreektijd, enkele voorstanders. Vervolgens gaat dat niet door wegens dreigingen.
Gemeente prikt een nieuwe datum (zonder spreektijd voorstanders/tegenstanders), reactie Feyenoord:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)tijd-nodig~a9235339/
Datum gaat toch door, zonder spreektijd. Feyenoord:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)ity-sessie~ae20a180/
Ziet er goed dit hoor, dit gaat fan-tas-tisch.
* onlogisch mompelt iets over een 3e keeper.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me eigenlijk af waarom je hem dan oproept.
Kokcu niet veel beter dit ek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bozenik is gewoon niet zogoed.
ik denk omdat ze weinig beters hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)nden-op-zich-wachtenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man
Wat is dit dan weer joh.Net als je denkt dat het niet erger kan.
een beetje zweverig welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:01 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)scheiden-moederszoon
Leuk/interessant artikel over onze Stefan de Vrij.
Stefan is een slimme jongen.
Niets mis met een beetje zweverigheid.quote:
Prima gozer verder hoor maar een beetje hippie zit er wel in, tenminste in dit artikel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje zweverigheid.
Snap wel wat je bedoelt natuurlijk, maar vind het wel meevallen eigenlijk.
Ik vind dat dus wel meevallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima gozer verder hoor maar een beetje hippie zit er wel in, tenminste in dit artikel.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)nden-op-zich-wachten
Ze maken in elk geval geen goede beurt.
Dank.quote:
https://rotterdam.raadsin(...)%20City%2019-06-2021quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank.
Leuk dat ISG de doorrekening doet, de adviseur van Goldman Sachs. Alleen dat zou al reden moeten zijn om het niet serieus te nemen.
Misschien is de rest nog slechterquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar je mag 1x wisselen van land toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Malacia en Geertruida in voorselectie van.. Curaao.
Zou het toch wel bijzonder vinden als die twee voor Curaao kiezen.
Alleen als je interlands voor je 21e waren en dan ook nog maximaal 3 volgens mijquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja, maar je mag 1x wisselen van land toch?
Oke, ik dacht dat dat aangepast was laatst.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen als je interlands voor je 21e waren en dan ook nog maximaal 3 volgens mij
Dat zijn de nieuwe regelsquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat dat aangepast was laatst.
Ik denk dat die 2 best kans op NL elftal maken. Zeker Malacia, die is niet minder dan Wijndal.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe regels
Vroeger was je na 1 niet-vriendschappelijke wedstrijd gebonden aan dat land waar je voor uit was gekomen.
Zeker voor Malacia, die zit in mijn ogen niet heel ver van het Nederlands elftal. De concurrentie is nu Wijndal en vAanholt en die zijn wel iets maar niet veel beter, die kan Malacia nog wel voorbij streven als hij zich aanvallend wat verbetert.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Malacia en Geertruida in voorselectie van.. Curaao.
Zou het toch wel bijzonder vinden als die twee voor Curaao kiezen.
Als Jan de Knecht net zo praat als dat hij tweet is er in ieder geval geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://rotterdam.raadsin(...)%20City%2019-06-2021
Net Jan de Knecht gemist. Zal wel terugkomen op Youtube. Genot.
Eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als Jan de Knecht net zo praat als dat hij tweet is er in ieder geval geen touw aan vast te knopen.
Wel bizar dat Koevermans het laat afweten bij de gemeente. Dit dossier sleept al zolang en ligt onder een vergrootglas, dan pak je als bestuur toch elke gelegenheid aan om je steun aan dit project te geven.
Uit heel de houding van de club spreekt toch nul vertrouwen. Het is schrijnend hoe slecht de club toch is op het vlak van communicatie..
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Wat is eigenlijk de reactie van Feyenoord, waarom waren ze er niet?
Iemand die mee kan in het druk zetten. Denk dat dat wel moet lukken met Bozenik. En als hij dan de bal dichtbij de goal krijgt zie ik hem ook wel de nodige goals mee pikken.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:10 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben wel benieuwd wie Slot op 9 gaat zetten. Jorgensen is geen type voor zijn spel en Bozenik is wel heel beperkt, wel een harde werker en leergierig.
Zou wel lekker zijn als het er toch nog uitkomt bij hem. Met Til achter hem en hopelijk Berghuis en Sini op de vleugels voor de creativiteit.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Iemand die mee kan in het druk zetten. Denk dat dat wel moet lukken met Bozenik. En als hij dan de bal dichtbij de goal krijgt zie ik hem ook wel de nodige goals mee pikken.
Jrg zou vermoedelijk met een lopende 10 weer beter renderen, maar denk eigenlijk dat de keuze al gemaakt is. Jrg trekt heel het salarishuis scheef en is qua blessuregevoeligheid te onbetrouwbaar gebleken dus zal gewoon moeten gaan vertrekken. Geld voor een nieuwe spits is er niet dus Slot zal gewoon voor Bozenik moeten kiezen, en anders heeft ie nog Vente en Bannis als opties. Denk dat hij verder hooguit een transfervrije spits tot zijn beschikking krijgt voor erachter.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:10 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben wel benieuwd wie Slot op 9 gaat zetten. Jorgensen is geen type voor zijn spel en Bozenik is wel heel beperkt, wel een harde werker en leergierig.
Jorg natuurlijk.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:10 schreef Duveldrinker het volgende:
En als Bozenik er per ongeluk 20 in schiet komend jaar is hij ineens 20mln waard.quote:Op maandag 21 juni 2021 08:42 schreef Rocket Ride het volgende:
De Jorg heeft geen EK besognes, heeft dus de hele zomer om fit te worden.
Zal dus waarschijnlijk wel naar de kant hinken in de eerste oefenwedstrijjd.
Nee, zou lekker voor Bozenik gaan. Die kan nog beter worden.
quote:De zomerstop is begonnen en er worden veel spelers aan Feyenoord gelinkt. Ook het volgende gerucht is alweer in de lucht. De Rotterdammers schijnen nu namelijk genteresseerd te zijn in Ferdi Kadioglu. De jonge middenvelder speelt nu voor Fenerbahe, waar hij met name op de vleugels speelt.
Twitteraccount Ajansspor meldt dat er drie Nederlandse clubs genteresseerd zijn in de jeugd-international. Een van die clubs is dus Feyenoord. Ook AZ en Vitesse willen volgens het account Kadioglu strikken. Kadioglu kwam op het EK onder-21 uit voor Nederland en maakte indruk op het toernooi. Feyenoord had in 2018 ook al interesse in de speler die destijds bij NEC furore maakte.
Misschien is hij betrapt.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Einde tijdperk FeyenoordTM? Al z'n accounts lijken op priv te staan.
Misschien zien ze hem als buitenspeler?quote:Op maandag 21 juni 2021 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lijkt me een vreemde transfer, of is ie geen aanvallende middenvelder meer?
Zolderkamer heeft geen bereik meer.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Einde tijdperk FeyenoordTM? Al z'n accounts lijken op priv te staan.
Misschien moet je Turkse media ongeveer net zo serieus nemen als Harry Mens.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Misschien zien ze hem als buitenspeler?
Eens! Maar toch leuk om altijd te speculeren.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je Turkse media ongeveer net zo serieus nemen als Harry Mens.
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kek tasje.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lerra is al helemaal in de stemming voor vanavond.
Het lijkt net alsof hij een stok heeft in zijn rechterhand.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lerra is al helemaal in de stemming voor vanavond.
Maar ook echt fors te laat.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:30 schreef Scrummie het volgende:
Nu al te laat voor de eerste persco.
Geen goed begin dit.
Wel gelachen om z'n 'willen jullie dat ik alle cliche's even langs ga?'.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
Slot slaat zijn vrouw regelmatig in elkaar dus.
Nou, hopelijk is dat snel geregeld en krijgen we nog een kleine vergoeding.quote:
Ja, mooi. Weinig geneuzel over FANTASTISCHE CLUB KUIP LEGIOENEDquote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel gelachen om z'n 'willen jullie dat ik alle cliche's even langs ga?'.
Is ook gewoon een leuke vent in interviews. Erg fijn, Dickie was ook wel erg bekwaam voor de camera dus dan is het fijn dat iemand hem opvolgt die ook die kwaliteiten heeft, anders is het direct zo'n contrast.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal vooral dat ik nog geen typische maniertjes heb gevonden.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuke vent in interviews. Erg fijn, Dickie was ook wel erg bekwaam voor de camera dus dan is het fijn dat iemand hem opvolgt die ook die kwaliteiten heeft, anders is het direct zo'n contrast.
Nouja, oke. Nogmaals, uiteindelijk gaat het om het feit dat voetbal voetbal blijft en das het leuke aan voetbal.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal vooral dat ik nog geen typische maniertjes heb gevonden.
Zoals bij Jaap "uiteindelijk gaat het om het feit dat" Stam of Erwin "nouja oke" Koeman.
"Ja, das toch wel een schitterende club waar je binnen wandelt. Met die historie en het legioen, dat is dan toch wel anders dan bij andere clubs. Je ziet gewoon hier dat alles een beetje groter is en dat de club door iedereen gevolgd wordt, das wel echt een dingetje, dit is echt in alles een topclub. Ik kan niet wachten om in een volle kuip de sfeer te mogen proeven."quote:Op maandag 21 juni 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, mooi. Weinig geneuzel over FANTASTISCHE CLUB KUIP LEGIOENED
Hall zat er altijd wel redelijk dicht tegenaan toch? Die gaat vlammen dit seizoen.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel zorgelijk dat de blessure van Geertruida erger is dan het deed lijken. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Hendriks en Senesi centraal? Rechts centraal hebben we naast Geertruida alleen jeugdspelers.
Hall is een rechtsback. Denkt dat die een goede kans op speelminuten maakt, met name in het begin. Ook afhankelijk van wanneer een nieuwe rechtsback komt n hoe goed deze is.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hall zat er altijd wel redelijk dicht tegenaan toch? Die gaat vlammen dit seizoen.
Er gaat ook nog wel een transfervrije/huur RCV komen, die Pedersen op RB komt wel, en als Senesi vertrekt wordt er vermoedelijk een centrale verdediger voor de basis gekocht. Daar blijft het bij.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hall is een rechtsback. Denkt dat die een goede kans op speelminuten maakt, met name in het begin. Ook afhankelijk van wanneer een nieuwe rechtsback komt n hoe goed deze is.
Rechts centraal is het probleem. Alhoewel je prima met twee linkspoten centraal achterin kan spelen.
Hall, Slot versprak zich net eigenlijk al met die huurspeler dat hij de naam wel kende, dan wellicht nog die Pedersen inderdaad. Ben je al een eindje verder.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hall is een rechtsback. Denkt dat die een goede kans op speelminuten maakt, met name in het begin. Ook afhankelijk van wanneer een nieuwe rechtsback komt n hoe goed deze is.
Rechts centraal is het probleem. Alhoewel je prima met twee linkspoten centraal achterin kan spelen.
GeertGod verwacht ik eigenlijk pas een keer in oktober of zelfs later als die nu nog zo moeilijk op krukken loopt.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gaat ook nog wel een transfervrije/huur RCV komen, die Pedersen op RB komt wel, en als Senesi vertrekt wordt er vermoedelijk een centrale verdediger voor de basis gekocht. Daar blijft het bij.
Dan heb je als normale verdediging:
Malacia - Senesi/Aankoop - Geertruida - Pedersen
Met Hendriks (LB of LCV), een aanwinst/huurspeler (RCV) en Hall als back-ups. Daar kan je in principe een seizoen mee beginnen.
Ik ook, dus die huurspeler die vermoedelijk komt voor zijn positie moet er wel gelijk staan. Dan zou het mij niks verbazen als Geertruida pas na de winsterstop echt weer in de basis gebracht gaat worden, afhankelijk van hoe goed de nieuwe RCV en RB gaan zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
GeertGod verwacht ik eigenlijk pas een keer in oktober of zelfs later als die nu nog zo moeilijk op krukken loopt.
Mooi man. Kan niet wachten om berhaupt weer eens een training te bekijken of een wedstrijdje te zien op 1908.quote:
Leek mij ook niks, een huurspeler van 21 heb je echt niks aan zonder koopoptiequote:
Niemand overtreft Jaap Stam uut Kamp'n voor de camera.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuke vent in interviews. Erg fijn, Dickie was ook wel erg bekwaam voor de camera dus dan is het fijn dat iemand hem opvolgt die ook die kwaliteiten heeft, anders is het direct zo'n contrast.
Een ding uit dat bericht klopt wel. Vitesse ziet in hem de vervanger van Tannane. Hij schijnt ook in Arnhem te zijn momenteel. Als zegt dat niets aangezien zijn familie daar woont.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk was dat. Eindelijk iemand die ‘zegt.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Niemand overtreft Jaap Stam uut Kamp'n voor de camera.
Wel een foto:quote:Op dinsdag 22 juni 2021 03:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft iemand eigenlijk nog dat filmpje dat hij voor het eerst een computer ziet bij Feyenoord. Dat was ook hilarisch.
Het is een wat flauwe foto eigenlijk, dat scherm staat gewoon op de hoek van het bureau namelijk, wat je nu net niet ziet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Te hopen dat er voor Slot wel een scherm in het budget zit
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een wat flauwe foto eigenlijk, dat scherm staat gewoon op de hoek van het bureau namelijk, wat je nu net niet ziet.
Dit ziet er uit als een willekeurige tenenkrommende LinkedIn-shitpost met als doel om te aandachtshoeren.quote:
Lijkt me zo frusterend voor een trainer, dat je weet dat je uiteindelijke elftal er waarschijnlijk pas over 2 maanden staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
Daarna is het afwachten of er wat wordt verkocht (en dat ziet er wel naar uit) zodat je meer versterkingen kunt halen.
is Senesi al weg dan, o nee die is lcvquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
Nu nog een rcv huren als back-up voor de Geert. Daarna is het afwachten of er wat wordt verkocht (en dat ziet er wel naar uit) zodat je meer versterkingen kunt halen.
Een vraag stellen en hem zelf direct min of meer beantwoorden. Dan ben je een grote hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
is Senesi al weg dan, o nee die is lcv
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:40 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Een vraag stellen en hem zelf direct min of meer beantwoorden. Dan ben je een grote hoor.
Makkelijk vijfde.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
Nu nog een rcv huren als back-up voor de Geert. Daarna is het afwachten of er wat wordt verkocht (en dat ziet er wel naar uit) zodat je meer versterkingen kunt halen.
Fantastische geschiedenis met Scandinavirs de afgelopen jaren met de Noorse Iniesta, Samba Sam en De Jurkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan wordt Markus maar mn volgende favoriete Scandinavische Feyenoorder.
RIP Jorg.
Guidetti heeft alles goed gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fantastische geschiedenis met Scandinavirs de afgelopen jaren met de Noorse Iniesta, Samba Sam en De Jurk
Oh en Gustafson
Dat seizoen met Kiedetti is na de zomer al 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Guidetti heeft alles goed gemaakt.
En JorgGod ook natuurlijk
Ostlund 🤤
Dat lijkt mij vrij weinig waard, betwijfel ook of hij zoveel andere interessante opties heeft. Ook wel balen natuurlijk dat hij het op het EK weinig kan laten zien nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:26 schreef fetX het volgende:
Lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Berghuis heeft sowieso al eens gezegd niet meer voor een andere NL club te gaan spelen. Voor zover dat wat waard is natuurlijk, maar toch.
Even opslaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat ie niet doen.
Doet ie t wel dan koop ik een Ajax shirt met Berghuis erop.
Dan gedragen hullie je maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat Berghuis het ziet zitten om persoonlijk beveiligd te worden met een pasgeboren kindje.
Ik vraag me ook af of hij interessante opties heeft, maar zie hem eerder blijven dan naar Ajax gaan eerlijk gezegd. We merken ‘t wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij weinig waard, betwijfel ook of hij zoveel andere interessante opties heeft. Ook wel balen natuurlijk dat hij het op het EK weinig kan laten zien nu.
wordt weer ijsballen tijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:26 schreef Caland het volgende:
Dat gaat een leuke popcornsoap worden. Genot.
Net alsof zijn reputatie bij feyenoord hem iets boeit als hij bij Ajax veel meer kan verdienen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar Ajax gaan zou voor alle betrokken partijen de verkeerde keuze zijn. Ajax heeft weinig aan een dergelijk type speler omdat Tadic er al rondloopt, Berghuis verpest zijn reputatie bij ons volledig en zal die bij Ajax opnieuw moeten opbouwen (waar hij toch binnenkomt als ‘die kakkerlak’) en waarom het voor Feyenoord niet best ie behoeft geen uitleg. Maar gebeurt niet en anders moet hij hopen dat het bij Feyenoord-Ajax in december niet sneeuwt
Tsja, vrouwtje stinkend rijk, rustig gezinsleven in Nederland nu nog, sportief heeft hij in Nederland niet zoveel meer te zoeken. Ik zie het niet gebeuren, denk dat Wolfsburg nog steeds de beste papieren heeft.quote:
goeie speler, zeker voor die prijs maar qua type lijkt hij me ook niet bruikbaar zolang Tadic er nog is dus ik zie het ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar Ajax gaan zou voor alle betrokken partijen de verkeerde keuze zijn. Ajax heeft weinig aan een dergelijk type speler omdat Tadic er al rondloopt, Berghuis verpest zijn reputatie bij ons volledig en zal die bij Ajax opnieuw moeten opbouwen (waar hij toch binnenkomt als ‘die kakkerlak’) en waarom het voor Feyenoord niet best ie behoeft geen uitleg. Maar gebeurt niet en anders moet hij hopen dat het bij Feyenoord-Ajax in december niet sneeuwt
Dan moet Ajax hem ongeveer hetzelfde als Tadic gaan geven, dat zie ik ook niet echt gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof zijn reputatie bij feyenoord hem iets boeit als hij bij Ajax veel meer kan verdienen.
Oke Litmanen’ik presenteer mijn niet kloppende mening altijd alsof het een onomstreden feit is’AFCAquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof zijn reputatie bij feyenoord hem iets boeit als hij bij Ajax veel meer kan verdienen.
Ajax heeft een goedkope speler erbij die Nederlands is en zich bewezen heeft in de Eredivisie (en op meerdere manieren te gebruiken), Berghuis krijgt een goed salaris en kan CL spelen en voor de prijzen meedoen. Ik zie best wat voordelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
Die 4miljoen is toch alleen voor buitenlandse clubs
o ja, wel Amsterdamse maar buitenland lijkt me ook een betere optiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, vrouwtje stinkend rijk, rustig gezinsleven in Nederland nu nog, sportief heeft hij in Nederland niet zoveel meer te zoeken. Ik zie het niet gebeuren, denk dat Wolfsburg nog steeds de beste papieren heeft.
Wat vangt hij bij Feyenoord eigenlijk, 2 miljoen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Ajax hem ongeveer hetzelfde als Tadic gaan geven, dat zie ik ook niet echt gebeuren.
Het is een voetballer die hebben een belang en dat is hun bankrekening. Het is voor hem ook een mooie stap omhoog naar een CL club.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oke Litmanen’ik presenteer mijn niet kloppende mening altijd alsof het een onomstreden feit is’AFCA
Ja, iets daarboven. Tadic 4?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vangt hij bij Feyenoord eigenlijk, 2 miljoen?
Vorig jaar wel, dit jaar niet meer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat stond hier ergens
Dan nog hoef ik hem niet overigens
Ik denk eigenlijk niet dat hij bij Ajax basisspeler zou zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft een goedkope speler erbij die Nederlands is en zich bewezen heeft in de Eredivisie (en op meerdere manieren te gebruiken), Berghuis krijgt een goed salaris en kan CL spelen en voor de prijzen meedoen. Ik zie best wat voordelen.
Dat sentiment zal vast verkeerd vallen bij een plukje tokkies maar als je daar je beleid op gaat maken is het einde zoek.
Je hebt het over de man die maar 500 keer heeft herhaald dat hij graag zijn halve salaris inleverde om bij Feyenoord te spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een voetballer die hebben een belang en dat is hun bankrekening. Het is voor hem ook een mooie stap omhoog naar een CL club.
Gok dat de f-side er ook wel weer een fijn stukje proza tegenaan gaat gooien als het echt concreet dreigt te worden. Genot.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat hij bij Ajax basisspeler zou zijn.
Verder kan je over tokkies beginnen maar het sentiment valt bij vrijwel alle supporters verkeerd. Uitgefloten worden in het stadion waar je vijf jaar lang hebt gespeeld doet zo’n jongen toch wat (zeker Stevie die, als het sentiment hem niet interesseerde, nooit bij ons nog had gespeeld).
Je houdt je mooi groot, maar stiekem zou je dit gewoon verschrikkelijk vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:47 schreef Caland het volgende:
Ergens zou ik het ook wel humor vinden als hij het doet. Gewoon, om de ophef en de klassieker in de Kuip.
Ik zou me dan wel ernstig vergissen in de mens Berghuis ja. Maar het stadium verschrikkelijk ben ik al weg gepasseerd ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je houdt je mooi groot, maar stiekem zou je dit gewoon verschrikkelijk vinden.
denk niet dat hij daar wakker van ligt maar eventuele bezoekjes en dreigementen is toch van een andere ordequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verder kan je over tokkies beginnen maar het sentiment valt bij vrijwel alle supporters verkeerd. Uitgefloten worden in het stadion waar je vijf jaar lang hebt gespeeld doet zo’n jongen toch wat (zeker Stevie die, als het sentiment hem niet interesseerde, nooit bij ons nog had gespeeld).
Ja ik bedoelde ook niet supporters die hem uitfluiten maar randdebielen die hem zo gaan bedreigen (heb je bij beide clubs overigens, de F-Side zal ook wel met een of ander statement vol spelfouten komen).quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en Vertonghen zou ooit zeeeeker terug komen bij Ajax. Je bent echt vies dom als je dat soort dingen wat spelers zeggen serieus neemtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het over de man die maar 500 keer heeft herhaald dat hij graag zijn halve salaris inleverde om bij Feyenoord te spelen
Jan Boskamp wilde ook ooit bij Ajax spelen toen Cruijff het vroeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en Vertonghen zou ooit zeeeeker terug komen bij Ajax. Je bent echt vies dom als je dat soort dingen wat spelers zeggen serieus neemt
Natuurlijk ligt ie daar wel van wakker. Zo’n type jongen is het echt wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat hij daar wakker van ligt maar eventuele bezoekjes en dreigementen is toch van een andere orde
Je kan natuurlijk altijd een flinke tekenbonus bieden en een lager jaarsalaris.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Ajax hem ongeveer hetzelfde als Tadic gaan geven, dat zie ik ook niet echt gebeuren.
Wat een domme bagger kraam je weer uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en Vertonghen zou ooit zeeeeker terug komen bij Ajax. Je bent echt vies dom als je dat soort dingen wat spelers zeggen serieus neemt
een wedstrijd in de kuip dat ze hem uitfluiten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt ie daar wel van wakker. Zo’n type jongen is het echt wel.
Nou ja je bent ook wel een klein beetje naef als je spelers op hun woord gaat geloven. Een Klaiber om maar iemand te noemen zei ook dat hij nooit naar Ajax zou gaan. Clubliefde kennen die lui amper joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een domme bagger kraam je weer uit.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
een wedstrijd in de kuip dat ze hem uitfluiten?lijkt me niet hoor
en wie weet is z'n vriendin een beetje familieziek en wil liever wat dichtbij dan zijn er weinig alternatievenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je bent ook wel een klein beetje naef als je spelers op hun woord gaat geloven. Een Klaiber om maar iemand te noemen zei ook dat hij nooit naar Ajax zou gaan. Clubliefde kennen die lui amper joh.
Omdat ik niet zoveel geloof in "clubliefde" ? Ik ben tenminste geen naieve tokkie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een domme bagger kraam je weer uit.
Alles wat boven die 4 miljoen wordt geboden steekt hij sowieso de helft van in zijn eigen zak.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd een flinke tekenbonus bieden en een lager jaarsalaris.
Klopt, wel gewoon een tokkie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel geloof in "clubliefde" ? Ik ben tenminste geen naieve tokkie.
Als ze zich officieel melden betekent het enkel dat ze de optie willen lichten die in het contract van Berghuis staat. Denk overigens wel dat Berghuis het contact aan gaat hoor, het direct afwimpelen is vanuit een onderhandelingsoogpunt (ook met andere clubs) niet echt verstandig. Maar denk niet dat Ajax het salaris kan/wil bieden aan Berghuis dat hij een dergelijke overstap gaat maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar goed aangezien Ajax zich al officieel heeft gemeld hebben ze waarschijnlijk al gesprekken gevoerd met Berghuis waaruit bleek dat hij wel wil. Misschien heeft hij zelf ook geen zin om te hollen en vliegen in de Bundesliga bij Wolfsburg waar een Van Bommel er over drie maanden ook weer uitligt.
als de club komt dan is er met de speler al gesproken zoals @JR-Style-93 al melddequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:59 schreef hhh38 het volgende:
Als het wel gebeurt zou dat natuurlijk nogal vernederend zijn, en daar staat helemaal niet zo'n hoge prijs tegenover. Dat maakt het best realistisch
Maar ik betwijfel ook of Berghuis dat zelf wel ziet zitten.
Vrijblijvend met een club spreken zegt nog niet alles.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de club komt dan is er met de speler al gesproken zoals @:JR-Style-93 al meldde
Ja maar je informeert vaak wel bij een speler of ze zelf al interesse hebben om te komen, zeker bij zo'n gevoelige overstap. Al mag je officieel nog niet onderhandelen tot de verkopende club toestemming geeft volgens mij, maar denk wel dat het allemaal besproken is. Berghuis deed dat toch ook al met Van Bommel toen hij naar PSV kon een paar jaar geleden?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ze zich officieel melden betekent het enkel dat ze de optie willen lichten die in het contract van Berghuis staat. Denk overigens wel dat Berghuis het contact aan gaat hoor, het direct afwimpelen is vanuit een onderhandelingsoogpunt (ook met andere clubs) niet echt verstandig. Maar denk niet dat Ajax het salaris kan/wil bieden aan Berghuis dat hij een dergelijke overstap gaat maken.
Dat hoeven ze dus niet te bieden aan Feyenoord. Dat is onderdeel van de onderhandelingen tussen eventueel concurrerende clubs en de speler.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles wat boven die 4 miljoen wordt geboden steekt hij sowieso de helft van in zijn eigen zak.
Het was meer een compleet domme en irrelevante vergelijking van LitmanenAFCA.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je bent ook wel een klein beetje naef als je spelers op hun woord gaat geloven. Een Klaiber om maar iemand te noemen zei ook dat hij nooit naar Ajax zou gaan. Clubliefde kennen die lui amper joh.
Natuurlijk hij meldt ook dat hij zich op het EK wil richten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de club komt dan is er met de speler al gesproken zoals @:JR-Style-93 al meldde
Alleen al omdat soort zwakzinnigen te treiteren moeten ze hem eigenlijk gewoon halen.quote:
De vorige keer dat er een club concreet was waar hij zelf wel interesse in had (PSV) kwam er een enorme contractverbetering van onze kant (en die domme aflopende clausule). Dat gaat nu niet gebeuren, dus of het clubliefde was weten we pas na de uitkomst hiervan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was meer een compleet domme en irrelevante vergelijking van LitmanenAFCA.
Als Ajax met 5 miljoen per jaar voor de deur staat is Berghuis weg, dat weet ik ook wel. Maar dat gaat Ajax niet bieden en het zal toch wel heel erg veel moeten zijn voordat Berghuis de overstap overweegt. Ik denk dat je toch het een beetje onderschat want als Berghuis die clubliefde niet had was hij echt allang weggeweest (en na het kampioensjaar vermoedelijk nooit gebleven).
Ja voor de ophef zou ik het top vinden. Leonardo was al geinig, dit is nog x40-45quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen al omdat soort zwakzinnigen te treiteren moeten ze hem eigenlijk gewoon halen.
is echt een goeie voetballer maar z'n gebrek aan diepgang vind ik wel een dingetjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk hij meldt ook dat hij zich op het EK wil richten.
Wel leuke trol van Overmars kan me niet voorstellen dat hij Ajax direct beter maakt eigenlijk.
ik was bij die sneeuwbal wedstrijd en Cruijff stond boven de partijen al was dat ook dat wel een leuke wedstrijd toen Feyenoord kwamquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja voor de ophef zou ik het top vinden. Leonardo was al geinig, dit is nog x40-45
Ben helaas te jong om Jansen of Cruijff bewust te hebben meegemaakt.
Weg gaat hij toch wel. Zou het erg jammer vinden als die club Ajax wordt, maar goed. Kan dat wel veel meer snappen (even los van de club) dan naar PSV.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou het alleen maar treurig vinden en ik kan me niet voorstellen dat je daar als Feyenoord supporter anders over denkt. Deze zomer moet de weg omhoog ingezet worden, maar dit zou een dieptepunt in de onderlinge verhoudingen zijn.
Ja en hij lijkt me ook eigenlijk wel iemand die juist wel gaat om even te provoceren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja voor de ophef zou ik het top vinden. Leonardo was al geinig, dit is nog x40-45
Ben helaas te jong om Jansen of Cruijff bewust te hebben meegemaakt.
Tja hij heeft die interesse van PSV natuurlijk ook gebruikt voor zijn eigen onderhandelingspositie (wat met een mongool als Troost aan de tafel natuurlijk heel handig was). Wie weet wilde hij nooit naar PSV joh, maar goed we zijn ook weer twee seizoenen verder en dan ligt de stap alleen maar gevoeliger.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vorige keer dat er een club concreet was waar hij zelf wel interesse in had (PSV) kwam er een enorme contractverbetering van onze kant (en die domme aflopende clausule). Dat gaat nu niet gebeuren, dus of het clubliefde was weten we pas na de uitkomst hiervan.
Met dit soort relativering kan ik vrij weinig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Weg gaat hij toch wel. Zou het erg jammer vinden als die club Ajax wordt, maar goed. Kan dat wel veel meer snappen (even los van de club) dan naar PSV.
Uiteindelijk kunnen we dit allemaal herleiden naar TroostGod.
Ja maar toch niet beter dan Anthony? Of ziet het er naar uit dat die alweer gaat vertrekken?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
is echt een goeie voetballer maar z'n gebrek aan diepgang vind ik wel een dingetje
Berghuis is toch geen clubicoon joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja hij heeft die interesse van PSV natuurlijk ook gebruikt voor zijn eigen onderhandelingspositie (wat met een mongool als Troost aan de tafel natuurlijk heel handig was). Wie weet wilde hij nooit naar PSV joh, maar goed we zijn ook weer twee seizoenen verder en dan ligt de stap alleen maar gevoeliger.
Zou in ieder geval doodzonde zijn als hij naar Ajax vertrekt, dan is ie wel direct clubicoon af.
Natuurlijk wel. Is n van de belangrijkste spelers van de afgelopen 20 jaar geweest, op Kuyt en Pierre na eigenlijk de belangrijkste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |