Het is een wat flauwe foto eigenlijk, dat scherm staat gewoon op de hoek van het bureau namelijk, wat je nu net niet ziet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Te hopen dat er voor Slot wel een scherm in het budget zit
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een wat flauwe foto eigenlijk, dat scherm staat gewoon op de hoek van het bureau namelijk, wat je nu net niet ziet.
Dit ziet er uit als een willekeurige tenenkrommende LinkedIn-shitpost met als doel om te aandachtshoeren.quote:
Lijkt me zo frusterend voor een trainer, dat je weet dat je uiteindelijke elftal er waarschijnlijk pas over 2 maanden staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
Daarna is het afwachten of er wat wordt verkocht (en dat ziet er wel naar uit) zodat je meer versterkingen kunt halen.
is Senesi al weg dan, o nee die is lcvquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
Nu nog een rcv huren als back-up voor de Geert. Daarna is het afwachten of er wat wordt verkocht (en dat ziet er wel naar uit) zodat je meer versterkingen kunt halen.
Een vraag stellen en hem zelf direct min of meer beantwoorden. Dan ben je een grote hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
is Senesi al weg dan, o nee die is lcv
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:40 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Een vraag stellen en hem zelf direct min of meer beantwoorden. Dan ben je een grote hoor.
Makkelijk vijfde.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
Nu nog een rcv huren als back-up voor de Geert. Daarna is het afwachten of er wat wordt verkocht (en dat ziet er wel naar uit) zodat je meer versterkingen kunt halen.
Fantastische geschiedenis met Scandinaviλrs de afgelopen jaren met de Noorse Iniesta, Samba Sam en De Jurkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan wordt Markus maar mn volgende favoriete Scandinavische Feyenoorder.
RIP Jorg.
Guidetti heeft alles goed gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fantastische geschiedenis met Scandinaviλrs de afgelopen jaren met de Noorse Iniesta, Samba Sam en De Jurk
Oh en Gustafson
Dat seizoen met Kiedetti is na de zomer al 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Guidetti heeft alles goed gemaakt.
En JorgGod ook natuurlijk
Ostlund 🤤
Dat lijkt mij vrij weinig waard, betwijfel ook of hij zoveel andere interessante opties heeft. Ook wel balen natuurlijk dat hij het op het EK weinig kan laten zien nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:26 schreef fetX het volgende:
Lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Berghuis heeft sowieso al eens gezegd niet meer voor een andere NL club te gaan spelen. Voor zover dat wat waard is natuurlijk, maar toch.
Even opslaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat ie niet doen.
Doet ie t wel dan koop ik een Ajax shirt met Berghuis erop.
Dan gedragen hullie je maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat Berghuis het ziet zitten om persoonlijk beveiligd te worden met een pasgeboren kindje.
Ik vraag me ook af of hij interessante opties heeft, maar zie hem eerder blijven dan naar Ajax gaan eerlijk gezegd. We merken ‘t wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij weinig waard, betwijfel ook of hij zoveel andere interessante opties heeft. Ook wel balen natuurlijk dat hij het op het EK weinig kan laten zien nu.
wordt weer ijsballen tijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:26 schreef Caland het volgende:
Dat gaat een leuke popcornsoap worden. Genot.
Net alsof zijn reputatie bij feyenoord hem iets boeit als hij bij Ajax veel meer kan verdienen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar Ajax gaan zou voor alle betrokken partijen de verkeerde keuze zijn. Ajax heeft weinig aan een dergelijk type speler omdat Tadic er al rondloopt, Berghuis verpest zijn reputatie bij ons volledig en zal die bij Ajax opnieuw moeten opbouwen (waar hij toch binnenkomt als ‘die kakkerlak’) en waarom het voor Feyenoord niet best ie behoeft geen uitleg. Maar gebeurt niet en anders moet hij hopen dat het bij Feyenoord-Ajax in december niet sneeuwt
Tsja, vrouwtje stinkend rijk, rustig gezinsleven in Nederland nu nog, sportief heeft hij in Nederland niet zoveel meer te zoeken. Ik zie het niet gebeuren, denk dat Wolfsburg nog steeds de beste papieren heeft.quote:
goeie speler, zeker voor die prijs maar qua type lijkt hij me ook niet bruikbaar zolang Tadic er nog is dus ik zie het ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar Ajax gaan zou voor alle betrokken partijen de verkeerde keuze zijn. Ajax heeft weinig aan een dergelijk type speler omdat Tadic er al rondloopt, Berghuis verpest zijn reputatie bij ons volledig en zal die bij Ajax opnieuw moeten opbouwen (waar hij toch binnenkomt als ‘die kakkerlak’) en waarom het voor Feyenoord niet best ie behoeft geen uitleg. Maar gebeurt niet en anders moet hij hopen dat het bij Feyenoord-Ajax in december niet sneeuwt
Dan moet Ajax hem ongeveer hetzelfde als Tadic gaan geven, dat zie ik ook niet echt gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof zijn reputatie bij feyenoord hem iets boeit als hij bij Ajax veel meer kan verdienen.
Oke Litmanen’ik presenteer mijn niet kloppende mening altijd alsof het een onomstreden feit is’AFCAquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof zijn reputatie bij feyenoord hem iets boeit als hij bij Ajax veel meer kan verdienen.
Ajax heeft een goedkope speler erbij die Nederlands is en zich bewezen heeft in de Eredivisie (en op meerdere manieren te gebruiken), Berghuis krijgt een goed salaris en kan CL spelen en voor de prijzen meedoen. Ik zie best wat voordelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
Die 4miljoen is toch alleen voor buitenlandse clubs
o ja, wel Amsterdamse maar buitenland lijkt me ook een betere optiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, vrouwtje stinkend rijk, rustig gezinsleven in Nederland nu nog, sportief heeft hij in Nederland niet zoveel meer te zoeken. Ik zie het niet gebeuren, denk dat Wolfsburg nog steeds de beste papieren heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |