Ik denk zelf pas geschikt als ze kunnen lopen. Maar zitten op zo'n autootje vindt hij helemaal de bom.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is Colin daar nog niet een beetje jong voor? Ik geloof dat van die loopfietsen vanaf 1 jaar worden aangeraden. Maar misschien is zo'n ding met duwstang wel anders. Voor mij echt nog een ver van mijn bed show, Aapie moet eerst maar eens gaan zitten
En hij blijft dan helemaal netjes zitten?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk zelf pas geschikt als ze kunnen lopen. Maar zitten op zo'n autootje vindt hij helemaal de bom.
Ja hoor, blijft netjes zitten en laat zich lekker rondduwen terwijl hij op alle knoppen en toeters aan het hengsten isquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
En hij blijft dan helemaal netjes zitten?
Kan me wel voorstellen dat hij dat tof vindt ja![]()
Kruipt Colin nu ook?
Ha, true. Loopkarretje bedoel ik dus. En ik ben benieuwd, van mij mag Colin er nog wel een jaartje over doenquote:Op donderdag 1 juli 2021 01:00 schreef Aure het volgende:
Is de duwstang nu een stang die je als ouder voortduwt of bedoel je zoals bij een loopkarretje? Dit kan echt alle kanten op
Mijn oudste had zo'n loopkarretje met een maand of 10. Toen stond hij geloof ik al een maand of 2 en liep hij langs de bank en tafel enzo. Uiteindelijk liep hij pas los met 14 maandenZo iets met duwstang die je als ouder moet duwen hebben wij nooit gehad.
Oh dan zat ik ook verkeerd! Een loopkarretje hadden we bij peuter niet. L kreeg m van de Sint met 5 maanden. Heeft tot 9 maanden boven gestaan. Toen ik merkte dat ze er daar mee ging spelen heb ik beneden gezet. Met 11 maanden ging ze ermee lopen, maar ze speelt er ook nog gewoon mee. Valt echt zeer goed in de smaak: https://www.bol.com/nl/nl(...)en/9300000005542805/quote:Op donderdag 1 juli 2021 01:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ha, true. Loopkarretje bedoel ik dus. En ik ben benieuwd, van mij mag Colin er nog wel een jaartje over doen.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:16 schreef Nolita het volgende:
[..]
Oh dan zat ik ook verkeerd! Een loopkarretje hadden we bij peuter niet. L kreeg m van de Sint met 5 maanden. Heeft tot 9 maanden boven gestaan. Toen ik merkte dat ze er daar mee ging spelen heb ik beneden gezet. Met 11 maanden ging ze ermee lopen, maar ze speelt er ook nog gewoon mee. Valt echt zeer goed in de smaak: https://www.bol.com/nl/nl(...)en/9300000005542805/
Die is echt leukquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:16 schreef Nolita het volgende:
[..]
Oh dan zat ik ook verkeerd! Een loopkarretje hadden we bij peuter niet. L kreeg m van de Sint met 5 maanden. Heeft tot 9 maanden boven gestaan. Toen ik merkte dat ze er daar mee ging spelen heb ik beneden gezet. Met 11 maanden ging ze ermee lopen, maar ze speelt er ook nog gewoon mee. Valt echt zeer goed in de smaak: https://www.bol.com/nl/nl(...)en/9300000005542805/
Die is ook leukquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:16 schreef Nolita het volgende:
[..]
Wow, hij is behoorlijk ondernemendquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja hoor, blijft netjes zitten en laat zich lekker rondduwen terwijl hij op alle knoppen en toeters aan het hengsten is. Hij klimt er rustig op en af. En hij heeft ontdekt dat hij via dat autootje op de koffietafel kan kruipen. En hij heeft leren trap klimmen
. Meneer is ook super handig in van A naar B zonder hulp. Hij laat zich zo op zijn ass vallen om dan ff te tijgeren richting het volgende doelwit. En hij mag graag aan het blad van zijn tripp trapp gaan hangen. Met ons stoeien vindt hij ook leuk. Van de week hing hij met zijn volle gewicht (10kg) aan mijn haren
![]()
Trouwens, ja: sinds een paar dagen kruipt hij ook. Maar hij laat zich wel na een paar meter neervallen om verder te tijgeren.
Geniet nog maar ff van de rust. Ik heb een beetje het gevoel dat het te hard gaat nu, ik ga dit maar 1 keer meemaken en het gaat echt veel sneller dan de meeste baby's. Beetje oneerlijk. Maar OK, het is een superleuke ontwikkeling
. Staat jullie ook allemaal nog te wachten met Aapie
![]()
![]()
.
Ik heb het even gegoogled, ik heb er nu een beter beeld bijquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:02 schreef Nolita het volgende:
@:Seven. Wat mooi en bijzonder die ogen van Colin! Wat duwstang betreft. Het ligt er een beetje aan watvoor auto het is. Als hij ergens in zit of er een riempje is kan het eerder dan wanneer dat niet is. Wij hebben een loopfiets met 3 wielen, maar als ik haar daarop zet trekt ze haar benen op en houdt zich niet heel stevig vast. Dat gaat nog niet lukken met duwstang.
@:Lemijn welkom nog hier! Wij hebben de box wel gebruikt als veilige plek om haar weg te leggen. Toen ze wat groter werd legde ik haar vooral op de grond. Op dit moment gebruiken we de box weer als veilige plek als ze even zonder toezicht moet (boven iets halen of naar het toilet of iets met peuter). Anders klimt ze zomaar overal op en dat is gewoon gevaarlijk. En laatst heeft peuter er met de Duplo in gezeten omdat L steeds alles kapot maakte, werkte ook goed.![]()
Maar ik kan me voorstellen dat je een andere keuze maakt als er niet veel plek is, er zijn tzt vast andere oplossingen voor te bedenken.
voor alle nieuwe babyskills!
Leuk om te zien!
@:MaJo Google maar eens op babyslippers. Slippers met een elastiek om de hak zijn het, maar heeft totaal geen toegevoegde waarde hoor. Ze zijn van peuter geweest toen ze 20-24 maanden was. Ik heb ze laatst voor de lol gepast om te schatten welke maat ze nu heeft en ze pasten al.Nu wil ze die dus steeds aan als ze ze ziet.
Ik heb ze dus destijds in het voorjaar gekocht toen dreumes goed liep; eerder is wat zinloos.
Doorgaans is het ook zo dat het kind de hysterische dingen wil in plaats van de dingen die mooi voor ons zijn jaquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:31 schreef Seven. het volgende:
Zo één maar dan de hysterische versie met duwstang en alle andere toeters en bellen:
[ afbeelding ]
Dit model ik meer een patserding waar vooral de vaders zelf verkikkerd op zijn. Geen kleurtjes, geen geluidjes. Niks uitnodigends aan voor een kind.
Ik raakte er ook al door in de war! Maar loopkarretje dusquote:Op donderdag 1 juli 2021 01:00 schreef Aure het volgende:
Is de duwstang nu een stang die je als ouder voortduwt of bedoel je zoals bij een loopkarretje? Dit kan echt alle kanten op
Mijn oudste had zo'n loopkarretje met een maand of 10. Toen stond hij geloof ik al een maand of 2 en liep hij langs de bank en tafel enzo. Uiteindelijk liep hij pas los met 14 maandenZo iets met duwstang die je als ouder moet duwen hebben wij nooit gehad.
Oeh deze wil ik hebben! Dit kan wel eens zijn cadeau worden als hij 1 wordtquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:16 schreef Nolita het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:33 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby is voor het eerst op de opvang. Ik vind het heerlijk en vreselijk tegelijk
Goed! Hij heeft gegeten, geslapen (dat doet hij thuis dus niet in bed) en heel veel gelachen. Ze zijn dol op hem.quote:
De slippers die we hier hebben zijn geen teenslippers, dat lijkt me idd maar vervelend voor ze.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow, hij is behoorlijk ondernemendBij Aapie gaat het ook niet lang meer duren, die kroop gisteren naar achter. Ik vind het wel hele leuke ontwikkelingen maar inderdaad, het gaat allemaal zo snel!
[..]
Ik heb het even gegoogled, ik heb er nu een beter beeld bijMaar vinden ze dat wel ok zo tussen hun tenen? Kan me voorstellen dat dit kriebelt
[..]
Doorgaans is het ook zo dat het kind de hysterische dingen wil in plaats van de dingen die mooi voor ons zijn ja
[..]
Ik raakte er ook al door in de war! Maar loopkarretje dus
[..]
Oeh deze wil ik hebben! Dit kan wel eens zijn cadeau worden als hij 1 wordtOf kunnen we het beter eerder geven? Hij kan momenteel nog niet zitten dus zelf staan/lopen zal ook nog wel even op zich laten wachten vermoed ik
Die recensies zijn ook niet best van deze die je postquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:39 schreef arvensis het volgende:
@:Seven
@:Majo dat stond er inderdaad.
Wij hadden voor U. ook een duw/loopwagen. Al vroeg geïntroduceerd zodat hij met de blokjes die erin zaten kon spelen. En toen hij langs de bank ging lopen geïntroduceerd als loopwagen. Super schattig. Pas wel op, want sommige modellen kunnen ze voor zich uit duwen en dan kunnen ze voorover vallen. Die van het BOLlinkje ziet er leuk uit! Edit: mijn ervaring is dat ze met dit model vaker vallen: https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.26.ProductImage
En zo'n fiets met duwstang heeft m'n schoonzus destijds gekocht voor U. Maar ik vond het echt een onding. U. vond het ook niks aan.
Haha herkenbaarquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:33 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby is voor het eerst op de opvang. Ik vind het heerlijk en vreselijk tegelijk
Wat fijn dat het beter gaat! Ik vind het wel heel sneu klinken, in het gezicht geschopt wordenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:41 schreef PKM het volgende:
@:Tink89 mooi dat het goed is gegaan. Poffertje heeft ook heel erg gekwijld en stopte daarmee ruim voordat ze tandjes kreeg. Als ze me bijt, dat is blijkbaar een goede indicatie dat er tandjes doorkomen.![]()
Mijn baby wordt eindelijk minder geschopt en geslagen door grote broer.![]()
Hij geeft nou kusjes, doet liedjes met gebaren, gaat er nog steeds bovenop zitten maar met iets meer ruimte voor haar, trekt haar beetje omhoog tot zit om te knuffelen, trekt speelgoed door het huis zodat Poffertje achter hem aan kruipt, of hij gaat liggen zodat zij over hem heen kan kruipen.
Haar omhoog trekken tot zit of er bovenop zitten is niet ideaal, en eerst mocht het niet, maar het is zoveel beter dan mijn baby in het gezichtje geschopt zien worden.![]()
Blijkbaar wil hij echt wel wat met haar maar had nog geen idee hoe dan. Het is wat werk geweest maar wat een fijne verandering is dit.
Ingevuldquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:52 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook nog even: www.eenvandaag.nl/bevallen
En ik heb m'n dag besteed aan werken, een uurtje slapen, heel veel opruimen...
Ingevuld.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:52 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook nog even: www.eenvandaag.nl/bevallen
En ik heb m'n dag besteed aan werken, een uurtje slapen, heel veel opruimen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |