Dus nu hebben G en jij ook eigenlijk een 8,5quote:Op maandag 14 juni 2021 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom even trotse bonus-pa zijn![]()
Mini-G was zo dapper om als eerste een spreekbeurt te houden in de klas en hij deed dat over de jachtluipaard. Het heeft wat ergenis bij iedereen thuis opgeleverd omdat hij, als echt kind, weigerde op tijd te beginnen en we dus samen veel tijd kwijt zijn geweest aan het opstellen en oefenen van de spreekbeurt dit weekend, maar......
hij had een 8,5
Thaise green curry maken, met de thaise groene curry kruiden van jonnie boer, ga ik morgen maken, met een kilo kip, maar je kan ook voor vega gaan. Ik maak het meestal met veel meer groene groenten en die vries ik los in als groente bijgerecht.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Maar uh, gezien ik dus best wel veel peultjes en erwten heb...wie heeft er nog een tof recept? Dan wel bijgerecht of volledig recept met peultjes/erwten?
Ik deed doperwten dit weekend ook op de bbqquote:Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Maar uh, gezien ik dus best wel veel peultjes en erwten heb...wie heeft er nog een tof recept? Dan wel bijgerecht of volledig recept met peultjes/erwten?
Jij zegt wat ik ook net dachtquote:Op maandag 14 juni 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Kaatje, ahja de alles opzoeken fase is wel even gedoe, maar je moet maar zo denken, dan heb je alles voor de volgende keer mooi bij elkaar!
ItsSomething.gif
Zo schijnt dat dan weer niet te werkenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dus nu hebben G en jij ook eigenlijk een 8,5
Dat schoonmaken is bij ons ook. Maar het helpt niet wanneer er 2 echt wappies rondlopen, die denken dat er niets aan de hand is, weigeren om schoon te maken, en dat het allemaal een "great reset" is door het world forum. Ik loop maar met een grote boog om ze heenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:
@:FFT en ben jij of je vriend lid van een vakbond voor arbeidsrecht bijstand. Of een verzekering waarin arbeidsrecht? Misschien mag je de vriendin en advocaat van kaatje “lenen”?
Het is wel vreemd: nu 4 x wezen sporten en het gaat mij wonderbaarlijk goed af.
Herstel van energie zoals vanmiddag: ná het sporten door het tuincentrum en thuis lopen slepen met planten en kruiwagen hoppa. Zonder pauze ook.![]()
Goed geregeld ook in de ‘club’ (zo noemen zij zich graag 😂): verversen met buitenlucht iedere 10 min. Instructie en info filmpjes in de kleedkamers. Flesjes en 387 wonderdoekjes om toestellen, handgrepen en monitors te reinigen. Extra tijd bij het wisselen om de toestellen te reinigen. Kortom.
Vijf minuten te vroeg en de pas werd geweigerd, want tijdslot was nog niet open🤪
Ow😳 kunnen die niet geschrapt worden als lid?quote:Op maandag 14 juni 2021 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat schoonmaken is bij ons ook. Maar het helpt niet wanneer er 2 echt wappies rondlopen, die denken dat er niets aan de hand is, weigeren om schoon te maken, en dat het allemaal een "great reset" is door het world forum. Ik loop maar met een grote boog om ze heen
De begeleider is ook anti vaccinatie. Of hij zo wappie is weet ik niet maar hij hoort al die onzin zonder tegenwoord aan.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow😳 kunnen die niet geschrapt worden als lid?
Ik gooi mijn ovenschotels er helemaal vol mee de laatste dagenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:17 schreef Pipaja het volgende:
[..]
Ik gooi mijn ovenschotels er helemaal vol mee de laatste dagen
Oeh, omelet met feta en doperwten voor de lunch is ook topquote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Ze gaan hier ook maar gewoon overal in..
Oehquote:Op maandag 14 juni 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh, omelet met feta en doperwten voor de lunch is ook top
Wij hadden maar weinig doperwten
Zakelijk en voor jezelf opkomen is niet hard! *stampvoet*quote:Op maandag 14 juni 2021 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, advocaat heeft alle stukken ontvangen. Mail tot uitstel is ter check naar vriendin. Vond het best lastig om een "harde" mail te schrijven naar iemand waar je regelmatig mee ging lunchen en gezellig zat te kletsen. Dus die puntjes op de i mag zij zetten
Dit!quote:Op maandag 14 juni 2021 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zakelijk en voor jezelf opkomen is niet hard! *stampvoet*
weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zakelijk en voor jezelf opkomen is niet hard! *stampvoet*
Zij zorgen echt wel voor zichzelf. Zorg jij maar goed voor jou.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Weet dat het niet goed voor mij is, stom zelfs, maar ik vind het zo moeilijk. Daarom heb ik jullie en vriendin en de advocaat.
quote:Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Weet dat het niet goed voor mij is, stom zelfs, maar ik vind het zo moeilijk. Daarom heb ik jullie en vriendin en de advocaat.
Het is ook niet goed om tegen je aard in te gaan. Dat is het kloterige van dit soort situaties, je moet geven en nemen en zorgen dat je niet teveel belangrijks weggeeft. Maar wat belangrijk is verschilt per persoon.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als het niet in je aard zit kan je het natuurlijk ook niet 1,2,3 van je af zetten.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De klant is koningquote:Op maandag 14 juni 2021 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Net voorraad bij een nieuwe slijterij afgegeven.
Allemaal erg leuk maar ze maken ons wel aan het twijfelen wat we in de toekomst moeten gaan brouwen![]()
Het lijkt er op dat Barley's Angels toch echt terug moet komen.
Vervelende situatie hoor!quote:Op maandag 14 juni 2021 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De klant is koning![]()
En nee, ik ga echt niet mezelf "geweld" aan doen. Daarom ben ik blij met de hulp. Weet wel wat ik denk dat het beste voor me is, niet persé het fijnste scenario, maar ik moet ook aan toekomst/pensioen denken, maar vriendin komt deze week een keer om alles goed door te nemen.
Zo ben ik dus ook en dat kan mij echt zo pijn doen wanneer ik een keer hard ben terwijl de andere kant vrolijk fluitend door het leven blijft gaan en als je het er later nog eens over hebt, niet eens meer weet waar het over gaat. Terwijl ik ieder woord nog terug kan halen. Zeer vervelende eigenschapquote:Op maandag 14 juni 2021 17:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vervelende situatie hoor!
Ik ben ook zo'n conflictvermijder/people pleaser/zacht ei/GEWOONHEELVRIENDELIJKJAH! ()
![]()
en ik besteed dit soort dingen ook graag uit. . Enerzijds wil je jezelf blijven, anderzijds wil je ook weer niet genaaid (pardon my French) worden waar je bij staat omdat je te toeschietelijk bent. Maar vindt maar eens de balans. Dus zeker niet gek dat het vreet Kaatje1
Tot een bepaalde hoogtequote:
Oh oh hoe herkenbaarquote:Op maandag 14 juni 2021 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo ben ik dus ook en dat kan mij echt zo pijn doen wanneer ik een keer hard ben terwijl de andere kant vrolijk fluitend door het leven blijft gaan en als je het er later nog eens over hebt, niet eens meer weet waar het over gaat. Terwijl ik ieder woord nog terug kan halen. Zeer vervelende eigenschap
je kan natuurlijk ook gewoon 3 basis goed lopende batches hebben die je gewoon regelmatig draait en dan de speciaalbierjes maar eenmalig..quote:Op maandag 14 juni 2021 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoogte
Na 5 jaar hobbybrouwen hebben we een mooie selectie recepten waar we trots op zijn. Dus het zal altijd iets uit die selectie zijn. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om naar slijterijen en horecazaken te luisteren wat goed loopt:)
ik mis erwtenquote:Op maandag 14 juni 2021 18:25 schreef Lonaa het volgende:
Bij elkaar geraapt avondeten: gebakken gnocchi, courgette, prei, garnalen. Pesto gemaakt van zongedroogde tomaten, parmazaan, citroensap, scheutje room (dat de garnalenpan afgeblust heeft)
Wat mij betreft een uur te vroeg omdat warm, maar moet zo sporten.
hahahaha, gisteren alle rijpe eraf gehaald. Morgen eten we weer erwten en peultjes.quote:
Als we genoeg horeca en slijterijpunten hebben is dat de beste optiequote:Op maandag 14 juni 2021 18:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook gewoon 3 basis goed lopende batches hebben die je gewoon regelmatig draait en dan de speciaalbierjes maar eenmalig..
quote:Op maandag 14 juni 2021 18:53 schreef minilot het volgende:
Hoi vanuit Loonse en Drunense Duinen!
[ afbeelding ]
*slenter*
Met dank aan @:Myraela voor het idee
Kon er nog wel even achteraan na een dagje Efteling
Was je inmiddels als wezen kamperen?quote:Op maandag 14 juni 2021 18:53 schreef minilot het volgende:
Hoi vanuit Loonse en Drunense Duinen!
[ afbeelding ]
*slenter*
Met dank aan @:Myraela voor het idee
Kon er nog wel even achteraan na een dagje Efteling
Op mijn school ook destijds ja. Schoolkamp in groep zevenquote:Op maandag 14 juni 2021 19:33 schreef fietsie het volgende:
Loonse en Drunense duinen is hier synoniem aan Schoolreis op de Lagere School.
Die is leukquote:Op maandag 14 juni 2021 20:08 schreef fietsie het volgende:
Guardians of the Galaxy is op.... die willde ik all een hele tijd eens zien.
Ik heb de eerste keer echt genoten van die film, maar een tweede keer kon het me niet nog een keer boeienquote:
Ik heb hem tot nog toe nog nooit vanaf het begin kunnen kijken, viel er alijd in.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer echt genoten van die film, maar een tweede keer kon het me niet nog een keer boeien
True, het is niet echt een film om veel vaker te kijken nee. Dan zijn alle grapjes 'oud' en lang niet zo grappig meerquote:Op maandag 14 juni 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer echt genoten van die film, maar een tweede keer kon het me niet nog een keer boeien
Dies leukquote:Op maandag 14 juni 2021 20:08 schreef fietsie het volgende:
Guardians of the Galaxy is op.... die willde ik all een hele tijd eens zien.
Dank voor deze reminder om ook mijn karige 200 gram peulen te gaan oogsten.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Mijn Vanyelletjes zijn de eerste aardbeitjes aan het maken!quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank voor deze reminder om ook mijn karige 200 gram peulen te gaan oogsten.
Gelukkig was ik daardoor buiten en kon ik mijn tweede portie aardbeien meenemen. Teller voor vandaag op 900 gram
Gister alleen geplukt wat we direct van de plant aten, eergister 600 gram. Wat de rest van de tuin ook gaat doen, deze zijn wmb nu al top.
Hoeveel planten heb je staan?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gelukkig was ik daardoor buiten en kon ik mijn tweede portie aardbeien meenemen. Teller voor vandaag op 900 gram
Gister alleen geplukt wat we direct van de plant aten, eergister 600 gram. Wat de rest van de tuin ook gaat doen, deze zijn wmb nu al top.
Wat gaat de dierfysio precies doen?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:44 schreef Candaasje het volgende:
Zaterdag met Cas naar de dierfysiotherapie. Weliswaar in Kamerik, dus stukje rijden, maar goed. Gaan we eens zien hoe soepel meneer nog is
Veel!quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wil er liever niet meer negatieve energie in steken dan al aanwezig. Hij heeft er niks van, ik wel. We gaan praten na m'n vaccinaties.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:13 schreef AnneX het volgende:
@:kaatje1 mn.X was té aardig en wij waren té goed van vertrouwen. Na al die jaren en recent een bonus vanwege prestaties alsnog naar de uitgang geleid.
Wij hadden direct een advocaat erbij moeten halen.
@:FutureFairyTale is er een juridisch loket in de buurt, in Den Haag? of rechtswinkel?
https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/
Cas beweegt zijn achterpoten heel moeizaam, loopt erg door zijn achterpoten gezakt, zit scheef, etc. En hij is regelmatig uit zijn hum. De dierenarts heeft hem nagekeken en opperde dat het mogelijk uit zijn rug komt, artrose voorbeeld.quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nul aardbeien, nul peultjes en nul erwtenWel 2 kilo aardappelen en ik ben er, als altijd, razend trots op.
Je kan er volgens mij ook niet zo veel mee. Beter inderdaad positief blijven en gewoon lekker ander werk zoeken.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wil er liever niet meer negatieve energie in steken dan al aanwezig. Hij heeft er niks van, ik wel. We gaan praten na m'n vaccinaties.
M'n favo noodles waren op bij de tokoHeb maar andere meegenomen
Ik ben heel benieuwd, zou mooi zijn als de fysio toch nog wat verbetering kan bereiken. Op zich is het ook gewoon een zoogdier natuurlijk en als het voor mensen werkt, dan kan ik me zo voorstellen dat het in aangepaste versie ook voor dieren werktquote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef Candaasje het volgende:
Cas beweegt zijn achterpoten heel moeizaam, loopt erg door zijn achterpoten gezakt, zit scheef, etc. En hij is regelmatig uit zijn hum. De dierenarts heeft hem nagekeken en opperde dat het mogelijk uit zijn rug komt, artrose voorbeeld.
Hij staat nu op pijnstilling (nsaid) en we gaan kijken of de fysio er iets zinnigs over kan zeggen en misschien kan helpen met een plan om zijn lijf weer pijnvrij(er) te krijgen. Dus eerste bezoek zal een intake zijn. Misschien kan ze al iets behandelden. Ze kan ook oefeningen mee naar huis geven.
(Ze is een humaan fysiotherapeut die daarna verder heeft geleerd voor dieren )
Maar verder geen idee wat het precies zal inhouden.
Ik wilde nog reageren, maar aan het eind van de bijlees niet meer aan gedacht, Maar hier kan ik me volledig bij aansluiten. Het gaat al jaren maf op je werk, niet alleen tijdens het afgelopen jaar. Ik snap dat werk zoeken geen leuk karwei is, maar allemachtig, ik weet bijna zeker dat je er uiteindelijk wel beter uit komt. Tenzij je weer zo'n idioot bedrijf/baas treftquote:Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef gcjoel het volgende:
Je kan er volgens mij ook niet zo veel mee. Beter inderdaad positief blijven en gewoon lekker ander werk zoeken.
Er zijn echt bedrijven die je wel waarderen en waar ze je serieus nemen.
Je hoeft dit echt niet te accepteren, jij verdient ook een leuke baan.
Ja, in het dierenziekenhuis lopen ook fysio's rondquote:Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, zou mooi zijn als de fysio toch nog wat verbetering kan bereiken. Op zich is het ook gewoon een zoogdier natuurlijk en als het voor mensen werkt, dan kan ik me zo voorstellen dat het in aangepaste versie ook voor dieren werktDus succes gewenst voor Cas!
Ik heb geen aardbeienplantenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Ik heb een handje aardbeien per dag nu.
En we hadden 1 schaaltje doperwten, inclusief doppen trouwens.
Bijna de eerste tuinbonen!
Ik had wel direct een beeld van hydrotherapiequote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Candaasje het volgende:
Ja, in het dierenziekenhuis lopen ook fysio's rond. Maar die richten zich meer op de honden (veel hernia operaties). Toevallig had de dierenarts hier net een succesverhaal bij een ander senior konijn gezien.
Voor honden lijkt het vaak nog best redelijk op oefeningen voor mensenmet van die balanskussens enzo. (Er bestaat voor die dieren ook hydrotherapie. Maar dat zal ik Cas maar niet aandoen denk ik, dat overleeft ie niet
)
De nieuwe pruimenboom die er nu 1 jaar staat heeft een paar vruchten. De kwets is elk jaar weer een verrassing of en zo ja hoeveel vruchten deze geeft.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben 2 kersen! (Nog)
Hopelijk een paar appels, pruimen en stoofperen
De kiwi heb ik vorig jaar geplant. 2 Stuks. En ze hebben de winter overleeft. Maar ze hebben nog wel een paar jaar nodig voordat ze groot en sterk genoeg zijn voor vruchten. Helaas.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef drakin het volgende:
Vorig jaar had ik geen pruimen, en dit jaar gaan ze echt als kool!
Nadeel is dan ook veel wespen, die gaan dan in de al rijpe pruimen bovenin de boom zitten.
Verder nog veel fruit, bessen, frambozen etc...
O en een kiwi
Ik heb 1 stuk geplant, was een vrouwelijke en mannelijke plant in 1, het heeft 8 jaar geduurd voor ik 3 kiwi's kreeg.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:20 schreef z80 het volgende:
[..]
De kiwi heb ik vorig jaar geplant. 2 Stuks. En ze hebben de winter overleeft. Maar ze hebben nog wel een paar jaar nodig voordat ze groot en sterk genoeg zijn voor vruchten. Helaas.
Dit zouden ook man/vrouw moeten zijn. Maar kruisbestuiving geeft vaak betere vruchten.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 1 stuk geplant, was een vrouwelijke en mannelijke plant in 1, het heeft 8 jaar geduurd voor ik 3 kiwi's kreeg.
Dat is me dan nooit verteld, maar dit kwam me destijds wel goed uit in een klein stadtuintje. De kiwi's zijn prima, veel kleintjes, maar ook veel normale kiwi maat.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit zouden ook man/vrouw moeten zijn. Maar kruisbestuiving geeft vaak betere vruchten.
Lijkt me zo moeilijk zoeken bij dieren wat het zou kunnen zijn dit soort dingen van Cas.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Candaasje het volgende:
Ja, in het dierenziekenhuis lopen ook fysio's rond. Maar die richten zich meer op de honden (veel hernia operaties). Toevallig had de dierenarts hier net een succesverhaal bij een ander senior konijn gezien.
Voor honden lijkt het vaak nog best redelijk op oefeningen voor mensenmet van die balanskussens enzo. (Er bestaat voor die dieren ook hydrotherapie. Maar dat zal ik Cas maar niet aandoen denk ik, dat overleeft ie niet
)
Jup, is het ook, zekerquote:Op maandag 14 juni 2021 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Lijkt me zo moeilijk zoeken bij dieren wat het zou kunnen zijn dit soort dingen van Cas.
Je ziet wel dat en wat er is, maar waar zit het precies waar hebben ze pijn e.d.
Boks. En naar kantoor dus vroeeeegquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:18 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Griebus, slecht geslapen en MOE.
Ik had, zomers, altijd blote benen. En vanwege moeilijke voeten jaren geleden ook maar afgestapt van “geen open teen” schoen, dus gewoon sandalen. Ben al blij wanneer ik goed lopende schoenen heb gevondenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:30 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! 't is bewolkt hier, maar na een fietstochtje zit ik toch te zweten achter mijn bureau.
Nu ik weer steeds vaker op kantoor ben, zit ik weer met mijn zomerse dilemma: in de winter draag ik veel jurken, met donkere panty. In de zomer zou dat een lichte panty moeten zijn, maar dat vind ik eigenlijk alleen mooi met pumps waarop ik niet een hele dag kan lopen, dus wordt het dan een lange broek met een bloesje met bedekte schouders, omdat ik blote benen op kantoor, of sneakers eigenlijk no-go vind. Ik heb weinig referentie binnen het bedrijf (want alleen mannen). 'Kan' blote benen inmiddels al, of blijft dat not-done? En wat voor schoenen worden dat dan? Open teen valt imo ook af.
Nee hoor, valt totaal niet op. Zie net een vraag op de werkmail langskomen. Die kan ik nu oplossen, maar over 1,5 hebben ze een probleem...moeten ze bij 5 directieleden nagaan of een vergadering gepland kan worden. Ondoenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet blote benen gewoon doen en dan maar zien waar het schip strandt. Fuck die shit, het is 2021.
(Ik ben nogal in een KOMVECHTEDAN modus mbt alles werk gerelateerd, valt het op)
Gewoon een easter egg planten en een net niet goed, net niet fout antwoord gevenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, valt totaal niet op. Zie net een vraag op de werkmail langskomen. Die kan ik nu oplossen, maar over 1,5 hebben ze een probleem...moeten ze bij 5 directieleden nagaan of een vergadering gepland kan worden. Ondoenlijk
Ik doe dan vaak wat hogere laarzen aan, wat minder bloot. Een stuk bloot been moet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:30 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! 't is bewolkt hier, maar na een fietstochtje zit ik toch te zweten achter mijn bureau.
Nu ik weer steeds vaker op kantoor ben, zit ik weer met mijn zomerse dilemma: in de winter draag ik veel jurken, met donkere panty. In de zomer zou dat een lichte panty moeten zijn, maar dat vind ik eigenlijk alleen mooi met pumps waarop ik niet een hele dag kan lopen, dus wordt het dan een lange broek met een bloesje met bedekte schouders, omdat ik blote benen op kantoor, of sneakers eigenlijk no-go vind. Ik heb weinig referentie binnen het bedrijf (want alleen mannen). 'Kan' blote benen inmiddels al, of blijft dat not-done? En wat voor schoenen worden dat dan? Open teen valt imo ook af.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, valt totaal niet op. Zie net een vraag op de werkmail langskomen. Die kan ik nu oplossen, maar over 1,5 hebben ze een probleem...moeten ze bij 5 directieleden nagaan of een vergadering gepland kan worden. Ondoenlijk
Nu? Gewoon de aanpassing doen. En niets zeggen dat de volgende keer ik het niet kan doen. Komen ze vanzelf achter. Ben nog een out of office aan het bedenken, tips zijn welkomquote:
Wil je zakelijk blijven of persoonlijk worden?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu? Gewoon de aanpassing doen. En niets zeggen dat de volgende keer ik het niet kan doen. Komen ze vanzelf achter. Ben nog een out of office aan het bedenken, tips zijn welkom
Goeie, volgende keer is het shit voor hen omdat het ineens niet meer gedaan wordtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu? Gewoon de aanpassing doen. En niets zeggen dat de volgende keer ik het niet kan doen. Komen ze vanzelf achter. Ben nog een out of office aan het bedenken, tips zijn welkom
Lekker puh. 🤪quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ow, ik zou willen dat ik creatief ben. Maak er iets moois van inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 1 shirt in alle kleuren met korte en lange mouwen hebt besteld.😂got the T shirt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef Myraela het volgende:
Vroeger was ik zo'n meisje met 100 miljoen tassen.
Nu heb ik net een tas die ik al jaren heb, in twee andere maten ook besteld. Want die is zo lekker praktisch en blijft blijkbaar nog lang mooi.
Wie is dit en waar is Myraela gebleven.
Een verhipte goede combinatie daarvan. In het engelsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Wil je zakelijk blijven of persoonlijk worden?
Haha, die kant ga ik zeker nog op. Met schoenen heb ik dat al jaren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 1 shirt in alle kleuren met korte en lange mouwen hebt besteld.😂got the T shirt.
Lang leve de hema.
Hoe groot is de kans dat je iemand binnen deze schoenen nog nodig hebt in de toekomst?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga niemand afbranden, zeker niet. Maar ook geen veren in konten steken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je iemand binnen deze schoenen nog nodig hebt in de toekomst?
Met andere woorden. Soms is het handiger om het schip achter je niet compleet af te branden, maar een sloep te sparen.
Uit ervaring weet ik dat de wereld niet heel groot is. En je in de toekomst maar zo weer in aanraking kan komen met de huidige schoenen.
tot aan datum einde dienstverband. (daar zijn we nog niet uit)quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow, ik zou willen dat ik creatief ben. Maak er iets moois van inderdaad.
Blijft jouw werkmail bestaan dan? Of voor de tijd van op nonactief periode.
Veren voor de rara vogel zijn niet nodig. Oude schoenen zijn soms nog wel handig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga niemand afbranden, zeker niet. Maar ook geen veren in konten steken.
Als ik het warm heb ben ik sowieso meer in die modus.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet blote benen gewoon doen en dan maar zien waar het schip strandt. Fuck die shit, het is 2021.
(Ik ben nogal in een KOMVECHTEDAN modus mbt alles werk gerelateerd, valt het op)
Ja dat wil ik ook, maar normaal zet ik daar het moment van terugkomen in. Dat is meer het issuequote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zou de out of office gewoon kort houden. Ik zou daar geen veren en geen creativiteit in stoppen.
Dat is makkelijk, dat stuk kun je nu weglaten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja dat wil ik ook, maar normaal zet ik daar het moment van terugkomen in. Dat is meer het issue
Volgende probleem..."die" is er niet, er is geen "die"quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, dat stuk kun je nu weglaten.
Ik ben er niet, je kunt die bereiken.
Dan is het nog makkelijker toch. 'Dit mailadres zal niet meer gelezen worden.'quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgende probleem..."die" is er niet, er is geen "die"Echt geen zin om uit te zoeken wie delen van mijn werk gaat doen in de diverse landen
het hangt er vanaf wat voor kantoor. Ik doe prima een rokje met blote benen en ook een shirtje zonder mouwen aan naar kantoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:30 schreef Tuindier het volgende:
Oh ja, da's een goede! Dankquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het nog makkelijker toch. 'Dit mailadres zal niet meer gelezen worden.'
Is dat dan aanwezig zijn op het schoolplein of heb je ook "taakjes"quote:
Wel het fietsenhok?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]wel jammer dat we het plein niet op mogen
Hoezo leef jij in een ontoonbaar huisquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Morgen komt er voor het eerst in tijden bezoek, vandaag maar alvast het huis een beetje toonbaar maken. Morgen is het daar geen weer voor.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef Myraela het volgende:
Vroeger was ik zo'n meisje met 100 miljoen tassen.
Nu heb ik net een tas die ik al jaren heb, in twee andere maten ook besteld. Want die is zo lekker praktisch en blijft blijkbaar nog lang mooi.
Wie is dit en waar is Myraela gebleven.
Got ook de tshirts, broeken en gympenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 1 shirt in alle kleuren met korte en lange mouwen hebt besteld.😂got the T shirt.
Lang leve de hema.
Schoolpleinmietsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kinderen op dezelfde school al heel ver gaan.
Dat eerste dus
Ja die!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het nog makkelijker toch. 'Dit mailadres zal niet meer gelezen worden.'
Ontoorbaar is nog een aardig woord voor hoe het er meestal uit zietquote:
Precies. Kort, krachtig, evt verwijzen naar een algemeen werkmailadres (en als dat ook onder jouw account valt… komen ze daar vanzelf achterquote:
Fok-Kidsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien kunnen ze een "FOK! junior" beginnen
wanneer alles "smooth" gaat zal ik op 1 augustus vrijgesteld worden van werk. In de 2 maanden daarna bouw ik totaat 4 vrije dagen op die ik voor 1 augustus moet opnemen, en omdag 26 juli mijn vrije maandag is werk ik volgens mij 23 juli voor het laatst. En die dag breng ik de laptop/telefoon daar naar toe, lever m'n pasje in en klaar (lijkt me echt een klote dag)quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Precies. Kort, krachtig, evt verwijzen naar een algemeen werkmailadres (en als dat ook onder jouw account valt… komen ze daar vanzelf achter)
Enig idee van de termijn waarop je je laatste werkdag gaan hebben?
Ik ga toch onmeunig mijn best doen je te spottenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]wel jammer dat we het plein niet op mogen
Dat kan niet moeilijk zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga toch onmeunig mijn best doen je te spotten
Ja is het ook (uit ervaring).quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
wanneer alles "smooth" gaat zal ik op 1 augustus vrijgesteld worden van werk. In de 2 maanden daarna bouw ik totaat 4 vrije dagen op die ik voor 1 augustus moet opnemen, en omdag 26 juli mijn vrije maandag is werk ik volgens mij 23 juli voor het laatst. En die dag breng ik de laptop/telefoon daar naar toe, lever m'n pasje in en klaar (lijkt me echt een klote dag)
En nette instappers blote benen nette vlotte rok bloesje lijkt me prima!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:01 schreef Tuindier het volgende:
Bedankt voor de blote-benen-tips allemaal. Misschien maak ik het mezelf ook te moeilijk, maar vind het soms lastig om het vrouwelijke equivalent te vinden van de kleding die de mannen op hetzelfde niveau in het bedrijf dragen, juist vanwege voorbeeldfunctie/kleden naar de rol die je wil, niet die je hebt. We zijn een vrij informeel bedrijf (ik zie voldoende korte broeken bij een deel van het bedrijf momenteel, maar in een management rol ligt dat toch net anders.
Zal eens kijken of Gabor wat heeft. Dat is toevallig mijn favoriete merk, want die passen me altijd goedquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:05 schreef Blues het volgende:
[..]
En nette instappers blote benen nette vlotte rok bloesje lijkt me prima!
Aiiii...zo heb ik ook heel veel wegvliegende spechten op de foto (of weggevlogen dus alleen maar balkonrand)quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:08 schreef Blues het volgende:
2 keutelende grote bonte spechten voor nn neus in de boom.
Ik sluip naar binnen, snel camera pakken, kom terug, ze zitten er nog. Kutklepje van camera valt op de grond, weg vogels![]()
![]()
Ik had een mooie takquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aiiii...zo heb ik ook heel veel wegvliegende spechten op de foto (of weggevlogen dus alleen maar balkonrand)
hahaha Zou het werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:25 schreef Blues het volgende:
Tussen al mijn corveetjes door, ik ben op dreef, even zitten voor twitter en een hapje eten (blauwe kaas op creamcrackers en een handje blauwe druiven ernaast
) kom ik dit tegen
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:25 schreef Blues het volgende:
Tussen al mijn corveetjes door, ik ben op dreef, even zitten voor twitter en een hapje eten (blauwe kaas op creamcrackers en een handje blauwe druiven ernaast
) kom ik dit tegen
[ twitter ]
Fijn dat je iets van een tijdspad hebt, maar die 23e zal inderdaad een rottige dag worden danquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wanneer alles "smooth" gaat zal ik op 1 augustus vrijgesteld worden van werk. In de 2 maanden daarna bouw ik totaat 4 vrije dagen op die ik voor 1 augustus moet opnemen, en omdag 26 juli mijn vrije maandag is werk ik volgens mij 23 juli voor het laatst. En die dag breng ik de laptop/telefoon daar naar toe, lever m'n pasje in en klaar (lijkt me echt een klote dag)
Op de poli kan dat toch ook best? Als je in de uitvoering zit is het anders. Met al die hulpmiddelen die je dan moet gebruiken en dus kans op teenletsel. Gympjes forever.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:11 schreef Blues het volgende:
Gaborgod![]()
![]()
![]()
Gisteren had ik ze voor t eerst aan naar de poli. Niemand 'viel' erover of merkte het op, terwijl mijn dichte schoen/gymp prinsiepje in een zkh nog wel met me meeliep in mn hoofd.
Een verademing voor teengate, ik was erg blij
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:25 schreef Blues het volgende:
) kom ik dit tegen
[ twitter ]
Denk niet dat ik een "rondje" ga maken. Sowieso werken er weinig mensen op "mijn" etage, de mensen waar ik direct mee werkte zitten voornamelijk in het buitenland en verder heb ik nauwelijks contacten meer met mensen. Ik weet ook echt niet wie er nu nog zit en wie naar een andere groep is overgegaan. Die info is nergens terug te vinden. Onze etage was ook niet echt een groep die samenwerkte maar meer op dezelfde etage zat omdat wij ondersteunend zijn aan de diverse directieleden. Zo viel ik voorheen onder finance om mij maar een plekje te geven, toen de finance naar noorwegen ging ben ik naar een andere groep overgegaan wederom om mij ergens aan te hangen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat je iets van een tijdspad hebt, maar die 23e zal inderdaad een rottige dag worden dan
Neem je nog en soort van afscheid van collega’s of leent de situatie zich daar niet zo voor nu?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:35 schreef borisz het volgende:
Nadeel van lang weekend als er veel af moet dat je soms wat langer bezig bent.. Nou ja nog één dag en het is weer weekend. Morgen collega's van Antraxx op bezoek
Voor vanavond een champignonmix en gorgonzola met linguine. Altijd goddelijk en snel op tafel.
Ze komen een verloren memo zoeken?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:35 schreef borisz het volgende:
Nadeel van lang weekend als er veel af moet dat je soms wat langer bezig bent.. Nou ja nog één dag en het is weer weekend. Morgen collega's van Antraxx op bezoek
Voor vanavond een champignonmix en gorgonzola met linguine. Altijd goddelijk en snel op tafel.
quote:
50, 60?quote:
Polka en/ of Daroyal ontdekte ik gisteren.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn Vanyelletjes zijn de eerste aardbeitjes aan het maken!
Nul aardappel nog.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nul aardbeien, nul peultjes en nul erwtenWel 2 kilo aardappelen en ik ben er, als altijd, razend trots op.
Zit daar een in elkaar frobel autootje in?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb verrassings-aardappel in de tuin. Had ik ook al een tijd geleden en die had ik in grote pot gezet. Dus uh, ben benieuwd.
Overigens heb ik wel eens lekkerder/harder gesport dan vandaag, maar vin nie gek na het doneren.
https://www.zalando.nl/ga(...)t-ga111z02c-o11.htmlquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues welke schoenen waren het nou geworden?
Ik moet eigenlijk nieuwe sandalen, mijn huidige Teva's zijn erg verfomfaaid. Maar geen zin. En maat 42-43 en smalle voeten maakt moeilijk zoeken.
Ik moest echt wel even nadenken #puddingbrein.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
X
[..]
Zit daar een in elkaar frobel autootje in?
De aardappeltjes die ik nu heb zijn echt krieltjes. Boterzachtquote:
Bever heeft tot de 27e 15% korting op alle slippers en sandalen van Teva.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues welke schoenen waren het nou geworden?
Ik moet eigenlijk nieuwe sandalen, mijn huidige Teva's zijn erg verfomfaaid. Maar geen zin. En maat 42-43 en smalle voeten maakt moeilijk zoeken.
Dankje!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bever heeft tot de 27e 15% korting op alle slippers en sandalen van Teva.
Toen we in Berlijn woonden zagen we regelmatig vossen in de stad, en erg vaak op het voetbalveld tegenover ons huis...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef sigme het volgende:
Wij liepen nog even een avondrondje met de honden. Klein rondje.
Op de wei waar ik gister die twee hertebokjes zag, liep nu een vosje. Op z'n dooie gemakje. We hebben hem goed kunnen zien scharrelen, op 100m van ons ofzo. We hadden al wel drie of vier jaar geen vos gezien hier.
Blij dat er weer een is.
Ik had 'm dan een paar dagen geleden ook al gezien, maar toen niet goed genoeg om echt zéker te weten dat het een vos was. Toen zat ie bij de ree-restanten. Omdat ik al zo lang hier geen vos gezien had, twijfelde ik aan m'n waarneming, al had het echt wel veel weg van vos.
We zagen op de avondwandeling ook nog twee hazen en een valk. Maar die vallen toch wat in het niet bij een vos.
Even een half uurtje in het zwembad gaan liggen, dan ben je daarna blij met een warme kamer. Heb ik net ook gedaan en zit nu te rillen onder een dekentje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ik wil ook dat de slaapkamer eerst nog iets verder afkoelt. Zwaar leven.
Haha, dat is nog best een slim idee.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef Sarabi het volgende:
Even een half uurtje in het zwembad gaan liggen, dan ben je daarna blij met een warme kamer. Heb ik net ook gedaan en zit nu te rillen onder een dekentje.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb vandaag de airco voor het eerst aangezet. Soort van proefrondje, want bloedheet is het nog niet.
Hij werkt nog steeds prima![]()
Het is nu echt zomer, ik ben katloos. Die liggen in de tuin in de lege bloembakken te… chillen
Dat heb ik aan een syrische kennis (niet safwan) proberen uit te leggen…het lukte nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:27 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 krijgt over een kleine 3 weken ook 5G
Het systeem weigerde om een plek in mijn stad voor te stellen, ongeacht welke postcode ik probeerde![]()
Nu ga ik in de woonplaats van A en Bhelemaal niet vervelend
Het gaat stukken beter. Ik denk dat met B alles weer het oude is -- we hebben afgelopen week een week lang 12 uur per dag samen gewerkt en 24 uur per dag bij elkaar in de buurt gezeten en het was alleen maar heel fijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:30 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk met A&B, Tele? Hebben jullie allemaal jullie weg weer een beetje gevonden binnen jullie relatie?
Dat klinkt positief, fijn!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Tele6 het volgende:
Het gaat stukken beter. Ik denk dat met B alles weer het oude is -- we hebben afgelopen week een week lang 12 uur per dag samen gewerkt en 24 uur per dag bij elkaar in de buurt gezeten en het was alleen maar heel fijn![]()
![]()
Met A is het nog zoeken, maar er is nu meer duidelijkheid over wat nu zijn probleem was. Het lijkt er eigenlijk op dat hij zich ontevreden/gespannen/overvraagd voelde en dat allemaal ophing aan hoe ik deed, maar een deel van die gevoelens ook kwamen omdat zijn studie en vrije tijd niet lekker gingen. Hij is nu eindelijk op zoek naar manieren om z'n studie op orde te krijgen en om meer te doen dan netflixen in zijn vrije tijd, dus dat helpt ook. We zien nog wel.
Dat klinkt fijn dat het zoveel beter gaatquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het gaat stukken beter. Ik denk dat met B alles weer het oude is -- we hebben afgelopen week een week lang 12 uur per dag samen gewerkt en 24 uur per dag bij elkaar in de buurt gezeten en het was alleen maar heel fijn![]()
![]()
Met A is het nog zoeken, maar er is nu meer duidelijkheid over wat nu zijn probleem was. Het lijkt er eigenlijk op dat hij zich ontevreden/gespannen/overvraagd voelde en dat allemaal ophing aan hoe ik deed, maar een deel van die gevoelens ook kwamen omdat zijn studie en vrije tijd niet lekker gingen. Hij is nu eindelijk op zoek naar manieren om z'n studie op orde te krijgen en om meer te doen dan netflixen in zijn vrije tijd, dus dat helpt ook. We zien nog wel.
Gaaf jouw omaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:45 schreef Tele6 het volgende:
Ze durven het zelfs aan om een dagje mee te komen naar mijn familie komend weekend![]()
Vooral omdat mijn oma er zal zijn en mijn oma is FANTASTISCH. Een paar jaar geleden reed ze nog op een quad door de woestijn in Namibië. Op d'r 80e. En ze maakt de beste macaroni.
Beginnende waar? Krijg eerst reclame.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef fietsie het volgende:
Kent iemand de titel van deze song, beginnende hier:
@Blues op 12 minuten precies; ik -moet- het gewoon weten maar toch kan ik er niet op komen; uk zou deze graag willen leren (ze spaart voor zo'n soort knoppendoos)quote:
Er is toch een app., die je richt op de geluidsbron/ speaker en die ‘herkent’ de muziek en geeft een naam…quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
@:Blues op 12 minuten precies; ik -moet- het gewoon weten maar toch kan ik er niet op komen; uk zou deze graag willen leren (ze spaart voor zo'n soort knoppendoos)
Ja klopt, Shazam. Maar deze meneer speelt zo freestyle dat Shazam iedere keer een andere titel oplepelt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is toch een app., die je richt op de geluidsbron/ speaker en die ‘herkent’ de muziek en geeft een naam…
#noob
Beegees.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
@:Blues op 12 minuten precies; ik -moet- het gewoon weten maar toch kan ik er niet op komen; uk zou deze graag willen leren (ze spaart voor zo'n soort knoppendoos)
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:49 schreef fietsie het volgende:
Sowieso vanavond alleen maar Epische muziek op gehad; Elvis, Simon & Garfunkel, Led Zeppelin, Eric Clapton
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:
Zoals die gast op zijn synthesizer er nummertjes uitpompt terwijl ie zit te jammen; het ding kwam namelijk nieuw uit de doos, en er werd geen manual gelezen...
Zijn werk w.s. muziek.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:
Zoals die gast op zijn synthesizer er nummertjes uitpompt terwijl ie zit te jammen; het ding kwam namelijk nieuw uit de doos, en er werd geen manual gelezen...
Elton johnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja klopt, Shazam. Maar deze meneer speelt zo freestyle dat Shazam iedere keer een andere titel oplepelt.
Was dat niet het nummer er net voor?quote:
Als ik dat soort dingen hoor ben ik altijd een beetje jaloers. Mijn opa en oma hebben weinig bijzonders gedaan sinds 1992...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:45 schreef Tele6 het volgende:
Ze durven het zelfs aan om een dagje mee te komen naar mijn familie komend weekend![]()
Vooral omdat mijn oma er zal zijn en mijn oma is FANTASTISCH. Een paar jaar geleden reed ze nog op een quad door de woestijn in Namibië. Op d'r 80e. En ze maakt de beste macaroni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Isabeau op 16-06-2021 06:16:29 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komen vanavond mn ouders hier logerenze komen helemaal met de trein vanuit nl , met 4 keer overstappen, dus fingers crossed dat dat allemaal goed gaat
Voordeel van kut slapen is dan wel dat het huis nu helemaal aan kant is .. hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 16 juni 2021 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Slaap kapot.
@:derLudolfSowieso zweeft er altijd een donker wolkje met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij dan.
Oma heeeft mss ook nooit (geleerd, geprobeerd) om erover te praten? Andere tijden ook..
Heel sneu.
Ook als je er over leert praten blijft het. Het gaat gewoon niet weg. En het is verdomd lastig want het kan je soms aardig in de weg zitten. Op willekeurige momenten. Het blijft gewoon klote. En je doet er niet veel aan, behalve mee om leren gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:53 schreef Blues het volgende:
Leuk Barrel voor jou en je ouders. 1e keer?
En k. tja..jij bent al mijlenver verder dan hij w.s.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:55 schreef Barreltje het volgende:
Hier gaat slapen ook niet echt fantastisch..beetje een rollercoaster hier
Mag de man wat tijd krijgen om te verwerken dat zijn partner een affaire had en vervolgens de relatie heeft verbroken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komen vanavond mn ouders hier logerenze komen helemaal met de trein vanuit nl , met 4 keer overstappen, dus fingers crossed dat dat allemaal goed gaat
Voordeel van kut slapen is dan wel dat het huis nu helemaal aan kant is .. hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen
![]()
Stalken is een zware term…. Was het telefoonterreur, of een eenmalig contact om antwoorden te krijgen? Nee, niet leuk, niet helemaal correct ook en moet zeker geen patroon worden… maar het is ook een stuk verwerking, lijkt me. Waarin hij wellicht een stukje controle of afsluiting zoekt, nadat jij keuzes hebt gemaakt.
Veel plezier met je ouders verder, leuk dat je hen je nieuwe thuisland kunt laten zien.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:55 schreef Barreltje het volgende:
Hier gaat slapen ook niet echt fantastisch..beetje een rollercoaster hier
Wat super leuk dat je ouders komen. En met de trein!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komen vanavond mn ouders hier logerenze komen helemaal met de trein vanuit nl , met 4 keer overstappen, dus fingers crossed dat dat allemaal goed gaat
![]()
Hoe lang duurt zo'n enkele reis dan wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@sigme ik had altijd het idee dat er veel plantjes met witte bloemschermen waren. Maar ik besef eigenlijk nu dat die helemaal niet tegelijk bloeien. Het fluitekruid is er wel klaar mee en nu begint idd pas het zevenblad. En duizendblad ziet er toch echt anders dan de andere twee uit."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat lijkt me een dagelijkse nachtmerriequote:Op woensdag 16 juni 2021 08:06 schreef sigme het volgende:
Collega van mijn heeft een verdwenen neefje. Van haar leeftijd, verschwunden op een Raststätte, in de jaren '70 dacht ik. Dat heeft helemaal een enorme impact, ook dus op familie buiten het getroffen gezin.
Lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er alweer een uur wandelen opzitten. Het was nu nog lekker fris
Klamboe? Of een plafond ventilator? Of heel veel horren?quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerIk wilde dat ik dat ook gedaan had.
We werden vannacht lastig gevallen door een patrouille muggen. Toen ik naar de WC moest en daarna G was ik er klaar mee, heb alle lampen aangedaan en ben op jacht gegaan. We hebben er vijf vermoord. Daarna verder slapen. Vanmorgen nog eens drie. En net drie in de badkamer. Leuk, die warmte maar geef een tikkie wind...dan heb je geen last van die klote-beesten.
Ik heb ook best uitbundige feesten gevierd, maar van zijn ouders kan ik dat best begrijpen. En is niet zo dat ze geen plezier in hun leven hebben, de kleinkinderen en nu achterkleinkinderen zijn een soort middelpunt in hun leven. Maar voorop lopen in de polonaise zullen ze nooit doenquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als mijn vrienden nooit meer uitbundig zouden feesten na mijn verscheiden hebben we een appeltje te schillen als zij ook aan de poort staan
Fok is regelmatig een fijn klankbordquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:08 schreef Barreltje het volgende:
Tnx cat en isa. Soms is het ook goed om wat tegen geluid te horen ja.![]()
En wat een afschuwelijke verhalen inderdaad.. hier gelukkig alleen nog maar "natuurlijke" doodsoorzaken in de omgeving...
We hebben al overal horren, behalve op zolderquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Klamboe? Of een plafond ventilator? Of heel veel horren?
Hoe kwamen die muggen dan binnenquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben al overal horren, behalve op zolder
Tot nu toe ben ik alleen mijn overgrootmoeder en oudtante kwijt geraakt. Dus ben wel benieuwd hoe ik er straks mee om ga als het echt iemand is die dicht bij mij staat.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat ook nog heel lang zo blijft, maar ik begrijp ook wel dat ook ik ooit mensen ga kwijtraken waar ik wel heel veel van hou. Of ik moet eerst dood gaan en dat lijkt me dan weer vreselijk voor precies die mensen waar ik veel van hou
Van 8.40 tot 18.32quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fok is regelmatig een fijn klankbordMaar eh, hoe lang gaan je ouders er nou over doen? Was geen beleefdheidsvraag, ik ben echt benieuwd
![]()
Hier overigens ook geen ervaring met hartverscheurende situaties qua overlijden. Opa's en oma's, wat ooms en andere oudere mensen of mensen waar je wat verder af staat. Al was één oom begin 30, maar daar had ik en geen band mee en ik was nog niet zo oud. Dat was vooral naar voor mijn vader en diens ouders. Oh, en een vermoorde neef, maar ook die was niet heel close.
Ik hoop dat dat ook nog heel lang zo blijft, maar ik begrijp ook wel dat ook ik ooit mensen ga kwijtraken waar ik wel heel veel van hou. Of ik moet eerst dood gaan en dat lijkt me dan weer vreselijk voor precies die mensen waar ik veel van hou
Hier alleen oudere mensen idd .. of ouders van vrienden waar je dan uit beleefdheid naar de begrafenis gaat.. maar echt direct.. nee (nog) niet..quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik alleen mijn overgrootmoeder en oudtante kwijt geraakt. Dus ben wel benieuwd hoe ik er straks mee om ga als het echt iemand is die dicht bij mij staat.
Die heb ik vorige maand weer eens gelezen en dan komt het toch afentoe nog terug in je nachtmerriesquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier alleen oudere mensen idd .. of ouders van vrienden waar je dan uit beleefdheid naar de begrafenis gaat.. maar echt direct.. nee (nog) niet..
Ik heb wat enge dingen betreft ook wel echt nachtmerries gehad van het lezen van het gouden ei
Ja binnen is het wel saaierquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Shiny teen- en vingernagels
Wel echt een groot verschil hoe het er binnen uitziet en buiten in de zon.
Verder niet zo netjes gelakt als Myraela dus geen foto's
Belachelijk verschil he.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Shiny teen- en vingernagels
Wel echt een groot verschil hoe het er binnen uitziet en buiten in de zon.
Verder niet zo netjes gelakt als Myraela dus geen foto's
Ik ging regelmatig met de trein vanuit Zweden naar ofwel Duitsland ofwel Nederland, ik hield daar wel van. Het leukste was het stukje waar de trein op de boot ging...quote:
Dat is ook heftig!quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en een vermoorde neef, maar ook die was niet heel close.
De moord op een hele goede vriend had op mij ook veel meer impact dan het overlijden van mijn (zieke) moeder een half jaar later. Voor mijn moeder was het een opluchting niet meer te hoeven lijden, en wij hoefden haar niet meer te zien lijden. Plus dat het één "normaal" is en het ander niet. Beetje moeilijk omschrijven dit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is ook heftig!
Ik kende een meisje dat in Groningen vermoord is wel een beetje, en zat in een omgeving waar zij redelijk wat goede vrienden had (zij werkte als vrijwilliger in de club waar ik ook werkte, maar met 100 man zijn er toch best veel die je nauwelijks kent). Maar ook dat hakte er wel in, het idee van vermoord worden werd veel levendiger door dat arme dode meisje. Ze was 18. De zaak heeft nog een paar jaar gesleept, de vader verdacht het (ex?)vriendje, de echte moordenaar - een oude engerd- werd pas 3 jaar na de moord gepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Barreltje 10 uur trein voor die afstand is toch niet zó lang. Met de auto toch ook zoiets, denk ik. Alleen mondkapjes? En 4 x overstappen.![]()
En ik dacht, dat k en jij nog in gesprekken waren?
Jeetje 10 uurquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:42 schreef Barreltje het volgende:
Van 8.40 tot 18.32als alles goed gaat dus. Want 4 keer overstappen
Amersfoort, Osnabruck, Hamburg en lokaal hier ..
Ik heb wel even van schrik gegild aan de telefoon toen mijn vader belde. Het was vroeger mijn lievelingsneef, maar dat contact was verwaterd tot elkaar soms op verjaardagen/bruiloften zien. Liet wel twee tieners achter, drama voor die kinderen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:09 schreef sigme het volgende:
Dat is ook heftig!
Ik kende een meisje dat in Groningen vermoord is wel een beetje, en zat in een omgeving waar zij redelijk wat goede vrienden had (zij werkte als vrijwilliger in de club waar ik ook werkte, maar met 100 man zijn er toch best veel die je nauwelijks kent). Maar ook dat hakte er wel in, het idee van vermoord worden werd veel levendiger door dat arme dode meisje. Ze was 18. De zaak heeft nog een paar jaar gesleept, de vader verdacht het (ex?)vriendje, de echte moordenaar - een oude engerd- werd pas 3 jaar na de moord gepakt.
Ik zit in mijn korte broek op werkquote:
Dat valt nog niet tegen. Hopelijk gaat alles goedquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Van 8.40 tot 18.32als alles goed gaat dus. Want 4 keer overstappen
Amersfoort, Osnabruck, Hamburg en lokaal hier ..
Jaaaaa, ik wil ook naar Wenenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:27 schreef AnneX het volgende:
Onlangs las ik een reportage over de nachttrein naar Wenen, die weer rijdt.
Nou wil ik naar Wenen.insert Oostenrijks vlaggetje.
Op wintersport een nachttrein vv naar Noord-Italië met een groep. Want dan kon ik deels liggen na een rugoperatie. En niet skiën.
Naar Zuid-Frankrijk, want vriendin met vliegangst. Hele belevenis. Leuke gesprekken in de coupé. Ik herinner mij een oma van 32!!! op reis met kinderen én babykleinkind én een mega koffer -zonder wieltjes - met kleding voor de baby😂 ( wij waren toen kinderloos met 35).
Ik moet eerst nog iemand zover krijgen om mee te gaan, alleen is zo saaiquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:31 schreef AnneX het volgende:
Linkje? naar verhaal. Als je nu boekt voor Najaar is het betaalbaar.
SissiSachertorte
![]()
quote:
Dunne lange broek… en sloffen aan hierquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit in mijn korte broek op werk(wel thuiskantoor
)
Het is dst mijn vriendin me zou doodslaan als ik zonder haar ging, want ander meldde ik me meteen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog iemand zover krijgen om mee te gaan, alleen is zo saai
Nou, mocht ze geen zin hebben in Wenen dan leukquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is dst mijn vriendin me zou doodslaan als ik zonder haar ging, want ander meldde ik me meteen.
Staat ook nog op ons lijstje. Heb de treinen en prijzen al opgezocht![]()
Die drie dagen in 2019 waren veel te kort.
De reportage lezen is ook leuk. Tsjek.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog iemand zover krijgen om mee te gaan, alleen is zo saai
quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mocht ze geen zin hebben in Wenen dan leuk
quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb altijd gouden ei ptss als ik te lang op een openbaar toilet zit en het licht uitfloept
Een FOK Wenen meet!quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef AnneX het volgende:
De reportage lezen is ook leuk. Tsjek.
Oh, en ik wil wel met je mee.
Een fok treinmeet misschien?![]()
Ik skipquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een FOK Wenen meet!
Over meets gesproken, hebben mensen nog een keer zin in de Efteling? Ik heb van die kortingsdingen van de AH en die moet je volgens mij binnenkort verzilveren voor een toegangskaart.
Dat is super leuk voor miniG!quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik skipG heeft ze ook verzameld dus heel misschien ben ik binnenkort toch de sjaak
Vast welquote:
Zo kort mogelijk, alleen om de planten water te geven.quote:
Klinkt als een heerlijk planquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast welMaar dikke grote hel voor mij
![]()
En Mini-G heeft geen klagen want die gaat straks tenminste vier weken naar Slowakije op vakantieHij is al aan het aftellen
![]()
Over 2 maandjes zijn wij ook vrij en het plan is nu om lekker met de nieuwe auto een roadtripje door Duitsland en Oostenrijk naar Slowakije te doen, daar in een week tijd met diverse tussenstops van het zuidwesten naar het oosten te rijden, paar dagen bij schoonfamilie blijven en mini-G oppikken en dan in twee dagen terug te crossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |