Ze zullen wel proberen op een 0-0 te mikken en proberen Italie het spel te laten maken?quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:17 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Zwitserland voor een 2e gelijkspel om tegen Turkije mogelijk ook aan een gelijkspel genoeg te hebben of nemen ze risico door op de winst te spelen?
tegen de Turken was het wel heel makkelijk maar een leuke ploegquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Perrin het volgende:
Eens kijken hoe ver Zwitserland komt tegen de blauwe machine.
Zwitserland zal wel de bus parkeren ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:17 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Zwitserland voor een 2e gelijkspel om tegen Turkije mogelijk ook aan een gelijkspel genoeg te hebben of nemen ze risico door op de winst te spelen?
Tuurlijk kwam het in jouw tijd wel op het nieuws, alleen toen deden ze alleen havo en vwo.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:10 schreef TLC het volgende:
Sinds wanneer is het slagen voor je eindexamen nieuws? in mijn tijd kwam dat nooit in t journaal.
Ze moeten nog flink oefenen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Jetro heeft concurrentie @:Coco
[ afbeelding ]
Patrick gaat net zo ver hoorquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze moeten nog flink oefenen.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ibi lijkt altijd zo boos of is hij ook boos?
Dat was 1 keer leuk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
De vliegtuigjesact mag wel weer stoppen.
Is gewoon stoned joh.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ibi lijkt altijd zo boos of is hij ook boos?
Waar zou jij een vliegtuigje voor inhuren?quote:
Om @onlogisch eruit te duwen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar zou jij een vliegtuigje voor inhuren?
TR gezet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:40 schreef Coco het volgende:
Met parachute hoor, voordat ik een note krijg.
Is dat Mo Salah?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen spat veranderd.
Niets.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:43 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat vind jij van het droevige VIVA nieuws?
Zolang het Frankrijk maar niet wordt met die laffe spelopvatting.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik gun Italië de titel, die weten wel hoe je moet voetballen @:santos @:deschamps
Italië heeft echt een nichten volkslied man.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is wettelijk verplicht straks te gaan staan bij het volkslied der volksliederen.
De moffen speelde gister.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is wettelijk verplicht straks te gaan staan bij het volkslied der volksliederen.
Dat gaat dus een grimmig potje worden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de Zwitsers en Italianen voel het aan zoals een België - Nederland.
Leuk duel voor hun!
Nooit meer piemel hatjoequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:43 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat vind jij van het droevige VIVA nieuws?
VI net ook blok van 5 minuten voor het einde.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee minuten analyse van Italie en Zwitserland. Juist.
Ja leuk die heb je van mij.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Nooit meer piemel hatjoe
https://forum.viva.nl/sek(...)list_messages/173933
Nee ik werk gewoon.quote:
Nou leg uit, ik heb dit gemist.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Herken je de referentie nu gewoon niet? [ afbeelding ]
Natuurlijk wel Jaap, nog vele VHS banden vol ergens denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Herken je de referentie nu gewoon niet? [ afbeelding ]
Wat is het meest gunstig voor Nederland? @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pooltechnisch gezien moet Zwitserland winnen (hoe ik dat verzonnen heb weet ik ook niet).
Hovenier gespot.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan buiten, als je tenminste thuis werkt.
Ja lekker met je laptop waar je dan nagenoeg niks op ziet in de zon zitten bakkenquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan buiten, als je tenminste thuis werkt.
Een hovenier die thuiswerkt lijkt me uiteindelijk wel een leeg bestaanquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is het meest gunstig voor Nederland? @:mexicanobakker
Welke film?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:51 schreef Coco het volgende:
Ik lees zeer slechte reviews over deze film.
Maar ik wacht op de review van @:maxi-mus
quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen spat veranderd.
Daar dacht ik pas na 'invoeren' aan maar het heeft een like opgeleverd. Tel uit je winst.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een hovenier die thuiswerkt lijkt me uiteindelijk wel een leeg bestaan
Ik heb het gisteren even geprobeerd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja lekker met je laptop waar je dan nagenoeg niks op ziet in de zon zitten bakken![]()
Nee ik zit gewoon binnen als ik niet op kantoor ben zoals de afgelopen dagen.
Leuk gedaan weer.quote:
Is toch prima? Ik kijk ook alleen.quote:
Ik moet de privacy bewaren van dossiers, dus ik kan niet buiten zitten tijdens werk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren even geprobeerd.
Drie kwartier gedaan over iets wat ik binnen in vijf minuten doe. Minstens 30 minuten daarvan bezig met het zoeken waar die muis nou weer gebleven is.
Jij snapt toch ook dat het debiel is om nu Kooke in te zetten ipv Snoeks/Grueter/Elshoff?quote:
Als je buiten zit, heb je een mega groot scherm, zodat de hele buurt mee kan lezen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet de privacy bewaren van dossiers, dus ik kan niet buiten zitten tijdens werk.
Ik praat ook.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je buiten zit, heb je een mega groot scherm, zodat de hele buurt mee kan lezen?
Post #101.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt toch ook dat het debiel is om nu Kooke in te zetten ipv Snoeks/Grueter/Elshoff?
Ik kan mijn eigen scherm al niet lezen dus hoe moet iemand anders dat dan doen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet de privacy bewaren van dossiers, dus ik kan niet buiten zitten tijdens werk.
Milka chocolade..quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:55 schreef Coco het volgende:
Hoe komen er ineens zoveel negers in Zwitserland?
Ik praat ook.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen scherm al niet lezen dus hoe moet iemand anders dat dan doen?
Dan doe je gewoon je hand voor je mond net als die voetballers.quote:
Ik spreek geluid in de laptop, een collega ontvangt dit geluid uit zijn of haar laptop.quote:
Ikquote:
Vroegah had je daar een telefoon voor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek geluid in de laptop, een collega ontvangt dit geluid uit zijn of haar laptop.
Kan datquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek geluid in de laptop, een collega ontvangt dit geluid uit zijn of haar laptop.
Yup.quote:
Nations League titelquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Ciro en Maluma vandaag andermaal op niveau presteren is de wereldtitel een formaliteit.
Jij bent niet bang voor nog wat blessures in de komende anderhalf jaar?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Ciro en Maluma vandaag andermaal op niveau presteren is de wereldtitel een formaliteit.
Jij kent Kooke niet zie ik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom verkiezen jullie dit keer de Belg? De commentator is niet de beste...
Probeer maar eens voor de gein een kwartier lang op de NOS te kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belg?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
Niet op de Duitser, niet op de BBC.
Dan maar NOS.
Mink van der Weerden, broer van Chris.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:00 schreef Coco het volgende:
Benieuwd of Take Takema nog speelminuten krijgt.
Die Insigne schijnt een goede sleeppush te hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:00 schreef Coco het volgende:
Benieuwd of Taeke Taekema nog speelminuten krijgt.
Andere Duitserquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
Niet op de Duitser, niet op de BBC.
Dan maar NOS.
Zal wel niet. Die zijn doorgaans neutraal.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:01 schreef Remco2021 het volgende:
Als Zwitserland ook een beetje wil voetballen kan het best leuk worden.
De nos loopt hier bij mij een aantal seconden achter op de Belg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens overlevering heeft @Oriente alleen maar bolle kanten.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwitserland was vorige wedstrijd vrij matig, maar in ieder geval is hun vlag een grote plus.
Leuk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwitserland was vorige wedstrijd vrij matig, maar in ieder geval is hun vlag een grote plus.
Niet te verwarren met het rode kruis.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPT is een deur verder, het is hier geen hockeyquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwitserland moet uitkijken voor de gevaarlijke strafcorner van Italië.
Je bedoelt de Belg loopt een paar seconden achter op de NOS. (ziggo)quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De nos loopt hier bij mij een aantal seconden achter op de Belg.
Waarom wil je nooit op de Belg kijken?quote:
Deze grap maakte ik al.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwitserland moet uitkijken voor de gevaarlijke strafcorner van Italië.
Jacques Brinkman neem ik aan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Straks analyses van Fatima morero de melo en Ellen Hoog.
vreselijk vlaams accent en woordgebruikquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom wil je nooit op de Belg kijken?
Taaie scharen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Straks analyses van Fatima morero de melo en Ellen Hoog.
Het was erg plezant om met u te poepenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
vreselijk vlaams accent en woordgebruik
Die weet niets van voetbalquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jacques Brinkman neem ik aan.
Heb je nog op meer leuke plaatsen opgetreden?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:05 schreef peaceman het volgende:
Mooi stadion is dat in Rome. Ik was er ooit voor een concert
Prettige match.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
vreselijk vlaams accent en woordgebruik
Verkapte kijk mij eens in Rome geweest zijn postquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:05 schreef peaceman het volgende:
Mooi stadion is dat in Rome. Ik was er ooit voor een concert
London, Parijs, Dallas..quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je nog op meer leuke plaatsen opgetreden?
Dat is toch niet zo bijzonder?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens in Rome geweest zijn post
Misschien was het een concert van Texasquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je voor een concert naar Dallas gaan?
Juinen zal er wel niet in hebben gezetenquote:
Een leuke stedentrip.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR jonge..quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze je boeken heb je maar te gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zag ik dan weer in Heerenveenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien was het een concert van Texas
Weet je zeker dat het niet Twarres was?quote:
Weet jij het Vlaams voor de lat?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom wil je nooit op de Belg kijken?
John F Kennedy werd dit ooit fataal.quote:
Heel zeker, want dit was een geweldig optreden met goede liedjes ipv kutmuziek.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Twarres was?
Nooit geweten dat die kon zingen.quote:
Schaamte is mij vreemd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ervoor durven uitkomen dat je in Heerenveen bent geweest
Daar kan ik vrede mee hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Italiaantjes mogen van mij het toernooi wel winnen
Van mij ookquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Italiaantjes mogen van mij het toernooi wel winnen
Zwitserse Garde.quote:
Hier macaroniquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist spaghetti gegeten.
Frankrijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Wie hopen jullie dat absoluut niet het EK mag winnen?
Ik heb nog spareribs van gisterenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist spaghetti gegeten.
Nederlandquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Nederlandquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Frankrijk en Portugal.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Van de kanshebbers hoop ik toch niet Frankrijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Frank the Farmerquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Jij hebt een groot probleem.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk en Portugal.
Ik heb dus wel een klein probleem.
Ik hoop dat Portugal het EK niet mag winnen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Iran, ik zit wel safe.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Van wie?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop dat Portugal het EK niet mag winnen.
Brazilië.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
tournooiquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:15 schreef Zorro het volgende:
Even een aanvulling: Nederland mag het EK winnen als ze tijdens het tournooi Frank de Boer al ontslaan.
Portugal.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Die Tour de France werpt zijn schaduw duidelijk vooruit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |