abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:04:34 #176
323401 Kijkertje
met filter
pi_199905115
Het is niet alsof de FBI niet gewaarschuwd was. Nog maar weer eens een bevestiging, deze keer door Parler

twitter

twitter

En het is ook niet alsof het nooit meer kan gebeuren:

twitter

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 16-06-2021 02:38:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199905196
twitter

Het zijn ook echt niet de backbenchers van die partij die volslagen mongolen zijn, het zijn de frontbenchers. Wat is dit dan ...?!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:17:50 #178
323401 Kijkertje
met filter
pi_199905352
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Het zijn ook echt niet de backbenchers van die partij die volslagen mongolen zijn, het zijn de frontbenchers. Wat is dit dan ...?!
Hij heeft denk ik het interview met Putin gezien?

Putin suggests Ashli Babbitt was victim of ‘assassination’ by Capitol Police
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:57:51 #179
323401 Kijkertje
met filter
pi_199905899
twitter

Iedereen die achter de democratie als bestuursvorm staat zou zich zorgen moeten maken over een leider als Trump ook al heb je nog zo'n hekel aan de 'Linkse Kerk'.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 16-06-2021 00:04:15 ]
pi_199905944
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Iedereen die achter de democratie als bestuursvorm staat zou zich zorgen moeten maken over een leider als Trump ook al heb je nog zo'n hekel aan de 'Linkse Kerk'.
Ja, ik ben economisch best rechts, maar zou gewoon niet op een Republikein kunnen stemmen vanwege hun machtspolitiek en anti-democratische houding... maar ja.
pi_199906061
twitter
pi_199906173
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is nou precies waar FOX zich schuldig aan maakt met het interview wat jij eerder vandaag postte. Ik zeg niet dat het probleem dat die meid schetst niet bestaat, maar FOX is volledig gefocust op dat thema en gaat op actief zoek naar verhalen die de kwaadaardigheid van het 'woke-isme' illustreren.

Het uitgangspunt is niet om een beeld te schetsen van de situatie op Amerikaanse universiteiten, maar om aan te tonen dat het zogenaamde 'woke-isme' campussen in hun greep houdt. Je gaat als nieuwsmedium dus op zoek naar invalshoeken die die boodschap ondersteunen.

Dat betekent weliswaar niet dat het probleem non-existent is, maar met journalistiek heeft het weinig van doen.
Nog een voorbeeldje van Fox News:

twitter
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 08:59:57 #184
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_199907201
Eindelijk eens een land waar ze fatsoenlijk rechts beleid voeren:
https://nos.nl/artikel/23(...)iteit-onder-jongeren

quote:
Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 16-06-2021 09:59:47 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199907724
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Eindelijk eens een land waar ze fatsoenlijkrechts beleid voeren:
[..]

Nog even wachten tot de boekverbrandingen daar gaan beginnen. :')
pi_199907737
quote:
Eindelijk eens een land waar ze fatsoenlijkrechts beleid voeren:
[..]

Oh ja? Aparte mening zeg. Ik mis ook de link met de rechtse politiek.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 10:01:41 #187
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_199907756
Orban is immers de messias van echte rechtsen in Europa. Niet die neppe slappe shit die we hebben in Nederland of elders in Europa.
pi_199907764
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:59 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oh ja? Aparte mening zeg. Ik mis ook de link met de rechtse politiek.
Misschien dat rechts tegen het seksualiseren van kinderen is, in tegenstelling tot Links? En dat dat tot grote onvrede bij Links leidt, dat zich graag verlekkert aan kinderen. Zoals de Bidens doen.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 10:07:33 #189
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_199907805
_O-
pi_199907908
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:01 schreef xpompompomx het volgende:
Orban is immers de messias van echte rechtsen in Europa. Niet die neppe slappe shit die we hebben in Nederland of elders in Europa.
Een concreet antwoord komt er dus niet, je bent (zoals gewoonlijk) dus weer aan het bazelen. Dacht ik al.

Bovendien denk ik dat er ook weer enige projectie een rol speelt. Immers wordt er nu een zéér radicale en autoritair rechtse politicus naar voren geschoven als het toonbeeld van de rechtse politiek. Terwijl we allemaal weten dat men bij Links juist geniet van radicale politici, organisaties of bewegingen. Types zoals de figuren van 'the squad', het gedachtegoed van een BLM of Antifa of hier in Nederland een partij zoals BIJ1, daar springt men bij Links maar al te graag voor in de bres.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2021 10:18:05 ]
pi_199907909
quote:
Eindelijk eens een land waar ze fatsoenlijk rechts beleid voeren:
[..]

Heel vooruitstrevend. In Uganda mag je jagen op homo's met machetes. Maarja, daar kunnen we hier alleen maar over dromen. :P
pi_199907928
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Misschien dat rechts tegen het seksualiseren van kinderen is, in tegenstelling tot Links? En dat dat tot grote onvrede bij Links leidt, dat zich graag verlekkert aan kinderen. Zoals de Bidens doen.
Ah, de Linkse Kerk zijn nu ook een bende pedofielen? :')

quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Een concreet antwoord komt er dus niet, je bent (zoals gewoonlijk) dus weer aan het bazelen. Dacht ik al.

Bovendien denk ik dat er ook weer enige projectie een rol speelt. Immers wordt er nu een zéér radicale en autoritair rechtse politicus naar voren geschoven als het toonbeeld van de rechtse politiek. Terwijl we allemaal weten dat men bij Links juist geniet van radicale politici, organisaties of bewegingen. Types zoals de figuren van 'the squad', het gedachtegoed van een BLM of Antifa of hier in Nederland een partij zoals BIJ1, daar springt bij Links maar al te graag voor in de bres.
Want jij bent altijd zo enorm concreet hè? :D

Geloof niet dat je ooit in dit topic iets hebt onderbouwd, alleen maar wat gelul in de ruimte - nooit concreet wordend.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 10:20:45 #193
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_199907950
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Bovendien denk ik dat er ook weer enige projectie een rol speelt. Immers wordt er nu een zéér radicale en autoritair rechtse politicus naar voren geschoven als het toonbeeld van de rechtse politiek. Terwijl we allemaal weten dat men bij Links juist geniet van radicale politici, organisaties of bewegingen. Types zoals de figuren van 'the squad', het gedachtegoed van een BLM of Antifa of hier in Nederland een partij zoals BIJ1, daar springt men bij Links maar al te graag voor in de bres.
Hier staat vooral helemaal niks.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 10:25:27 #194
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_199907990
Ben ook wel benieuwd hoe vaak de Linkse kerk weer voorbij komt. Altijd lachen.
pi_199908003
Donald Trump Announces Visit to ‘Nations Decimated Southern Border’ Before Kamala Harris Has Planned Trip There

Bijzonder fascinerende situatie aan de grens. Die is onder Biden zo slecht, dat het voor Harris gunstiger is om te negeren dan om er naartoe te gaan. Iemand moet wel heel vijandig tegenover haar staan om haar "Border Czar" te maken. Maar goed, dat is het beleid van de Democraten/Links. Als overheid een probleem creëren, en als oplossing meer overheid opperen. Honk honk.
pi_199908023
Deze antihomowetten komen voort uit een doorgesnoven conservatieve politiek, wat in het traditionele 1-dimensionale model nu eenmaal rechts is. Merk ook op dat de tegenstemmers van bv. het homohuwelijk in Nederland destijds uitsluitend ter rechterzijde te vinden waren: CDA, GPV/RPF en de SGP.

Niet dat ik denk dat zij zover zouden gaan als Orban en er zijn ook rechtse partijen die hier gelukkig wat anders in staan.

De relevantie met het topic ontgaat me alleen even?!
pi_199908033
twitter

Rent-fREEEEEEE!
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 10:29:08 #198
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_199908038
Ja, waarom zou je aan de grens gaan kijken, wat immers niks oplost en nooit wat opgelost heeft? Je kan net zo goed naar die landen in midden Amerika gaan om te kijken of je daar wat kan oplossen. Dweilen vs. kraan dichtdraaien.
pi_199908047
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, de Linkse Kerk zijn nu ook een bende pedofielen? :')
[..]

Want jij bent altijd zo enorm concreet hè? :D

Geloof niet dat je ooit in dit topic iets hebt onderbouwd, alleen maar wat gelul in de ruimte - nooit concreet wordend.
Aldus de user die stelt dat transgenders eigenlijk homo's zijn met wat 'extra issues' ...
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hier staat vooral helemaal niks.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt :*
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:25 schreef xpompompomx het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak de Linkse kerk weer voorbij komt. Altijd lachen.
Ik heb altijd het idee dat jij je daar stiekem énorm over zit op te winden. Je hapt ook altijd direct als iemand dat label gebruikt.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 10:30:26 #200
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_199908057
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:29 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Aldus de user die stelt dat transgenders eigenlijk homo's zijn met wat 'extra issues' ...
[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt :*
[..]

Ik heb altijd het idee dat jij je daar stiekem énorm over zit op te winden. Je hapt ook altijd direct als iemand dat label gebruikt.
Dit lijkt me vooral een stukje projeksie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')