abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199881942
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199881968
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom even trotse bonus-pa zijn :7

Mini-G was zo dapper om als eerste een spreekbeurt te houden in de klas en hij deed dat over de jachtluipaard. Het heeft wat ergenis bij iedereen thuis opgeleverd omdat hij, als echt kind, weigerde op tijd te beginnen en we dus samen veel tijd kwijt zijn geweest aan het opstellen en oefenen van de spreekbeurt dit weekend, maar......

hij had een 8,5 :7
Dus nu hebben G en jij ook eigenlijk een 8,5 ;)
pi_199882050
Maar uh, gezien ik dus best wel veel peultjes en erwten heb...wie heeft er nog een tof recept? Dan wel bijgerecht of volledig recept met peultjes/erwten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199882098
O ja ik lees ook mee voor mijn peul :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199882111
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Maar uh, gezien ik dus best wel veel peultjes en erwten heb...wie heeft er nog een tof recept? Dan wel bijgerecht of volledig recept met peultjes/erwten?
Thaise green curry maken, met de thaise groene curry kruiden van jonnie boer, ga ik morgen maken, met een kilo kip, maar je kan ook voor vega gaan. Ik maak het meestal met veel meer groene groenten en die vries ik los in als groente bijgerecht.
  maandag 14 juni 2021 @ 15:34:07 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199882126
quote:
Ik deed doperwten dit weekend ook op de bbq _O-
gewoon in de dop en dan grillen, daarna pellen en beetje zout erop. Lekker :9
Maar niet echt handig als je er veel kwijt moet
pi_199882202
@Kaatje, ahja de alles opzoeken fase is wel even gedoe, maar je moet maar zo denken, dan heb je alles voor de volgende keer mooi bij elkaar! :')

ItsSomething.gif
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199882263
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Kaatje, ahja de alles opzoeken fase is wel even gedoe, maar je moet maar zo denken, dan heb je alles voor de volgende keer mooi bij elkaar! :')

ItsSomething.gif
Jij zegt wat ik ook net dacht _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_199882406
@FFT en ben jij of je vriend lid van een vakbond voor arbeidsrecht bijstand. Of een verzekering waarin arbeidsrecht? Misschien mag je de vriendin en advocaat van kaatje “lenen”?

Het is wel vreemd: nu 4 x wezen sporten en het gaat mij wonderbaarlijk goed af.
Herstel van energie zoals vanmiddag: ná het sporten door het tuincentrum en thuis lopen slepen met planten en kruiwagen hoppa. Zonder pauze ook. *O*

Goed geregeld ook in de ‘club’ (zo noemen zij zich graag 😂): verversen met buitenlucht iedere 10 min. Instructie en info filmpjes in de kleedkamers. Flesjes en 387 wonderdoekjes om toestellen, handgrepen en monitors te reinigen. Extra tijd bij het wisselen om de toestellen te reinigen. Kortom.
Vijf minuten te vroeg en de pas werd geweigerd, want tijdslot was nog niet open🤪
pi_199882438
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dus nu hebben G en jij ook eigenlijk een 8,5 ;)
Zo schijnt dat dan weer niet te werken _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199882489
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:
@:FFT en ben jij of je vriend lid van een vakbond voor arbeidsrecht bijstand. Of een verzekering waarin arbeidsrecht? Misschien mag je de vriendin en advocaat van kaatje “lenen”?

Het is wel vreemd: nu 4 x wezen sporten en het gaat mij wonderbaarlijk goed af.
Herstel van energie zoals vanmiddag: ná het sporten door het tuincentrum en thuis lopen slepen met planten en kruiwagen hoppa. Zonder pauze ook. *O*

Goed geregeld ook in de ‘club’ (zo noemen zij zich graag 😂): verversen met buitenlucht iedere 10 min. Instructie en info filmpjes in de kleedkamers. Flesjes en 387 wonderdoekjes om toestellen, handgrepen en monitors te reinigen. Extra tijd bij het wisselen om de toestellen te reinigen. Kortom.
Vijf minuten te vroeg en de pas werd geweigerd, want tijdslot was nog niet open🤪
Dat schoonmaken is bij ons ook. Maar het helpt niet wanneer er 2 echt wappies rondlopen, die denken dat er niets aan de hand is, weigeren om schoon te maken, en dat het allemaal een "great reset" is door het world forum. Ik loop maar met een grote boog om ze heen
pi_199882656
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat schoonmaken is bij ons ook. Maar het helpt niet wanneer er 2 echt wappies rondlopen, die denken dat er niets aan de hand is, weigeren om schoon te maken, en dat het allemaal een "great reset" is door het world forum. Ik loop maar met een grote boog om ze heen
Ow😳 kunnen die niet geschrapt worden als lid?
pi_199882775
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow😳 kunnen die niet geschrapt worden als lid?
De begeleider is ook anti vaccinatie. Of hij zo wappie is weet ik niet maar hij hoort al die onzin zonder tegenwoord aan.
pi_199882963
quote:
Ik gooi mijn ovenschotels er helemaal vol mee de laatste dagen :')
pi_199883050
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:17 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Ik gooi mijn ovenschotels er helemaal vol mee de laatste dagen :')
Ja. :') Ze gaan hier ook maar gewoon overal in.. :')
  maandag 14 juni 2021 @ 16:25:10 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199883111
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :') Ze gaan hier ook maar gewoon overal in.. :')
Oeh, omelet met feta en doperwten voor de lunch is ook top :9

Wij hadden maar weinig doperwten :'(
pi_199883205
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oeh, omelet met feta en doperwten voor de lunch is ook top :9

Wij hadden maar weinig doperwten :'(
Oeh :9 Ik heb zelfs nog wel wat rauwe ham denk ik. :7
pi_199883256
@Lonaa Een groentenpaëlla misschien? Op basis van Ottolenghi en eigen groetnen.
https://slowfoodyouthnetwork.nl/groentepaella-vegetarisch/

De salade van een paar dagen terug met kruiden etc.zag er fantastisch uit👍🏼 En erwtjes.
pi_199883440
Zo, advocaat heeft alle stukken ontvangen. Mail tot uitstel is ter check naar vriendin. Vond het best lastig om een "harde" mail te schrijven naar iemand waar je regelmatig mee ging lunchen en gezellig zat te kletsen. Dus die puntjes op de i mag zij zetten
pi_199883476
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, advocaat heeft alle stukken ontvangen. Mail tot uitstel is ter check naar vriendin. Vond het best lastig om een "harde" mail te schrijven naar iemand waar je regelmatig mee ging lunchen en gezellig zat te kletsen. Dus die puntjes op de i mag zij zetten
Zakelijk en voor jezelf opkomen is niet hard! *stampvoet*
  maandag 14 juni 2021 @ 16:58:42 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199883504
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit!
pi_199883560
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Weet dat het niet goed voor mij is, stom zelfs, maar ik vind het zo moeilijk. Daarom heb ik jullie en vriendin en de advocaat.
pi_199883593
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Weet dat het niet goed voor mij is, stom zelfs, maar ik vind het zo moeilijk. Daarom heb ik jullie en vriendin en de advocaat.
Zij zorgen echt wel voor zichzelf. Zorg jij maar goed voor jou.

Emoties zijn een feit (en mogen er ook best zijn) geen obstakel om te onderhandelen met je eigen belang voorop.

Be a bitch Kaatje! Hup!
pi_199883607
quote:

[..]

^O^ ^O^
pi_199883614
FFT wat een eikel en niet voor t eerst met die arbeidsarbeidsomstandigheden in dat bedrijf :(
pi_199883676
quote:

[..]

Het is ook niet goed om tegen je aard in te gaan. Dat is het kloterige van dit soort situaties, je moet geven en nemen en zorgen dat je niet teveel belangrijks weggeeft. Maar wat belangrijk is verschilt per persoon.
Fijn dat je een en ander uit handen kunt geven, dan kan jij jezelf bewaren en zij jouw belangen bewaken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199883774
quote:

[..]

Als het niet in je aard zit kan je het natuurlijk ook niet 1,2,3 van je af zetten.

Hopelijk heb je niet al te veel slapeloze nachten meer :*
pi_199883789
Net voorraad bij een nieuwe slijterij afgegeven.
Allemaal erg leuk maar ze maken ons wel aan het twijfelen wat we in de toekomst moeten gaan brouwen :D
Het lijkt er op dat Barley's Angels toch echt terug moet komen.
pi_199884006
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Net voorraad bij een nieuwe slijterij afgegeven.
Allemaal erg leuk maar ze maken ons wel aan het twijfelen wat we in de toekomst moeten gaan brouwen :D
Het lijkt er op dat Barley's Angels toch echt terug moet komen.
De klant is koning :D

En nee, ik ga echt niet mezelf "geweld" aan doen. Daarom ben ik blij met de hulp. Weet wel wat ik denk dat het beste voor me is, niet persé het fijnste scenario, maar ik moet ook aan toekomst/pensioen denken, maar vriendin komt deze week een keer om alles goed door te nemen.
pi_199884053
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En nee, ik ga echt niet mezelf "geweld" aan doen. Daarom ben ik blij met de hulp. Weet wel wat ik denk dat het beste voor me is, niet persé het fijnste scenario, maar ik moet ook aan toekomst/pensioen denken, maar vriendin komt deze week een keer om alles goed door te nemen.
Vervelende situatie hoor!
Ik ben ook zo'n conflictvermijder/people pleaser/zacht ei/GEWOONHEELVRIENDELIJKJAH! ( O-) )
;)
en ik besteed dit soort dingen ook graag uit. . Enerzijds wil je jezelf blijven, anderzijds wil je ook weer niet genaaid (pardon my French) worden waar je bij staat omdat je te toeschietelijk bent. Maar vindt maar eens de balans. Dus zeker niet gek dat het vreet Kaatje1 :*
pi_199884107
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vervelende situatie hoor!
Ik ben ook zo'n conflictvermijder/people pleaser/zacht ei/GEWOONHEELVRIENDELIJKJAH! ( O-) )
;)
en ik besteed dit soort dingen ook graag uit. . Enerzijds wil je jezelf blijven, anderzijds wil je ook weer niet genaaid (pardon my French) worden waar je bij staat omdat je te toeschietelijk bent. Maar vindt maar eens de balans. Dus zeker niet gek dat het vreet Kaatje1 :*
Zo ben ik dus ook en dat kan mij echt zo pijn doen wanneer ik een keer hard ben terwijl de andere kant vrolijk fluitend door het leven blijft gaan en als je het er later nog eens over hebt, niet eens meer weet waar het over gaat. Terwijl ik ieder woord nog terug kan halen. Zeer vervelende eigenschap
pi_199884151
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tot een bepaalde hoogte :D

Na 5 jaar hobbybrouwen hebben we een mooie selectie recepten waar we trots op zijn. Dus het zal altijd iets uit die selectie zijn. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om naar slijterijen en horecazaken te luisteren wat goed loopt:)
pi_199884277
@Kaatje1 mn.X was té aardig en wij waren té goed van vertrouwen. Na al die jaren en recent een bonus vanwege prestaties alsnog naar de uitgang geleid.
Wij hadden direct een advocaat erbij moeten halen.

@FutureFairytale is er een juridisch loket in de buurt, in Den Haag? of rechtswinkel?
https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/
pi_199884331
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zo ben ik dus ook en dat kan mij echt zo pijn doen wanneer ik een keer hard ben terwijl de andere kant vrolijk fluitend door het leven blijft gaan en als je het er later nog eens over hebt, niet eens meer weet waar het over gaat. Terwijl ik ieder woord nog terug kan halen. Zeer vervelende eigenschap
Oh oh hoe herkenbaar }:|
pi_199884422
Ik heb de “mazzel” dat een deel advocaat kosten in het sociaal plan zit. En verderheb ik geld om bij te leggen mocht het nodig en vooral zinvol zijn
pi_199884440
Bij elkaar geraapt avondeten: gebakken gnocchi, courgette, prei, garnalen. Pesto gemaakt van zongedroogde tomaten, parmazaan, citroensap, scheutje room (dat de garnalenpan afgeblust heeft :9 )

Wat mij betreft een uur te vroeg omdat warm, maar moet zo sporten.
pi_199884775
Hoi vanuit Loonse en Drunense Duinen!

*slenter*

Met dank aan @Myraela voor het idee :)

Kon er nog wel even achteraan na een dagje Efteling *O*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 14 juni 2021 @ 18:59:15 #38
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199884860
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tot een bepaalde hoogte :D

Na 5 jaar hobbybrouwen hebben we een mooie selectie recepten waar we trots op zijn. Dus het zal altijd iets uit die selectie zijn. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om naar slijterijen en horecazaken te luisteren wat goed loopt:)
je kan natuurlijk ook gewoon 3 basis goed lopende batches hebben die je gewoon regelmatig draait en dan de speciaalbierjes maar eenmalig..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 juni 2021 @ 19:00:24 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199884877
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:25 schreef Lonaa het volgende:
Bij elkaar geraapt avondeten: gebakken gnocchi, courgette, prei, garnalen. Pesto gemaakt van zongedroogde tomaten, parmazaan, citroensap, scheutje room (dat de garnalenpan afgeblust heeft :9 )

Wat mij betreft een uur te vroeg omdat warm, maar moet zo sporten.
ik mis erwten >:)
pi_199884937
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik mis erwten >:)
hahahaha, gisteren alle rijpe eraf gehaald. Morgen eten we weer erwten en peultjes. :+ Ga ze grillen morgen.

De geopperde omelet staat voor woensdag op het programma. :7
pi_199884945
En dan vrijdag nog erwten/peulen in de couscoussalade. Optioneel zondag nog door de panzanella en dan hoop ik dat het wel een keer klaar is, eigenlijk. :')
pi_199885074
Geen idee wat ik zo ga eten, maar ondertussen best wel trek.
pi_199885207
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

je kan natuurlijk ook gewoon 3 basis goed lopende batches hebben die je gewoon regelmatig draait en dan de speciaalbierjes maar eenmalig..
Als we genoeg horeca en slijterijpunten hebben is dat de beste optie :Y

Tot nu verkochten we vooral aan beer geeks en die willen eigenlijk steeds iets nieuws.

Dus we moeten kijken wat voor combinatie haalbaar is :)

We dachten een mooie voorraad qua Barley's Angels te hebben, maar daar hebben we ons op verkeken :+
pi_199885218
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:53 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]
*slenter*

Met dank aan @:Myraela voor het idee :)

O+

Ik wil ook weer snel terug. Maar dan lekker met m'n zitzak, eten en een boek.
pi_199885286
Luxe problemen Sarabi!

Hier bleek de saoto weer prima heetweer soep :9~

Toch eens zelf een recept opsnorkelen en de vriezer mee vullen.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:22:20 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199885303
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:53 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]
*slenter*

Met dank aan @:Myraela voor het idee :)

Was je inmiddels als wezen kamperen?
Of wacht je traditiegetrouw op regen? :D
  maandag 14 juni 2021 @ 19:24:04 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199885324
Wij hadden zomer stamppot van zoete aardappel en andijvie.
Best lekker, maar zo'n krop andijvie is eigenlijk teveel samen voor een goede aardappel/groen ratio.
pi_199885413
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Luxe problemen Sarabi!

Klopt :D ik hou gewoon van klagen ;)
pi_199885424
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Of wacht je traditiegetrouw op regen? :D
Dat natuurlijk! :+ Over anderhalve week.
  maandag 14 juni 2021 @ 19:33:29 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199885487
Loonse en Drunense duinen is hier synoniem aan Schoolreis op de Lagere School.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199885599
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:33 schreef fietsie het volgende:
Loonse en Drunense duinen is hier synoniem aan Schoolreis op de Lagere School.
Op mijn school ook destijds ja. Schoolkamp in groep zeven :)
pi_199885609
J. en Günther, op zoek naar de auto.. |:)

pi_199885885
Had ik bijna naar je kunnen zwaaien @minilot !

Zwaar hoofd en duf. Dit wordt denk ik geen latertje :')
  maandag 14 juni 2021 @ 20:08:58 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199885968
Guardians of the Galaxy is op.... die willde ik all een hele tijd eens zien.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199886033
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:08 schreef fietsie het volgende:
Die is leuk O+
pi_199886139
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:13 schreef Candaasje het volgende:

Die is leuk O+
Ik heb de eerste keer echt genoten van die film, maar een tweede keer kon het me niet nog een keer boeien 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 14 juni 2021 @ 20:21:43 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199886171
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb de eerste keer echt genoten van die film, maar een tweede keer kon het me niet nog een keer boeien 8)7
Ik heb hem tot nog toe nog nooit vanaf het begin kunnen kijken, viel er alijd in.
Nu dus een poging... al valt in slaap vallen ook binnen de mogelijkheden
pi_199886189
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

True, het is niet echt een film om veel vaker te kijken nee. Dan zijn alle grapjes 'oud' en lang niet zo grappig meer :Y
pi_199886194
Ik heb wel vaak de Mix van de film op staan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199886364
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:08 schreef fietsie het volgende:
Dies leuk O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199886418
Het Loonsche land was ik vrijdag en zaterdag O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199886569
Zaterdag met Cas naar de dierfysiotherapie. Weliswaar in Kamerik, dus stukje rijden, maar goed. Gaan we eens zien hoe soepel meneer nog is :s)
pi_199887203
quote:
Dank voor deze reminder om ook mijn karige 200 gram peulen te gaan oogsten.

Gelukkig was ik daardoor buiten en kon ik mijn tweede portie aardbeien meenemen. Teller voor vandaag op 900 gram O+
Gister alleen geplukt wat we direct van de plant aten, eergister 600 gram. Wat de rest van de tuin ook gaat doen, deze zijn wmb nu al top.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199887346
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gelukkig was ik daardoor buiten en kon ik mijn tweede portie aardbeien meenemen. Teller voor vandaag op 900 gram O+
Gister alleen geplukt wat we direct van de plant aten, eergister 600 gram. Wat de rest van de tuin ook gaat doen, deze zijn wmb nu al top.
Mijn Vanyelletjes zijn de eerste aardbeitjes aan het maken!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199887571
quote:

[..]

Hoeveel planten heb je staan?
pi_199887915
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:44 schreef Candaasje het volgende:
Zaterdag met Cas naar de dierfysiotherapie. Weliswaar in Kamerik, dus stukje rijden, maar goed. Gaan we eens zien hoe soepel meneer nog is :s)
Wat gaat de dierfysio precies doen?
pi_199888219
quote:

[..]

Veel!
Ik denk dat ik in totaal 500 gram aardbeien geoogst heb. Even zoveel peultjes. :Y
  maandag 14 juni 2021 @ 21:48:31 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199888275
Ik heb nul aardbeien, nul peultjes en nul erwten ;( Wel 2 kilo aardappelen en ik ben er, als altijd, razend trots op.
Spoilers!
pi_199888287
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:13 schreef AnneX het volgende:
@:kaatje1 mn.X was té aardig en wij waren té goed van vertrouwen. Na al die jaren en recent een bonus vanwege prestaties alsnog naar de uitgang geleid.
Wij hadden direct een advocaat erbij moeten halen.

@:FutureFairyTale is er een juridisch loket in de buurt, in Den Haag? of rechtswinkel?
https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/
Wil er liever niet meer negatieve energie in steken dan al aanwezig. Hij heeft er niks van, ik wel. We gaan praten na m'n vaccinaties.

M'n favo noodles waren op bij de toko }:| Heb maar andere meegenomen :P
pi_199888288
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat gaat de dierfysio precies doen?
Cas beweegt zijn achterpoten heel moeizaam, loopt erg door zijn achterpoten gezakt, zit scheef, etc. En hij is regelmatig uit zijn hum. De dierenarts heeft hem nagekeken en opperde dat het mogelijk uit zijn rug komt, artrose voorbeeld.

Hij staat nu op pijnstilling (nsaid) en we gaan kijken of de fysio er iets zinnigs over kan zeggen en misschien kan helpen met een plan om zijn lijf weer pijnvrij(er) te krijgen. Dus eerste bezoek zal een intake zijn. Misschien kan ze al iets behandelden. Ze kan ook oefeningen mee naar huis geven.

(Ze is een humaan fysiotherapeut die daarna verder heeft geleerd voor dieren )

Maar verder geen idee wat het precies zal inhouden :D .
  maandag 14 juni 2021 @ 21:52:21 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199888388
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nul aardbeien, nul peultjes en nul erwten ;( Wel 2 kilo aardappelen en ik ben er, als altijd, razend trots op.
Hoe dan? :o

Ik heb een handje aardbeien per dag nu.
En we hadden 1 schaaltje doperwten, inclusief doppen trouwens.
Bijna de eerste tuinbonen! *O*
  maandag 14 juni 2021 @ 21:54:01 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199888432
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wil er liever niet meer negatieve energie in steken dan al aanwezig. Hij heeft er niks van, ik wel. We gaan praten na m'n vaccinaties.

M'n favo noodles waren op bij de toko }:| Heb maar andere meegenomen :P
Je kan er volgens mij ook niet zo veel mee. Beter inderdaad positief blijven en gewoon lekker ander werk zoeken.
Er zijn echt bedrijven die je wel waarderen en waar ze je serieus nemen.
Je hoeft dit echt niet te accepteren, jij verdient ook een leuke baan.
pi_199888442
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef Candaasje het volgende:

Cas beweegt zijn achterpoten heel moeizaam, loopt erg door zijn achterpoten gezakt, zit scheef, etc. En hij is regelmatig uit zijn hum. De dierenarts heeft hem nagekeken en opperde dat het mogelijk uit zijn rug komt, artrose voorbeeld.

Hij staat nu op pijnstilling (nsaid) en we gaan kijken of de fysio er iets zinnigs over kan zeggen en misschien kan helpen met een plan om zijn lijf weer pijnvrij(er) te krijgen. Dus eerste bezoek zal een intake zijn. Misschien kan ze al iets behandelden. Ze kan ook oefeningen mee naar huis geven.

(Ze is een humaan fysiotherapeut die daarna verder heeft geleerd voor dieren )

Maar verder geen idee wat het precies zal inhouden :D .
Ik ben heel benieuwd, zou mooi zijn als de fysio toch nog wat verbetering kan bereiken. Op zich is het ook gewoon een zoogdier natuurlijk en als het voor mensen werkt, dan kan ik me zo voorstellen dat het in aangepaste versie ook voor dieren werkt :+ Dus succes gewenst voor Cas!
pi_199888500
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef gcjoel het volgende:

Je kan er volgens mij ook niet zo veel mee. Beter inderdaad positief blijven en gewoon lekker ander werk zoeken.
Er zijn echt bedrijven die je wel waarderen en waar ze je serieus nemen.
Je hoeft dit echt niet te accepteren, jij verdient ook een leuke baan.
Ik wilde nog reageren, maar aan het eind van de bijlees niet meer aan gedacht, Maar hier kan ik me volledig bij aansluiten. Het gaat al jaren maf op je werk, niet alleen tijdens het afgelopen jaar. Ik snap dat werk zoeken geen leuk karwei is, maar allemachtig, ik weet bijna zeker dat je er uiteindelijk wel beter uit komt. Tenzij je weer zo'n idioot bedrijf/baas treft :{ Je hebt wat dat betreft wel pech hoor; ik gun je gewoon een leuke baan met leuke collega's en op z'n minst een redelijke, normale baas.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:02:03 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_199888659
Groente uit eigen tuin heb ik niet. Wel komt er waarschijnlijk een vrachtwagen fruit aan. De zoete kers hangt voller dan vol en begint nu te kleuren. 1 perenboom hangt vol, de ander zitten er een paar aan. Appels aan 1 boom veel, de ander niets. Een paar perziken helaas. Rode bessen veel. Kruisbessen kan ik pas zien nadat ik de brandnetel verwijderd heb. De zure kersenbomen hangen ook vol. Maar de vogels zijn me altijd voor. Bijna rijp, morgen plukken, te laat op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199888698
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd, zou mooi zijn als de fysio toch nog wat verbetering kan bereiken. Op zich is het ook gewoon een zoogdier natuurlijk en als het voor mensen werkt, dan kan ik me zo voorstellen dat het in aangepaste versie ook voor dieren werkt :+ Dus succes gewenst voor Cas!
Ja, in het dierenziekenhuis lopen ook fysio's rond :Y . Maar die richten zich meer op de honden (veel hernia operaties). Toevallig had de dierenarts hier net een succesverhaal bij een ander senior konijn gezien.

Voor honden lijkt het vaak nog best redelijk op oefeningen voor mensen :D met van die balanskussens enzo. (Er bestaat voor die dieren ook hydrotherapie. Maar dat zal ik Cas maar niet aandoen denk ik, dat overleeft ie niet :P )
  maandag 14 juni 2021 @ 22:04:19 #77
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199888726
Wij hebben 2 kersen! (Nog)

Hopelijk een paar appels, pruimen en stoofperen O+
pi_199888809
De vogels zijn meestal eerder bij de kersen dan ik -O-
  maandag 14 juni 2021 @ 22:11:00 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199888946
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoe dan? :o

Ik heb een handje aardbeien per dag nu.
En we hadden 1 schaaltje doperwten, inclusief doppen trouwens.
Bijna de eerste tuinbonen! *O*
Ik heb geen aardbeienplanten :')

Ik heb veel last van ongedierte dit jaar. Zaad van peulen, erwten, slasoorten, spinazie, snijbiet en meer is allemaal opgegeten door een muis of iets in die richting. Iets eet ook de knolselderij en knolvenkel. Slakken eten alle stokbonen, kapucijners en pompoenen.
Dat wat de muis te pakken kreeg heb ik opnieuw gezaaid. Er groeit nu 1 doperwtpeul en drie ielige spinazieplanten dus er is hoop.

Win some, lose some. Het seizoen is nog niet over.
Spoilers!
pi_199888967
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Candaasje het volgende:

Ja, in het dierenziekenhuis lopen ook fysio's rond :Y . Maar die richten zich meer op de honden (veel hernia operaties). Toevallig had de dierenarts hier net een succesverhaal bij een ander senior konijn gezien.

Voor honden lijkt het vaak nog best redelijk op oefeningen voor mensen :D met van die balanskussens enzo. (Er bestaat voor die dieren ook hydrotherapie. Maar dat zal ik Cas maar niet aandoen denk ik, dat overleeft ie niet :P )
Ik had wel direct een beeld van hydrotherapie :+ Maar dat komt omdat ik dat dus wel vaker had gezien bij honden. Geloof niet dat nijntjes kunnen zwemmen.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:14:45 #81
63722 z80
I fink you freaky
pi_199889039
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben 2 kersen! (Nog)

Hopelijk een paar appels, pruimen en stoofperen O+
De nieuwe pruimenboom die er nu 1 jaar staat heeft een paar vruchten. De kwets is elk jaar weer een verrassing of en zo ja hoeveel vruchten deze geeft.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:17:23 #82
370431 drakin
vurig typje
pi_199889116
Vorig jaar had ik geen pruimen, en dit jaar gaan ze echt als kool!

Nadeel is dan ook veel wespen, die gaan dan in de al rijpe pruimen bovenin de boom zitten.

Verder nog veel fruit, bessen, frambozen etc...

O en een kiwi O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 14 juni 2021 @ 22:20:50 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_199889216
quote:
17s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef drakin het volgende:
Vorig jaar had ik geen pruimen, en dit jaar gaan ze echt als kool!

Nadeel is dan ook veel wespen, die gaan dan in de al rijpe pruimen bovenin de boom zitten.

Verder nog veel fruit, bessen, frambozen etc...

O en een kiwi O+
De kiwi heb ik vorig jaar geplant. 2 Stuks. En ze hebben de winter overleeft. Maar ze hebben nog wel een paar jaar nodig voordat ze groot en sterk genoeg zijn voor vruchten. Helaas.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:22:25 #84
370431 drakin
vurig typje
pi_199889277
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:20 schreef z80 het volgende:

[..]

De kiwi heb ik vorig jaar geplant. 2 Stuks. En ze hebben de winter overleeft. Maar ze hebben nog wel een paar jaar nodig voordat ze groot en sterk genoeg zijn voor vruchten. Helaas.
Ik heb 1 stuk geplant, was een vrouwelijke en mannelijke plant in 1, het heeft 8 jaar geduurd voor ik 3 kiwi's kreeg.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 14 juni 2021 @ 22:25:02 #85
63722 z80
I fink you freaky
pi_199889353
quote:
17s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:22 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb 1 stuk geplant, was een vrouwelijke en mannelijke plant in 1, het heeft 8 jaar geduurd voor ik 3 kiwi's kreeg.
Dit zouden ook man/vrouw moeten zijn. Maar kruisbestuiving geeft vaak betere vruchten.
  maandag 14 juni 2021 @ 22:30:22 #86
370431 drakin
vurig typje
pi_199889502
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit zouden ook man/vrouw moeten zijn. Maar kruisbestuiving geeft vaak betere vruchten.
Dat is me dan nooit verteld, maar dit kwam me destijds wel goed uit in een klein stadtuintje. De kiwi's zijn prima, veel kleintjes, maar ook veel normale kiwi maat.
Alleen dat ie dan in 16 jaar tijd de tuin volledig in beslag zou nemen had ik niet verwacht, kiwi groeit echt hard!

Heb nu wel een natuurlijke megaparasol doordat de kiwi over de pruimenboom ook is gaan groeien O+
pi_199889700
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Candaasje het volgende:

Lijkt me zo moeilijk zoeken bij dieren wat het zou kunnen zijn dit soort dingen van Cas.
Je ziet wel dat en wat er is, maar waar zit het precies waar hebben ze pijn e.d.
pi_199891471
Mogguh :O Op weg naar kantoor maar brug open :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199891538
Mogguh!

Griebus, slecht geslapen en MOE. :O
pi_199891551
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:38 schreef Blues het volgende:

[..]

Lijkt me zo moeilijk zoeken bij dieren wat het zou kunnen zijn dit soort dingen van Cas.
Je ziet wel dat en wat er is, maar waar zit het precies waar hebben ze pijn e.d.
Jup, is het ook, zeker :Y . Er zijn nu nog geen röntgenfoto's gemaakt van zijn rug (wel een paar maanden terug van zijn heupen, daar leek toen niks mee aan de hand) en ik zou zelfs een CT-scan kunnen laten maken, mocht het nodig zijn. Maar ja, zeker die laatste moet onder sedatie, wat op zich wel kan (zeker in Waalwijk en Nieuwegein hebben we/ze echt een heel goede anesthesist O+ ) maar eerst maar eens zien of de fysio iets kan voelen en bepalen.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 06:36:32 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199891575
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 06:18 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Griebus, slecht geslapen en MOE. :O
Boks. En naar kantoor dus vroeeeeg ;(
pi_199891678
Mogge! Over een kwartier stap ik op de fiets voor de schooldag.
Eerst wat foto's om de dag te beginnen. Dankzij @Claudia_x leerde ik over de echte koekoeksbloem. Dat er een avondkoekoeksbloem bestaat wist ik al wel, en nu heb ik 'm ook gevonden (op de iets grotere ronde):

Op diezelfde ronden nog even wat bonte boeketten:

Heb een fijne dag allemaal!
pi_199891737
Goedemorgen! 't is bewolkt hier, maar na een fietstochtje zit ik toch te zweten achter mijn bureau.

Nu ik weer steeds vaker op kantoor ben, zit ik weer met mijn zomerse dilemma: in de winter draag ik veel jurken, met donkere panty. In de zomer zou dat een lichte panty moeten zijn, maar dat vind ik eigenlijk alleen mooi met pumps waarop ik niet een hele dag kan lopen, dus wordt het dan een lange broek met een bloesje met bedekte schouders, omdat ik blote benen op kantoor, of sneakers eigenlijk no-go vind. Ik heb weinig referentie binnen het bedrijf (want alleen mannen). 'Kan' blote benen inmiddels al, of blijft dat not-done? En wat voor schoenen worden dat dan? Open teen valt imo ook af.
pi_199891753
Jij ook een fijne dag sigme!

Ik lig al een tijdje wakker en volgens mij heeft het geen zin meer om te proberen te slapen. Ga er dus ook maar uit.
pi_199891828
Omdat het niet debiel warm wordt ga ik pas om 17:00 sporten zodat ik de rest van de dag een boel kan doen.
Moet ik daar wel nog even zin voor maken....
pi_199891945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 07:30 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! 't is bewolkt hier, maar na een fietstochtje zit ik toch te zweten achter mijn bureau.

Nu ik weer steeds vaker op kantoor ben, zit ik weer met mijn zomerse dilemma: in de winter draag ik veel jurken, met donkere panty. In de zomer zou dat een lichte panty moeten zijn, maar dat vind ik eigenlijk alleen mooi met pumps waarop ik niet een hele dag kan lopen, dus wordt het dan een lange broek met een bloesje met bedekte schouders, omdat ik blote benen op kantoor, of sneakers eigenlijk no-go vind. Ik heb weinig referentie binnen het bedrijf (want alleen mannen). 'Kan' blote benen inmiddels al, of blijft dat not-done? En wat voor schoenen worden dat dan? Open teen valt imo ook af.
Ik had, zomers, altijd blote benen. En vanwege moeilijke voeten jaren geleden ook maar afgestapt van “geen open teen” schoen, dus gewoon sandalen. Ben al blij wanneer ik goed lopende schoenen heb gevonden
  dinsdag 15 juni 2021 @ 08:05:44 #97
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199891958
Ik sliep goed zeg O+

Ik heb ivm aanstaande hitte vandaag extra veel tuin- en huisdingen te doen. Morgen en overmorgen kruip ik wel binnen achter de computer.
Spoilers!
pi_199892044
Je moet blote benen gewoon doen en dan maar zien waar het schip strandt. Fuck die shit, het is 2021.

(Ik ben nogal in een KOMVECHTEDAN modus mbt alles werk gerelateerd, valt het op :') )

[ Bericht 49% gewijzigd door DancingPhoebe op 15-06-2021 08:23:38 ]
pi_199892240
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet blote benen gewoon doen en dan maar zien waar het schip strandt. Fuck die shit, het is 2021.

(Ik ben nogal in een KOMVECHTEDAN modus mbt alles werk gerelateerd, valt het op :') )
Nee hoor, valt totaal niet op. Zie net een vraag op de werkmail langskomen. Die kan ik nu oplossen, maar over 1,5 hebben ze een probleem...moeten ze bij 5 directieleden nagaan of een vergadering gepland kan worden. Ondoenlijk >:)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 08:45:50 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_199892309
Alles tegen elkaar open gezet. Gezien Dora niet heel avontuurlijk is en een schijterd niks voor de voordeur gezet. Sta ik planten water te geven in de achtertuin, boel kabaal aan de voorkant

Zwaaiende overburen, blaffende honden en een (1) blij rondrennende Dora door de straat.

:')
pi_199892316
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee hoor, valt totaal niet op. Zie net een vraag op de werkmail langskomen. Die kan ik nu oplossen, maar over 1,5 hebben ze een probleem...moeten ze bij 5 directieleden nagaan of een vergadering gepland kan worden. Ondoenlijk >:)
Gewoon een easter egg planten en een net niet goed, net niet fout antwoord geven
pi_199892318
quote:

Ik doe dan vaak wat hogere laarzen aan, wat minder bloot. Een stuk bloot been moet kunnen hoor.
pi_199892434
Goedemorgen :O

Morgen komt er voor het eerst in tijden bezoek, vandaag maar alvast het huis een beetje toonbaar maken. Morgen is het daar geen weer voor.
pi_199892455
quote:

[..]

:D
En wat ga je doen?
pi_199892484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:D
En wat ga je doen?
Nu? Gewoon de aanpassing doen. En niets zeggen dat de volgende keer ik het niet kan doen. Komen ze vanzelf achter. Ben nog een out of office aan het bedenken, tips zijn welkom :D
pi_199892529
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nu? Gewoon de aanpassing doen. En niets zeggen dat de volgende keer ik het niet kan doen. Komen ze vanzelf achter. Ben nog een out of office aan het bedenken, tips zijn welkom :D
Wil je zakelijk blijven of persoonlijk worden?
pi_199892652
quote:

[..]

Goeie, volgende keer is het shit voor hen omdat het ineens niet meer gedaan wordt :)
Heb geen nette tips helaas :P
pi_199892749
quote:

[..]

Lekker puh. 🤪
pi_199892783
Vroeger was ik zo'n meisje met 100 miljoen tassen.

Nu heb ik net een tas die ik al jaren heb, in twee andere maten ook besteld. Want die is zo lekker praktisch en blijft blijkbaar nog lang mooi.

Wie is dit en waar is Myraela gebleven.
pi_199892787
quote:

[..]

Ow, ik zou willen dat ik creatief ben. Maak er iets moois van inderdaad.
Blijft jouw werkmail bestaan dan? Of voor de tijd van op nonactief periode.
pi_199892813
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef Myraela het volgende:

Nu heb ik net een tas die ik al jaren heb, in twee andere maten ook besteld. Want die is zo lekker praktisch en blijft blijkbaar nog lang mooi.

Wacht maar tot je 1 shirt in alle kleuren met korte en lange mouwen hebt besteld.😂got the T shirt.
Lang leve de hema. w/
pi_199892820
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Wil je zakelijk blijven of persoonlijk worden?
Een verhipte goede combinatie daarvan. In het engels :D

En geboren in 1995? Dan kan je een vaccinatieafspraak maken!
pi_199892836
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:33 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wacht maar tot je 1 shirt in alle kleuren met korte en lange mouwen hebt besteld.😂got the T shirt.
Lang leve de hema. w/
Haha, die kant ga ik zeker nog op. Met schoenen heb ik dat al jaren. :D
  dinsdag 15 juni 2021 @ 09:43:43 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_199892954
quote:

[..]

Hoe groot is de kans dat je iemand binnen deze schoenen nog nodig hebt in de toekomst?
Met andere woorden. Soms is het handiger om het schip achter je niet compleet af te branden, maar een sloep te sparen.
Uit ervaring weet ik dat de wereld niet heel groot is. En je in de toekomst maar zo weer in aanraking kan komen met de huidige schoenen.
pi_199892967
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat je iemand binnen deze schoenen nog nodig hebt in de toekomst?
Met andere woorden. Soms is het handiger om het schip achter je niet compleet af te branden, maar een sloep te sparen.
Uit ervaring weet ik dat de wereld niet heel groot is. En je in de toekomst maar zo weer in aanraking kan komen met de huidige schoenen.
Ik ga niemand afbranden, zeker niet. Maar ook geen veren in konten steken.
pi_199892985
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow, ik zou willen dat ik creatief ben. Maak er iets moois van inderdaad.
Blijft jouw werkmail bestaan dan? Of voor de tijd van op nonactief periode.
tot aan datum einde dienstverband. (daar zijn we nog niet uit)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 09:48:49 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_199893016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga niemand afbranden, zeker niet. Maar ook geen veren in konten steken.
Veren voor de rara vogel zijn niet nodig. Oude schoenen zijn soms nog wel handig.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 09:51:49 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199893050
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Als ik het warm heb ben ik sowieso meer in die modus.
Je gaat me geen panty of lange broek aansmeren hoor.
Maar goed wij kunnen vrij casual dus ik heb nu blote benen en vans onder de jurk op kantoor. *O*
pi_199893053
Ik zou de out of office gewoon kort houden. Ik zou daar geen veren en geen creativiteit in stoppen.
pi_199893067
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zou de out of office gewoon kort houden. Ik zou daar geen veren en geen creativiteit in stoppen.
Ja dat wil ik ook, maar normaal zet ik daar het moment van terugkomen in. Dat is meer het issue
pi_199893074
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja dat wil ik ook, maar normaal zet ik daar het moment van terugkomen in. Dat is meer het issue
Dat is makkelijk, dat stuk kun je nu weglaten.

Ik ben er niet, je kunt die bereiken.
pi_199893151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is makkelijk, dat stuk kun je nu weglaten.

Ik ben er niet, je kunt die bereiken.
Volgende probleem..."die" is er niet, er is geen "die" _O- Echt geen zin om uit te zoeken wie delen van mijn werk gaat doen in de diverse landen
pi_199893203
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgende probleem..."die" is er niet, er is geen "die" _O- Echt geen zin om uit te zoeken wie delen van mijn werk gaat doen in de diverse landen
Dan is het nog makkelijker toch. 'Dit mailadres zal niet meer gelezen worden.'
pi_199893252
quote:

het hangt er vanaf wat voor kantoor. Ik doe prima een rokje met blote benen en ook een shirtje zonder mouwen aan naar kantoor.

Maar goed, ik werk op een uni.

En nu vanaf de slaapkamer, dus nu in korte broek met bloesje.
pi_199893285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh ja, da's een goede! Dank
pi_199893576
*) Ik word schoolpleinmoeder met @Clubsoda *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199893599
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:30 schreef Vanyel het volgende:
*) Ik word schoolpleinmoeder met @:Clubsoda *)
Is dat dan aanwezig zijn op het schoolplein of heb je ook "taakjes" ;)
pi_199893768
Ik vind kinderen op dezelfde school al heel ver gaan.
Dat eerste dus
pi_199894320
Misschien kunnen ze een "FOK! junior" beginnen ;)
pi_199894398
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:30 schreef Vanyel het volgende:
*) Ik word schoolpleinmoeder met @:Clubsoda *)
O+ wel jammer dat we het plein niet op mogen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:48:15 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_199894406
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wel het fietsenhok?
pi_199894562
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 06:18 schreef Candaasje het volgende:

Griebus,
Heeeeerlijk woord O+ Lang niet gehoord!
pi_199894635
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O

Morgen komt er voor het eerst in tijden bezoek, vandaag maar alvast het huis een beetje toonbaar maken. Morgen is het daar geen weer voor.
Hoezo leef jij in een ontoonbaar huis |:) :D
pi_199894665
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef Myraela het volgende:

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:33 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lang leve de hema. w/
Got ook de tshirts, broeken en gympen _O-
pi_199894691
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kinderen op dezelfde school al heel ver gaan.
Dat eerste dus
Schoolpleinmiets *G*
pi_199894696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja die! _O_
pi_199894700
Bijgelezen.
Zagen jullie dat of wat.
pi_199894716
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Hoezo leef jij in een ontoonbaar huis |:) :D
Ontoorbaar is nog een aardig woord voor hoe het er meestal uit ziet :+
Allebei hebben we niets met poetsen en hebben er ook geen last van als bijvoorbeeld de aanrecht vol ligt met vieze vaat.

Ach besloten dat we in de tuin gaan zitten :D dan kan de rest met Franse slag gedaan worden.
pi_199895594
Zo, lunch met toast met paling en ik heb een heerlijke radijsjes/venkel salade (met simpele dressing van citroensap, olijfolie, pezo en knoflook). Anderhalf uur gewandeld, boodschappen gedaan, papier weg gebracht en voor vanavond Ottolenghi op het menu.

Tuindier, ik vind dat blote benen echt wel kunnen. Tenzij je misschien voor een uitvaartcentrum werkt of zo 8-) Maar misschien heb ik een vertekend beeld van zakelijke kleding, want in ziekenhuis loopt bijna iedereen er vrij casual bij. Soms een beetje té. Op teenslippertjes op de poli's bijv.
pi_199895707
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh ja, da's een goede! Dank
Precies. Kort, krachtig, evt verwijzen naar een algemeen werkmailadres (en als dat ook onder jouw account valt… komen ze daar vanzelf achter B-) )

Enig idee van de termijn waarop je je laatste werkdag gaan hebben?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199895747
En met dit weer vind ik blote benen op het werk ook prima kunnen. Net rokje/jurkje erboven en dan kunnen sandaaltjes ook prima. Ik heb in informele en iets formelere settings gewerkt, was nooit een probleem.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199895814
Dadelijk voor de eerste keer weer sporten sinds het weer mag. Gelukkig standaard airco in het pand O+
  dinsdag 15 juni 2021 @ 13:52:13 #143
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_199896107
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien kunnen ze een "FOK! junior" beginnen ;)
Fok-Kids
pi_199896132
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Precies. Kort, krachtig, evt verwijzen naar een algemeen werkmailadres (en als dat ook onder jouw account valt… komen ze daar vanzelf achter B-) )

Enig idee van de termijn waarop je je laatste werkdag gaan hebben?
wanneer alles "smooth" gaat zal ik op 1 augustus vrijgesteld worden van werk. In de 2 maanden daarna bouw ik totaat 4 vrije dagen op die ik voor 1 augustus moet opnemen, en omdag 26 juli mijn vrije maandag is werk ik volgens mij 23 juli voor het laatst. En die dag breng ik de laptop/telefoon daar naar toe, lever m'n pasje in en klaar (lijkt me echt een klote dag)
pi_199896142
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ga toch onmeunig mijn best doen je te spotten :P
pi_199896247
Bedankt voor de blote-benen-tips allemaal. Misschien maak ik het mezelf ook te moeilijk, maar vind het soms lastig om het vrouwelijke equivalent te vinden van de kleding die de mannen op hetzelfde niveau in het bedrijf dragen, juist vanwege voorbeeldfunctie/kleden naar de rol die je wil, niet die je hebt. We zijn een vrij informeel bedrijf (ik zie voldoende korte broeken bij een deel van het bedrijf momenteel, maar in een management rol ligt dat toch net anders.
pi_199896261
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ga toch onmeunig mijn best doen je te spotten :P
Dat kan niet moeilijk zijn :D
pi_199896273
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:

wanneer alles "smooth" gaat zal ik op 1 augustus vrijgesteld worden van werk. In de 2 maanden daarna bouw ik totaat 4 vrije dagen op die ik voor 1 augustus moet opnemen, en omdag 26 juli mijn vrije maandag is werk ik volgens mij 23 juli voor het laatst. En die dag breng ik de laptop/telefoon daar naar toe, lever m'n pasje in en klaar (lijkt me echt een klote dag)
Ja is het ook (uit ervaring).
:*
pi_199896301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:01 schreef Tuindier het volgende:
Bedankt voor de blote-benen-tips allemaal. Misschien maak ik het mezelf ook te moeilijk, maar vind het soms lastig om het vrouwelijke equivalent te vinden van de kleding die de mannen op hetzelfde niveau in het bedrijf dragen, juist vanwege voorbeeldfunctie/kleden naar de rol die je wil, niet die je hebt. We zijn een vrij informeel bedrijf (ik zie voldoende korte broeken bij een deel van het bedrijf momenteel, maar in een management rol ligt dat toch net anders.
En nette instappers blote benen nette vlotte rok bloesje lijkt me prima!
pi_199896341
2 keutelende grote bonte spechten voor nn neus in de boom.
Ik sluip naar binnen, snel camera pakken, kom terug, ze zitten er nog. Kutklepje van camera valt op de grond, weg vogels :( :( :(
pi_199896342
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:05 schreef Blues het volgende:

[..]

En nette instappers blote benen nette vlotte rok bloesje lijkt me prima!
Zal eens kijken of Gabor wat heeft. Dat is toevallig mijn favoriete merk, want die passen me altijd goed :D.
pi_199896368
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:08 schreef Blues het volgende:
2 keutelende grote bonte spechten voor nn neus in de boom.
Ik sluip naar binnen, snel camera pakken, kom terug, ze zitten er nog. Kutklepje van camera valt op de grond, weg vogels :( :( :(
Aiiii...zo heb ik ook heel veel wegvliegende spechten op de foto (of weggevlogen dus alleen maar balkonrand)
pi_199896384
Gaborgod :D :D _O_

Gisteren had ik ze voor t eerst aan naar de poli. Niemand 'viel' erover of merkte het op, terwijl mijn dichte schoen/gymp prinsiepje in een zkh nog wel met me meeliep in mn hoofd.
Een verademing voor teengate, ik was erg blij *O*
pi_199896399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Aiiii...zo heb ik ook heel veel wegvliegende spechten op de foto (of weggevlogen dus alleen maar balkonrand)
Ik had een mooie tak :Y _O-
pi_199896619
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik had een mooie tak :Y _O-
whaha
pi_199897162
Tussen al mijn corveetjes door, ik ben op dreef >:) , even zitten voor twitter en een hapje eten (blauwe kaas op creamcrackers en een handje blauwe druiven ernaast :9~ ) kom ik dit tegen :D

twitter
pi_199897261
w
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 15:25 schreef Blues het volgende:
Tussen al mijn corveetjes door, ik ben op dreef >:) , even zitten voor twitter en een hapje eten (blauwe kaas op creamcrackers en een handje blauwe druiven ernaast :9~ ) kom ik dit tegen :D

[ twitter ]
hahaha Zou het werken
pi_199897738
quote:

[ twitter ]
_O- ff naar mijn man sturen.
En yayyy voor de Gabors O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 15 juni 2021 @ 16:33:56 #159
217702 Lonaa
Honger!
pi_199897819
Productieve dag :o
Tuin gewaterd, alles hond gedaan, kattenbak, stofzuig, dweilen, halve liter bloed afgegeven, boodschappen, cadeautjes gekocht, eten voorbereid en zo sporten.
pi_199897995
Yeah, hier ook een productieve dag w/ Zelfs een stukkie gefietst. 8-)
pi_199898089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fijn dat je iets van een tijdspad hebt, maar die 23e zal inderdaad een rottige dag worden dan ;(
Neem je nog en soort van afscheid van collega’s of leent de situatie zich daar niet zo voor nu?
pi_199898111
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:11 schreef Blues het volgende:
Gaborgod :D :D _O_

Gisteren had ik ze voor t eerst aan naar de poli. Niemand 'viel' erover of merkte het op, terwijl mijn dichte schoen/gymp prinsiepje in een zkh nog wel met me meeliep in mn hoofd.
Een verademing voor teengate, ik was erg blij *O*
Op de poli kan dat toch ook best? Als je in de uitvoering zit is het anders. Met al die hulpmiddelen die je dan moet gebruiken en dus kans op teenletsel. Gympjes forever.
pi_199898149
Best luie dag hier :O
Uitslaap tot half elf :o , bijna de deur uit voor de auto, toen bleek een pakketje te komen dus even daarop gewacht. Toen bandjes laten bijkomen en even naar een band laten kijken waar een hapje uit leek te zijn. Kon gelukkig nog wat rondjes mee.
Boodschapjes gedaan, gesport (ga ik morgen vast voelen :X ) en de Bonprix geplunderd voor wat basis dingetjes.

quote:

[ twitter ]
Bwehehehe.

Hier was het ontbijt laat door de uitslaap, dus de biologische diner klok kon zowaar een half uurtje opschuiven naar half vijf. Nu word ik bekopt, bewandeld en (vooral erg fijn met dun shirtje) beklauwd. Dat ik niet vergeet dat mevrouw Poes er is, zeg maar :')
pi_199898186
Nu zit ik in de tuin en er kruipen micro mieren op en door de ipad.
De ipad wordt ook in bed gebruikt om te lezen. |:)
pi_199898222
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fijn dat je iets van een tijdspad hebt, maar die 23e zal inderdaad een rottige dag worden dan ;(
Neem je nog en soort van afscheid van collega’s of leent de situatie zich daar niet zo voor nu?
Denk niet dat ik een "rondje" ga maken. Sowieso werken er weinig mensen op "mijn" etage, de mensen waar ik direct mee werkte zitten voornamelijk in het buitenland en verder heb ik nauwelijks contacten meer met mensen. Ik weet ook echt niet wie er nu nog zit en wie naar een andere groep is overgegaan. Die info is nergens terug te vinden. Onze etage was ook niet echt een groep die samenwerkte maar meer op dezelfde etage zat omdat wij ondersteunend zijn aan de diverse directieleden. Zo viel ik voorheen onder finance om mij maar een plekje te geven, toen de finance naar noorwegen ging ben ik naar een andere groep overgegaan wederom om mij ergens aan te hangen.
pi_199899116
@Kaatje1 :*

@productievelingen *G* boks.
Ik heb vandaag 4 clinics gegeven. Totaal iets van 9 uur in de zon gestaan - gerend - geklommen - door het stof gerold. Nu doen m'n handen zeer. Maar ik ben niet verbrand *G*
Studenten van de ALO zijn raar. Heel veel macho jongetjes, verrassend veel obese / totaal asportieve mensen :? en zo weinig motivatie! Waarom ga je dan een sportopleiding doen? :')
Gelukkig waren er ook wel een paar leuke bij die enthousiast geklommen hebben en ook probeerden om hun klasgenoten te motiveren.
pi_199899141
Nu heb ik weinig motivatie om avondeten te maken en om te douchen. Ben echt machtig stoffig (dankzij zonnebrandcrème ook) dus die douche moet echt. :(
Ik flans wel eerst pasta pesto in elkaar. O-)
pi_199899167
@Blues welke schoenen waren het nou geworden? :)

Ik moet eigenlijk nieuwe sandalen, mijn huidige Teva's zijn erg verfomfaaid. Maar geen zin. En maat 42-43 en smalle voeten maakt moeilijk zoeken. :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 18:35:38 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199899382
Nadeel van lang weekend als er veel af moet dat je soms wat langer bezig bent. :+. Nou ja nog één dag en het is weer weekend. Morgen collega's van Antraxx op bezoek :P

Voor vanavond een champignonmix en gorgonzola met linguine. Altijd goddelijk en snel op tafel. :9~
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199899450
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:35 schreef borisz het volgende:
Nadeel van lang weekend als er veel af moet dat je soms wat langer bezig bent. :+. Nou ja nog één dag en het is weer weekend. Morgen collega's van Antraxx op bezoek :P

Voor vanavond een champignonmix en gorgonzola met linguine. Altijd goddelijk en snel op tafel. :9~
:9~
  dinsdag 15 juni 2021 @ 18:42:45 #171
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199899525
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:35 schreef borisz het volgende:

Ze komen een verloren memo zoeken?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 18:51:20 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199899669
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze komen een verloren memo zoeken?
:+
Dat staat niet op de agenda. Wel andere dingen met een team uit Eindhoven, de collega's waar wij vooral mee te maken hebben. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 15 juni 2021 @ 19:06:20 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199899886
c_/
pi_199899894
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoeveel planten heb je staan?
50, 60?
Ik plantte er 15 of 20, heb er sindsdien zeker 50 uitgerukt maar de achterblijvers gaan maar door.
Dit komt vooral van het altijd zonnige deel. De andere kant moet nog beginnen.
pi_199899912
quote:
14s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn Vanyelletjes zijn de eerste aardbeitjes aan het maken!
Polka en/ of Daroyal ontdekte ik gisteren.
pi_199899927
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nul aardappel nog.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 19:50:41 #177
217702 Lonaa
Honger!
pi_199900878
Ik heb verrassings-aardappel in de tuin. Had ik ook al een tijd geleden en die had ik in grote pot gezet. Dus uh, ben benieuwd.

Overigens heb ik wel eens lekkerder/harder gesport dan vandaag, maar vin nie gek na het doneren. :D
pi_199900902
X
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb verrassings-aardappel in de tuin. Had ik ook al een tijd geleden en die had ik in grote pot gezet. Dus uh, ben benieuwd.

Overigens heb ik wel eens lekkerder/harder gesport dan vandaag, maar vin nie gek na het doneren. :D
Zit daar een in elkaar frobel autootje in?
pi_199900913
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues welke schoenen waren het nou geworden? :)

Ik moet eigenlijk nieuwe sandalen, mijn huidige Teva's zijn erg verfomfaaid. Maar geen zin. En maat 42-43 en smalle voeten maakt moeilijk zoeken. :(
https://www.zalando.nl/ga(...)t-ga111z02c-o11.html
Omdat kleine teenblessure die nogal lang gaat duren }:|
  dinsdag 15 juni 2021 @ 19:54:51 #180
217702 Lonaa
Honger!
pi_199900971
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
X
[..]

Zit daar een in elkaar frobel autootje in?
Ik moest echt wel even nadenken #puddingbrein.

Maar nee. Als het goed is zit er meer aardappel in. :7
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:13:43 #181
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199901231
Ik heb glitter tenen *O*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:16:17 #182
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199901262
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nul aardappel nog.
De aardappeltjes die ik nu heb zijn echt krieltjes. Boterzacht O+
Ik heb gisteren de tweede ronde gepoot.
Spoilers!
pi_199901484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb glitter tenen *O*
Ik hopelijk vanaf morgen ook *O*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:32:55 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199901525
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hopelijk vanaf morgen ook *O*
Twinsies!
pi_199901539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues welke schoenen waren het nou geworden? :)

Bever heeft tot de 27e 15% korting op alle slippers en sandalen van Teva.
pi_199901608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Bever heeft tot de 27e 15% korting op alle slippers en sandalen van Teva.
Dankje!
Ik weet alleen niet of ik weer Teva's wil. Mijn huidige hebben geen verstelbaar bandje bij de hiel en mijn hielen zijn zo smal dat ik achter de zool loop. :') dus ik moet sowieso een ander model dan nu. En dan kijken of het hielbandje op z'n strakst goed genoeg is en er nog uitziet. :{
pi_199902122
Wij liepen nog even een avondrondje met de honden. Klein rondje.
Op de wei waar ik gister die twee hertebokjes zag, liep nu een vosje. Op z'n dooie gemakje. We hebben hem goed kunnen zien scharrelen, op 100m van ons ofzo. We hadden al wel drie of vier jaar geen vos gezien hier.
Blij dat er weer een is O+ .

Ik had 'm dan een paar dagen geleden ook al gezien, maar toen niet goed genoeg om echt zéker te weten dat het een vos was. Toen zat ie bij de ree-restanten. Omdat ik al zo lang hier geen vos gezien had, twijfelde ik aan m'n waarneming, al had het echt wel veel weg van vos.

We zagen op de avondwandeling ook nog twee hazen en een valk. Maar die vallen toch wat in het niet bij een vos.
pi_199902176
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef sigme het volgende:
Wij liepen nog even een avondrondje met de honden. Klein rondje.
Op de wei waar ik gister die twee hertebokjes zag, liep nu een vosje. Op z'n dooie gemakje. We hebben hem goed kunnen zien scharrelen, op 100m van ons ofzo. We hadden al wel drie of vier jaar geen vos gezien hier.
Blij dat er weer een is O+ .

Ik had 'm dan een paar dagen geleden ook al gezien, maar toen niet goed genoeg om echt zéker te weten dat het een vos was. Toen zat ie bij de ree-restanten. Omdat ik al zo lang hier geen vos gezien had, twijfelde ik aan m'n waarneming, al had het echt wel veel weg van vos.

We zagen op de avondwandeling ook nog twee hazen en een valk. Maar die vallen toch wat in het niet bij een vos.
Toen we in Berlijn woonden zagen we regelmatig vossen in de stad, en erg vaak op het voetbalveld tegenover ons huis...
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:03:33 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199902201
Er liep hier zondagnacht ook een vos langs de weg. Dat was de eerste keer dat ik een vos in het echt zag.
Spoilers!
pi_199902352
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ik wil ook dat de slaapkamer eerst nog iets verder afkoelt. Zwaar leven.
pi_199902391
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ik wil ook dat de slaapkamer eerst nog iets verder afkoelt. Zwaar leven.
Even een half uurtje in het zwembad gaan liggen, dan ben je daarna blij met een warme kamer. Heb ik net ook gedaan en zit nu te rillen onder een dekentje.
pi_199902418
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef Sarabi het volgende:
Even een half uurtje in het zwembad gaan liggen, dan ben je daarna blij met een warme kamer. Heb ik net ook gedaan en zit nu te rillen onder een dekentje.
Haha, dat is nog best een slim idee. :D Ik vond het vandaag sowieso iets te fris voor het zwembad. Of nouja, toen we vanavond klaar waren met werken was het niet meer zo zonnig.
pi_199902540
Ik heb vandaag de airco voor het eerst aangezet. Soort van proefrondje, want bloedheet is het nog niet.
Hij werkt nog steeds prima O+

Het is nu echt zomer, ik ben katloos. Die liggen in de tuin in de lege bloembakken te… chillen :?
pi_199902797
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb vandaag de airco voor het eerst aangezet. Soort van proefrondje, want bloedheet is het nog niet.
Hij werkt nog steeds prima O+

Het is nu echt zomer, ik ben katloos. Die liggen in de tuin in de lege bloembakken te… chillen :?
^O^
en
_O-
pi_199902824
* Tele6 krijgt over een kleine 3 weken ook 5G *G*

Het systeem weigerde om een plek in mijn stad voor te stellen, ongeacht welke postcode ik probeerde }:|
Nu ga ik in de woonplaats van A en B *G* helemaal niet vervelend :D
pi_199902895
Hoe gaat het nu eigenlijk met A&B, Tele? Hebben jullie allemaal jullie weg weer een beetje gevonden binnen jullie relatie?
pi_199902919
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:27 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 krijgt over een kleine 3 weken ook 5G *G*

Het systeem weigerde om een plek in mijn stad voor te stellen, ongeacht welke postcode ik probeerde }:|
Nu ga ik in de woonplaats van A en B *G* helemaal niet vervelend :D
Dat heb ik aan een syrische kennis (niet safwan) proberen uit te leggen…het lukte niet _O-
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:34:51 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199902994
Kent iemand de titel van deze song, beginnende hier:

pi_199902997
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:30 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk met A&B, Tele? Hebben jullie allemaal jullie weg weer een beetje gevonden binnen jullie relatie?
Het gaat stukken beter. Ik denk dat met B alles weer het oude is -- we hebben afgelopen week een week lang 12 uur per dag samen gewerkt en 24 uur per dag bij elkaar in de buurt gezeten en het was alleen maar heel fijn O+ _O_
Met A is het nog zoeken, maar er is nu meer duidelijkheid over wat nu zijn probleem was. Het lijkt er eigenlijk op dat hij zich ontevreden/gespannen/overvraagd voelde en dat allemaal ophing aan hoe ik deed, maar een deel van die gevoelens ook kwamen omdat zijn studie en vrije tijd niet lekker gingen. Hij is nu eindelijk op zoek naar manieren om z'n studie op orde te krijgen en om meer te doen dan netflixen in zijn vrije tijd, dus dat helpt ook. We zien nog wel. :)
pi_199903059
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Tele6 het volgende:

Het gaat stukken beter. Ik denk dat met B alles weer het oude is -- we hebben afgelopen week een week lang 12 uur per dag samen gewerkt en 24 uur per dag bij elkaar in de buurt gezeten en het was alleen maar heel fijn O+ _O_
Met A is het nog zoeken, maar er is nu meer duidelijkheid over wat nu zijn probleem was. Het lijkt er eigenlijk op dat hij zich ontevreden/gespannen/overvraagd voelde en dat allemaal ophing aan hoe ik deed, maar een deel van die gevoelens ook kwamen omdat zijn studie en vrije tijd niet lekker gingen. Hij is nu eindelijk op zoek naar manieren om z'n studie op orde te krijgen en om meer te doen dan netflixen in zijn vrije tijd, dus dat helpt ook. We zien nog wel. :)
Dat klinkt positief, fijn!
pi_199903152
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat klinkt fijn dat het zoveel beter gaat
pi_199903224
Ze durven het zelfs aan om een dagje mee te komen naar mijn familie komend weekend _O_

Vooral omdat mijn oma er zal zijn en mijn oma is FANTASTISCH. Een paar jaar geleden reed ze nog op een quad door de woestijn in Namibië. Op d'r 80e. En ze maakt de beste macaroni.
pi_199903285
De oma van Tele6 _O_
pi_199903993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:45 schreef Tele6 het volgende:
Ze durven het zelfs aan om een dagje mee te komen naar mijn familie komend weekend _O_

Vooral omdat mijn oma er zal zijn en mijn oma is FANTASTISCH. Een paar jaar geleden reed ze nog op een quad door de woestijn in Namibië. Op d'r 80e. En ze maakt de beste macaroni.
Gaaf jouw oma
pi_199904136
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef fietsie het volgende:
Kent iemand de titel van deze song, beginnende hier:

Beginnende waar? Krijg eerst reclame.
pi_199904149
Teleoma *O*
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:39:32 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199904415
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:28 schreef Blues het volgende:

[..]

Beginnende waar? Krijg eerst reclame.
@Blues op 12 minuten precies; ik -moet- het gewoon weten maar toch kan ik er niet op komen; uk zou deze graag willen leren (ze spaart voor zo'n soort knoppendoos)
pi_199904455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

@:Blues op 12 minuten precies; ik -moet- het gewoon weten maar toch kan ik er niet op komen; uk zou deze graag willen leren (ze spaart voor zo'n soort knoppendoos)
Er is toch een app., die je richt op de geluidsbron/ speaker en die ‘herkent’ de muziek en geeft een naam…
#noob B-)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:42:21 #209
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199904497
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Er is toch een app., die je richt op de geluidsbron/ speaker en die ‘herkent’ de muziek en geeft een naam…
#noob B-)
Ja klopt, Shazam. Maar deze meneer speelt zo freestyle dat Shazam iedere keer een andere titel oplepelt.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:44:00 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199904565
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

@:Blues op 12 minuten precies; ik -moet- het gewoon weten maar toch kan ik er niet op komen; uk zou deze graag willen leren (ze spaart voor zo'n soort knoppendoos)
Beegees.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199904566
Het is van de beegees…. ff nadenken nog
pi_199904626
To love somebody?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:48:06 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199904698
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:46 schreef Blues het volgende:
To love somebody
_O_
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:49:33 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199904753
Sowieso vanavond alleen maar Epische muziek op gehad; Elvis, Simon & Garfunkel, Led Zeppelin, Eric Clapton
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:51:08 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199904794
Zoals die gast op zijn synthesizer er nummertjes uitpompt terwijl ie zit te jammen; het ding kwam namelijk nieuw uit de doos, en er werd geen manual gelezen...
pi_199904889
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:49 schreef fietsie het volgende:
Sowieso vanavond alleen maar Epische muziek op gehad; Elvis, Simon & Garfunkel, Led Zeppelin, Eric Clapton
O+
pi_199904912
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:
Zoals die gast op zijn synthesizer er nummertjes uitpompt terwijl ie zit te jammen; het ding kwam namelijk nieuw uit de doos, en er werd geen manual gelezen...
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:
Zijn werk w.s. muziek.
pi_199904953
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja klopt, Shazam. Maar deze meneer speelt zo freestyle dat Shazam iedere keer een andere titel oplepelt.
Elton john
Ik was te vroeg
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:01:39 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199905063
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Elton john
Ik was te vroeg
Was dat niet het nummer er net voor?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:04:03 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199905103
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Blues het volgende:

[..]

[..]

Zijn werk w.s. muziek.
Ja behoorlijk: wereldberoemd producer:

https://www.claudio.pro/
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 23:35:51 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199905610
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:45 schreef Tele6 het volgende:

Als ik dat soort dingen hoor ben ik altijd een beetje jaloers. Mijn opa en oma hebben weinig bijzonders gedaan sinds 1992...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199906143
Ach Ludolf. Wat sneu als zo’n verschrikkelijke gebeurtenis zo’n impact heeft na al die jaren op oma én opa en alle familieleden.
En wat fijn dat opa met jou op stap kon, naar Emmen. w/
pi_199906264
Slaap kapot. :{

@derLudolf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 35% gewijzigd door Isabeau op 16-06-2021 06:16:29 ]
  woensdag 16 juni 2021 @ 06:55:30 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199906372
Hier gaat slapen ook niet echt fantastisch.. :{ beetje een rollercoaster hier

SPOILER
Verder komen vanavond mn ouders hier logeren *O* ze komen helemaal met de trein vanuit nl , met 4 keer overstappen, dus fingers crossed dat dat allemaal goed gaat :o

Voordeel van kut slapen is dan wel dat het huis nu helemaal aan kant is .. hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen
pi_199906450
Wakker. Zo sporten. Moet eind van de dag naar de DA met Dora, daar zie ik wel beetje tegenop want warm.
Avondtraining afgezegd. :+
pi_199906459
Goedemorgen!

Bloeiend zevenblad.

In de categorie subtiele bloeiers: kleefkruid.

Voor de schoonheid en de troost:

Dagkoekoeksbloem bij tegenlicht.
pi_199906478
Mogguh! Niet wakker, wel zo een rondje joggen want alles hierna wordt te warm, zegt men.
pi_199906584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Slaap kapot. :{

@:derLudolf
SPOILER
Sowieso zweeft er altijd een donker wolkje met je mee.
Bij mij dan.
Oma heeeft mss ook nooit (geleerd, geprobeerd) om erover te praten? Andere tijden ook..
Heel sneu.
pi_199906592
Leuk Barrel voor jou en je ouders. 1e keer?

En k. tja..jij bent al mijlenver verder dan hij w.s.
pi_199906627
Ik en ms Gabor gaan maar weer eens op stap :+ :W
  woensdag 16 juni 2021 @ 08:03:45 #232
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199906667
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 07:53 schreef Blues het volgende:
Leuk Barrel voor jou en je ouders. 1e keer?

En k. tja..jij bent al mijlenver verder dan hij w.s.
Ook als je er over leert praten blijft het. Het gaat gewoon niet weg. En het is verdomd lastig want het kan je soms aardig in de weg zitten. Op willekeurige momenten. Het blijft gewoon klote. En je doet er niet veel aan, behalve mee om leren gaan.

:*
pi_199906683
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:55 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER
Verder komen vanavond mn ouders hier logeren *O* ze komen helemaal met de trein vanuit nl , met 4 keer overstappen, dus fingers crossed dat dat allemaal goed gaat :o

Voordeel van kut slapen is dan wel dat het huis nu helemaal aan kant is .. hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen
Mag de man wat tijd krijgen om te verwerken dat zijn partner een affaire had en vervolgens de relatie heeft verbroken?
Stalken is een zware term…. Was het telefoonterreur, of een eenmalig contact om antwoorden te krijgen? Nee, niet leuk, niet helemaal correct ook en moet zeker geen patroon worden… maar het is ook een stuk verwerking, lijkt me. Waarin hij wellicht een stukje controle of afsluiting zoekt, nadat jij keuzes hebt gemaakt.

Veel plezier met je ouders verder, leuk dat je hen je nieuwe thuisland kunt laten zien.
pi_199906696
Collega van mijn heeft een verdwenen neefje. Van haar leeftijd, verschwunden op een Raststätte, in de jaren '70 dacht ik. Dat heeft helemaal een enorme impact, ook dus op familie buiten het getroffen gezin.
pi_199906699
:* wat een onvoorstelbaar verdriet moet het zijn.
pi_199906719
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 06:55 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER

Wat super leuk dat je ouders komen. En met de trein! *O* Hoe lang duurt zo'n enkele reis dan wel niet?

SPOILER
@sigme ik had altijd het idee dat er veel plantjes met witte bloemschermen waren. Maar ik besef eigenlijk nu dat die helemaal niet tegelijk bloeien. Het fluitekruid is er wel klaar mee en nu begint idd pas het zevenblad. En duizendblad ziet er toch echt anders dan de andere twee uit.
pi_199906725
Jeutje…. Zoveel openstaande vragen waar je waarschijnlijk nooit antwoord op krijgt ;(
pi_199906734
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:06 schreef sigme het volgende:
Collega van mijn heeft een verdwenen neefje. Van haar leeftijd, verschwunden op een Raststätte, in de jaren '70 dacht ik. Dat heeft helemaal een enorme impact, ook dus op familie buiten het getroffen gezin.
Dat lijkt me een dagelijkse nachtmerrie -O- Altijd maar die hoop. Als een kind overleden is, dan houdt het daarmee op, daar kan je niets in veranderen. Maar verdwenen. Wow :X
pi_199906747
Ik heb er alweer een uur wandelen opzitten. Het was nu nog lekker fris 8-)
pi_199906751
:O ons internet ligt eruit, wat totaal onpraktisch is ;( daar lag ik, samen met een werkding vannacht over te piekeren toen het opeens enorm begon te stinken. En daarna zag ik zwaailichten :o waarschijnlijk een autobrand in de straat. Ik sliep net weer toen er een sleepwagen oid aankwam :+ tijd voor koffie dus c_/
pi_199906783
Ik heb zelf een kennis die is omgekomen bij een grote scheepsramp. Dat schip - en de lichamen- zijn nooit geborgen. Het is heel irrationeel, maar dat 'onbegraven' zijn blijft ook een bron van extra onrust. Zelfs bij mij, en ik sta er toch echt heel ver van af. Nu bijna 21 jaar geleden, en ze spoken nog (broer en zus, ik kende de zus).
pi_199907002
Mogge!

Wat een gruwelijke verhalen van overleden/vermiste mensen. Onvoorstelbaar wat een leed. Zoon van vrienden is op 36 jarige leeftijd overleden (was ook mijn beste vriend) en dat blijft een rauwe plek. Ook de dood van een andere vriend blijft pijn doen. Beiden waren niet "nodig" geweest.
Maar die vrienden hebben nooit meer een uitbundig feest gevierd. Trouwdagen (binnenkort 65 getrouwd) zijn meestal etentjes met een klein groepje mensen. Logisch, want er mist er altijd één.

Lastig @Clubsoda, geen internet. En autobranden zijn ook niet leuk. Hier is het nu weer een paar weken rustig, denk dat de brandstichters op vakantie zijn of zo.
Van de week nog wel 's nachts de politie gebeld. Ik werd om 2 uur wakker, ging naar het toilet en zag dat er naast het huis een auto stond, dreunende muziek, lampen aan. Kan gebeuren, maar de wagen bleef staan. Dus op een gegeven moment toch maar een melding gemaakt. Om 3.40 hoorde ik de herrie nog, en daarna ben ik in slaap gevallen. Waarschijnlijk dealen, maar ivm veel autobranden hier in de buurt toch maar een melding gedaan.
pi_199907053
quote:
80s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er alweer een uur wandelen opzitten. Het was nu nog lekker fris 8-)
Lekker :9 Ik wilde dat ik dat ook gedaan had.

We werden vannacht lastig gevallen door een patrouille muggen. Toen ik naar de WC moest en daarna G was ik er klaar mee, heb alle lampen aangedaan en ben op jacht gegaan. We hebben er vijf vermoord. Daarna verder slapen. Vanmorgen nog eens drie. En net drie in de badkamer. Leuk, die warmte maar geef een tikkie wind...dan heb je geen last van die klote-beesten.
pi_199907077
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Lekker :9 Ik wilde dat ik dat ook gedaan had.

We werden vannacht lastig gevallen door een patrouille muggen. Toen ik naar de WC moest en daarna G was ik er klaar mee, heb alle lampen aangedaan en ben op jacht gegaan. We hebben er vijf vermoord. Daarna verder slapen. Vanmorgen nog eens drie. En net drie in de badkamer. Leuk, die warmte maar geef een tikkie wind...dan heb je geen last van die klote-beesten.
Klamboe? Of een plafond ventilator? Of heel veel horren?
pi_199907248
Jhaaaa Barrel, wie naast de pot piest staat met de sokken in de pis!

Tuurlijk moet je dit niet doen, maar als ik het goed lees had jij het al afgesloten voor hij daar aan kon beginnen.

Sterkte want hoe dan ook kut :*
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:08:26 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199907260
Tnx cat en isa. Soms is het ook goed om wat tegen geluid te horen ja. :@

En wat een afschuwelijke verhalen inderdaad.. hier gelukkig alleen nog maar "natuurlijke" doodsoorzaken in de omgeving...
pi_199907270
Als mijn vrienden nooit meer uitbundig zouden feesten na mijn verscheiden hebben we een appeltje te schillen als zij ook aan de poort staan :(
pi_199907309
Zal ook niet die quote uit Nachtvlinder vergeten "Het erge aan doodgaan is niet dat het feestje voorbij is. Het feestje gaat gewoon door, maar jij mag niet blijven."

Overigens zou ik dood zijn alleen by proxy vervelend vinden voor al die mensen die ineens sans DP door het leven moeten.
pi_199907323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als mijn vrienden nooit meer uitbundig zouden feesten na mijn verscheiden hebben we een appeltje te schillen als zij ook aan de poort staan :(
Ik heb ook best uitbundige feesten gevierd, maar van zijn ouders kan ik dat best begrijpen. En is niet zo dat ze geen plezier in hun leven hebben, de kleinkinderen en nu achterkleinkinderen zijn een soort middelpunt in hun leven. Maar voorop lopen in de polonaise zullen ze nooit doen
pi_199907418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:08 schreef Barreltje het volgende:
Tnx cat en isa. Soms is het ook goed om wat tegen geluid te horen ja. :@

En wat een afschuwelijke verhalen inderdaad.. hier gelukkig alleen nog maar "natuurlijke" doodsoorzaken in de omgeving...
Fok is regelmatig een fijn klankbord :Y Maar eh, hoe lang gaan je ouders er nou over doen? Was geen beleefdheidsvraag, ik ben echt benieuwd :+

Hier overigens ook geen ervaring met hartverscheurende situaties qua overlijden. Opa's en oma's, wat ooms en andere oudere mensen of mensen waar je wat verder af staat. Al was één oom begin 30, maar daar had ik en geen band mee en ik was nog niet zo oud. Dat was vooral naar voor mijn vader en diens ouders. Oh, en een vermoorde neef, maar ook die was niet heel close.

Ik hoop dat dat ook nog heel lang zo blijft, maar ik begrijp ook wel dat ook ik ooit mensen ga kwijtraken waar ik wel heel veel van hou. Of ik moet eerst dood gaan en dat lijkt me dan weer vreselijk voor precies die mensen waar ik veel van hou 8-)
pi_199907423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Klamboe? Of een plafond ventilator? Of heel veel horren?
We hebben al overal horren, behalve op zolder :D
pi_199907432
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:28 schreef PdeHoog het volgende:

We hebben al overal horren, behalve op zolder :D
Hoe kwamen die muggen dan binnen -O- Echt, niets zo irritant als muggen in je slaapkamer als je wilt slapen.
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:37:35 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199907524
Hier zit alles dicht met horren, maar als ik de airco aan wil hebben dan kan 1 hor niet voor het raam....
pi_199907537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat ook nog heel lang zo blijft, maar ik begrijp ook wel dat ook ik ooit mensen ga kwijtraken waar ik wel heel veel van hou. Of ik moet eerst dood gaan en dat lijkt me dan weer vreselijk voor precies die mensen waar ik veel van hou 8-)
Tot nu toe ben ik alleen mijn overgrootmoeder en oudtante kwijt geraakt. Dus ben wel benieuwd hoe ik er straks mee om ga als het echt iemand is die dicht bij mij staat.
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:42:01 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199907570
quote:

[..]

Fok is regelmatig een fijn klankbord :Y Maar eh, hoe lang gaan je ouders er nou over doen? Was geen beleefdheidsvraag, ik ben echt benieuwd :+

Hier overigens ook geen ervaring met hartverscheurende situaties qua overlijden. Opa's en oma's, wat ooms en andere oudere mensen of mensen waar je wat verder af staat. Al was één oom begin 30, maar daar had ik en geen band mee en ik was nog niet zo oud. Dat was vooral naar voor mijn vader en diens ouders. Oh, en een vermoorde neef, maar ook die was niet heel close.

Van 8.40 tot 18.32 :+ als alles goed gaat dus. Want 4 keer overstappen :o Amersfoort, Osnabruck, Hamburg en lokaal hier ..
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:43:43 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199907588
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik alleen mijn overgrootmoeder en oudtante kwijt geraakt. Dus ben wel benieuwd hoe ik er straks mee om ga als het echt iemand is die dicht bij mij staat.
Hier alleen oudere mensen idd .. of ouders van vrienden waar je dan uit beleefdheid naar de begrafenis gaat.. maar echt direct.. nee (nog) niet..

Ik heb wat enge dingen betreft ook wel echt nachtmerries gehad van het lezen van het gouden ei }:|
pi_199907656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hier alleen oudere mensen idd .. of ouders van vrienden waar je dan uit beleefdheid naar de begrafenis gaat.. maar echt direct.. nee (nog) niet..

Ik heb wat enge dingen betreft ook wel echt nachtmerries gehad van het lezen van het gouden ei }:|
Die heb ik vorige maand weer eens gelezen en dan komt het toch afentoe nog terug in je nachtmerries :Y enge gedachte
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:56:26 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199907691
1e overstap gelukt *O*
pi_199907712
Met blote benen op het werk *O*
pi_199907761
Shiny teen- en vingernagels *O*
Wel echt een groot verschil hoe het er binnen uitziet en buiten in de zon.
Verder niet zo netjes gelakt als Myraela dus geen foto's :+
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:05:33 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199907786
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Ja binnen is het wel saaier ;(
pi_199907797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Belachelijk verschil he. :D Daarom echt een zomer-lakje. O+
pi_199907827
@derLudolf
Ik denk dat jouw grootouders ook een heel andere achtergrond hebben dan mijne. Mijn oma ging als begin-twintiger al op de motorscooter naar Parijs met haar zus. Mijn opa heeft in de jaren 60 in Zuid-Amerika gewerkt. Ze zijn samen de hele wereld over geweest en toen opa dood was is oma dat met haar zus en met vriendinnen blijven doen. :)
Heel rottig dat er toen niet over gepraat werd en het niet normaal was om hulp te krijgen als je wat heftigs overkwam. :{
pi_199907834
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:56 schreef Barreltje het volgende:
1e overstap gelukt *O*
Ik ging regelmatig met de trein vanuit Zweden naar ofwel Duitsland ofwel Nederland, ik hield daar wel van. Het leukste was het stukje waar de trein op de boot ging...
pi_199907841
quote:
Oh, en een vermoorde neef, maar ook die was niet heel close.
Dat is ook heftig!

Ik kende een meisje dat in Groningen vermoord is wel een beetje, en zat in een omgeving waar zij redelijk wat goede vrienden had (zij werkte als vrijwilliger in de club waar ik ook werkte, maar met 100 man zijn er toch best veel die je nauwelijks kent). Maar ook dat hakte er wel in, het idee van vermoord worden werd veel levendiger door dat arme dode meisje. Ze was 18. De zaak heeft nog een paar jaar gesleept, de vader verdacht het (ex?)vriendje, de echte moordenaar - een oude engerd- werd pas 3 jaar na de moord gepakt.
pi_199907852
@Barreltje leuk dat ze de trein nemen! Ik ben ook een keer met de trein van daar naar NL gekomen, was een mooie reis ondanks hier en daar wat overstapstress. Ik ben ook 2x met de Flixbus geweest, dat was niet erg comfortabel maar wel een hele belevenis en het kostte bijna niks :D
pi_199907883
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is ook heftig!

Ik kende een meisje dat in Groningen vermoord is wel een beetje, en zat in een omgeving waar zij redelijk wat goede vrienden had (zij werkte als vrijwilliger in de club waar ik ook werkte, maar met 100 man zijn er toch best veel die je nauwelijks kent). Maar ook dat hakte er wel in, het idee van vermoord worden werd veel levendiger door dat arme dode meisje. Ze was 18. De zaak heeft nog een paar jaar gesleept, de vader verdacht het (ex?)vriendje, de echte moordenaar - een oude engerd- werd pas 3 jaar na de moord gepakt.
De moord op een hele goede vriend had op mij ook veel meer impact dan het overlijden van mijn (zieke) moeder een half jaar later. Voor mijn moeder was het een opluchting niet meer te hoeven lijden, en wij hoefden haar niet meer te zien lijden. Plus dat het één "normaal" is en het ander niet. Beetje moeilijk omschrijven dit.
pi_199907913
Het overlijden van leeftijdsgenoten is een rauw verdriet. Binnen 6 maanden buren, waarvan zij al drie jaar langer leefde dan verwacht en hij plotsklaps.
SPOILER
@Barreltje 10 uur trein voor die afstand is toch niet zó lang. Met de auto toch ook zoiets, denk ik. Alleen mondkapjes? En 4 x overstappen. o|O
En ik dacht, dat k en jij nog in gesprekken waren?
pi_199907946
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:42 schreef Barreltje het volgende:

Van 8.40 tot 18.32 :+ als alles goed gaat dus. Want 4 keer overstappen :o Amersfoort, Osnabruck, Hamburg en lokaal hier ..
Jeetje 10 uur _O_ Best gaaf eigenlijk. Ik hoop dat ze een uneventful reis hebben (eh, welk woord zou je hier in het Nederlands gebruiken?). En dat er airco is in de trein.
pi_199907980
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:09 schreef sigme het volgende:

Dat is ook heftig!

Ik heb wel even van schrik gegild aan de telefoon toen mijn vader belde. Het was vroeger mijn lievelingsneef, maar dat contact was verwaterd tot elkaar soms op verjaardagen/bruiloften zien. Liet wel twee tieners achter, drama voor die kinderen.

Hier werd de man die het gedaan had opgepakt na een klopjacht door de politie. Ze hadden in het verleden al onenigheid en ruzie gehad en nu was een stomme verkeersruzie wat hem tot deze daad zette. En 18 jaar, pfff...heftig voor de ouders zeg.
pi_199907988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:57 schreef Tuindier het volgende:
Met blote benen op het werk *O*
Ik zit in mijn korte broek op werk :7 (wel thuiskantoor -O- )
pi_199907997
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dat valt nog niet tegen. Hopelijk gaat alles goed :)
pi_199908022
Onlangs las ik een reportage over de nachttrein naar Wenen, die weer rijdt.
Nou wil ik naar Wenen. w/ insert Oostenrijks vlaggetje.

Op wintersport een nachttrein vv naar Noord-Italië met een groep. Want dan kon ik deels liggen na een rugoperatie. En niet skiën.
Naar Zuid-Frankrijk, want vriendin met vliegangst. Hele belevenis. Leuke gesprekken in de coupé. Ik herinner mij een oma van 32!!! op reis met kinderen én babykleinkind én een mega koffer -zonder wieltjes - met kleding voor de baby😂 ( wij waren toen kinderloos met 35).
pi_199908048
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:27 schreef AnneX het volgende:
Onlangs las ik een reportage over de nachttrein naar Wenen, die weer rijdt.
Nou wil ik naar Wenen. w/ insert Oostenrijks vlaggetje.

Op wintersport een nachttrein vv naar Noord-Italië met een groep. Want dan kon ik deels liggen na een rugoperatie. En niet skiën.
Naar Zuid-Frankrijk, want vriendin met vliegangst. Hele belevenis. Leuke gesprekken in de coupé. Ik herinner mij een oma van 32!!! op reis met kinderen én babykleinkind én een mega koffer -zonder wieltjes - met kleding voor de baby😂 ( wij waren toen kinderloos met 35).
Jaaaaa, ik wil ook naar Wenen *O* O+
pi_199908055
@fietsie een brandlucht opnieuw (gister ging ik kijken vanwege de lucht en vreemde herrie): buurman 40 m verderop speelt met vlammenwerper en onkruid. Op 1 meter afstand van de bmw.
pi_199908069
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaaa, ik wil ook naar Wenen *O* O+
Linkje? naar verhaal. Als je nu boekt voor Najaar is het betaalbaar.
Sissi O+ Sachertorte :Y)
pi_199908083
Zijn jullie al buiten geweest *O*
pi_199908090
oh betrapt, verkeerde topic :P
pi_199908092
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:31 schreef AnneX het volgende:

Linkje? naar verhaal. Als je nu boekt voor Najaar is het betaalbaar.
Sissi O+ Sachertorte :Y)
Ik moet eerst nog iemand zover krijgen om mee te gaan, alleen is zo saai :+
pi_199908101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
oh betrapt, verkeerde topic :P
:D hooooi :W

Ja, al heerlijk gewandeld toen het nog frips was O+
pi_199908102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zit in mijn korte broek op werk :7 (wel thuiskantoor -O- )
Dunne lange broek… en sloffen aan hier :')
Koude voeten :') :') :')
pi_199908113
Ik heb altijd gouden ei ptss als ik te lang op een openbaar toilet zit en het licht uitfloept :o
pi_199908120
Als we het gaan hebben over hoe we er bij zitten: zwarte bh, zwart kanten onderbroek, steunkous (wit) 8-)
(ja, ik had kleren aan bij het wandelen, maar die heb ik net in de wasmachine gedaan en nog niets nieuws gepakt)
pi_199908122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is dst mijn vriendin me zou doodslaan als ik zonder haar ging, want ander meldde ik me meteen.
Staat ook nog op ons lijstje. Heb de treinen en prijzen al opgezocht O+

Die drie dagen in 2019 waren veel te kort.
pi_199908132
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

Het is dst mijn vriendin me zou doodslaan als ik zonder haar ging, want ander meldde ik me meteen.
Staat ook nog op ons lijstje. Heb de treinen en prijzen al opgezocht O+

Die drie dagen in 2019 waren veel te kort.
Nou, mocht ze geen zin hebben in Wenen dan leuk *O*
pi_199908143
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De reportage lezen is ook leuk. Tsjek.
Oh, en ik wil wel met je mee. B-)
Een fok treinmeet misschien? w/
pi_199908158
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, mocht ze geen zin hebben in Wenen dan leuk *O*
*O* *O* *O*
Op reis met een even aantal nieren O+ _O-

Ben wel bang dat ze (we) al twee jaar zin hebben en alleen door Kerona nog geen invulling aan die zin hebben gegeven. Dus die reis gaat er wel komen.
pi_199908206
Ik zit in een zweterig voetbalbroekje, sportshirt en teenslippers. Zo snel rondje met de hond.

Mijn beide grootouders zijn kinderen verloren. Aan mijn vaderskant een late miskraam/doodgeboren dochter en toen een 19jarige zoon, mijn vaders tweelingbroer. :{ Verongelukt op een onbewaakte spoorwegovergang. Hij kreeg zn gordel niet op tijd los. :{

Aan de andere kant is er een oom overleden ene jaar of wat geleden, die had kanker.
pi_199908255
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb altijd gouden ei ptss als ik te lang op een openbaar toilet zit en het licht uitfloept :o
:D Dat is echt ook echt serieus niet fijn :D In ons oude kantoor hadden we zoiets. Daar ging je een WC hokje in, maar er was dan nog een ander hokje waar de pot stond. Met een deur. En de lichtsensor zat aan de buitenkant van dat hokje :')
pi_199908259
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef AnneX het volgende:

De reportage lezen is ook leuk. Tsjek.
Oh, en ik wil wel met je mee. B-)
Een fok treinmeet misschien? w/
Een FOK Wenen meet! *O*

Over meets gesproken, hebben mensen nog een keer zin in de Efteling? Ik heb van die kortingsdingen van de AH en die moet je volgens mij binnenkort verzilveren voor een toegangskaart.
pi_199908268
Update: jurkje aan.
pi_199908272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een FOK Wenen meet! *O*

Over meets gesproken, hebben mensen nog een keer zin in de Efteling? Ik heb van die kortingsdingen van de AH en die moet je volgens mij binnenkort verzilveren voor een toegangskaart.
Ik skip :P G heeft ze ook verzameld dus heel misschien ben ik binnenkort toch de sjaak :')
pi_199908275
Klacht: al 5 roze hoge papavers in de tuin naast de mijne, bloeien.

Positief: een heleboel in onze tuin gaan met een dag of wat ook bloeien. *O*
pi_199908281
Ik zit ook in een jurkje. Nu nog heel even werken en dan vanmiddag lekker een middagje vrij. O+
pi_199908293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:46 schreef PdeHoog het volgende:

Ik skip :P G heeft ze ook verzameld dus heel misschien ben ik binnenkort toch de sjaak :')
Dat is super leuk voor miniG! *O*
pi_199908319
Hier nog een harembroek en topje. Straks benen scheren, dan kan een jurkje aan :D
pi_199908371
Jurkje aan en blote voeten/benen.
pi_199908467
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is super leuk voor miniG! *O*
Vast wel :P Maar dikke grote hel voor mij :+

En Mini-G heeft geen klagen want die gaat straks tenminste vier weken naar Slowakije op vakantie :D Hij is al aan het aftellen _O-

Over 2 maandjes zijn wij ook vrij en het plan is nu om lekker met de nieuwe auto een roadtripje door Duitsland en Oostenrijk naar Slowakije te doen, daar in een week tijd met diverse tussenstops van het zuidwesten naar het oosten te rijden, paar dagen bij schoonfamilie blijven en mini-G oppikken en dan in twee dagen terug te crossen :+
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:07:54 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199908568
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:32 schreef Karzai het volgende:
Zijn jullie al buiten geweest *O*
Zo kort mogelijk, alleen om de planten water te geven.

Ik blijf lekker binnen vandaag. Ik heb alleen maar zittend werk vandaag. Vooral veel computerwerk en later nog wat dingetjes zaaien.

Wij hadden in 2013 een jaar met veel overlijdens. Mijn O+ oma O+ , mijn schoonvader, de beste vriend van mijn vader, de 7 weken oude zoon van een heel goede vriendin en een dood geboren kindje van een andere goede vriendin.
Daarnaast heb ik veel zelfmoordpogingen (1 gelukte) van dichtbij meegemaakt. De keren dat ik op stel en sprong naar de IC moest is niet meer op 1 hand te tellen. En mijn moeder schijnt een zus te hebben die zelfmoord pleegde maar dat weet ik alleen via via.
Spoilers!
pi_199908569
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vast wel :P Maar dikke grote hel voor mij :+

En Mini-G heeft geen klagen want die gaat straks tenminste vier weken naar Slowakije op vakantie :D Hij is al aan het aftellen _O-

Over 2 maandjes zijn wij ook vrij en het plan is nu om lekker met de nieuwe auto een roadtripje door Duitsland en Oostenrijk naar Slowakije te doen, daar in een week tijd met diverse tussenstops van het zuidwesten naar het oosten te rijden, paar dagen bij schoonfamilie blijven en mini-G oppikken en dan in twee dagen terug te crossen :+
Klinkt als een heerlijk plan O+
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:08:01 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199908574
Ik vond een polo aantrekken in verband met de webcam al wel voldoende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')