Hij heeft denk ik het interview met Putin gezien?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Het zijn ook echt niet de backbenchers van die partij die volslagen mongolen zijn, het zijn de frontbenchers. Wat is dit dan ...?!
Ja, ik ben economisch best rechts, maar zou gewoon niet op een Republikein kunnen stemmen vanwege hun machtspolitiek en anti-democratische houding... maar ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Iedereen die achter de democratie als bestuursvorm staat zou zich zorgen moeten maken over een leider als Trump ook al heb je nog zo'n hekel aan de 'Linkse Kerk'.
Nog een voorbeeldje van Fox News:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar FOX zich schuldig aan maakt met het interview wat jij eerder vandaag postte. Ik zeg niet dat het probleem dat die meid schetst niet bestaat, maar FOX is volledig gefocust op dat thema en gaat op actief zoek naar verhalen die de kwaadaardigheid van het 'woke-isme' illustreren.
Het uitgangspunt is niet om een beeld te schetsen van de situatie op Amerikaanse universiteiten, maar om aan te tonen dat het zogenaamde 'woke-isme' campussen in hun greep houdt. Je gaat als nieuwsmedium dus op zoek naar invalshoeken die die boodschap ondersteunen.
Dat betekent weliswaar niet dat het probleem non-existent is, maar met journalistiek heeft het weinig van doen.
quote:Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden.
Nog even wachten tot de boekverbrandingen daar gaan beginnen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Eindelijk eens een land waar ze fatsoenlijkrechts beleid voeren:
https://nos.nl/artikel/23(...)iteit-onder-jongeren
[..]
Oh ja? Aparte mening zeg. Ik mis ook de link met de rechtse politiek.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Eindelijk eens een land waar ze fatsoenlijkrechts beleid voeren:
[..]
Misschien dat rechts tegen het seksualiseren van kinderen is, in tegenstelling tot Links? En dat dat tot grote onvrede bij Links leidt, dat zich graag verlekkert aan kinderen. Zoals de Bidens doen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Oh ja? Aparte mening zeg. Ik mis ook de link met de rechtse politiek.
Een concreet antwoord komt er dus niet, je bent (zoals gewoonlijk) dus weer aan het bazelen. Dacht ik al.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:01 schreef xpompompomx het volgende:
Orban is immers de messias van echte rechtsen in Europa. Niet die neppe slappe shit die we hebben in Nederland of elders in Europa.
Heel vooruitstrevend. In Uganda mag je jagen op homo's met machetes. Maarja, daar kunnen we hier alleen maar over dromen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Eindelijk eens een land waar ze fatsoenlijk rechts beleid voeren:
[..]
Ah, de Linkse Kerk zijn nu ook een bende pedofielen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Misschien dat rechts tegen het seksualiseren van kinderen is, in tegenstelling tot Links? En dat dat tot grote onvrede bij Links leidt, dat zich graag verlekkert aan kinderen. Zoals de Bidens doen.
Want jij bent altijd zo enorm concreet hè?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Een concreet antwoord komt er dus niet, je bent (zoals gewoonlijk) dus weer aan het bazelen. Dacht ik al.
Bovendien denk ik dat er ook weer enige projectie een rol speelt. Immers wordt er nu een zéér radicale en autoritair rechtse politicus naar voren geschoven als het toonbeeld van de rechtse politiek. Terwijl we allemaal weten dat men bij Links juist geniet van radicale politici, organisaties of bewegingen. Types zoals de figuren van 'the squad', het gedachtegoed van een BLM of Antifa of hier in Nederland een partij zoals BIJ1, daar springt bij Links maar al te graag voor in de bres.
Hier staat vooral helemaal niks.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Een concreet antwoord komt er dus niet, je bent (zoals gewoonlijk) dus weer aan het bazelen. Dacht ik al.
Bovendien denk ik dat er ook weer enige projectie een rol speelt. Immers wordt er nu een zéér radicale en autoritair rechtse politicus naar voren geschoven als het toonbeeld van de rechtse politiek. Terwijl we allemaal weten dat men bij Links juist geniet van radicale politici, organisaties of bewegingen. Types zoals de figuren van 'the squad', het gedachtegoed van een BLM of Antifa of hier in Nederland een partij zoals BIJ1, daar springt men bij Links maar al te graag voor in de bres.
Aldus de user die stelt dat transgenders eigenlijk homo's zijn met wat 'extra issues' ...quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, de Linkse Kerk zijn nu ook een bende pedofielen?
[..]
Want jij bent altijd zo enorm concreet hè?
Geloof niet dat je ooit in dit topic iets hebt onderbouwd, alleen maar wat gelul in de ruimte - nooit concreet wordend.
Bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier staat vooral helemaal niks.
Ik heb altijd het idee dat jij je daar stiekem énorm over zit op te winden. Je hapt ook altijd direct als iemand dat label gebruikt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:25 schreef xpompompomx het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe vaak de Linkse kerk weer voorbij komt. Altijd lachen.
Dit lijkt me vooral een stukje projeksie.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Aldus de user die stelt dat transgenders eigenlijk homo's zijn met wat 'extra issues' ...
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij je daar stiekem énorm over zit op te winden. Je hapt ook altijd direct als iemand dat label gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |